Angsteri: Mulla alkoi noi häpuliitoskivut jo viikolla 16 ja nousu sohvalta ja sänkystä on kyllä tosi vaikeaa, samoin kävely muistuttaa ankan vaappumista, kun kivut vaivaa.
Mulla on alkanut vaivaamaan vanha umpisuolen arpi, ilmeisesti siellä on kiinnikkeet venynyt/revennyt, kun kipuilee jo nyt toista viikkoa. Tai sitten se on joku kysta, en osaa sanoa, kun ei sitä sen kummemmin lääkärikään tutkinut, kunhan sanoi, että voi olla repeämä tai mahdollisesti kysta. No, toivottavasti ei kipu pahene, nyt sen kanssa vielä pärjää.
Mulla on taas tänään fysioterapia ja saan taas akupunktiohoitoa, hoito alkaa onneksi tehota, eikä selkä ole enää niin kipeä. Jes, tämä viikko vielä saikkua, mutta josko sitä jo ensi viikolla pääsis töihin ja ihmisten ilmoille. Valoa siis tunnelin päässä
Onko joku ollut sokerirasituksessa? Mulla on se ensi tiistaina ja haluaisin tietää, että antaako ne neuloa (vai onko se liian rasittavaa) vai kannattaako varata pelkkä kirja mukaan? Jotenkin ei viittis pelkkiä vanhoja lehtiä selata kahta tuntia.. Kirjan lukeminen voi taas olla yhtä tyhjän kanssa, jos ympärillä on paljon hälinää, silloin neulominen olis luontevinta touhua ajantappamiseen.
Lilybelle: Mulla on pahimmat väsymykset kyllä mennyt ohi, mutta oonkin saikulla, jos olisin koko ajan käynyt töissä, niin varmasti olisin paljon väsyneempi. Eiköhän tästä kaikki aleta edes vähän piristymään, kun kevätaurinko alkaa kunnolla paistamaan. Ihanaa, tulee kevät ja onneksi sen jälkeen aika pian kesäkuukin. En välttämättä jää kaipaamaan tätä joka paikassa tiellä olevaa isoa masua
Aurinkoista viikon alkua!