Barbamama: kylläpäs kuulostaa tutulta tuo varautuminen Ja ihanaa, että joku muukin uskaltaa "jopa" kolmatta, vaikka lapsilla olisi ollutkin allergioita tai jotain muuta, ts. vauva-aika ei ole ollut helppo? Vai onko? Meillä kyllä EI isolla e:llä. Kummallakin tositosi paljon vatsavaivoja, aivan laitokselta alkaen. Esikoisella ei todettu allergioita,mutta varmaan jotain oli, parahteli raukka aina unissaankin. Neuvolasta vakuuteltiin, että on normaalia. Kuopus ei ollut mielestäni edes noin kipeä, mutta sillä siis todettiin allergioita. Molemmilla lapsilla on myös astma ja sen myötä melkoiset infektiokierteet. Tai esikoisella (5v) tilanne on helpottamassa, on pärjännyt ilman säännöllistä lääkitystä nyt, ihanaa. Kuopuksella edelleen säännöllinen lääkitys, toivon toki, että voisi joskus sen jättää pois. Mutta toisillehan se astma sitten kyllä jää.
Eilen en ottanut päikkäreitä Pikku Kakkosen aikaan, ja sen seurauksena nukahdin aivan rättipoikkiväsyneenä ja pahoinvoivana sohvalle n. klo 20. Sitten lapset unille, itse yritin mennä myös nukkumaan, sillä paha olo oli ikävästi. Sain unta kuitenkin vasta 22 aikaan. Mulla väsymys ei oo helpottanut. Eilen pahoinvointiakin oli taas normaalia enemmän. Illalla jopa vähän rytmihäiriöitä ja muljahteluja sydänseudulla, joten olin varmaan liikaa rasittanut itseäni. Toisaalta eilen oli se sokerirasituskin, mutta olen nyt huomannut, että usein paha olo on ollut vahvempi perjantaisin, joten uskoisin sen olevan sidoksisa myös väsymykseen. Odotan jo joulunaikaa, silloin mulla on lomaa. Ihanaa.
Eilen en ottanut päikkäreitä Pikku Kakkosen aikaan, ja sen seurauksena nukahdin aivan rättipoikkiväsyneenä ja pahoinvoivana sohvalle n. klo 20. Sitten lapset unille, itse yritin mennä myös nukkumaan, sillä paha olo oli ikävästi. Sain unta kuitenkin vasta 22 aikaan. Mulla väsymys ei oo helpottanut. Eilen pahoinvointiakin oli taas normaalia enemmän. Illalla jopa vähän rytmihäiriöitä ja muljahteluja sydänseudulla, joten olin varmaan liikaa rasittanut itseäni. Toisaalta eilen oli se sokerirasituskin, mutta olen nyt huomannut, että usein paha olo on ollut vahvempi perjantaisin, joten uskoisin sen olevan sidoksisa myös väsymykseen. Odotan jo joulunaikaa, silloin mulla on lomaa. Ihanaa.