***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

Ehtoota

Mä täällä vartoilen miestä kotiin, on ollut Tallinnassa pari päivää... Onneksi sillä ei oo kun torstai ja perjantai enää töitä ja sitten alkaa loma! Seuraavan kerran hommiin heinäkuun lopulla :D Tosi tervetullutta lepoa ja hoitovastuun jakamista odotettavissa... Mulla käy tää arjen askareiden ja tytön hoitaminen pikkuhiljaa raskaaksi eikä nää helteet hirveästi helpota asiaa.

Kävin eilen neuvolassa kuunteluttamassa nuo vaavin sydänäänet uudestaan kun terkka näin suositteli sen aamupäiväisen korkean sykkeen takia ja lukemat olivat 140-180 välillä. Ihan normaalia vaihtelua ja taas oli kova meno vauvalla päällä mittaushetkellä. Kuitenkin mua rupesi illalla mietityttämään asia, tuli mieleen kaikki lapsiveden vähyydet ja sikiön infektiot jotka voivat tuota takykardiaa aiheuttaa ja tänä aamuna soittelin sitten ä-polille, josko olisivat sitä mieltä että sikiön ekg voisi olla paikallaan. Langan toiseen päähän sattuikin tosi karski halki poikki ja pinoon-tyyppinen kätilö joka suhtautui muhun kuin vähämieliseen, kun aamusta kehtaan vaivata näin typerällä asialla :whistle: Tuumasi vaan että "Voi hyvänen aika! Nyt lopetat sitten tollasien kelailun! Ei sillä vauvalla ole mitään hätää ja piste!" Olin vaan äimänä toisessa päässä ja sanoin että en mä tässä missään hysteerisessä tilassa olekaan... Tais olla akalla kahvi jäähtymässä kun noin nuivasti suhtautui. Että anteeksi vaan kun vaivasin näin typerällä asialla :xmas:

No, kai tuolla kaikki kondiksessa on. Liikkuu ainakin normaaliin tapaan ja vaikuttaa pontevalta.

Omaa (.) vaan tällä kertaa, meen iltapalalle tästä...

Kylkiluu 38+2
 
Täällä sitä kukutaan taas pystyssä, kun ei vaan väsytä |O yli tunnin pyörin sängyssä ja sit päätin nousta...
Apua, mulla on tänään neuvolalääkäri, toivottavasti se ei kauheen väkivaltasesti kohtele mun alaosastoo ja toivottavasti siellä ois ees jotain edistystä tapahtunu.

Eilen oli kyllä semmonen painontunne tuolla alamahassa, että ihan kipeetä teki ja muutama sukkapuikkotuikkasukin tuli.

Mäkin sain vihdoin noi äippärahapäätökset, kun työnantaja viivytteli omien tietojensa kanssa. Mutta valaskaa nyt tyhmää, että meneekö noista summista vielä verot pois?

Mä oon ollu nyt kuukauden päivät kotona ja oon jo ihan kypsä |O kaikki päivät on samanlaisia, pelkkää siivousta ja turhanpanttina möllötystä. Varsinkin nää viikot on pahimpia, kun mies on iltavuorossa ja tulee vasta kymmenen jälkeen kotiin, niin tunnit oikein matelee :headwall:
Oishan se kivaa jos ois liuta kavereita ja paljon ylimäärästä rahaa, niin kyllä sit varmaan aika kuluis, jos ei muualla niin shoppaillessa :saint:

G: mulla ei oo rinnat ollu arkoina, mut nännit on ollu koko ajan. Eilen huomasin rinnoissa ihme pistelyä, vähän kutittelun tapasta. En tiiä mitä oli, kun sitä samaa pistelyä tuntu käsissä ja jaloissakin :snotty:

Jaahas, tuliskohan se nukkumatti vielä tänään kylään :whistle:

MP 36+5
 
täytyy kyllä yhtyä tuohon MP:n tylsyyteen, oon ollu jo 2kk kotona, alussa se meni tosi rennosti ja löhöillessä, mutta nyt kun tuo masu on todella iso niin alkaa ahdistaan, eikä tuo helle helpota yhtään oloa... :kieh:

Jännitän niin huomista äippäpoli käyntiä, huomenna nimittäin lekuri päättää että koska ne alkaa käynnisteleen...iiih... :D :heart: ...

rv37+6...huomenna siis tasan 38 :D
 
Huomenta!

