Pikkumyy87
Mulla on aika vasta klo 14:00. Jalat mulla on niin turvoksissa ettei mieheni crocsitkaan mene jalkaan! Mulle tuli eilen yhtäkkiä sellainen huonovointisuus "kohtaus" oli ihan sillain että yrjö lentää.. RR oli 145/81 ja kontrolloidusti 128/75 (normaalisti 112/60) se meni sitten ohitse ja vointi rauhoittui.
Kovat löylyt otettiin eilen ja niistä ei tullut mtn..
Meillä painoarviot olleet
34+3 3,2kg yläkäyrän yläpuolella
36+3 3.3kg laskenut yläkäyrälle
38+2 3.65kg hieman yläkäyrän alla
Mua on alkanut tuo paino vähän pelottamaan sillä koot arvioita ja voivat heittää usealla 100g:lla suuntaansa. Faktahan on se että poika on iso mutta kuinka iso... En ymmärrä miksi antavat vain kasvaa..... Ja miksi paino ollut nyt kuukauden laskussa/hidastunut?
SF oli viime viikolla 39 ja se vain on noussut koko raskauden.
Limatulppaa ei oo näkynyt yhtään, tosin kaikillahan se ei tuu kuin vasta tyyliin salissa.
Aamu aloitettu siivoamalla ja nyt mies on hakemassa oikein tulista ruokaa
Päivittelen kun pääsen pkl:ltä
H&M 40+1
Mulla on aika vasta klo 14:00. Jalat mulla on niin turvoksissa ettei mieheni crocsitkaan mene jalkaan! Mulle tuli eilen yhtäkkiä sellainen huonovointisuus "kohtaus" oli ihan sillain että yrjö lentää.. RR oli 145/81 ja kontrolloidusti 128/75 (normaalisti 112/60) se meni sitten ohitse ja vointi rauhoittui.
Kovat löylyt otettiin eilen ja niistä ei tullut mtn..
Meillä painoarviot olleet
34+3 3,2kg yläkäyrän yläpuolella
36+3 3.3kg laskenut yläkäyrälle
38+2 3.65kg hieman yläkäyrän alla
Mua on alkanut tuo paino vähän pelottamaan sillä koot arvioita ja voivat heittää usealla 100g:lla suuntaansa. Faktahan on se että poika on iso mutta kuinka iso... En ymmärrä miksi antavat vain kasvaa..... Ja miksi paino ollut nyt kuukauden laskussa/hidastunut?
SF oli viime viikolla 39 ja se vain on noussut koko raskauden.
Limatulppaa ei oo näkynyt yhtään, tosin kaikillahan se ei tuu kuin vasta tyyliin salissa.
Aamu aloitettu siivoamalla ja nyt mies on hakemassa oikein tulista ruokaa
Päivittelen kun pääsen pkl:ltä
H&M 40+1