Kiitos rakkaat nettisiskot onnitteluista, olen todella liikkuttunut siitä tuesta ja välittämisestä mikä täällä meidän ketjussa on! :heart: aivan varmasti roikun täällä teidän kanssa niin kauan että kaikki on tossa plussanneiden listalla!
Soittelin tänään klinikalle, ja tuntui että hoitajakin oli oikeasti onnessaan meidän puolesta. Veritestistä hän kyllä sai (ainakin hetkeksi) minun pääni kääntymään, kun perusteli että mitä minä sillä tiedolla oikeasti teen.. onhan se toisaalta niinkin, pitäisi vaan osata nyt nauttia tuosta plussasta!
Sovimme varhaisultra-ajan nyt sitten 3 viikon päähän, apua! Taas tulee tätä odottamista, mulla menee varmaan 10 pakettia testejä tässä välissä kun pakko tarkistaa säännöllisesti että olenkohan mä raskaana..
Miimii, hienoa että olet löytänyt avun psykolta! Mitä olen kuullut myös tuolla Simpukan ryhmässä, niin monet ovat kyllä olleet tyytyväisiä, jotkut käyvät pariterapiassa jne. Mä luulen että me mennään vielä kerran keskustelemaan myös psykon kanssa, haluaisin tietää enemmän siitä että miten lapselle sitten tulevaisuudessa kerrotaan luovuttajasta.
Sera, minkälainen olo sinulla on tänään? Tsemppiä kovasti, koita jaksaa uskoa, oliko sulla tänään pp10?
Eina, sinulle kovasti haleja myös! Nämä ei ole helppoja asioita käsitellä, toivon teille kovasti voimia!
Mukavaa viikonloppua kaikille, ja halauksia! Mä koitan nyt parannella viikonlopun aikana tän flunssan veks, ettei tarttisi yskiä enää keuhkoja pihalle! (ja teen varmaan ihan varmuudeksi pari testiä..)