Heipsan!
Neuvolakuulumisia 23+2
-kohdun pohjan korkeus 22 cm, eli yläkäyrillä jatketaan menoa
-verenpaine 118/72
-painoa tullu lisää noin 600g/viikko, yhteensä koko raskauden aikan jo melkein 10kg, HUI!
-sykkeet löytyi taas samantien, 158
-pissa puhdas
Kaikki täällä siis oikein hyvin ja vointikin on erinomainen. Sain myös todistuksen raskaudesta ja KELAn laput täytettäväksi. Vauvan vakuutusasioista oli myös puhetta - jos haluaa ottaa vakuutuksen ennen syntymää, on toimittava 3kk ennen laskettua-aikaa.
Nimistä: Mietittynä on valmiiksi sekä tytölle että pojalle, ja tytön nimi on jo saanut miehen hyväksynnänkin
Molemmat alkaa samalla kirjaimella ja myös samalla kirjaimella kuin lapsen sukunimi. Ihan perus suomalaisia nimiä, ei mitenkään erikoisia, mutta ei kaikkein perinteisiäkään ehkä. Nykyaikaiset!
Synttärigalluppiin: Itse olen syntynyt 29.4. mies on syntynyt 14.5 eli molemmat ollaan härkiä. Ja jos vauva päättäisi tulla maailmaan pikkuisen etuajassa Toukokuun puolella, hänestä tulisi myös härkä
Itsepäisyyttä ei ainakaan puuttuisi tästä perheestä
Ikionnellinen kyseli vielä vaunuista että mitkä valitsisi kolmesta vaihtoehdosta... Kokemusta ei ole, koska esikoinen vasta tulossa, mutta itse päädyin noista Brion kombeihin. Tykästyin ulkonäköön, kankaaseen/väriin sekä toimintoihin/varustelutasoon. Ja jostain syystä luotan Brioon merkkinä, sen parmepia perusteluja ei valinnassa ollut. Itse en kanssa ihastunut vuoden 2008 Kombeissa olevaan tikkikuosiin ja lähdin metsästämään vuoden 2007 vaunuja beigenä/khaki (en muista millä nimellä väri oli - suht vaalea joka tapauksessa). Löysinkin sellaiset ja totesin että sekään kangas ei miellytä! Oli jotenkin tosi kova ja väri ei miellyttänyt enää luonnossa. Noh, aloin pongailla siis käytettyjä Brioja että millaisillas kankailla ja väreillä niitä löytyisi. Ja sitten tärppäsi! Vuoden 2005 Brio kombit puhkeamattomilla ilmakennorenkailla mitä ei siis tarvi pumppailla. Ja väritykseltään/kankaaltaan just mun makuun; beigeä, ruskeeta, harmaanvihreetä ja ihan ripaus viininpunaista. Ihastuin tyystin näihin, olivat kunnoltaan kuin uudet ja hinnaltaan sain puolet halvemmalla mitä kaupassa uudet! Olen tosi tosi tyytyväinen hankintaan
Ja nyt oli hakusessa myös tuo Brion hoitolaukku, niin löysin Huuto.netistä juuri noiden vaunujen harmaanvihreä/ruskea sävyisen KÄYTTÄMÄTTÖMÄN vuoden 2005 hoitolaukun. Ja hintaakin tuli vain 20 euroa. Innoissani olen joo pienistä asioista
Hyvää laskiaistiistaita/Runebergin päivää kaikille! Itse kallistuin laskiaispullan puoleen, Runebergit jää tänä vuonna väliin...
NASU-masu 23+2