Kylläpäs nukuttikin ihmeen hyvin, vaikka sänkyyn mentiinkin odottavissa merkeissä. Ysin jälkeen se kamala paine voimistui ja ei ottanu loppuakseen. Vauva potki ihan kamalasti mahassa ja kuului alaosasta rusahduskin kun niin punki. Mä olin jo varma että nyt repes kalvot, muttei :eek: kestävää laatua :D
Supisteli sen vajaan tunnin, kipuilu oli oikeastaan enemmän selässä ja kovettui mahassa.. kympin jälkeen rauhoittui kun lepäilin ja sängyssä ja sinne nukahdin...
Isäntä on ollu nyt kaks iltaa ihan lähtökuopissa, mä en enää niin ekasta supparista hypähdä.. loppuvat aina tunnin päästä! Vaikkaikin nytkin jäytää menkkamaisesti... mitä kiusaa!

galluppiin: mullakin ollu nyt rinnat aremmat ja nänneistä kipeet..

Jaahas, se ois taas kuuma päivä tulossa.. mitähän sitä tekis ettei ois niin pitkä päivä kuin eilinen... :whistle:
-Kylli ja vaavi 39+2-
 
Huomenta B)

Täällä suht hyvin nukuttu yö takana, parilla vessa reissulla selvitty.
Nyt sitten aamulla bongasin sen kuuluisan LIMATULPAN :D Jokohan tässä parin päivän sisällä alkais jotain tapahtumaan =) Alko kieltämättä vähän jännittää!!!

Nyt kahville ja kohta lähdetään markkinoille :wave:

Kaalimaankakara 39+1
 
Kasassa ollaan edelleen,mutta taas herättiin kolmelta yöllä vessahätään josta taas seurasi kamala paleleminen.. :kieh:

Sais kyllä neiti opetella tulemaan jo ulos ettei tarvisi maanantaina mennä sinne polille siihen käynnistyspäätökseen... :whistle:

Ihanan nättiä on luvattu tälle päivälle..jos sitä lähtis illalla miehen työpaikan mökille saunomaan ja ties vaikka taas syömään jädet lasten kanssa satamaan :p
mutta nyt aamukahvin keittoon ja pyykin pesuun :wave:

tuire ja mini 37+6 :heart: :heart:
 
Huomenta täältäkin

Aurinkoista päivää se vaan taas tekee... hoi hoi. Yöllä kävin kahden aikaan vessassa ja liekö sitten niin suuri helpotus vai mikä oli kun tuli oikein napakka supistus... yhteen se sitten jäikin, vaikka kuinka puoli tuntia tuijotin kelloa. :LOL: Ei vissiin sitten voi sanoa säännölliseksi jos joka yö kahdelta kerran supistaa... :kieh:

Meillä mies on päättänyt että tämä tulee pihalle viikonloppuna kun esikoinenkin tuli kierron mukaan laskettuna aikana. Minä vähän toppuuttelin että jos nyt kuitenkin ottaisit ihan vaan rennosti, eiköhän se ensi viikolle menen pitkälle. Saapa ainakin viettää viikonloppua rauhassa. Mä ehdottelin miniglolfin pelaamista perheen kanssa, kyllähän se 2-vee jo helposti hakkaa mailalla kaikkea mikä liikkuu tai ei liiku.

Täällä ei tosiaan ole taaskaan mitään tulppia tai mitäänbongattu. Tänään pitäisi kaksikin tuttavapariskuntaa tulla kylään, joten ainakaan ei tule illalla aika pitkäksi. Ja sitä ennen voi aina SIIVOTA, aaahh... B)

Huomasin juuri, että mulla on kasautunut tähän tietsikkapöydälle neljä kuppia tai mukia tässä parin päivän aikana. Aina kun raahaudun yläkertaan, on joku muki kädessä, ja tänne ne sitten jää pyörimään, hyi mikä sottapytty. :ashamed:

