Helmi, mie mietin kans, että on hienoa, kun meitä on täs ketjussa näin paljon. Olisi joskus jopa hienoa nähdä teitä muita!
Makeanhimoa vastaan täällä on vieläkin taisteltu, mutta ei voi mitään, kun käsi lappaa suuhun koko ajan jotain hyvää. Karkit olen nyt jättänyt kaupan hyllyyn, mutta nyt on muutaman päivän tullut syötyä laittoman paljon pullaa. :headwall: Ja mehujäitä voisin syyä vaikka kuinka paljon. :ashamed:
Viimonen stoppi syömisessä tulee varmaan sitten, kun on seuraava neuvola ja huomaan, että olen paisunut ihan uusille kymmen luvuille. |O
mymmy myy kyseli vaatteiden pesusta...
Mä olen miettinyt täällä ihan samaa juttua, mutta vielä toistaiseksi päättänyt pitää vaatteet kasseissa.
Kyllähän mä laittaisin jo pinniksenkin valmiiksi, mutta järkii käskee oottaa vielä vähän aikaa.
Työssäjaksamisestakin joku kyseli. Mä jaksan vielä suht hyvin. Selkä on kyllä välillä TOSI kipeä ja viime aikoina haukotuksetkin ovat saaneet kesken päivän vallan, mutta ihan hyvin tunnen vielä kuitenkin jaksavani! Ja kyllähän tässä on jaksettava ainakin sinne toukokuun alkuun saakka! Tämä flunssa nyt vähän vie oman osuutensa jaksamisesta.
Arvatkaas muuten mitä!?
Mä huomasin tänään...tai siis tunnustin tänään itselleni, että mä ihan
selvästi odotan poikaa täältä masusta. Taisin odottaa jo silloin, kun kakkosta odotin.
Tänään, kun tuolla isommalle oltiin sisätossuja ostamassa, huomasin et ihan oikeasti hiplaan jatkuvasti pojan vaatteita, joita tekis mieli ostaakin. :/ Oikein pelästyin, että mitäpä jos siellä onkin tyttö. Olen koko ajan miettinyt, että mies pettyy, jos meille tulee "taas" tyttö, mutta tänään tajusin, että se taitaa ollakin minulle isompi pala. :/
Onko muilla vastaavia tuntemuksia? :ashamed:
Mutta nyt kutsuu kotiaskareet ja ehkä hiukan sohvakin. Katsotaampas kumpi vie voiton. =)
Rakkis ja masu 20+5