Tervehdys kaikille!
Ihanaa
Elppa, että teilläkin on ollut "kevättä ilmassa"
Täälläkin käynti neuvolassa tänään.
*painoa +400/vko
*turvotukset +
*RR 116/74
*vauvan syke 130
*raivotarjonta
*pissa puhdas
*hb edelleen 135
SF-mitta huitelee yläkäyrällä, niin ku on ollut noilla kolmella aikasemmallakin, isohkoa vauvaa odotellaan taas. Jos vielä seuraavalla nla-käynnillä (viikolla 35+4) ollaan samaan suuntaan menossa, niin th laittaa varmuuden vuoksi äpolille koon arviointiin, vaikka lääkäri oli sitä mieltä, ettei tarvii, kun edellisissä synnytyksissä ei oo kovin ollut häikkää... Eli tod.näköisesti päästään vielä uudelleenkin ultralla kurkkaamaan, mitä meiän vauvelille kuuluu.
Ens kuulle varattiin jo lääkäriaikakin. Mies tulee mukaan (!
): Ei tosin siks, että olis nyt yht äkkiä herännyt tähän odotuksen onneen (vitsi...yhdessä me tätä pahnan pohjimmaistakin odotellaan), vaan siks, että mulle tehdään synnytysreissulla sterilisaatio ja meidän lääkäri ei kuulemma kirjota lähetettä, ellei ole kuullut isänkin mielipidettä. Jestas... eihän se nyt miehelle mikään lopullinen toimenpide ole, jos haluaa jaloja geenejään vielä enemmänkin periyttää, niin ainahan voi vaihtaa 20 vuotta nuorempaan sit jossain vaiheessa. Mun lapset on joka tapauksessa tehty tämän jälkeen. =) (Ja niin on miehenkin, hänelle olis riittänyt kolme, mut halusin ehdottomasti yhden vielä, Iltatähden :heart: )
Joku kyseli pienistä vaatteista. Meillä ei ole yhtään 50cm vaatteita. Oon jotain 60cm ostanut, mutta en sen pienempiä, kun meillä on nuo pallerot olleet tosiaan sen 4+kiloisia jo uutuuttaan, niin ei oo ihan pikkuisille vaatteille ollut tarvetta. Nyt kylläkin yks kaveri sanoi pakanneensa meille jo valmiiksi heidän vauvalle pieneksi jääneitä vaatteita (heillä tyttö nyt 4kk) eli sieltä voi tulla jotain ihan pikkusiakin.
Hienoa, että sokereiden kanssa kamppailevilla on pysyneet hommat kuosissa ja muutenkin kaikki tuntuu (allekirjoittanut mukaan lukien) olevan hirmu positiivisella ja hyvällä mielellä. Sitä se kevät teettää!
Mukavaa uutta viikkoa taas kaikille!
Ammu ja Iltatähti 33+1