KESÄ 2010 hoidot

No niin, nyt on ultrasta selvitty kotiin! :wave:

Jännitin aamulla niin paljon että meinasin oksentaa klinikalla, ja lääkäri oli vielä myöhässä.

Mutta, siellä siis näkyi meidän pieni pallero, sykkeineen päivineen! :heart::heart:
Vastasi täysin viikkoja ja kaikki normaalia. Toisesta alkiosta ei näkynyt mitään jälkeä, eli on todennäköisesti lopettanut kasvun jo alkumetreillä eikä ole siis edes kiinnittynyt.

Valtava tunne on kyllä nyt, ei voi kun epäuskoisena tuijottaa tuota kuvaa. Kiitos ihanat tuesta, ja toivon sydämeni pohjasta että te kaikki vielä onnistutte!!

t. Susu + pallero 7+2 (pitää keksiä joku uusi työnimi)
 
Voi Susu, ONNEA!!!:heart: On varmasti ihan uskomaton tunne!! Meinas mullakin tulla tippa linssiin täällä, kun luin sun kirjotuksen, ihanaa!! :) Mulla vielä melkee viikko ultraan, toivottavasti saan sitten myös tuon ihmeen kokea... jännittää ja pelottaa ihan hirveesti!!! Pitäkää peukkuja...

Marlaalle ja Barballe oikein paljon halirutistuksia ja tsemppiä!!:hug: Positiivisia ajatuksia tulevaan hoitoon! :heart:

Kiva kuulla Tikrustakin! :)

Mitäs muuten sanoisitte tytöt ideasta, että laitettais tuohon listaan myös LA:t? Kun Kielolla, Despellä ja Tikrulla ainakin ne jo kovaa vauhtia lähestyy, ni ei tarttis aina miettiä tälläsen hötöpään ku minä, että jokos se nyt pian on! :D

Hiljaista tosiaan... voi kun saatais pian piinailijoita, ni jospa sitte tulis vähän elämää tähän ketjuun taas... ja plussapino paukkuu!! :)

:heart: Sera ja Murunen 6+6
 
Susulle :hug: :heart: Ihana juttu!

Kaikille muillekkin suuren suuri :hug:

Täällä mä vielä olen taustalla, nuolemassa haavojani ja yritämässä pitää itseni pinnalla tän asian kanssa. Pirun vaikeaa tää kyllä on ja miehen kanssa ollaan katseet tosiaan käännetty sitte jo seuraavaa "suunnitelmaa" kohti (vaikkei siis viimeistä IVF:ää ole edes vielä nähty ja koettu)..

Odottelen vaan syksyä nyt... :wave:
 
Eina :hug:

Susulla aivan mahtavia ultrakuulumisia :heart: Nyt nauti - olet sen ansainnut!

Flunssaisille toipumisia pikaisesti!

Itselle ei mitään kummempia, nyt 13+4 ja kumpu tuntuu turpoavan. Tänään kävin neuvolassa (toinen kerta siis) ja kaikki ok. Sydänäänet päästiin kuulemaan ja aivan mahtava tunnehan se on, kun sillä neuvolan doplerilla ne kuuluu tosi selkeesti :heart: Jos laskettuja-aikoja lisäilette, niin mulla on 5.9.11.
 
Täällä ollaan myöskin taustaeläjänä ja oottelen et porukka pääsis jo toimiin ja piinailemaan:))
Susu:ihan hurjasti onnea ultrauutisten johdosta!! on se vaan niin outo fiilis joo , mä en ite sitä oikeen ees tajunnu/ tajuu vieläkään.Kumpu kasvaa täälläkin ja odottavan aika on tooosi pitkä.
lasketun ajan mulle voi laittaa 24.6!!!

lakka:voi hitsi säkin oot jo noin pitkällä, muiden tilanteista jotenkin vasta huomaa miten se aika kaikesta hitaudestaan huolimatta menee siivillä.

Eina::hug:ja jaksuja sinne!!

Sera:kärsivällisyyttä ultraa ootellessa!!!
Barba:elä anna unien lannistaa sun yltiöpositiivista asennetta, sitä tarvitaan täällä kun kullakin hoidot taas vauhdissa!!!
aikas hiljasta ollu täällä mutta eiköhän tääkin ketju herää taas kevään mittaan eloon kun saadaan hommat etenemään =)
Tikru:kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa ja et kaikki hyvin!!!
 
