Alkuperäinen kirjoittaja melcarann:
Huh hellettä B) Varjossa +30 astetta... Kissa, joka yleensä ei muuta tekiskään kuin olis ulkona, kirjaimellisesti juoksi sisälle oltuaan mun kanssa 15min auringossa
Meillä taas koira oikeen tunki ittensä tohon parvekkeen verkko-oven eteen arskaa ottamaan. Muuten ei helteestä tykkää, mut sellanen hienohelma se on, että pitä turkki saada nyt kuivumaan, ku käytettiin sitä uimassa ja siellähä KASTU. Vaikeeta toi koiran elämä!
RistiäisG: meijän (luultavasti) poikaahan ei kasteta, ni ei tarvii pappia murehtia. Jossain vaiheessa pidetään sitte nimijäiset yhdistettynä miehen 30v synttäreihin.
Josta tuliki mieleen;
Ketkä kaikki meinaatte kutsua? Meijän kekkerit pidetään luultavasti mun vanhemmilla, eikä me miehen kanssa hallutais montaakaa vierasta kutsua. Omat vanhemmat, molenpien sisarukset, miehen isovnhemmat ja lapsen tulevat kummit (+jokunen kummanki paras kaveri), MUTTA mun äiti on nyt jo paasaamass kuinka mun omatki kummit ja ties kenet muut on
aivan pakko kutsua, ette ne pahota mieltänsä (eikä siis mitään läheisiä, vaan näitä joille korkeintaan lähetetään joulukortti). Eikö se nyt olis mun ja miehen ihan oma asia, kenet sinne halutaan, ku kaiken kukkuraks ne on myös miehen synttärit..?
Mies tossa muuten lohkas taas vallan mainion jutun: pistin hieromaan jotain vyöhyketerapiapisteitä mun jaloista (jotka siis saattais laittaa supistamaan). Hetken jakso ja sit rupes keskittyminen herpaantumaan. Ku komensin jatkamaan, tuli tää päivän paras; "helppohan sun on siinä sanoa, ei tää sulle rankkaa oo!". Joo ei ookkaan, viimesillään raskaana olo hellepäivänä on tooosi ihana ja helppoa! Eikä tässä mitään, mieluustihan mä tätä keissiä kantelen vielä kuukauden päivät tossa vyötäröläni, kuka nyt vauvaa maailmaan vielä haluais. Ja synnyttäminen - sehän vasta helppoa hommaa onki! :kieh:
* helpolla pääsevä rypäle, 37+2 *