KESÄ 2010 hoidot

Hei pitkästä aikaa.. No mutta olipas plussanneita härregyyd!!! ONNEA VALTOIMENAAN ja tsemppiä muille. MAHTAVAA! Me päästään siirtoon ilmeisesti huhtikuussa ensimmäiseen passiin, just oli menkat mut seuraavista menkoista alan sit syömään zumenonia. Lekuri ainakin sanoi että passeilla huonompi mahdollisuus kuin tuoreilla mutta mun tapaukses nyt toisinpäin kun on kerta nuo munatorvet nyt poistettu. (ja ne oli kuulemma just sellaset et EI niil olis normaalisti tullu raskaaksi eli hyvä kun ne poistettiin) Voi että kun nyt sit onnistuis, masensi lujaa nyt ekan kerran kun kuulin yhden tutun raskaudesta hiljattain, nyt oikeesti tuntu siltä et kaikki muut vain saa lapsia tosta noin vain. Että vitutti.. siis kun kyseessä oli ex-mies (mun tyttären isä) ja sen morsian, toivottavasti on viisaampi täl kertaa ja hoitaa kans sitä tulevaa toista lastansa ja pitää ittensä uskollisena toista kohtaan (vai miten sen hienosti kirjoittaa) mut näihin kahteen asiaan en silti usko et olis muuttunu. yäääk! yäk, pthyi, yök, yök!! että lycka till vaan ja sillesti :D

Täs ois nyt kuukausi aikaa vähä laihtua et vois taas lihoa sit jos tästä kans plussataan. Sais ton 5 kg pois mikä täs tullukin vuoden aikana. Tos olis olohuonees crostraineri... hoh hoh, mitähän sitä söis...hmmm :D

Jotenkin kun on ollu tällänen pitempi väli nyt näis hoidois niin ainakin nyt tuntuu et on henkisesti vahva/vahvempi, on niinku niin valmis olo uuteen koitokseen ja kun suhdekin voi hyvin, no on se kyl koko ajan voinu hyvin.

Kiva kun ette oo muakaan unohtanu mutta en ole minäkään teitä!

Moikka tytöt! :wave:

Komppailen Kieloa, ootte ihan mahtavia kaikki! :heart:

Snoww, kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa :) Ja tsemppiä tulevaan pas:iin ja jaksuja sen ootteluun!! Miten tuo munatorvien poistaminen muuten pas:in onnistumiseen vaikuttaa? :O Mulla tärppäs ekasta pas:ista, ( tuoresiirtoa ei siis ees tehty hyperin riskin vuoksi ), eikä mulla oo munatorvia poistettu. Koittakaahan vaan uskoa ystäväiset niihin pas:ienkin onnistumisiin :)

Missäs kaikki on? Aikooko tää ketju nyt ihan surkastua? :|
HUHUUUU!!!

Ai nii, ja nyt vihdoin muistan onnitella Despeä pojasta! :heart: Anteeksi, unohdin aikaisemmin :headwall: :ashamed:

Moikkis!

Samoin, musta on ihanaa että tää ketju on olemassa, ihania ihmisiä, ja ihan varmasti pidetään tämä elossa, ei tämä mihinkään kuihdu!! Varmaan nyt on hiljaisempaa kun odotellaan että päästään taas pian piinailemaan tyttöjen kanssa! :popcorn:

Snoww, kiva kuulla sinustakin! Pitäisi varmaan päivittää tuota listaa, jätän sen Iinamiinalle, kun en nyt muista oliko Ellin ja Marlaan tilanteissa muutosta? Käyn kaivamassa tuolta edellisiltä sivuilta jossain vaiheessa!

Niin ja kiitos synttärionnitteluista! Oli sitten loppujen lopuksi ihan kivaa, käytiin syömässä hyvä lounas lauantaina ja sain itse valita itselleni lahjan.. :LOL: Mies kun on ollut niin pitkiä päiviä töissä että ei ollut ehtinyt kauppaan. No, ainakin sain mieleisen!