g: ei ole rinnat sen aremmat ku yleensäkään, mutta nyt on esimaito alkanut tirskumaan, jos nännistä vähän nipistää. Ja kihelmöintiä on havaittavissa, sellasta pientä paineen tunnetta, joka vois kai enteillä sitä maidon nousua... mun tapauksessa luultavasti tosin enteilee vaan rintatulehdusta. Mä kun onnistuin saamaan sellaisia jo ennen ensimmäistäkään raskautta, oikein ultrassa kävin ja mammografiassa kun ihmettelivät, että miten ne voi tulehtua ja mitähän nää patit nyt sit on.. huih! Onneksi ei sillon mitään isompaa ollut, mutta pitää kuulemma jatkossa mennä herkästi näytille ja seulontoihin. Nyt raskausaikana mulla ainakin on tuntunut pahkuroita siellä täällä vähän väliä, kun kudokset siellä kehittyy tai jotain. Ja tuntuu että puoli tissiä on ihan sellasta nännin väristä. Mitään muita ihomuutoksia ei ole tullut ku kauhea määrä hikinäppyjä naamassa ja kaulassa ja sit noi nänninseudut on ku räjähtäneet luumusopat rinnuksilla... Mutta tällä kertaa on sentään tukka pysynyt päässä. Esikoista odottaessa lähti läpi raskausajan hiuksia ihan tupottain niin, että vauvan syntymän jälkeen päänahka paistoi vaan. Nyt on tukka hyvässä kunnossa ja paksu, mutta HARMAITA hiuksia on tullut monta kymmentä pitkin päälakea (ikää on siis 27) :'(

Mies vaan laulaa että "enhän minä tukkaan toki rakastunukkaan enkä piittaa vaikka näkisin sun kaljuuntuvan" (Freud Marx, Engels & Jung) Kaverilla itsellään tosin niitä harmaita riittää, vaikka on vasta 31... :LOL:

Velv 39+5 (<-- huhhuh, ei oo enää pitkää matkaa)
 
Huomenta!
Täälläkin ollaan koossa ja olo on mitä parhain. :D Maha ei paina enää mihinkään. Ihan kuin en oliskaan raskaana. :whistle: Mies sanoikin aamulla, että käy kattomassa sängyssä, josko se vauva olis yöllä syntynyt kun kerran on niin helppo olo :kieh: Outoa.

Tänään on tulossa ihana päivä. Nautitaan näistä ihanista kesäpäivistä. B)

hankku ja muhku 37 tasan :eek:
 
Neuvola kuulumisia..

rv 38+1
paino 88,3kg ( viime kerrasta -700g , kokonaispaino 3,1kg )
RR 104/68
pissa OK
Hemppa 102 (hui, mut neuvolatäti sano et en kyl näytä yhtään kalpeelta enkä oo väsyny )
sf 35cm
lapsivesi N
RT
syke 142

ja kun taas kokeiltiin mahaa niin ei ees painanu kovaa ja mä tunsin kipua oikeella puolella ja kun joutui kokeilemaan hiukka kovemmin että missä kohtaa pää on ni nyt kun pääsin kotiin ni kokoajan sattuu oikeelle nivuseen.

eipä tässä sen kummempia...

wiivi84 & pittuveitta rv 38+1

ai niin nyt kun alkanu nää kuumemmat kelit ni mulla huomattavissa pientä turvotusta mut ei onneks pahasti..iltasin vaan sit kihelmöi jalkoja.
 
Täällä ollaan kans edelleen yhdessä kasassa. Ei edelleenkään merkkiä mihinkään suuntaan. Ja huomenna olis sitten taas neuvolakin. Mulla ei tosiaan ole kyllä mitään kiirettä vaavia ulkoistaa. Nautin joka hetkestä, kun saan vielä ottaa rennosti. Huomenna olis kesäteatteri-ilta syöminkeineen kaveriporukalla ja viikonlopuksi meinataan lähteä miehen kanssa mökille. Eli Tyyppi sais pysyäkin matkassa vielä. Toki on alkanut mietityttää, että toivottavasti kuitenkin synnytys käynnistyisi ihan itsestään. Noi käynnistykset kun kuulostaa kauhean kivuilailta ja pitkiltä.

Tämän päivän ohjelmassa on salmiakkikeksien leivontaa vierasvaraksi ja köllöttelyä auringossa. Lainasin kirjastosta sen paljon puhutun "Äidin kielletyt tunteet" -kirjan. Jos vaikka lukis sen loppuun, niin tietää sitten mitä on odotettavissa :whistle:

Gallupiin: Ei minkäänlaisia tuntemuksia rinnoissa.

Tyypin tuleva setä osti aivan ihanan valkoisen topatun haalarin kotiutumisvaatteeksi. Nyt aloin heti aamusta murehtimaan, että eipä taida näillä helteillä olla sille tarvetta. Eli taitaa jäädä ihan käyttämättömäksi tuo ihanuus :( Jos jotain on muuten sivustaseuranneena oppinut, niin sen, että meidän lapselle puetaan päivästä riippumatta niitä "kivoja" vaatteita. Niin usein kuulee harmiteltavan, että "tätäkään ei ehditty käyttää kertaakaan". Eli en siis aio odotella jotain erityishetkiä, jotta saan pukea vauvan joihinkin ihaniin suosikkivaatteisiini. Jääkööt ne "ei niin kivat" sinne kaapin perukoille. Jos ei sitten tarvitsisi harmitella jälkeenpäin.

