Jos sitä nyt kerkeis päivitellä
rakenneultrakuulumisia tännekin puolelle. Tuonne fb-ryhmään ne jo "pikapäivitin" eilen. Eli kaikki oli hienosti :heart: Papunen vastasi viikkojaan ja kaikki rakenteet näytti olevan kunnossa! Eilen olisi ollut np-ultran perusteella 19+6, mutta kaikkien Papusen mittojen keskiarvoksi tuli 20+0, eli päivän oli kirinyt np-ultrasta
Pienin mitta (HC) vastasi viikkoja 19+6 ja suurin (AC) 20+2, eli kaikilta mitoiltaan oli sopusuhtainen viikkoihin nähden. Noi mitat mua vähän huolestutti etukäteen, kun sillon np-ultran jälkeen kävin yksityisellä sen verenvuodon takia ja sillon Papunen oli 5 päivää jäljessä np-ultran mitoista. Mutta nyt siis oli ihan viikoissaan
Unohdin itse koko sukupuolen, kun jännäsin onko rakenteet ja mitat ok. Kätilö itse sitten jossain välissä kysyi halutaanko tietää ja kun vastattiin myöntävästi, niin alkoi sitä selvittää. Papunen ei paljoa halunnut itseään esitellä: oli "väärinpäin", eli perätilassa ja tuo "alakerta" oli sen takia vaikea saada näkymään kunnolla. Ja sitten kun saatiin vähän parempaa kuvaa, niin toinen veti jalkojaan sykerölle, ettei varmasti näy
Sen verran mitä kätilö sitten sai näkymään, niin sanoi, että
tyttöä hän ainakin noiden näkymien perusteella veikkaisi. Mitään pippeliin viittaavaa ei hänen mielestään näkynyt, mutta sanoi, ettei ihan täysin varma ole. Isille siis vähän sulattelemista, kun oli ihan varma pojasta
Ajateltiin kuitenkin varata vielä sen 4D-ultran parin viikon päähän, jos siellä varmistuisi tuo sukupuolikin ja muutenkin kiinnostaisi nähdä Papusta 4-ulotteisena, kun tuolla meiän sairaalassa ei käytetty kuin perus 2D ultraa. Mutta ennenkaikkea olo on tosi onnellinen, että onko tämä tosiaan totta niiden kaikkien keskenmenojen ja 2 vuoden toivomisen ja yrittämisen jälkeen :heart:
Jos sitä nyt uskaltautuisi hankkimaan niitä isompiakin hankintoja
Tai ei mulla kyllä pienempiäkään hankintoja vielä ole, kuin 2 bodya, 2 housut ja yksi tuttipaketti
Ihan kiva on ollut lukea täällä ja facessa teidän kokemuksia noista turvaistuimista. Oonkin kallistunut suositusten perusteella tuohon
Britaxin baby safe -istuimeen. Pinnasänkykin mulla on jo mielessä. Kattelin uudesta Vauva -lehdestä, kun siinä oli tarjous, että kun tilaa lahjatilauksena 17 Vauva-lehteä kestotilauksena, saa lahjaksi Brio One -pinnasängyn (ruskea tai valkoinen). Hintaa tuli 111,50. Tuota sänkyä myydää netissä 139 hintaan aika monessa paikassa. Eli säästäisi sängyn hinnassa ja saisi Vauva-lehdet kaupan päälle. Ajattelin äitille ehdottaa, että jos haluais tilata mulle tuon lahjatilauksen synttärilahjaksi (mulla synttärit parin vkon päästä), kun tuossa tilauksen tekijällä pitää olla eri osoite, kun lehden saajalla
Muuten olisin tilannut jo itse tuon.
Muakin kiinnosti toi sama, kuin
sofiaakin, että miten ne neuvolassa tietää, että molempien kaksosten sykkeet saadaan kuuluviin, mutta tuosta
malendran vastauksestahan se selvisi
Aanna onnea potkusta aamupalapöydässä =)
sokerirasituksesta meilläkin tehdään kaikille yli 25v tuo sokerirasitus. Tosin nlatäti ei siitä mitään oo maininnu, mutta lähetteen se oli labraan pistänyt, kun viimeksi labrassa siitä mainitsivat. Kaipa se kertoo sen seuraavalla käynnillä tai joskus, millon sinne pitää mennä
influensssarokotteesta pitäisköhän se käydä hakemassa...Lukenut nyt pari pelottelevaa lehtijuttua, kuinka tänä talvena tulee joku raju ja helposti tarttuva influenssavirus, joka on vaarallinen riskiryhmiin kuuluville.
Sanmar + superpapunen 20+1 :heart: (puoliväli ylitetty, hurjaa :O)