Kävin muuten kurkkimassa tuolla odotuspuolella näitä "samanaikaisia" eli lokakuun odottajia.. mua ei kyllä sinne saa! Apua, tuli todellakin sellainen olo että en mä sinne kuulu, ei ne ymmärrä mitään näistä hoidoista, jotka on saaneet "kas, ekalla yrittämisellä tärppäs, jee.." :kieh: en mene todellakaan avautumaan sinne meidän lahjasoluhoidoista.. =(

Jouduin muuten eilen kertomaan pomolle että olen raskaana.. :headwall: olen töissä tuossa suuressa mobiilialan yrityksessä joka on joka päivä uutisissa... no, suunnitellaan kovasti uusia juttuja, ja pomo sanoi ajattelevansa että mä aloittaisin uuden ison projektin kevään / kesän korvilla.. pakko oli sanoa että "niin tuota kun..." Se otti sen onneksi tosi hyvin, ovat itsekin olleet hoidoissa aikoinaan (pomo on mies), ja mulla tavallaan vierähti kivi sydämeltä. Tapahtui mitä tahansa, voin sitten ainakin hänelle kertoa.

Oletteko muuten nähneet telkkarissa sen uuden MTV3 MAX:in mainoksen, jossa mies tulee sairaalaan ja nostaa vauvan syliin? Aivan ihana, mä oon kyynelissä joka kerta, ja se body mikä vauvalla on päällä, on ihana! Tarkistinkin jo että se on Marimekon, pitäiskö mennä hipelöimään tänään? :rolleyes:

Mitä muuta teille kuuluu? Toivotaan että nämä pakkaset alkaisi hellittämään, että pääsisi ulkoilemaan!

Mukavaa viikkoa kaikille, olette ajatuksissani!

T: Susu ja enää 10 yötä jouluun! :D

Sera: Kai se lekuri meinas sitä että kun jo ekasta plussasin ja sattui olemaan vain tosi huonoa tuuria kun meni munatorveen, ja kun nyt niitä munatorvia ei ole niin ei voi tehdä samaa temppua enää niin siinä mieles parempi mahis mun kohdalla.

Hipheijaa!
Taustailen päivittäin, ei vaan ole mitään sanottavaa.
Snoww, kiva että sinulla jo tiedossa lähellä pas

Itsellä kait kp 22/30, sais mun puolesta jatkuakin jonkun aikaa tää kierto. Ei ole Orgalutraa eikä Cetrotideä vielä, tällä viikolla mahdollisesti ehkä saa Cetrotideä, eli aika tiukille menee. Jotenkin mua ei edes haittais vaikka hoito lykkääntyis, punktio ja siirto osuu just mun 2 viikon lomille ja ne menis ihan pilalle. Olen suunnitellut tekeväni sillon kaikkea kivaa, risteily ystävien kanssa yms.

Heippa ihanat täältä "punkan pohjalta":snotty: Ja Kielo,niin säkin oot ihana,kuten te kaikki muutkin:kiss:

Marlaa ja Snoww,kiva kuulla taas teitäkin ja hoidot ne vaan lähenee,tsemppiä!

Iinamiina,hyvä vaan et välillä repäsee,vaikkapa sitten 50 senttisten vaatteiden muodossa=)

Täällä tosiaan KAMALAAKIN KAMALAMPI flunssa on kaatanut koko poppoon:| Välillä luulee jo kuolevansa ja välillä sitä oikein toivoo;)
Mut täytyy nyt yrittää vaan huilailla,et on sit kehden viikon päästä huippuvedossa,siis apua,2 vk enää ja sit alkaa piikitys:O

Mukavaa päivää kaikille,pakkasetkin onneksi hiukan hellitti ja toivon totisesti,et kaikki te vältytte tältä hirvittävältä taudilta:snotty:

Kiitti Marlaa,nyt alkaa lääkitys olemaan kohdillaan ja pystyy jo vähän liikkumaankin.Mut kyl on kamala tauti,mut ainahan pitää löytää jotain hyvääkin,niin onneks se tuli jo nyt mua kiusaamaan,eikö sit piikkien aikaan:D

Kyllä on ollu hiljasta,missä te kaikki ootte:kieh:

Jokos Marlaa sait orgalutranin tai sen toisen vastaavan ( jonka nimeä on edes muista:ashamed:) entäpä onko pistoksien alotus jo selvillä?

