Huomenta!
Eipä mun tartte kuvia postailla,
Venla-05:n kuvat on aika lähellä totuutta
Ihanaa kun jätkä on viihtynyt vaunuissa nyt parina päivänä 11.30 - 17 välisenä aikana tosi hyvin yhdellä vaipanvaihdolla ja syötöllä.. siis ollaan oltu liikenteessä. Naapurit varmaan katsoo kieroon, kun kiertelen korttelia/puistoa ympäri tuntitolkulla kun jäbä nukkuu - ja 3. kerrokseen on kiva sitten lähteä kantamaan, AINA herää matkalla kun ei ole kantokoppa enää käytössä (oli vähän sellanen "seinät kaatuu päälle" ja jätkä täytti sen leveyssuunnassa kokonaan).
Eilen illalla nukkui 17.10-18.25 unet, ja sanoin miehelle ettei yritetä taas väkisin pistää sitä nukkumaan lyhyitä iltaunia ennen yöunia, vaan pistetään sitten vaikka aiemmin yöunille. 18.30 söi 100ml (aiempi ruokailu klo 14), sitten tuntia myöhemmin 80ml ja 20.30 sai sitten 60ml velliä. Kiltisti nukahti sänkyyn lähes samantien. 2.20 kävin laittamassa tutin kun suu auki ja silmät kiinni hamuili ja önisi - sama jutt 4.20. 6.15 sitten noustiin syömään, valvottiin tunti telkkarin edessä seurustellen, nukuttiin 30min ja nyt 9 jälkeen meni aamupäiväpäikkäreille.
Hyväntuulinen pikkumies *whew*
Ostin eilen sitteriin lelukaaren, jossa on mereneläviä ja keskimmäinen kilpikonna soi kun vauva sitä täräyttää. Hyvää jumppaa ton niskalle, aiemmin ei kääntynyt ollenkaan vasemmalle pahkan ja synnytyksen jälkeisten kanyylien jne. kipukokemusten takia (sen takia imetyskin tyssäs..). Nyt kääntää jo ihan itse sitä päätään, ei tartte asetella puolikylkiasentoon että suostuu liikkeeseen.
Liikkuuko teidän vauvat paljon pinniksessä? Mä löysin tänään aamulla jätkän melkein jalkopäästä, poikittain ja pää jopa hieman enemmän jalkopään puolella, peitto vedetty pään yli ja yöpukuvarpaat vaan paisto peiton alta
Siirsin peiton ja kauhea virne
Mahto olla hauskaa...
Nyt kahvia!
Elppa & Alex 10vk