KESÄ 2010 hoidot

Jatkanpa hiukan aikaa vielä ennenkuin mun rakkainpani tulee koiran kanssa tuolta hyytävästä ilmasta lenkiltä..Saunaan ollaan sit menossa!

Miimii: Mä niin toivon että se sun suoli ei alkais nyt yhtään vihotteleen! SE VAAN EI NYT SAA! :headwall: Kerro sille että Eina alkaa kohta näkeen painajaisia siitä suolesta, jos mä joudun taas alkaan stressaamaan sitä iltaisin sängyssä ennen nukkumaanmenoa!!! :stick:

barbapörrö: Yritä vaan pysyä rempseänä itsenästi vaikka hoito alkaakin! Se on todella stressaavaa aikaa, tiedetään! Muaki oikeesti ihan PELOTTAA, mitä taas tulee oleen jos/kun (huomatkaa jo mun positiivisuus pilkahdus KUN) me siihen kolmanteen hoitoon aletaan!

voi että kun wilmallakin on vielä aikaa suunnittelukäyntiin : / Onneksi kuitenkin nyt aurinko alkaa paistelemaan ja jos se yhtään auttaisi jaksamaan odotuksen kanssa.. Pitäis aina vaan päästä meneen näiden kanssa eteenpäin siinä tahdissa kun itse haluaa!

Mukava lakankin kuulumisia lueskella :)

despelle hiuakn myöhässä vastaus... :) Meistä se siis oli kiinni että millon jatko.. ja siis onhan se vieläki. Ei edelleen olla päätetty että miten/millon nyt edetään.

ÄH... nyt se ukkokultaseni tulloo kottiin! Kaikille ketä en ehtinyt mainita.. KIITOKSIA IHAN HURJASTI! Ihanaa kun ootte olemassa. Ja Tsemppiä kaikkeen teillekki Marlaa, kielo, pieni tiikeri!

Elli ja Snoww? Mitä kuuluu?
 
Eina :hug: ja heti perään :LOL: Unohda mun suoli, teillä on omissa aikalailla tarpeeks! Se nyt vielä puuttuis että saisit burn outin ja joutuisit stressilomalle :D Ja tottakai omat kuulumiset on ne tärkeimmät, noin jännä päivä ollut ja paljon uutta tietoa, hienoa! Ja paskathan nimenomaan kuuluu vuodattaa tänne, miten me muuten osattais tukea. Eikä niitä sinne kotiinkaan aina viitti valuttaa läheisten niskaan.

Menkää siihen kolmanteen hoitoon, sitte ei tarvi katua. Kyllä sä sen jaksat, vähintäänkin meidän tuella, tietenkin. Jotenkin tuntuu että se on se kolmas kerta joka toden sanoo, pakko olla! Kuulosti lupaavalta kuitenkin, aivan liian lupaavalta ja joka tapauksessa toiveikkaalta jätettäväksi väliin. Oma lapsi on varmasti kaiken hien ja kyyneleiden ja hormonimyrskyjen arvoinen sitten. Ehkä meitä pitkään tarpovia ja yrittäviä vielä palkitaan ruhtinaallisesti joskus. Toivossa on hyvä elää. Ja niin kauan kun on elämää (ja kohtu) on toivoa..
 
Eina,ihana kuulla sinustakin ja vielä ihanampaa,että suunnitelmiakin jo on=) Lähtekää oikeesti kolmanteen hoitoon,sovitaan et ne kolmannet on meidän kohdalla juuri NE hoidot;)

Miimii,hyvä et suoli pelottelikin vaan,ettei tosiaan kenenkään tartte yöuniaan sen takia menettää:rolleyes:

Mä karistelin kimpustani sen stressipeikon,mähän en nimittäin tässä hoidossa stressaa mistään!!!
Se on päätetty ja tosiaan,kaksi alkiota riittää:LOL:

Mut missä ootte oikeesti Snoww ja Elli????Nyt kertomaan kuulumisia livakasti:D

Mukavaa pakkaspäivää,taas kerran,teille kaikille ihanille,meillä mittarissa vaan -32:O
 
Seralle suuren suuret onnittelut!! :flower::heart:

Eina rohkeasti vaan uutta hoitoa kohti!!

