Sinne sitten jouduin ampumaan, kun alkoi töissä aamupäivällä niin kovasti vihloon mahaa. Sitä kesti jonkun 3 tuntia ennen kuin pääsin sairaalalle. Noh siellä se sit alkoi rauhoittua, eikä kipuilulle mitään syytäkään löytynyt. :|
Sydänäänet olivat hyvät ja mitään supistuksia ei siinä 20 min käyrillä tullut.
Kohdunkaula ultrattiin alakautta ja sielläkin oli kaikki kunnossa.
Vaavi ultrattiin masun päältä ja sielläkin kaikki näytti olevan ok.
Tarkisti pään, sydämen, napanuoran ja heittipä oman veikkauksen sukupuolestakin, kun annoin siihen luvan.
En mä nyt silti lähde kauppaan mitään tietyn värisiä vaatteita ostelemaan, vaan odotan kyllä kiltisti syntymään saakka ja katsotaan sitten, kumpi sieltä tulee.
Mutta ei siis löytynyt mitään... lääkäri olisi kirjoittanut saikkua, mutta en sitten vielä ottanut, kun mulla on kerta maanantaina aika sinne neuvolalääkäriin. Siellä mä varmaan sit kuitenkin saan sitä tuon selän takia. :/ Kotiin siis laittoivat lepäämään ja pahimpaan kipuiluun käskivät vetää Panadolia. Toivotaan, että oli vain jotain ihan harmitonta, eikä enää toistuisi. Mullakin vaan tuo kipukynnys on niin suuri, että en ihan pienestä valittele...
Mutta nyt meen ottamaan sohvan selkään ja koitan saada vähän voimia, josko huomenna jaksaisi edes imuroida täällä! :wave: :wave:
Rakkis ja masu 31+0