Hyvää sunnuntai huomenta! Ajattelin tulla kirjoittamaan kun on ihana aurinkoinen sunnuntaiaamu, ja mä oon ihan poikki, tää ärsyttävä flunssa vie kaikki voimat.. :snotty: viime yönä jouduin siirtymään toiseen huoneeseen nukkumaan etten herätä miestä kun yskin taukoamatta.. sainkin nukuttua sitten sellaisissa parin tunnin pätkissä, ja sitten taas sama rutiini: vessaan, niistäminen, köhiminen, vettä, ja taas uudelleen yrittämään josko saisi unesta kiinni.
Mä olen aika hysteerinen tällä hetkellä tän piinailun kanssa. Eilen, pp8, ei ollut MITÄÄN oiretta, ei edes Lugen aiheuttamaa. Mä olin aivan varma että tässä se sitten oli. Tänä aamuna, olin aivan varma että että menkat alkaa, oli sellainen supistus, ja hermona laitoin aamulugeja, että ihan varmaan tulee punaista. No, ei ainakaan vielä tullut.. Sitten sitä alkaa miettimään että mitä jos kuitenkin.. mutta en uskalla edes ajatella testaamista, ja kauhulla odotan sitä vuotoa.. miten mun maailma romahtaa taas..
Eilen sanoin miehelle että mitä jos en olekaan raskaana, ja hän vaan tyynesti totesi että sitten sen on luonto niin päättänyt. Huomaan että hän koittaa kovin tsempata, mutta tiedän että todella iso pettymys se olisi hänellekin. Sen verran jo päätin että jos tästä ei tärppää niin PAS:ia ei yritetä ennen kuin olen saanut laihdutettua. Mulla on ollut aina ylipainoa, mutta viime vuonna sain painoa hyvin alas ennen häitä, osaksi varmaan sen takia että ei ollut painetta hoidoista kun oltiin siirretty ne häiden jälkeiseen aikaan. Nyt sitten kun ollut tässä puolen vuoden aikana 2 ICSI:iä ja yksi pieleen mennyt PAS niin hormonimäärä mitä itseen on pumpannut on aiheuttanut taas "syömishäiriön", ja paino noussut takaisin vanhoihin lukemiin. Se on niin syvältä.. ja vaikka kuinka tietää että miten pitäisi syödä, niin silti käsi vie suuhun herkkuja.. Tää stressi on mulle pahin. Nyt olen sentään pystynyt olemaan 4 viikkoa ilman karkkia, sekin on jo saavutus! Tosin kaikkea muuta herkkua on kyllä mennyt, mutta jostain se on aloitettava? :ashamed:
Hirveästi minun tekisi mieli testata jo, koska olen lähdössä tiistaina työmatkalle Lontooseen, ja jotenkin haluaisin varautua siihen että jos se vuoto siellä sitten alkaakin. Ja jos ei ala, niin ostan sieltä kasan testejä, ne on siellä halvempia kuin täällä.
ehkä mä nyt kuitenkin koitan odottaa sinne torstaille / perjantaille, ellei se punainen paholainen hyökkää tänne ensin..
Miimii, en ole varma tuosta karenssiasiasta, muistan kuulleeni että olisi 6 viikkoa? Voiko se olla jotenkin liittokohtainen, en tiedä? Uskon että tuollainen elämänmuutos mietityttää, ja varsinkin jos työ johon on palaamassa ei ole mielekästä, niin vaihtoehtoja kannattaa miettiä.
Mulla on tällä hetkellä myös sellainen olo että jos nyt ei tärppää, niin motivaation hakeminen työhön on todella vaikeaa. Olen niin kauan jo elänyt sitä" sitten kun jään äitiyslomalle" vaihetta, ja jotenkin sitä ei vaan enää jaksaisi odottaa päivääkään. Viimeiset 9 vuotta on tullut annettua työnantajalle puoli-ilmaiseksi, joten vaihteeksi haluaisin panostaa perheeseen. Mutta, korkeamman kädessä tämä on nyt ollut, ei voi mitään.
Mekin olemme miettineet adoptiota, ja saattaa olla että siihen jonoon vielä joudutaan. Sijaisvanhemmuus on myös ihana ajatus, mutta meidän ammateilla ei ole mahdollista sitoutua niin vahvasti (mies yrittäjä, ja vaihtelevasti kotona).
Tulipas tekstiä, huh toivottavasti jaksoitte lukea! Leppoisaa sunnuntaita, ja tulehan Sera kertomaan sinun oireita?
Susu + Jesper + Jasper pp9