Mä sain kaverilta kotidoplerin lainaan ja pääsin kuulemaan ekaa kertaa sydänäänet :':)heart: Onhan se hieno hetki ja toivon sydämeni pohjasta, että kaikki teistä sen vielä pääsee kokemaan!!
 
Eina:kiva kuulla susta taas=)oon kyllä Miimiin kanssa ihan samaa mieltä tuosta ettei noilla lekurin suunnitelmilla kandee jättää sitä kolmatta kertaa missään nimessä käyttämättä.Voin satavarmasti sen sanoa että katuisit sitä joskus myöhemmin kun ms stressitaso laskenu normiin ja aikaa kulunut niin näät tilanteen varmaan kuten me muut nytten.eli ei muuta kun rohkeesti vaan koitokseen ja tosiaan kolmas kertahan se toden sanoo.Mieti esim Susua miten noin monen yrityksen jälkeen onnisti vaikka toivo oli varmasti Susultakin jo täysin kuollut!!! täällä me ollaan ja tuetaan sua!!!
Barbis:ihana et oot saanu taas ton energisyyden ja positiivisuuden takasin ja asenteella eteenpäin!!!! niin sitä pittää!!!
Wilma:voi sua joudut odottaan vielä mutta nopee tää aika kyllä menee(vaikka itestäkin tunti tuntuu vuodelta huoh)aattele kohta on jo maaliskuu:)
Pakkaset senkun paukkuu ja meikä lähtee pian ystävämme Miimiin luokse tarpomaan:)mies vei toisen auton ja ja jätti mulle version joka ei aamulla lähtenyt käyntiin kiitos pakkasten joten eikun reippailemaan:))onnex asutaan lähekkäin!!
Marlaa:mispäin muuten asustelet tääl Hämees?
 
Eina, eipä mulla juuri lisättävää muiden sanomisiin :) Ihana kuulla susta täällä ja loistavaa, että kaikesta huolimatta nyt on jämäkkä suunnitelma lääkäreillä! Ei kun vaan etiäpäin niinku mummo sano lumessa tarpoessaan. Ennenkin oot selvinny ja selviät nytkin, vaikka tiukkaa olisikin. Ja tosiaan täällä jos missä saa vuodattaa ja pyöriä oman napansa ympärillä silloin kun siihen on tarvetta! Eiköhän me kaikki tiietä, että vaikka ei aina jaksais kauheesti muita tsempata, niin sydämestämme halutaan toisille sitä kaikkein parasta.

Samoin barbis, muista että vaikka sun ihana energisyys oli tuossa vuodenvaihteen aikoihin aivan kateissa, se on taas täällä!! Ja jos se taas hoitojen myötä meinaa kadota, niin taas uudestaan se löytyy, ihan ihan varmana!

Ja loistavaa Miimii, että sä tarmolla uudistat sitä mitä pystyt ja toivotaan tosiaan, että suolen merkit oli sitä "tavallista prutkuttelua" ja pelkkä säikäytys :)

Wilma, kärsivällisyyttä odotteluun! Kevät koittaa, lopulta ihan pian.

Miimiille ja despelle mukavaa yhdessäoloa, ihan katteeks käy, ei voi mitään, ois niiiin hauska jos oisitte kaikki (siis ihan kaikki) täällä näillä nurkilla. Barbapörrönkin luo kahvittelemaan on hiukkasen turhan pitkä tuo matka ;)

..ja vielä lakka ihanaa kun sait kuulla sydänäänet :)
 
Seralle onnea, mulle kävi aivan tasan samalla lailla tuossa onnistuneessa hoidossa. Nauttikaa olostanne kaikki kenellä on tärpännyt, se on mahtavaa aikaa. Voi kun sais itsekin vielä kokea sen.

Mulla on vaan jotenkin nyt hyvä olla tän tulevan hoidon suhteen, paniikin omainen onnistumisen tarve on vaihtunut sellaseen jännään tunteeseen että jos onnistutaan vauva on positiivinen lisä meidän jo täydelliseen perheeseen. Toki petyn ihan hirvittävästi jos ei onnistuta mutta ymmärrätte mitä tarkoitan. Ekaa tehdessä oli se lapsettomuuden tuska niin läsnä. Meillä isännällä on enemmän vauvakuumetta kun mulla, se osti eilen meidän pojalle tyttöjen sukkiksia... ilmeisesti toivoo niille seuraavaa käyttäjää. =)

Einalle kovasti jaksamista mitä ikinä päätätte. Toivon teille suurta onnistumista seuraavaan hoitoon.