Tiivari ja Tyyppi 39 + 4
 
Huhhuh. Just varasin meidän perheelle hotellihuoneen Joensuusta heinäkuun 19 kun on kaverin häät. Onneksi sen voi perua, jos vauva ei anna vielä tuolloin matkustaa. (ja mix ei antas) Oli aika ihana vastaanottotäti kun lupasi merkata että tullaan kuukauden ikäisen kanssa jotta laittavat sellasen huoneen, mihin pääsee vaunujen kanssa hyvin. Piti oikein pröystäillä ja ottaa isompi "superior" huone, kun ei meillä tänä kesänä mitään muutakaan LOMAreissua ole. Muu kesä menee kotioloissa vauvaa ihmetellessä.

Oi voi. Kun vielä olisi sillon hengissä ja jotenkin jaksaisi sen reissun tehdä. Siitä seuraavana viikonloppuna pitäisi sitten pitää ristiäiset.

Nyt Serranon perhettä katsomaan... (koukussa)

Velv 39+5
 
Mulle tuli kanssa hääkutsu heinäkuun lopuksi. Taas kysyisin teiltä kokeneemmilta, että voiko sinne vauvan kanssa mennä (olisi siis n. 1kk tällöin). Tai siis mitä, jos vauva haluaa roikkua koko ajan imemässä, niin aika mahdotonta taitaa olla... Kertokaas vähän, mitenkä pienien vauvojen kanssa olette olleet vastaavissa tilanteissa, ja miten on mennyt. Mä kun en oikein osaa arvioida yhtään, että onko mahdollisuuksia osallistua. Ei ole siis avec-kutsu, eli mies jäisi kotiin. Ja siis samalla paikkakunnalla häät, eli matka on lyhyt.

Niin siis Velvin viestin rohkaisemana aloin tajuta vasta, että mulla voisi ehkä kuitenkin olla edes teoreettinen mahdollisuus osallistua.
 
Pöh, odottelin koko yön suppareita kun olin liikkeessä koko eilisen, niin ei niin mitää, muutaman sukkapuikon sentään tarjoili :D Mitähän sitä keksis et sais ton vauvan savustettua pihalle..
No kahen viikon päästä on varmaanki jo vauva viimeistää sylissä :D

Menhit ja Ella(viljami) rv40+3
 
Dippadaa!

Halaan itseäni :hug:

EI mulla ole taaskaan mitään kerrottavaa tai raportoitavaa :headwall: Tuntuu jotenkin turhalta tulla edes se info tänne kertomaan :D

Tänään pienelle piknikille korkeasaaren kupeeseen. Jäätelöä luvassa!

Niitä supistuksia saa lähetellä kans tänne jos joku ei halua omiaan? Tai limaisia tulppia? Ihan mitä vaan? Vauvankin voi laittaa postissa jos väsyttää? :D

Elppa & Antsa 40+2
 
Aurinkoisen lämmintä huomenta. Tänne olikin taas tullut niin paljon kirjoitusta, et ihan väsyy lukiessa B) Onnea kaikille vauvautuneille.

Ehkäpä tästä jo itsekin saa muutaman päivän sisällä lähtee hakeen vauvaa kotiin, kun nyt aamulla on tullu suppareita, jo aikas mukavasti, jos ne ei sit päätä loppua, niin kuin monena päivänä on käyny :kieh: Mulla tekee supistuksen aikana kipeetä tonne nivusiin ja jalkoihin, niin kuin esikoisestakin, toisesta sattu taas selkään. Et voi nuo kipupaikatkin sitten näköjään vaihdella eri synnytyksis.

Kaippa mä meen ulos touhuilemaan jotakin kun on niin hieno ilma.

