Ei meilläkään välttämättä heti syödä. Välillä juttua tulee kauankin aikaa ennen kuin aamulla syödään. Meillä ei esikoinenkaan syö aamulla ekaan ½-tuntiin mitään, enkä itse asiassa minäkään.Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:ain niin pitikin kysyä että kuin kauan aamulla heräämisestä meneen ennen vauvan ekaa ruokailua? tuli tuossa huomattua et ruoka ei mein tytölle ainakaan maistu ekaan puoleentuntiin oikein mitenkään.. Mietin et johtuuko se geeneistä ( ) vai onko kaikki vauvat tuommosia?
Hereillä ollessa meillä jutellaan, naureskellaan, katsellaan leluja ja tartutaan niihin, kääntyillään. Pääasiassa meillä oleskellaan lattialla jumppamatolla, hyvin harvoin enää sitterissä.
Me ollaan nautittu näistä syysilmoista ja saatu aikaiseksi käydä joka päivä tunnin hikilenkillä. Sain viikko sitten kipinän taas karistaa noita kiloja ja mä oon nyt yrittänyt opetella syömään. Voi luoja,että oikein syöminen on vaikeeta. Koko ajanhan tässä saa olla syömässä, mutta puntarin mukaan tulostakin tulee. Onneks. Ihmiselle joka vois syödä vaan aamulla ja illalla ja muuten elää kahvin voimalla, tää on ihan uus maailma.
Ens viikonloppuna pojat lähtee yökylään, kun me päätettiin lähteä meidän kaverin häihin ilman lapsia, päästään itsekin samalla tuulettumaan ja ne on sen verran kosteat juhlat kuulemma,että lapsille parempi näin. Eli tää mamma lähtee viihteelle ja just tuli kutsu myös firman pikkujouluihinkin ens kuussa...täähän menee ihan villiks tää mun meno . Jouluun mennessä on varmaan käyny enemmän ulkona kuin aiemmin viidessä vuodessa.
Ja nyt viime hetken pänttäysten pariin, illalla tentti ja sitten alkaa parin viikon syysloma.