Desperate, Janakkalassa asutaan. Muutettiin jokunen aika sitten pois Hämeenlinnasta.

Miimii, toi oksutauti on kamala, meillä se oli joulun alla. Tartutettiin puolet suvusta kun ei tajuttu että ollaan kipeitä. Missä käytte perhekerhossa?
 
ISO kiitos kaikille onnitteluista! Ootte niiiin ihania kaikki! :heart:

Mun käskettiin nyt sitten kuitenkin käydä veritestissä tänään. Ja luvattiin tuloksetkin tänään, mutta ei!!! ARRRGHHHH!!! :kieh::mad::headwall: Nyt mä täällä sitte ilmeisesti ainaki huomiseen asti stressaan TOIVOTTAVASTI TURHAAN!! :(:( Mä en kestä odottelua, en!! Kokoajan tulee mieleen, että mitä jos on kohdunulkoinen tai jotain muuta kamalaa!!

Mites Susulla menee? :)

Tosi ihanaa kuulla Einan suunnitelmista! :heart: Ja täällähän saa jauhaa omaa napaa ihan niin paljo ku haluaa, sitävarten me täällä ollaan, että kaiken saa purkaa :)

Oikein paljon jaksuja ja tsemppiä kaikille! :heart:
 
okei Miimii...mä yritän olla saamatta sitä börn auttia :LOL: Mut sä lupaat tehdä kaikkesti ettet vaan mitään stressaa turhaan!! :heart: Sehän ei kait ole hyväksi suolelle?

Kolmas hoito, TEIDÄN TUELLA, kuulostaa kyllä houkuttelevalta.. siispä tänään mä kävin miehen kanssa apteekissa ja ostin sen hemmetin procren-piikin! Kiitos teille!

Mulla oli soittoaika lääkärille tänään, kun piti päättää et laitetaanko me nyt pitkäksi aikaa jäihin mut ennen hoitoa vai ainoastaan hetkeksi.. Lääkäri oli sairastunut :| Me sitten hoitajan kanssa tehtiin oma hoitosuunnitelma..mä pistän sunnuntaina tuon procrenin ja maanantaina kun lääkäri palaa töihin, hoitaja aikoo hänelle kertoa sen :p

Hoitaja oli kyllä alustavasti eilen jo puhunut lääkärin kanssa tästä että kummalla me nyt sitten mennään.. ja lääkäri ei ollut kumpaakaan hoitovaihtoehtoa poissulkenut vaan meinannut mulle valintansa tänään kertoa, mut me päätettiin hoitajan kanssa sitten valita se kahdestaan kun lääkäriä ei oo maillahalmeilla :) Näinhän se menee!

Eli meidän h-suunnitelmaksi tuli tänään et mulla menis sunnuntaina se procren ja sitten odotellaan kuukausi ja pistetään toinen procren piikki/mä jatkan lamautusta sumuilla, jomminkummin. Lääkärille jätetään tuo valinta :) huhtikuussa olis sitten punktio. Pitkä hoito tulee kyllä kun ens sunnuntaina alkaa ja vasta huhtikuussa se punktio! Mulla se kokeillaan sit kaikenlaiset kaavat! 1.IVF pitkä, 2.IVF lyhyt, 3.IVF tosipitkä! :D

Hyvä barba et oot päättänyt pitää peikon jossain hemmetin kuusessa!!!! Ja kaksi riittää! :)

lakka :heart:

despe: Kiitti! Ja kyllä mulla siis uskoa kuitenkin vielä on.. ainakin lahjasoluihin. Ja siihen että jos me ei omilla onnistuta niin ainakin lopulta niillä lahjoilla, niinkuin Susukin. Pelottaa vaan että onko meillä varaa lähteä niihin hoitoihin, kun meillä taitaa olla kaikki kiinni mun soluista ja noi munasolulahjat on niin pirun kalliita! Vaikka kyllähän me jostain sitä rahaa revitään (hävettää ihan sanoa, että mä melkein ootan että me päästäis jo siirtyyn niihin lahjoitettuihin :ashamed: toivo omilla onnistumisesta on kuitenkin niin nollilla)

kielollekkin kiitokset tsemppaamisesta! olette te kaikki niin korvaamaton tuki!