Mä vaan nyt jännäilen et millon alan oksentelee kaikki noi antibiootit ja niiden mukana tietysti sen primolutin ja sittenhän se menettää tehonsa ja menkat alkaa vääränä päivänä ja hoito menee pieleen jajajajaja:O Minäkö muka stressaan,ei puhettakaan:LOL:
Mä en muuten koskaan osaa ekalla kerralla kirjotta oikein tota "Stressata"sanaa,hih,pitäsköhän lähtee takasi ala-asteelle:p

Kivaa vknloppua teille ihquille,vaikka olettekin kadonneet maan uumeniin:mad:

Barbapörrö, täällähän minä ainakin olen! :wave: Käyn jatkuvasti lukemassa juttuja, mutta olen jotenkin ajatellut että en halua näitä raskausjuttuja kauheasti jutella, etten pahoita kenenkään mieltä. Kovasti odottelen että te muut pääsisitte mukaan piinailemaan ja sitten mukaan plussajunaan! Mä jarruttelen täällä ja odotan teitä!! :heart:

Hyvä että olosi on alkanut parantua! Mulla taas tuntuu että tää helvetin flunssa tulee takas! :kieh: mä en vaan jaksa enää yskiä ja niistää.. Koitahan nyt saada stressiä pienemmäksi, kyllä ne lääkkeet varmasti tehoaa ja menkatkin tulee ajallaan! =)

Soitin tänään klinikalle kun tuli sellainen olo että heitin alkioiden pakastussopimuksen kuoressa postiin ilman postimerkkiä??! No, oli se tullut sinne kuitenkin perille. Kerroin sitten samalla että olin käynyt "salaa" siellä hcG testissä, ja hoitaja sitten katsoi omista taulukoistaan että 20 pv siirrosta arvo pitäisi olla 1050 - 4000 jotain, joten se mun 2006 menee ihan hyvin tohon keskelle.

Oma olo: keskittymiskyky töihin 0, väsymys ja vessassa ramppaaminen ihan tolkutonta..

Mukavaa viikonloppua myös täältä, onneksi pakkaset on jo vähän laskeneet, jos jopa jaksaisi kävelylenkille illemmalla!

Susu75 + pallero(t) 6+2

Orgalutrania ei edelleen saa. Tänään apteekista soittivat että korvaava tuote tulee huomenna. Tilasin samalla kaikki lääkkeet ja haen ne huomenna. Eli pistokset alkaa luultavasti ens viikolla, nyt on kp 25/30. Siitä se taas alkaa, pikkasen jännittää.

Kiva kuulla susun kuulumisia =)

Hei kaikille :wave:

Paljon onnea Susu ja Sera plussista! :flower: Mä niin tiesin että Sera plussaa =) En tiedä olenko ainut itsekäs paska tässä ketjussa, joka on iloinen toisten plussista mutta silti tuntee pienen kateuden äänen sisällään eikö koskaan ole mun vuoro, ihan ku ne muitten plussat ois multa muka pois :ashamed:

Itsekkäästä paskasta puheen ollen pääseekin sitte omaan napaan! Eli mulla alko menkat ihan niin ku normaaleillaki ihmisillä konsanaan, no ainakin melkeen kierto 33 pv ja edellinen oli 37 pv. Ohhoh tässähän tuntee ittensä melkeen normi ihmiseksi! No siihen se ilo sitte loppuki ku soitin sairaalaan, että nyt sitte päästään ekaan passiin, niin tuli vastaus että ei onnistu kun ollaan vk 10 kiinni ja sillon sulle pitäs tehä ultra. Rukoilin ja kerjäsin puhelimessa että eikö mitään keinoa ole että onnistus nyt alkaa tämä hoito. No ei ole ei, sano hoitaja, kokeile suraavasta kierrosta jos sitte meille passais. Lopetin puhelun ja kerkesin pitku itkuksi siinä vääntää ja olin töissä vielä. Sitte hoksasin että jos käyn sen ultran väestöliitossa ja soitin takas hoitajalle ja se onnistuu kuulemma. Miksei se heti voinu sitä ehottaa?? Luulis että tietävät tälläset mahollisuuet?? No pääasia että se nyt sitte järjesty ja sain väestöliitosta ajan. Nyt sitte nappailen noita merimonoja 3 tbl/pv. Onko kellään kokemusta noista merimonoista? ohjeissa luki että jos raskautuu niin joudun 2 kk syömään noita + lugeja ottamaan, mikähän siinä on ideana? Miten sellanen kanssa, kun olen kuvitellut että se siirto tehään ovulaation jälkeen ja kysyinki siltä hoitajalta että alanko sittte millon tikuttamaan sitä ovista, niin sano että tässä lääkityksessa on ideana ettei sitä ovista tulis. mutta eikö se tule normi ihmisillä jotka ei syö tätä lääkettä?? :confused: kylläpä on pienen ihmisen pää taas pyörällä....