Nasu79 ja prinssiprinsessa 39+2
 
tiivari
Mä olin esikoisen kanssa siskoni häissä kun esikoinen oli tasan 1kk ikäinen. Nukkui koko kirkkotoimituksen ajan kaukalossa, suurimman osan juhlastakin veteli sikeitä, välillä heräsi syömään. Siellä juhlapaikalla tosin oli helppo hoitaa imetykset sun muut, kun oli takahuone. Aina voi kysyä paikkaa, johon voisi mennä, jos ei muuten onnistu niin sit vaan sellasen vaatteet päälle, että onnistuu imetys vaikka julksesti. Mulla oli sellanen iso intianpuuvillainen huivi suojana, tosin sellanen harsovaippaharso ajaa saman asian. EI kukaan ainakaan yhtään ihmetellyt tai katsonut pahasti, koko ajan vaan olis joku ollut ottamassa vauvaa syliin.. toisaalta se oli ihan kiva, sai syödä rauhassa kun niitä sylittelijöitä riitti!!! (no joo, olihan ne siskon häät eli tunsin reilusti yli puolet porukasta, ja paikallla oli omat vanhemmat, mies ja vielä miehenkin vanhemmat ja sisko.

Mutta jos vauva on terve niin sellanen 1kk menee kyllä häissä ihan helpostikin, vaikka myöhempäänkin, kun eihän sillä mitään rytmiä ole ja kun vaan joku hoitaa, syöttää, vaihtaa vaipat ja pitää hyvänä niin mikäs siinä on ollessa. Musta tuntu että se oli siihen astisen vauva-ajan helpoin päivä.... siksi nytkin uskaltaudun ajatella Vantaalta Joensuuhun asti menoa... enemmän mua huolettaa se 2-vee ku se vauva niissä juhlissa... :D

Velv
 
Huomenia kaikille!

Taas oon saanut revittyä itteni sängystä uuteen päivään. Mulla ei kyllä onneksi ole mitään ongelmia tuon nukkumisen kanssa. :whistle: Pari kertaa yössä pitää käydä vessassa ja siinä kaikki...tietty asentoa saa vaihtaa koko ajan, mutta se ei ole haitannut unia. Liekö tää poskiontelotulehdus syy siihen, että uni maittaa... Päätä vaan pistää särkeen koko ajan! :/

Joku kyseli niistä Kelan tukipäätöksistä. Eikös se ikävä kyllä niin ole, että siitä summasta vielä se vero viedään?? Niin mie olen ainakin käsittänyt.

Meilläkin olisi häät 19.07. Tai itseasiassa meillä olisi kesän aikana yhdet valmistujaiset ensi viikonloppuna, mutta sinne en kyllä enää jaksa lähteä ajelemaan. Sitten olisi heti heinäkuun alussa häät, joihin en kyllä tällä kertaa kykene menemään, mies saa edustaa meidän perhettä bestmanin virassa. =)
Sitten on häät 19.07. Sinne voisinkin jo ehkä mennä, jos olo antaa muuten periksi ja jos saan päälleni hiukankin jotain lakanaa nätimpää. :/ Sitten olisi häät vielä elokuussa, mutta yli 5 tunnin ajomatkan päässä, joten sekin on nyt sitten vielä vähän kysymysmerkki, että voiko vauvan kanssa silloin vielä ajaa niin pitkää matkaa... Syyskuussa olis sitten vielä appiukon synttärit... Juhlaa olis tälle kesälle vaikka kuinka. Tietty just nyt, kun ite on tässä jamassa.

Täytynee vähän toivoa, että vauva ei syntyisi ainakaan ensi lauantain aikana, kun mies on satojen kilsojen päässä polttareissa ja muu porukka juhlii tunnin ajomatkan päässä valmistujaisia. :whistle: :whistle: Mun säkällä tää tulee just sillon. :/

Menipäs höpöttelyksi...

Olihan mulla jotain "oikeeta kerrottavaakin" teille... :D
Bongasin nimittäin yöllä taas kauheesti sitä kuuluisaa limatulppaa ja siinä oli taasen vähän vertakin joukossa. :attn: :D Jännä, että sitä irtoo mulla pääasiassa aina yöaikaan. :|

Jeps! Mutta nyt lähden kiusaamasta teitä!
Vähän siivoilla taas vaihteeksi pitäis ja sitten täytyy kipaista neuvolassa 15.30.

:wave: :wave:

Rakkis ja Saara-Erik 37+6 :eek:
 
Oulussa ainakin yliaikaiskontrolli on äippäpolilla kun viikot on 41+3.