Marlaa: Ymmärrän oikein hyvin mitä tarkoitat ;) Toivotaan et onnistuu!

Sera tulee sit heti kertoon meillekki vastauksen kun sen saa :) Ja kyllä se on varmasti hyvä! Näin uskomme!
 
Eina! Me päästään sit samoihin aikoihin tositoimiin ja toivottavasti myös piinailemaan!! <3 Sulla on kyllä tosiaan extramegapitkä kaava. Mut mun näkökulmasta tossa on se hyvä puoli, että jotain tapahtuu, voit ajatella että hoito ON jo käynnissä. (vaikka onhan tossakin toki pelkkää odottelua..) Mun pitää oottaa extramegapitkä aika ennenkuin MITÄÄN tapahtuu : / Toisin sanoen kahdet menkat.. Mut tosiaan, mä yritän ajatella että 'JO' ens kuussa mä aloitan pistokset, ja sitten on mullakin hommat käynnissä, helpottaa :) Odottaminen on mulle kaikkein tappavinta ja kalvavinta tässä.
 
Nimimerkki..........Hoito....................Aikataulu



snoww-----------1.ICSI 1.PAS------------02/2011

Elli82------------1.IVF - 1.PAS------------03/2011

Marlaa------------2.ICSI------------------03/2011

barbapörrö13----3.IVF/ICSI----------punktio vko12

Miimii-75----------2.IVF ------------punktio vko14

Eina---------------3.IVF------------------04/2011

wilma32---------2.ICSI-------------------05/2011



*** PIINAILIJAT ***




:heart::heart::heart: PLUSSANNEET :heart::heart::heart:


kielovanamo-------2.IUI------------ + testattu 3.9.2010
Pieni tiikeri--------IVF------------ + testattu 14.9.2010
Eintel--------------1.IVF----------- + testattu 6.10.2010
desperate------1.IVF/ICSIn 4.PAS--- + testattu 19.10.2010
lakka83-----------2.IVF------------ + testattu 24.12.2010
Susu75---4.ICSI/lahjasolut--------- + testattu 10.2.2011
Sera2010-------1.IVF - 1.PAS------ + testattu 15.2.2011
 
Hei kaikki! Täällä roikun vielä näytön ääressä lukien teidän elämänkäänteitä :) Ihania ihmisiä koolla!!

Valtavat onnittelut kaikille plussanneille!! Teitähän on jo paljon <3 Ja lämpimät rutistukset kaikille, joilla plussa vielä vasta TULOSSA!!

Täällä tuskaillaan ongelmien kanssa. Ensimmäinen IUI oli marraskuussa eikä toiseen päästä millään kun lääkkeilläkään ei saada kunnon follia eikä limakalvoa. Turhaudun ja masennun! Eli, täällä taidan seurata tilannetta hyvinkin pitkään...

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! Toivoa ei menetetä. Eteenpäin, sanoi mummo lumessa!
 
Heissan taas tytöt!

Miimii, harmillista tuo oksennustauti mutta onneksi voit jo paremmin! Ja mahtavasti olet laittanut asioita järjestykseen, mistäs mä saisin ton energian?

Barbapörrö, mä tiedän hyvin ton sun tunteen, ettei haluta lähteä hoitoihin. Meilläkin oli vuosi taukoa tuossa 2. ja 3. IVF:n välissä, oli häät ja kaikkea, laihdutin jne. Oli vaan sellainen hyvä fiilis kun tiesi että sitten vasta häiden ja kesän jälkeen lähdetään uuteen hoitoon. Ahdisti ihan hirvittävästi ottaa taas vastaan ne pelot ja pettymykset. Siksi mä varmaan lihoinkin taas kaiken takaisin kun söin masennukseen.. Vasta nyt kun aloitettiin tämä uusi hoito lahjasoluilla, alkoi mullakin toivo paremmin elää, ja olin jotenkin reippaampi, pystyin aloittamaan jopa karkkilakon joka on kestänyt tähän saakka.

Eina, tosiaan me olemme tuota samaa polkua kulkeneet, ja jotenkin kun on tiennyt aina että siittiöt on erittäin huonoja, ja alkiot rupuja, niin varsinkin viimeisessä hoidossa musta tuntui että ei oikein uskaltanut toivoa mitään ja sitten kun toivoi niin tulikin alas ryminällä. Mä sanoin silloin miehelle että mä en jaksa yhtään pettymystä enää. En tiedä miten olisin henkisesti selvinnyt jos tämä lahjasoluhoito ei olisi onnistunut..