Miten te siirroista plussanneet, ootteko eläny jotenki erilailla ku normaalisti minkä uskoitte auttavan kiinnittymiseen? Ootteko käyttäny ravintolisiä? ite otan kalkkia, kun en juo maitoa ja yhen raskausmonivitan päivässä. Entä ootteko ihan normaalisti liiikkunu ja nostellu tavaroita yms.??? Mikä jutu se saunomattomuus on piiinapäivinä? SIIS NYT KERTOKAA KAIKKI MIKÄ VAAN VOIS AUTTAA, PLIIS!

Keistä saan piinailukavereita?? Paitsi että eihän ne mun alkiot mistään sulatuksesta selviä ja lääkäritki varmaan on lomalla vielä vk:n 11 kun mulla pitäs olla siirto ja koko sairaalahan voi palaa tai tai.... Marlaasta ilmeisesti ja barbasta?? snow taitaa pikkasen myöhemmin alottaa seuraavan hoidon?

Elähän huoli Elli, voin sanoa suoraan että kyllä ne toisten plussat ym välillä ON itseltä pois. Ihmismieli on paska mikä paska. Tai no ainakin näköjään meidän :D Olen nyt saanut luettua vihdoin sen "Ihmeet tapahtuvat muille" - Lapsettomuuspäiväkirjan, ja voin suositella. Haluaisin totisesti että kaikki lähelläni myös lukisivat sen. Äidilleni, kälylleni ja anopilleni annoin jo tuon kirjan luettavaksi. Vaikka tilanteeni on eri kuin kirjoittajalla, on hämmästyttävää ja kohtalon ja elämän julmuutta ja ivaa, että tuntemukset ja ajatukset on 99,99% samat.

Tässä on taas tullut liejussa ryvettyä, ja psykiatrillakin käytyä ja keskivaikea masennus -tuomio lätkäisty naamaan, mutta lääkitystä en nyt sitten pitkän pohdinnan jälkeen kuitenkaan halua aloittaa, psykologilla käyn.

Tsemppiä Elli, ja mahtavaa että hoksasit tuon muualla ultrassa käymisen mahdollisuuden! Tässä sen taas näkee että ilman oma-aloitteisuutta ei mistään tulis yhtään mitään! Välillä saa kyllä ihmetellä noitten "asiakaspalvelijoiden" toimintaa (ja toimimattomuutta)..

Nuo sun lääkkeet kasvattaa kohdun limakalvon sopivan paksuiseksi alkiota varten, silloin ei ovulaatiolla ole mitään merkitystä. Ainoastaan limiksen paksuudella. Ja niitä tosiaan syödään mahdollisen plussan jälkeen vielä pari kuukautta, aivan samoin kuin Lugejakin menee varalta pitkään. Sillä varmistetaan alkion pysyminen matkassa, kun elimistön omat hormonit ei ole tätä prosessia aikaansaaneet. Sitten myöhemmin ne alkaa omastakin takaa toimia, kun raskaus on tarpeeksi pitkällä.

Et sinä mitään voi tehdä sen hyväksi että se alkio kiinnittyisi, tai ei kiinnittyisi. Toki välillä kuulee näitä ei seksiä eikä saunaa jne.. (joita kyllä itsekin toki noudatan, kun en uskalla olla noudattamattakaan! :D ) Ja kuten myös punaviiniä pieni lasillinen joka ilta siirron jälkeen kohdun verenkiertoa parantamaan.. jota myös noudatan :) Mutta kyllä kai se ihan todellisuudessa on korkeimman kädessä vaan. Kai se kannattaa olla hirveesti riuhtomatta ja nostelematta monen tonnin lasteja tai maratonia juoksematta heti parina seuraavana päivänä siirrosta, mutta aika lailla normaalisti pitäis koittaa elellä. Tuo saunajuttukin on hassu homma, kun olen lukenut että jotkut pitää jotain ihme lämpökääreitä lantiolla edistääkseen alkion kiinnittymistä ja sitten taas saunan lämpö olis kiellettyä. Eli juurikaan muuta ei kai voi itse tehdä kuin pitää peukut pystyssä :) Toisaalta lohduttavaa? Mitään ei itse voi tehdä väärin.

