Huomenta!!Alkuperäinen kirjoittaja mymmy myy:iik nyt joku tietääkö??
kuuluuko sattua haaraväliin näin paljon kun yrittää nousta ja kävellä ja välillä kun vessassa käy..?siis kipu on aika kova vai onkohan nyt joku tulehdus päällä?? :snotty:
tuire ja mini 30+6 :heart: :heart:
Minulla sama homma! Nukuthan tyyny polvien välissä? (Semmoinen anatominen "kova" tyyny on ollut ihan paras.) Se on ainoa, mikä minulla on auttanut tuohon häpyliitoksen jomotukseen. Siitäkin huolimatta yöllä ensimmäistä kertaa kun kääntää kylkeä, kuuluu liitoksesta hillitön pamaus.... Siinä vaiheessa aina mietityttää, että hajoaakohan ne paikat...Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Mulla on kans aamuisin alakerta kipeänä. Tarkemmin sanoen tuo häpyliitoksen alue... Ihan törkeen kipeä jonkin aikaa, kävely on yhtä vaappumista.
Hyviä pointteja Kata. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:Tiivari: Suihkussa käyminen ihan pienen kanssa on paljon hankalampaa kuin ammeessa uittaminen, vaikka sitä ammetta joutuisi pitämään lattialla (oma asento silloin huono). Suihkussa on hirveästi asioita, jotka pitää tehdä samaan aikaan, pitää kiinni (varsinkin kun itsekin on märkä ja liukas), toisella kädellä suihkuttaa (vauva ei välttämättä tykkää, että suihku tulee ylhäältä päälle), ja kolmannella pestä... Suosittelen lämpimästi sen ammeen hankkimista.
Nii, tietäiskö joku? Mulla samantapanen tilanne; nyt saikulla, mut pyysin toissapäivänä lääkäriä lyhentämään sen niin, et pääsen ensviikoks ja vappuviikoks töihin (muuten menis kelan päivärahoille, näin saan sen kierrettyä ). Sitte 30.4 olis taas lekuri, jolloin sano kirjottavansa loppuajaks, mut mä haluaisin sen saikun alkamaan vasta seuraavana maanantaina, taas noitten päivärahojen takia... Onko siis mahollista kirjottaa tolleen "tulevaisuuten" se saikku?Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Nytkin mietin, josko lääkäri vois kirjoittaa saikun maanantaina niin, että se alkaisi kuitenkin vasta seuraavasta maanantaista? Onko mahdollista? Kun olen kovasti ajatellut vielä kärvisteleväni ensi viikon töissä...
Mulla on kato tää myyminen veressä, ku oon yrittäjä perheestä. Kymmenen vuotta (kahestakymmenestä ikävuodesta) palvelualalla tekee tehtävänsä. (luojan kiitos ei siellä enään tarvii olla, ku on "oikee" duuni).Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:rypäleen pitäisi ehdottomasti harkita mainosalalle menemistä, oli pakko ostaa noi linkkaamas imetysliivit vaikka pirun kalliit olivatki
Hui, ei saa pelotella!Alkuperäinen kirjoittaja renee:Kohtahan voisi olla jo meidän nipun ensimmäisen vuoro!