Eina, VAU, hienoa että olette jo noin pitkällä suunnitelmissa!! Älä murehdi vielä niitä lahjasoluja, meidän lääkärikin sanoi aina että "yksi hoito kerrallaan"! (mä kun tein tota samaa että menin aina asioiden edelle..) Mutta jos sinne asti kenties joudutte, niin kannattaa myös katsoa sitä Viroa, sieltä on paljon kokemuksia täälläkin palstalla, ja kustannukset pienemmät.

Lakka, onnea sydänäänistä, ihanaa varmasti kuunnella niitä! :heart:

Sera, saitkos sä ne tulokset jo?? =) Malttamattomana odotan, koska:

Mä kävin eilen siellä hcG testissä!! Pakko oli mennä, ei pystynyt olemaan ilman! Se olikin sitten sellanen tapaus taas, menin vaan suoraan Mehiläiseen kun ajattelin että se nyt on ihan perustesti. No joo, ei ole, kriittisissä tapauksissa lähettävät sen Tyksiin analysoitavaksi ja mun kiireettömässä tapauksessa Medixiin Espooseen. Eivät olleet edes varmoja että tuleeko vastaus tänään! No, tulihan se, ja oli 2006. Näyttää menevän suht hyvin tohon haarukkaan, mä oon ihan tyytyväinen..

Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340

Muuten olo ollut ihan hyvä, aika paljon sellaista vatsakramppailua ja rinnat tosi arat. Vielä pitäis pystyä 2 viikkoa odottelemaan, tää on kuin jäitä polttelis.. :whistle:

Huomenna pääsen viettämään syntymäpäiviä, toivottavasti se mies keksii (ja ehtii) nyt sitten jollain tavalla mua muistamaan.. Ihana toi mulle ystävänpäivänlahjaksi suklaarasian, kun ei muistanut että oon lakossa.. =) lupasi sitten itse pistää poskeen! :D

Nyt lähden katsomaan Idolsia, palataan murut! :popcorn:
 
Pikapäivitys kauheessa kiireessä, tuun huomenna kommentoimaan lisää...

mutta siis veritestin tulos saatu, hcg oli yli 700, eli oikein hyvä, vahvasti plussalla ollaan :) :heart: Mä oon niiiin onnellinen!! Ultra on kolmen viikon päästä... miten sitä malttaa oottaa??!! :D

Susu: Hyvältä kuulosti sun tulos myös! :heart: Sähän oot mua muutaman päivän edellä, nouseeko se hormoni muutamassa päivässä NOIN paljon?? :O Huih! :D Mulla siis nyt rv 4+5. Tai sitten se tarkoittaa, että sulla on molemmat pojat kyydissä!!! :heart:

Huomenna lisää, hyvää yötä tytöt! :heart:
 
Sera, loistavaa, todella hienoa! :heart: Se hcG pitäisi käsittääkseni n. 1,5 kertaistua joka toinen päivä, eli jos lähtöarvo vaikka toi 700, niin kahden päivän päästä ois n. 1050. Mulla oli eilen siis 5+0, eli olen 3 pv edellä. Hm, nyt alan itsekin miettimään että onko toi mun arvo nyt korkea? :O en osaa sanoa..

Huomiseen, öitä!
 
Moikka taas tytöt! Nyt kommentoimaan lisää, eikä vaan sitä omaa napaa... :p

Susu: En mä sitte tiedä, onko korkee vai ei, ainakin jos se nyt sulla katotaan ton viiden viikon mukaan, ni sopii kyl hyvin haarukkaan, mutta kun mä käsitin, että toi mun päälle 700 oli oikein hyvä ja vahvaa plussaa... ni mitä sitten on sun 2000 muutama päivä myöhemmin? Toivotaan ainakin kovasti, että se tarkottais sitä, että Jasper ja Jesper on molemmat mukana. :heart: Mulla on sellanen kuvitelma, että jos ois kaksoset tulossa, ni hcg olis korkeempi nopeemmin? Kertokaa viisaammat, jos oon väärässä? :) Ja mulla kanssa Susu ollut ihan hyvä olo vielä toistaiseks ainakin. Nyt kyllä on kipee olo ja vähän lämpöä ( tuleeko se lämpö muka tässä vaiheessa vasta? :O ), ja kaikki hajut on TOSI voimakkaita olevinaan! Ei mitenkään pahoja tai ällöttäviä, mutta kaikki vaan tuntuu kymmenen kertaa voimakkaammille :D Kai se tästä, kohta ne varmaa sit ällöttää :D
Ainiin, ja oikein paljon SYNTTÄRIONNEA Susu!! Sait maailman parhaan synttärilahjankin sitten vähän etuajassa ;)