Ainiin, jos et foolihappoa syö vielä niin se on aivan ehdoton! Sitä pitäis syödä jo raskautta yritettäessä ja ihan koko raskauden ja imetyksen ajan. Kalaöljykapselit, eli omega-rasvahapot on kans aikas tärkee juttu, mut tuskin mitään muuta lisäravinteita tarvit, monivitsku on hyvä. Niin, ja tietty D-vitamiini, sitä voi ottaa enemmänkin, kuin mitä monivitskupilleristä saa.

Viimeksi muokattu:
Ihana kuulla susta Elli pitkästä aikaa! :heart: Ja kiitos onnitteluista!
ONNEKSI saat ton ultra-homman hoidettua muualla, ja pääset siirtoon jo tässä kierrossa!! Ja ei, et todellakaan oo "ainut itsekäs paska" ;) Onkohan täällä ketään, joka vois rehellisesti sanoa, ettei ois kateutta tuntenu plussanneita kohtaan? Mä huomaan välillä vieläkin olevani kateellinen, kun kuulen, että joku on TAAAAS tosta noin vaan tullu raskaaks ja odottaa jo ties monettako lasta! Siihen mulla ainakin on syynä kauhee menettämisen pelko, pelkään koko ajan, etten mä vieläkään saa tätä vauvaa kotiin asti! :ashamed:
Ja mä en ainakaan siirron jälkeen tehny juur mitään muutoksia, muuta ku lopetin tupakanpolton... joo, mä tiedän että ois pitäny lopettaa jo heti kun hoidot aloitettiin, mut jotenki ei hermo kestäny.. :ashamed:

Noita vitamiineja, jotain monivitamiini- juttua aloin syömään vasta muutama päivä plussan jälkeen... ois kai pitäny jo yrittäessä tosiaan, mutta moniko luomusti yrittäjäkään niitä syö loppujen lopuks? Pitääkö muuten tota FOOLIHAPPOA olla erikseenkin, vai riittääkö se, mitä tossa monivitamiinissä ( tarkotettu raskaanaoleville ja imettäville siis ) on? Mutta tunnustan, että tässä kaiken yrittämisen aikana jossain vaiheessa on tullut kokeiltua jos jonkinmoista konstia :) Nyt mä olin tästä siirrosta vaan niiiiiin varma, ettei plussaa tuu, etten ees viittiny yrittää mitään ihmeellisyyksiä :LOL:

Snoww: Aivan, siis nyt ymmärsin, mitä tarkotit :) Mut tsemppiä ihan kauheesti nyt pas:iin, niistäkin OIKEESTI voi onnistua!:hug:

Marlaalle myös hirmusti onnea alkavaan hoitoon!!! Ihanaa, saadaan taas piinailijoita! Ja plussajonoon jatkoa :heart:

Barba: Joko pian piikittelet siellä? :) Ja toivottavasti oot jo parantunu?

Susu: Koska ultra? :) Mä täällä jännitän kovasti sun kanssa, montako kyytiläistä sulta löytyy! Mulla ois vielä melkee kaks viikkoa ultraan... ahdistaa välillä ihan hirveesti, että mitä jos siellä ei näykkään sitä sykettä!! Välillä taas oon ihan huippuonnellinen ja positiivinen :D Olo on täällä ainaki vielä suurimman osan aikaa ihan ok, välillä saattaa hiukan olla huono olo ( ei mitään oksentelua eikä ees lähellekkään, mutta hiukan outo olo ) ja IHAN JATKUVA NÄLKÄ :D :D Mä lihoon ihan kauheeks heti! No, mitä sitä ei kestäis ;) Ja aika viluinen ja vähän kipee olo vähän väliä myös.

