Heippa kaikille ja hyyyyyytävän kylmää alkanutta viikkoa:O
Joo,oonhan mä täällä...vknloput on vaan hankalaa aikaa kirjotella,kun muksut pyörii tässä koneen ympärillä,aina kun pääsen lukemaan teidän kuulumisia,niin jompikumpi pojista lampsii alakertaan ja hätäpäissäni suurinpiirtein isken koneen kiinni,ettei ne nää
Meillä ei siis mun muksut tiedä näistä projekteista ja sekin tuo aina omat hankaluutensa kunhan alkaa taas piikitykset ja menopurin sekotukset:headwall:
Mä leijuin ihan pilvissä Susun plussan jälkeen,hoitelin 3 kk ikästä siskon poikaa ( jolla on se meidän lapsen nimi
) lauantain,enkä tuntenu mitään kurjia fiiliksiä,se vaan on niiin hellyttävä peikkopoika:heart: Ja hypistelin kotona kaikkia ihania vauvan vaatteita...Joo,luitte ihan oikein,mullahan niitä notkuu kaapit pullollaan,aina vaan sorrun jonkun ihanan 50 senttisen ostamaan.Siispä nyt kaikki plussanneet,tänne vaan "vaateostoksille"jos ei meille sitä omaa nyyttiä anneta
Ja sit asiaan...Sera kulta,miten menee?Joko olet testannut ja tuuhan sit kertomaan tulos.Mä niin toivon sun plussaavan:heart:
Susu,näyttikö sulla siis testi raskaana 2-3?En uskalla selata taaksepäin,kun tää stoori häviää...
Sehän varmaankin sit tarkottaa,et kumpikin ihanuus on tarrautunut kiinni,HUIPPUA!!!
Entäpä Marlaa,Elli,Wilma,milläs aikataululla teidän hoidot etenee? Huomasin vaan listasta,et samoja aikoja pitäs meidän mennä
Einalle voimia kovasti,tule tänne takaisin heti kun jaksat:hug: Entäpä Evita,mitä sinulle kuuluu?
Ja kaikille muillekkin paljon halauksia ja kaikkee muutakin hyvää,ootte huippuja=)