Eina: Mä oon niin innoissani teidän suunnitelmista! :heart: Oikein paljon onnea nyt tähän yritykseen!! Ja oon Susun kanssa samaa mieltä, että katotte tän hoidon eka, ja sitten vasta kannattaa ruveta miettimään lahjasolujuttuja ja muita vaihtoehtoja. Vaikka toki mun mielestä on hyvä tietää, mitä kaikkia vaihtoehtoja on ja mihin on valmis ryhtymään, mutta muuten stressi niistä on sitten sen ajan murhe, ja nyt kaikki energia tähän tulevaan hoitoon! :) Lähetän täältä kanssa sulle paljon energiaa pusun kera!:kiss:

Miimiille kovasti jaksuja ootteluun!:hug: Ja pidä suoli kurissa! :D

Kiva kuulla baby 20xx pitkästä aikaa. Harmi, ettei eka inssi onnistunut, ja toisen kanssa tökkii noin pahasti :hug: Nyt en muista yhtään, että mistä teillä homma kiikasti? Tsemppiä ja jaksuja sinullekkin odotteluun!

Lakka: Voi ihanaa! :heart:

Snoww ja Elli, te ootte listalla seuraavana vuorossa!! Mitä kuuluu?? Ja Marlaa tietty myös, ja olikin kiva kuulla, että positiivisella mielellä tähän hoitoon oot lähdössä! Paljon tsemppiä teille kaikille!

Ja barba myös, tosi mahtava toi sun asenne!! Todellakin nostan hattua, itte en ikinä osannu olla noin positiivisella ja hyvällä mielellä hoitojen aikana! Sä oot niin paras, ihan mahtava ilopilleri! :D :heart:

Nyt puhallan kaikille iiiiiiiisot ja lämpimät plussatuulet ja lähden töihin... ei muuten yhtään huvittais lähtee tonne pakkaseen jäätymään... :|

Sera ja Murunen
 
Jihuuuuuu miten huippuja hcg-lukemia Sera ja Susu,onneeeeeee tästä etapista:heart: Ja Susulla on kaksi murusta,mä oon varma siitä:p

Ihana juttu,et Einakin jo takaisin "hommissa",se on hyvä välillä tehdä päätöksiä,vaikkei lääkäri vielä niistä tiedäkkään;) Ja nyt on vaan yksinkertasesti sun vuoro tempasta se plussa täsätä hoidosta:heart:

Baby20xx,harmi et inssi ei tuottanut tulosta,mut ehkäpä seuraava on sit se viimeinen:)

Voitasko Miimii vaihtaa niitä hoitoaikoja,mä niin mielelläni liihottelisin vailla huolta vielä vaikka sinne huhtikuulle asti:D

Kyllä alkaa jo hermot mennä näitten pakkasten takia:mad: Arvatkaapa miten kiva on olla 10 tuntia SISÄLLÄ,joka ikinen päivä hoitomuksujen kanssa!!!Lapset hyppii seinille,hoitotätistä puhumattakaan:kieh: Sanoin jo lasten vanhemmille,et JOS ens viikolla mittari näyttää alle -20,niin me nukutaan ja syödäänkin pihalla:LOL:

Mutta nyt pitää lähtee "työt"herättelee,mukavaa vknloppua kaikille ja mun "hoitokamut"-> Elli,Snoww ja Marlaa,livakasti kertomaan kuulumisia,mä en haluu yksin jänskäillä:p
 
Viimeksi muokattu:
Minä enemmän ku mielelläni vaihtaisin paikkaa sun kanssa barba. Ei tää aika oikein tunnu kuluvan, tuun hulluks. Ei oo ees ne ekat menkat alkanu nii vielä TOISETKIN pitäis odottaa, käsittämätöntä.