Mä haluisin kanssa kaikille sanoa, että toivottavasti en pahoita kenenkää mieltä jutuillani? Mut ku en vaa haluis poistuu täältä palstalta, ootte kaikki niin huippuihania! :heart:

Tsemppiä ja voimahalit kaikille!:hug:

Huomenta kultaset:heart:

Elli kiva kuulla taas pitkästä aikaa sinustakin ja hyvä,et sait ultran järjestettyä muualle ja pääset tositoimiin:) Eli onko sulla siirto sit vk 11? Mä tuun perästä vk 12:D Ja kyllä noi sun tuntemukset on ihan tuttuja mullekkin,välillä ne muiden onnistumiset vaan kirpasee ja lujaa:ashamed:

Voi sua Iinamiina...lähettäisin sinulle roppakaupalla voimia,jos vaan pystyisin:hug:

Susu ja Sera,ette kyl edes harkitse häviävänne muille palstoille,mä ainakin haluun kuulla teidän kuulumisia just nimenomaan täällä:p

Ei taida tää pirun flunssa lähtee musta millään,nyt tuntuu et olis nielassu munamiehen ja se rakentelis pesää mun sisuksiin,siis ei todellakaan kiva tunne:x mut jospa tää olo joskus muuttus takasi normaaliks:snotty:
Sera,vielä olis reilu vk "armon aikaa" ennen piikityksiä:D

Ihana tosiaan et pakkaset hellitti,melkein vois bikineillä olla pihalla,kun tuntuu niiiiin lämpimältä:LOL:
Mukavaa sunnuntaita kaikille!

Viimeksi muokattu:
Eli just kun barba on saanut piinailunsa päätökseen, toivottavasti positiivismerkkisen lopputuloksen merkeissä, niin meikä taas aloittaa piinailun.. :) Vko 14. Eilen tuli tätsy, päivälleen ajalleen, eli kuukauden päästä saa äijä iskeä ekan piikin mahanahkaan.

Kyllä mäkin haluan että koko meidän porukka pysyy tässä ketjussa loppuun asti. En ite ainakaan uskaltaisi loikata mihinkään odottajien ketjuun varmaan ikinä. Onneks tuolla jossain vissiin kaukana haudattuna on se vanha ketju 'piinailijoista ekaan ultraan' - tai jotain sinne päin. Se on ehkä maksimi johon uskaltais mennä jos ikikuunapäivänä plussan saa.

Kyllähän tuo aurinko piristää mieltä juu. Ja enää viikko niin miehellä alkaa loma. Sit me maalataan ne seinät!

Barbapörrö ootko jo alottanut piikittelemään?
Mä luulen että mun menkat on just nyt alkamassa, eli siis tästä se alkaa. Mä vaan jännitän kuin kaikki ultrat saan järjestettyä ettei tarvis kertoa töissä. Ekalla kerralla sain tosi paljon kannustusta ja ymmärrystä töissä mutta nyt en haluu sanoa mitään.

Heissan ja mukavaa viikonalkua murut! =)

Marlaa, hienoa että piikitykset lähenee! Muutama päivä enää uuteen kiertoon? Ymmärrän että et halua töissä kertoa, toivottavasti saat ajat järjestettyä mahdollisimman hyvin! Mä vetosin välillä migreeniin (mikä mulla normaalisti on aika paha), että ei voinut mennä töihin, jotta pääsi klinikalle.. Valkoiset valheet on mun mielestä sallittuja tässä kohtaa..

Elli, minun puolesta saa kanssa olla itsekäs, se on ihan normaalia että jollain tavalla raskausuutiset aina sattuu, vaikka toisaalta vilpittömän iloinen on toisten puolesta, tuttuja ajatuksia.. Hienoa että se teidän ultra järjestyi sittenkin, ja pääsette aloittamaan hoitoa!

Piinapäivistä ja ohjeista, meillä ei sanottu mitään saunasta, mutta lääkäri kyllä sanoi että älä nyt ihan heti mene tonne Caribian kylpylään tai uimahalliin, lähinnä tulehdusriskin takia, tietysti kun on limakalvoja ronkittu. Muuten ihan normaalia elämää ollaan eletty, ja olen myös syönyt Multivita Raskaus taikka Plus vitamiineja 2 kpl päivässä. En uskaltanut ottaa Omegaa (Linolivea), mutta kun nyt luin tuolta muilta palstoilta niin kyllä Omegaa saa vissiin sitten ottaa (kun en syö kalaa juurikaan).

Sera, riittää varmaan se foolihappomäärä mikä on noissa vitamiineissa, käsittäkseni 2 kpl päivässä tuottaa jo maksimiannoksen tai ylikin?

iinamiina, suuri halaus sinulle ja voimia kovasti! :hug: Ymmärrän että tuo masennusdiagnoosi on todella ikävä, mutta varmasti osaat itse päättää aloitatko lääkitystä vai et. Toivotaan että psykologin keskustelut auttavat!

