mittasin varmuudeks verenpaineen, 139/78, eli ok...huuuuh, puuuuhk, ja blaah...jep, saas nähdä, pian saa mennäkki nukkumaan...
Ei voi olla totta!Alkuperäinen kirjoittaja tipu:Kata, sun vauvalla ja mulla on sitten tasan 30 vuotta ikäeroa, jos siis menee maanantaille.
Mä olen sit ihan vähän vajaan vuoden Rakkapanuuta vanhempi 11.6. tulee 27v. täyteenAlkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Ei voi olla totta!Alkuperäinen kirjoittaja tipu:Kata, sun vauvalla ja mulla on sitten tasan 30 vuotta ikäeroa, jos siis menee maanantaille.
Eikös sulla tipu ole tämän nyytin laskettuaika 20.06. ?
Meillä on meinaan sit sama laskettu ja samana päivänä synttärit... Mulla tulee maanantaina mittariin 26 v.
No johan on synttäreitä sitten. Tosin mun juhlimiset saattaa tällä erää jäädä vähiin... kumpa ei isommin tulis vieraita. Plaah!Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:Mä olen sit ihan vähän reilun vuoden Rakkapanuuta vanhempi 11.6. tulee 27v. täyteenAlkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Ei voi olla totta!Alkuperäinen kirjoittaja tipu:Kata, sun vauvalla ja mulla on sitten tasan 30 vuotta ikäeroa, jos siis menee maanantaille.
Eikös sulla tipu ole tämän nyytin laskettuaika 20.06. ?
Meillä on meinaan sit sama laskettu ja samana päivänä synttärit... Mulla tulee maanantaina mittariin 26 v.