Täällä vaan odotellaan ja merimonoja nappaillaan. Keskiviikkona ois aika siihen ultraan ja joo vk 11 alkuviikosta ois siirto, JOS sinne päästään. Voi kunpa kaikki menis hyvin ja pääsis sinne asti. Jotenki vaan paha aavistus, että joku tässä menee sitä ennen pieleen tai sitten alkio ei selviä sulatuksesta. Oonko ainut tässä ketjussa kellä ei jo ennestään ole lapsia tai joka ei oo edes paksuna? Hoh hoi, kylläpä oli taas itsesäälistä. :kieh: Tämä lääkitys ei passaa kyllä mulle yhtään! Melko vaikeeta taas ja kaikki ärsyttää!
 
Sori tuo eilinen purkaus, en sillä kenenkään mieltä halunnu pahottaa. :ashamed: Olin eilen ostoksilla ja tuntu, että joka kulman takaa tuli lastenrattaat esiin ja joka kassajonossa oli eessä joku mamma hieromassa pallomahaansa. Taitaa olla aika TAAS vaihtaa ketjua kun alkaa tässäkin ketjussa muilla plussat olla, sori mutta johonki halauais purkaa tätä pahaa oloaan ja jakaa lapsettomuutta ilman että tulee entistä pahempi olo toisten ultra yms. iloitteluista. Olen varmaan katkera joo, mutta pakko yrittää tehä ja olla niin että jaksaa tätä lapsettomuutta päivästä toiseen. Toivottavasti ymmärrätte... Ja hyvät jatkot kaikille! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
ELLI: Älä Elli vaihda ketjua, olisi kiva jos pysyisit tässä ketjussa. Mutta ymmärrän sun tuntojasi täysin. Minulla ei myöskään ole vielä lapsia. Tuntuu että kaikkialla ja kaikilla tutuilla on jo monta lasta. Moni luulee etten edes halua lapsia kun ollaan oltu miehen kanssa jo 9 vuotta yhdessä, kellekkään ei vaan tule mieleen että lapsen saaminen ei kaikille ole helppoa. Olen yrittänyt iloita täällä keskustelu palstalla olevien plussasta, tavallaan se tuo toivoa että voi onnistua.

Olen ollut taas jonkin aikaa taka alalla, Kun seuraavaan hoitoon vielä vähän aikaa. Kolmen viikon päästä olis lekuriin aika ja piikitykset alkais huhtikuun lopulla toivottavasti.
 
Elli, jos vaan kestät ja jaksat olla tässä ketjussa, niin täällä saa purkaa pahaa oloa, ja pelkäämättä, että loukkaa toisia!! Kyllä meistä jokainen tietää miten se satuttaa lukea toisten iloisia uutisia, kun itsellä ei niitä oo kertoa. Mutta tajuan kyllä, että alkaa olla varmaan tässä ketjussa haasteellista olla.. Mut tää on lapsettomuusketju ennen kaikkea ja saa ilmaista lapsettomuuden tuskaa niin paljon ku ikinä! ..oikeampi olis meidän plussanneiden väistyä, mutta täällä on niin kiintyny ihmisiin, että ei malta olla seuraamatta mitä kellekin kuuluu.

Elli, voimia siis!! :hug:

Wilma, voimia myös sulle tähän odottelemiseen!

Eina, ihana kuulla susta. Nostan niin hattua, miten osaat suunnata ajatuksia tulevaan!

Barbapörriäinen, tsemppiä tsemppiä!! On tän kuule vielä iloks muututtava sunkin kohdalla!

Marlaa
, kyllä kai ihan vastakkaiset tunteet kulkee niin vieri vieressä, että onni ja suru, rakkaus ja viha sekoittuu.. siis onni ihanasta nuhanenästä ja samaan hengenvetoon suru siitä, jos toista ei saa.

Tikru, ihana kuulla susta! Hehkutat sitten kun hehkututtaa, sekin hetki varmasti tulee :)

Ja lakka, samoin, onnen hetkiä kun kuulee omaan murusen sydänäänet.. :) Voi kunpa jokainen tässä ketjussa pääsis niitä kokemaan.

ja voi Susu, ihanaaihanaa, onnea valtavasti!! Liikuttavia hetkiä.. :heart:

Sera, tsemppiä piinaaviin ultranodotuspäiviin!