Barballa kans piikitykset lähestyy, loistavaa! Tää aika menee kyllä nyt keväällä todella nopeasti, mun mielestä just oli meidän hoito ja huomenna alkaa jo maaliskuu!! Valtavan jännää päästä piinistelemään teidän kanssa, voin vannoa että täällä on sormet ja varpaat ja kaikki mahdolliset osat ristissä ja pystyssä että teillä kaikilla nyt tärppäisi! =)

Omaa turvonnutta napaa... Ultra on perjantaina aamulla, ja olen nyt jo ihan hysteerinen että mitä jos sieltä ei löydykään mitään sykettä... Toki vaikka oireita on jne, niin silti sitä ei vaan osaa uskoa todeksi, mä edelleen jotenkin odotan että jossain vaiheessa se märkä rätti heitetään naamalle.. Tyypillinen suomalainen, ei usko ennen kuin näkee! :ashamed:

Halauksia kaikille, ja alkakaahan valmistautua, kohta pääsette piinailuasemalle ja sitä kautta plussajunan kyytiin!! TUUT TUUT!! :heart::heart:

Susu,ihana oot,pidättele nyt sitä plussajunaa oikein kunnolla,et me kaikki ennätetään hypätä kyytiin:p

Iinamiina,mä oon kans lukenu ton ihmeet tapahtuvat muille ja niin oli kyl tuttuja tunteita,et suosittelen lämpimästi ihan kaikille!
Multa löytyy muitakin samantyylisiä kirjoja...rakkaustesti,jonka luin viimeviikol kuume höyryissä.Sit "haikara lentää ohi" ja "vauvaa vailla" ja kaikki oli hyviä...siis aika surullisia,mut kuitenkin hyviä=) Kantsii lukea ja jos joku tietää muita alan kirjoja,niin äkkiä kaikki nimet tänne,et pääsee lukemaan;)

Mites Marlaa,joko vuoto alko ja piikityspäivä tiedossa?Aattele,ne on sit viimeset menkat piiiiiiitkääään aikaaaan:D
Mulla vielä 4 nappia naamaan,sit menkat ja ens viikol eka menopur,jänskää!
Mikäs lääke sulla on?

Vieläkin olo aika hutera,mut vähän taas jo eilistä parempi,kai tää siis joskus muuttuu normaaliksi:O

Kivaa tiistai päivää kaikille,me lähdetään makkaranpaistoretkelle,nam!

hupsistaheijakkaa, täällähän pääsee ihan pian taas piinailemaan teiän kaa, hui!! Vaikka kuinka monella tositoimet eessä viikosta 11 lähtien eli ihan kohta.

Elli, oisit melkosen supernainen, jos et ois kateellinen eli oo vaan ihan rauhassa ja toivotaan että pian jotkut olis kateellisia taas hetken aikaa sulle. Niin se vaan menee.. Valitettavasti.

Iinamiina
:hug: Voimia! Uskon, että kaiken rypemisen jälkeen koittaa sulle jotain kaunista :)

Susu, tsemppiä ultraan! Mä olin omassa vastaavassani niin jännityshorkassa, että meni pikkuisen sykkeet ja kaikki ihan ohi, tärisin vaan hulluna ja puristin miehen kättä. Piti vaan sit jälkikäteen uskoa, että kai se pieni sydän sykki jos lääkäri niin sanoi vaikken ite nähnykään, eikä mieskään nähny, ku se niin keskitty mua rauhottelemaan.

Ja kaikki muutkin ootte mielessä :heart:
Barballe makoisaa makkaranpaistoa ;)

Nyt se lunssa on iskenyt meille, pojan kanssa kotona niistellään. Kauhea katsoa tollasta onnetonta tukkosta pientä ihmistä.

Joo, vuoto alkoi ja tänään eka Puregon annoksella 100IU. Hiukan jännittää koska eka ultra on vasta maanantaina. Viimeks otin jo Orgalutraa tossa vaiheessa mutta kait se on lääkäriin uskominen. Tosin ekassa hoidossa Puregonia meni alusta asti 150IU. Nyt siis yritetään vähemmän munasoluja kasvatella, viimeks kun tuli yli 25 ja olin törky kipeä punktion jälkeen. Mulle on varattu sänky punktion jälkeen sairaalasta ja saan mennä sinne jos itse haluan. Mä odotan kauhulla sitä päivää. Lauantaina tuli apteekkiin se orgalutran korvaava Cetrotide, ei onneks mennyt ihan viimetippaan :whistle:
Orgalutraa ei siis saa edelleenkään.

