Ompas kiva nähdä, että en ole ainoa, jolla tuota massua alkaa jo olla!
Mulla on nimittäin massu hyvin saman kokoinen kuin sydänkäpysellä ja immeiset jaksaa sitten jatkuvasti kuittailla, että taitaa tulla kaksoset, kun on jo nuin suuri. :/
Tänään oli neuvolakäynti...
Kaikki oli ihan olosuhteisiin nähden hyvin. =)
Painoa tullut nyt yhteensä 15 kg. :ashamed:
Turvotusta alkaa olla taas jo sen verran, että ei tämä tästä ainakaan enää laskemaan ala. :| Kauhea stressi siitäkin!
Sf mitta oli 30,5
Paineet oli ok ja pissikin ok.
Hoitaja totes, että sitä on ainakin juotu, kun oli näyte ihan väritöntä.
Oon koittanut juomalla pitää tuon virtsatietulehduksen kurissa.
Liikeet ja sydänäänet oli ok.
Vauvan asentoa hoitsu hiukan empi, mutta merkkasi paperiin lopulta, että rt.
Sano, että vauva on vielä aika ylhäällä...luuli ensin, et siellä ollaan poikittain.
Sain ajan maanantaille neuvolalääkärille, joka arvioi tuon selän tilanteen ja päättää sitten, jatkanko vielä töissä...
Ja sainpahan vielä tänään sitten kuurin poskiontelotulehduksiin, joka löytyi molemmin puolin pääkoppaa... :headwall: Ainainen riesa raskausaikana... :headwall: :headwall:
Mutta nyt sit ootellaan maanantaita ja katsotaan, kuinka muijan käy...selkä alkaa olla kyllä jo aikas tavalla kipiä, että en nyt ihan pahana pitäisi, jos saikulla joutuisikin, mutta kun ajatus oli ainakin tämä kuu vielä töissä jaksaa... :|
Mutta päivä kerrallaan...
Rakkis ja masu 30+4
Mulla on nimittäin massu hyvin saman kokoinen kuin sydänkäpysellä ja immeiset jaksaa sitten jatkuvasti kuittailla, että taitaa tulla kaksoset, kun on jo nuin suuri. :/
Tänään oli neuvolakäynti...
Kaikki oli ihan olosuhteisiin nähden hyvin. =)
Painoa tullut nyt yhteensä 15 kg. :ashamed:
Turvotusta alkaa olla taas jo sen verran, että ei tämä tästä ainakaan enää laskemaan ala. :| Kauhea stressi siitäkin!
Sf mitta oli 30,5
Paineet oli ok ja pissikin ok.
Hoitaja totes, että sitä on ainakin juotu, kun oli näyte ihan väritöntä.
Oon koittanut juomalla pitää tuon virtsatietulehduksen kurissa.
Liikeet ja sydänäänet oli ok.
Vauvan asentoa hoitsu hiukan empi, mutta merkkasi paperiin lopulta, että rt.
Sano, että vauva on vielä aika ylhäällä...luuli ensin, et siellä ollaan poikittain.
Sain ajan maanantaille neuvolalääkärille, joka arvioi tuon selän tilanteen ja päättää sitten, jatkanko vielä töissä...
Ja sainpahan vielä tänään sitten kuurin poskiontelotulehduksiin, joka löytyi molemmin puolin pääkoppaa... :headwall: Ainainen riesa raskausaikana... :headwall: :headwall:
Mutta nyt sit ootellaan maanantaita ja katsotaan, kuinka muijan käy...selkä alkaa olla kyllä jo aikas tavalla kipiä, että en nyt ihan pahana pitäisi, jos saikulla joutuisikin, mutta kun ajatus oli ainakin tämä kuu vielä töissä jaksaa... :|
Mutta päivä kerrallaan...
Rakkis ja masu 30+4