onpahan sydänkäpysellä ollu hauskaa
Meillä on likka ruvennu puhaltamaan tuttipulloon joka aihuttaa siihen kauheen maito virran
nyt kuulostaa sille et pärisyttelee ihan muuten vaan tossa sitterissä
Meillä ei yhäkään kääntyillä mihinkään suuntaan...
Viimeviikolla ku olin töissä ja likanki piti sitten "aikasin" herätä, niin meni vuorokausrytmi häneltä viikonlopukski ihan sekasin, ainakin luulen sen siitä johtuneen. Heräs ihan helvetin aikasin aamulla, vaik nukkumaan mentiin samaan aikaan ku aina ennenki, en mie oikein keksi mistä se ois muuten johtunu
Tänään taas herättiin "normi" aikaan, vaikka olin jo ihan varma että viimeistää yheksältä sitä on ylös noustava, varsinki ku likka nukku parin tunnin päikyt vähän ennen yöunia, mut eipä näyttäny vaikuttavan..
Yöllä tosin likka heräs, mut se ei ollu kyl mikään ihme, meiän makkarin kello oli hajonnu ja siin oli itekseen menny herätys päälle, enkä mie ees tienny et siin semmonenki on
Nopeesti nukahti sit uudestaan..
meillä ei
hereillä ollessa tehdä kyllä mitään järkevää, harvoin edes ulos päästään ku voimat ollu pari viikkoo koht ton likan kaa ihan lopussa, nyt ku on ihme ja kumma rauhallisesti iha itekseen sitterissä kerkesin tännekki kirjottaa
ain niin pitikin kysyä että kuin kauan aamulla heräämisestä meneen ennen vauvan ekaa ruokailua? tuli tuossa huomattua et ruoka ei mein tytölle ainakaan maistu ekaan puoleentuntiin oikein mitenkään.. Mietin et johtuuko se geeneistä (
) vai onko kaikki vauvat tuommosia?