Malendra ja
yykaakoonee onnea hyvistä ultrakuulumisista! Malendralle oikein tuplasti :heart::heart:
Embylle onnea sydänäänistä :heart:
Pöhinä Sori kun utelen, mutta oliko sulla siis jotain "syytä" olettaa, että seula olisi hälyttänyt? Vai oliko se vaan sellainen "fiilis"?
Tirlittan mulla on kans muutaman kerran käyny noin, että oon meinannu saada sätkyn, kun jotain lämmintä valuu pöksyihin! Onneksi on täälläkin aina paljastunut valkkari syypääksi. Mutta miten se aina tapahtuukin jossain kaupassa tai ulkona, ettei edes heti pääse vessaan tarkistamaan asiaa!
dopplerista sorruin sitten perjantaina lopulta tilaamaan kyseisen vehkeen :ashamed: Tilasin sen Angelsoundsin halvimman mallin. Parhaassa tapauksessa jo huomenna olis postissa ja pääsis kokeilemaan. Toisaalta mietin nyt, että minkä paniikin saan itselleni aikaiseksi, JOS en saakaan niitä ääniä kuulumaan, kun
Pöhinä tossa mainitsi, että hällä kuulunut aina vasta 14+, kun on taaksepäin kallistunut kohtu. Sama "vika" siis täällä tuon kohdun suhteen.
istukan sijainnista minullekin np-ultrassa kätilö sanoi istukasta, että sijaitsee etuseinässä ja tosi alhaalla, mutta yleensä istukka nousee raskauden edetessä.
ON: ostin perjantaina ekat
mammahousut ja voi elämä nää on ihanat jalassa =)! Ihana tunne, kun ei housut kiristä istuessa mahaa! Naurattaa vaan, kun toi "mahakappale" nousee vielä tonne melkein kainaloihin
Yritin metsästää mammafarkkuja, mutta kaikki H&M:n farkut oli tosi leveälahkeisia, vaikka olivat olevinaan suoralahkeisia. Löysin sitten ihanat legginstyyliset farkut. Ainut vaan, että nää on tälläset kesämallit, eli tosi ohuet. Tykkään siis enemmän kapealahkeisista tai oikeasti suoralahkeisista housuista/farkuista. Toivottavasti jostain mammamallistosta löytyisi sellaiset farkut.
Vkloppuna oltiin miehen kanssa mun kaverin tupareissa ja oli vähän orpoa juhlia selvinpäin kännisten joukossa. Ja karpalosiideri tuoksui NIIN hyvältä nenään, aaaah
listan päivittämisestä mun puolesta
Mupelo saat tehdä meidän joulukuun pinon, jos vaan haluat
Sanmar + superpapunen 13+2