KESÄKUUN KULLANKERÄT helmikuussa

Heippa leidit :)

Mitään ihmeellistä ei täällä päässä ole tapahtunut pariin päivään.. Kela:lta tuli päätös äitiyspäivärahasta ja avustuksesta, parin viikon päästä pitäis päästä hakemaan pakkaus postista :) Tylsä oli aamu kun tuli erityisäitiyspäiväraha tilille: luulin naiivina että se summa minkä kela ilmoittaa 25 päivän ajalta maksavansa, on myös se summa joka tulee tilille.. Noup, siitä lähtee ennakkopidätys +2% ennenkuin saapuu tilille. Kai tuolla summalla elää :|

PItänee käydä ostamassa magnesiumia apteekista. Viimeyönä tuli niin kauhea suonenveto vasempaan pohkeeseen että lähes itketti. Koko yön sitten valvoin ja voihkin, odotin että kramppi alkaa uudestaan ja nilkutin edestakaisin vessaan ja venyttelemään jalkaa |O

Viikonloppuja!

Elppa & Antsa 26+3
 
heissan!!

Minäkin sain sitten tietoa että mun työnantaja ei suostu maksaa mulle kolmen kk palkkaa joten työtuomio istuimeen asia sit menee. No alkuun haen normaalisti kelalta äippärahaa ja jos liitto oikeessa niin "hamassa" tulevaisuudessa saan ehkä sen työnantajan osuuden. Maanantaina meinaan viiä kelaan laput ja eipä siinä tida ihmeellisyyksiä olla sillä edellinen äippä rahaa pysyy kuitenkin samana. Tänään kävin varaa vauva vakuutuksen tapiolasta, meillä siellä kaikki vakuutukset joten en viitsi kysellä saako muualta millä hintaa.Omavastuu 48 euroa ja kokonais maksu liki 350 ekee.
Tänään kävin myös kampaajalla kaunistautuu ja on taas eri pirtsakka olo kun muutin tyystin tyyliä, näin jos pärjäis tuonne huhtikuun lopulle jolloin kävis seuraavan kerran, ennättää kyllä kasvaa malli ulos mutta eipä tuo nyt niin kamalasti haittaa kun kotona tässä suurimmaksi aikaa kuitenkin oleilen.
Masullaan olokin on alkanut jo vaikeutua ja nukkuminen onnistaa enää kyljellään, se taas aiheuttaa sen että pakarat puutuu öisin ja kääntyilemaan joutuu ainakin Miljoona kertaa.
Ei sitä kyllä muista mitä ihania vaivoja sitä raskaana ollessa tulee....
Muuten ihan ok tässä menee, kun ei mieti tuota perhanan selkä kipuilua.

 
Mäkään en oo ikuisuuteen mitään kirjotellu.

No verikokeiden tulokset tuli ja maksa-arvot oli tosi hyvät. Eli ei pitäis olla syytä huoleen. Joka tapauksessa kutina on lisääntyny kämmenissä ja jalanpohjissa. Onko kellään tietoa, että voiko olla normaalia vai onko aina merkki kuitenkin raskaushepatoosista?

Muuten menee hyvin. Vein Kelaan paperit jo maanantaina ja sama raha pitäisi kai tulla kun viimekski. Kun en välissä käynyt töissä.

Ja nyt vähän ällö aihe, mutta onko muilla alapää turvoksissa? Mulla nimittäin on ja ihan kunnolla. En todellakaan muista, että viimeks olis ollu näin paljon. Nyt tuntuu, että turpoo kohta kiinni. Onkohan tää ihan normaalia?

emilija ja rontti 24+2
 
:attn: Kirjoittelin aikas pitkästi ja sit koko sepostus hävis bittiavaruuteen...

Sarbe, juu Turguseshan minä asutelen. =)

Sain eilen taas kerran todella ikävän migreenikohtauksen. Joten lepäilin sit eilisen ja tämän päivän... Huomenna jälleen töihin. Saas nähdä pystynkö nyt sitten kuinka olemaan töissä. Töissä kun noita loisteputkia on riittämiin ja ne näyttää laukasevan mulla ton migreenin. :'(

Kävin tänään neuvolassa ylimääräisellä käynnillä... Halusin mittauttaa verenpaineeni. Se oli 119/89 eli ihan ok kun mulla toi alapaine noin niinku normaalistikaan ole kovin matala. Paino oli tippunut kahdessa viikossa 600g eli nyt oon painon kanssa samassa kuin ensimmäisellä neuvola käynnillä. :D Muutenkin kaikki oli ok!

MiksiSiksi 25+1
 
täällä kanssa käyty neuvolassa ja kaikki oli hyvin. Muksut olivat myös matkassa mukana ja pääsivät kuunteleen vauvan sydänääniä ja terkkari näytti niille mistä ne mahan päältä voi tuntea vauvan :) ihan innoissaan olivat :D
verenpaine oli 122/76 ja hb 114 (rautaa popsittu). kohdunpohjankorkeus oliki sitte 25cm ja menee yläkäyrällä :D pikkanen on parkkeerannu ittensä tuonne ylös ni mittaa senki takia tai ainaki niin tuo terkkari sano.... seuraava neuvola onki sitte vasta ens kuun lopussa ku mulla nuo työvuorot vähän miten sattuu...

Hande ja pikkanen 25+2
 
Meillä ei mun pikkuveli suostu kirveelläkään kokeilemaan ku vauva
potkii :LOL: Sanoo vaan, ettei se piittaa vauvoista =)
Taitaa jätkä pelätä, että jää kakkoseksi huomion saannissa :LOL:
Reppana =)

Paras ystävä soitti tuossa illalla
sillä oli käyny suru myös :|
Nyt meitä on kaks reporankaa...
Nyt mulla on hirveä mietintä kuinka jaksan
tukea toista kun itse oon rikki?
Pakko yrittää.

Vivvi :heart: ilmari 25+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitiäitiäiti:
Elppa: Käy ihmeessä tekemässä muutosverokortti vaikka netissä verohallinnon sivuilla pankkitunnuksilla, palkkaverokorttiin lisätään aina tuo 2 %, etuuksiin on omansa korttinsa ja tieto menee suoraan Kelaan.
Juu, ennakkopidätys olikin jo sen 20% (mikä on kela:n mukaan vähimmäisennakkopidätysprosentti). Eipä voi mitään! :) Kiitos kuitenkin.
 

Yhteistyössä