Kohta meille tulee kuitenkin uus tv-taso, se on ihanaa! :)


Äkillisen paniikkihäiriön ja vainoharhan takia jouduin vähän poistelemaan viestejäni ja muuttamaan nikkini.. Tullu oltua vissiin vähän turhan avoin täällä tiettyjen asioiden suhteen... Älkää noteeratko ja elkää antako häiritä!

T. Miimii-75
 
Viimeksi muokattu:
Nimimerkki..........Hoito....................Aikataulu



snoww-----------1.ICSI 1.PAS------------02/2011

Elli82------------1.IVF - 1.PAS------------03/2011

Marlaa------------2.ICSI------------------03/2011

barbapörrö13----3.IVF/ICSI----------punktio vko12

iinamiina----------2.IVF -------------punktio vko14

Eina---------------3.IVF------------------04/2011

wilma32---------2.ICSI-------------------05/2011



*** PIINAILIJAT ***




:heart::heart::heart: PLUSSANNEET :heart::heart::heart:


kielovanamo-------2.IUI------------ + testattu 3.9.2010
Pieni tiikeri--------IVF------------ + testattu 14.9.2010
Eintel--------------1.IVF----------- + testattu 6.10.2010
desperate------1.IVF/ICSIn 4.PAS--- + testattu 19.10.2010
lakka83-----------2.IVF------------ + testattu 24.12.2010
Susu75---4.ICSI/lahjasolut--------- + testattu 10.2.2011
Sera2010-------1.IVF - 1.PAS------ + testattu 15.2.2011
 
Tein tänään täysin järjenvastaisen teon, ja ostin kaupungilta yhden ihanan vaaleanvihreän 50cm bodyn! :O Ei mitään järkee. Kertakaikkiaan. Mutta ehkä just siks. Eli tyypillistä mulle.

Ja uus tv-taso on paikallaan ja ihana! :)
 
Iinamiina, ihana nimi sulla! :heart: Ei toi ole ollenkaan järjen vastaista, vaan merkki siitä että uskot tulevaisuuteen positiivisella mielellä! Mä olen kanssa joskus antanut itselle luvan ostaa jotain vaatteita, ne on vaan niin ihania, ja luo toivoa tulevasta!

Mäkin hypistelin tänään ihania suomalaisia bodyja, joissa luki makeita juttuja (en nyt muista tarkkaan), mutta en sitten vielä malttanut ostaa.. :)

Onnea uudesta tv-tasosta! Mä olen viettänyt hyvin rauhallista synttäriä. Mies tuli sen verran myöhään kotiin että ei ehditty enää illalliselle mihinkään, ja väsyttääkin, joten tyydytettiin nälkä roskaruoalla ja huomenna sitten ehkä jotain "fiinimpää!

Nyt nukkumaan, öitä!
 
Susu:HYVÄÄ MYÖHÄSTYNYTTÄ SYNTTÄRIÄ, ja nauttikaa illasta jos meette tänään ns hempeilemään:heart:sulla sitte kuoharit vaihtui pommacciin mutta käske miehes kilistämään sun ja jesperin ja jasperin kunniaksi!!!!! on kyllä varmaan paras synttäri ikinä!!!
Täällä taitaa olla oikein body-villitys meneillään:)) se on hyvä ja tervettä touhua kaikin puolin! meikäkin osti jo tulevalle pikku-ukolle ihkut uikkarit:D ei malta olee hypistelemättä vaikka päätin etten osta yhen yhtä rättiä ennen kuin nään konkreettisesti että vauva on terveenä maailmassa.
nauttikaahan tytöt pakkasesta taas, sitähän piisaa!!!!! ei tarvii itelleen ainakaan uikkareita hankkii aikoihin;)
 
Piti vaan tulla toteamaan, että mää jotenkin vaan tykkään teistä kaikista niin paljon :heart: Ihania ootte, oikeesti! Susulle onnea!! ja Iinamiina, on tervettä toimia välillä vähän järjenvastaisestikin ;)
Mä taian olla joissain asioissa ihan ylijärkevä, kun edelleen on yhet ainoot supersuloiset sortsit vaaville ostettuna. Noo, tilataan pitkä ja lämmin kesä, niin niillähän jo pärjää pitkälle ;)

tsemppiä ihanat!
 

Yhteistyössä