Susulle ultraonnea! Se on super mahtava tunne kun sen pienen herneen näkee. Muistan itsekin että olin ihan hervoton siinä gynen tuolilla, kyyneleet valu ihan valtoimenaan, olihan sitä hetkeä odotettu noin 4 vuotta.

Kielo kiitti,makkarat oli huippu hyviä:D

Marlaa,pikaista paranemista ja tsemppiä piikityksiin=)

Ja Susulle ultraonnea,ihanaa,kohta tiedetään kölliikö siellä yksi vai kaksi:heart:

Mut on vallannut hirvittävä epätoivo ja paniikki:O Joka yö nään sellasta unta,et päätettiin jättää nämä hoidot kesken nyt heti,aamulla herään hyvillä mielin,kun päätös on tehty,mut sit iskee todellisuus ja AHISTUS:( Voi elämä,miksi tää on niin vaikeeta...

Mut kanssa valtas hirveä itsesääli kohtaus illalla kun aloin pistään sitä Puregonia. Miks pitää olla näin vajavainen ettei pysty edes lisääntymään normaalisti... Yhtä helvettiä tää elämä mutta sitten muistan tuon ihanan pienen nuhanenä taivaan lahjan ja olen maailman onnellisin. Miks ei voi tyytyä siihen minkä on onnistunut jo saamaan. Itsekäspaska

Mun paras likkakaveri on saanut viime yönä toisen poikansa, sen viestejä sairaalasta on piipannut puhelin koko aamun

Marlaa,ihan samoja aatoksia täälläkin:kieh:

Ja kylläpä alko aamu oikein ihanasti,ei tiiä itkiskö vai naurasko,kun heti kuuden pintaan pamautetaan raskausuutinen,perheeltä jolta vähiten sitä osasin odottaa:O Ja sitä mahan kasvamista tässä sit seuraan joka ikinen aamu,plääh,nää on näitä ammatin varjopuolia:(

Hiljasta on meidän ketjussa,höh!

Moi!

Täällähän tapahtuu :) eipä ole viime aikoina hirveämmin ehtinyt kommentoimaan, mutta olen käynyt lukemassa teidän kuulumisia säännöllisesti. Oikein mukavaa että monella ihmisellä alkaa tapahtua!

Susulla on varmasti jännät paikat huomenna! Muistan itsekin kun kävin ekaa kertaa ultrassa-tavallaan raskaus konkretisoitui kun näki että siellä kohdussa ihan oikeasti on jotain elävää :) En tosin ole vieläkään hirveämmin raskauttani hehkutellut kenellekään-ehkä pitäisi kun kuitenkin on kyse muusta kuin luomuraskaudesta-tai kuka senkin nyt määrittelee-raskaus siitä huolimatta!

:heart: Koittakaapas pitää lippua korkealla, kaikki. :heart: Ensi viikolla taitaa olla laskiainen- eli on "pakko" nautiskella muutama pulla :D

Tikru

Marlaalle tsemppiä flunssan parantamiseen, toivottavasti te nuhanenät paranette pian! Ja peukutukset myös piikitykseen, otahan rauhallisesti ja toivotaan että nyt tulisi sitten maltillinen määrä rakkuloita!

Halauksia kovasti myös Barballe, ymmärrän ahdistuksen, samoja tunteita täälläkin on käyty useaan otteeseen kun aina vaan uuteen yritykseen piti lähteä. Varsinkin PAS:in kohdalla kun oli 110 % varma että alkiot ei selviä sulatuksesta..

Kiitos ultra tsempeistä, mä olen ihan paniikissa täällä, oon sanonut miehelle koko ajan että mä en halua mennä sinne.. Pelottaa että jos siellä ei olekaan elämää.. Tulen sitten kertomaan teille heti kun kotiin pääsen, se on onneksi jo aamusella! :whistle:

kiva kuulla Tikrustakin, toivottavasti odotus on sujunut hyvin! :heart:

huomiseen, öitä!

Yhteistyössä