Pitipäs mennä kehumaan eilen omaa oloa, se selkeesti kostautui nyt sitten. Sain iltapäivästä sellaisen migreenin ettei ole ollut koko raskausaikana. Makasin pimeässä huoneessa kello viidestä asti ja mies kiikutti kylmää rättiä päähän. Panadolia otin 6 tunnin välein gramman kun muuta ei saa ottaa. Yö oli hirvee, migreenin lisäksi mulla supisteli melkein koko yön 10 minuutin välein ja päässä tykytti ja näiden lisäksi maha oli vielä sekaisin. Aamuyöstä vointi alkoi onneksi helpottamaan ja supistuksetkin loppui. Vauvalla oli ainakin kaikki hyvin sillä tyyppi riehui 5 tuntia yhteen putkeen oli melko tuskallista mutta oli silti ihana tietää, että masussa on kaikki kunnossa :heart: Kohta neuvolaan! Eilisestä opin sen, että laitan kyllä lippiksen päähän kun meen koirien kanssa pariksi tunniksi auringon paahteeseen.

 
rypäleelle en osaa oikein mitään vastata. Mulla kiellettiin uiminen jo aikoja sitten, kun paikat ovat olleet auki jo jonkun aikaa... Kaksipiippuinen juttu... Onx sua supistellut paljon sen jälkeen, kun se on ollut vielä kiinni...sehän voi jo hyvinkin kyllä olla jo vähän aukikin... :/
 
Rypäle. Mä en kyllä uskaltaisi ottaa enää riskiä tässä vaiheessa. Mullakin on viimeisessä tarkastuksessa ollut paikat kiinni, mutta kun ei sitä ikinä tiedä mihin tahtiin avautuu. Mutta voithan sä mennä rannalle nauttimaan auringosta ja vaikka lilluttelemaan jalkoja vedessä. Onhan se ihanaa niinkin.
 
Huh hellettä B) , mie en jotenkin nyt jaksa nauttia tästä auringosta.. aina olen ollut innokas auringonpalvoja, mutta nyttei jaksa..plaah.

Rypäle sie oot kyllä melkoinen sissi! =) Eilen halusit hölkkäämään ja tänään uimaan :D , mistä sulla riittää tuota virtaa, lähetäs mullekin! Kävitkös muuten vielä juoksemassa? Mä en voi ees kuvitella että mun jalka nousisi.. uimaan en uskaltaisi, vaikka se oisi nyt ihanaa!!

Meilläkin olisi häät 12.7. ja kyllä mä meidät sinne olen ilmoittanut. Katsoo sitten lähempänä millainen eläjä meille on tullut :) Siinähän se stressinpaikka olisi sen vaatetuksen suhteen sitten.. onneksi juhannuksen jälkeen on ale..
Polttareista jouduin kauniisti kieltäytymään kun olisivat 14.6, laskettuaikahan olisi ensi viikon alussa.. neuvolakortissa lukee 10.6, mutta kierron mukaan se on 9.6, mikä tuli myös ultralla.. joten se on täälläkin listalla... Sen mukaan siis mennään, ja hah.. ihan kuin sinä päivänä syntyisi :LOL:
Rakkapanuu Lähteekö sun miehes polttareihin vielä, ja kauas? Meilläkin olisi nyt lauantaina miehellä ollut kaverinsa polttarit ja ihan täällä kaupungissa, muttei hän lähde kun nyt on niin kriittiset hetket.. vaikkei varmasti sillon mitään tapahdukkaan kun on rassukalta viinan juonti pannassa.. ihan itse hän kyllä tuon päätöksen teki.. ja selvinpäin ei kuulema kiinnosta lähteä.

jaahas.. söiskö vaihteeksi lounasta :D , mulle on tullu takas kamala ruokahalu!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylli-täti:
Rypäle sie oot kyllä melkoinen sissi! =) Eilen halusit hölkkäämään ja tänään uimaan :D , mistä sulla riittää tuota virtaa, lähetäs mullekin! Kävitkös muuten vielä juoksemassa? Mä en voi ees kuvitella että mun jalka nousisi.. uimaan en uskaltaisi, vaikka se oisi nyt ihanaa!!
En mä sitte uskaltanu juosta... :/ Kyllä koiraparka katto mua aika epäuskosen näkösenä, ku aamulla käveltiin melkein puoltoist tuntia ja illalla vielä tunnin verran. ;) Se ei helteestä tykkää ollenkaan (enkä välitä kyllä itekkään). Mä en oo jaksanu tehä koko raskauden aikana MITÄÄN, mut nyt ku on kuukauden päivät saanu keräillä vähän voimia ni jaksaa taas. :D Ja kyllä on muuten vaivat vähentyny, ku on jaksanu liikkua! Eka meinas tökkiä, mut nyt oon joka päivä yrittäny kävellä edes vähän ja paljon parempi olo on! :)
 

Yhteistyössä