Despe, eikö oo käsittämätöntä miten pitkään se epäuskon tunne jatkuu.. Mä luulen, että vielä monta kertaa lapsi sylissäkin sitä tulee ihmettelemään, että ihanko tosi tämä suloisuus on tässä ja on ihan meiän oma..

ps. ..ja jos joku lisää niitä laskettuja aikoja niin meillä on 15.5. ..hui
 
Elli: Toivoisin kans kovasti, ettet vaihtais ketjua!! Ja samaa mieltä Kielon kanssa, että meidän kai oikeesti pitäis vaihtaa ketjua, mutta ku ei millään haluais luopua teistä! Ja loppuun asti haluais tsempata kaikkia, kunnes jokaiselle se plussa tulee! Toki ymmärrän kyllä, miltä susta tuntuu... muutaman sivun jos kelailee taaksepäin, ni löytyy, kun mä kyselin täällä ihan samaa: "onko kaikilla muilla jo lapsi, tai ainakin tulossa??!!" Ja niitä isoja mahoja putkahtelee joka nurkan takaa vastaan!! Ostoksille ku menee, ni kaikilla muilla on ainakin yksi lapsi mukana... ja auta armias, jos jollain on vaikka KOLME!! Mikä vääryys, kun mulla ei ole yhtään!! Eikä ole aina helppo iloita muitten plussistakaan, edes täällä palstalla :ashamed: Tosin mä oon yrittäny ajatella niin, että jos ja kun muutkin plussaa, ni ittelläki pitäis olla kaikki mahdollisuudet plussaan! Ja sullahan todella on. Toivon sydämeni pohjasta, että seuraavasta siirrosta plussan saat! :heart: Ja pyydän anteeks, jos oon pahottanu sun mielen :hug: Jos vaan ei oo liian vaikeeta, ni toivon kovasti, että pysyt meijän kanssa täällä!

Eina: Voima:hug: !!

Kielo: Huih tosiaan! :D Ei enää kauaa, kun sulla jo on pikkuinen sylissä :heart: Niin se aika vaan tuntuu menevän nopeesti, ittellä se vielä matelee...

Missäs iinamiina??

Tsempit kaikille tasapuolisesti, ootte tärkeitä!! :heart:
 
Nimimerkki..........Hoito....................Aikataulu



snoww-----------1.ICSI 1.PAS------------02/2011

Elli82------------1.IVF - 1.PAS------------03/2011

Marlaa------------2.ICSI------------------03/2011

barbapörrö13----3.IVF/ICSI----------punktio vko12

iinamiina----------2.IVF -------------punktio vko14

Eina---------------3.IVF------------------04/2011

wilma32---------2.ICSI-------------------05/2011



*** PIINAILIJAT ***




:heart::heart::heart: PLUSSANNEET :heart::heart::heart:


kielovanamo-------2.IUI------------ + testattu 3.9.2010 LA 15.5
Pieni tiikeri--------IVF------------ + testattu 14.9.2010
Eintel--------------1.IVF----------- + testattu 6.10.2010
desperate---1.IVF/ICSIn 4.PAS--- + testattu 19.10.2010 LA 24.6
lakka83---------2.IVF------------ + testattu 24.12.2010 LA 5.9
Susu75---4.ICSI/lahjasolut--------- + testattu 10.2.2011
Sera2010-------1.IVF - 1.PAS------ + testattu 15.2.2011
LA- päivitys :)
 
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu



snoww-----------1.ICSI 1.PAS------------02/2011

Elli82------------1.IVF - 1.PAS------------03/2011

Marlaa------------2.ICSI------------------03/2011

barbapörrö13----3.IVF/ICSI----------punktio vko12

iinamiina----------2.IVF -------------punktio vko14

Eina---------------3.IVF------------------04/2011

wilma32---------2.ICSI-------------------05/2011



*** PIINAILIJAT ***




PLUSSANNEET


kielovanamo-------2.IUI------------ + testattu 3.9.2010 LA 15.5
Pieni tiikeri--------IVF------------ + testattu 14.9.2010
Eintel--------------1.IVF----------- + testattu 6.10.2010
desperate------1.IVF/ICSIn 4.PAS--- + testattu 19.10.2010 LA 24.6
lakka83-----------2.IVF------------ + testattu 24.12.2010 LA 5.9
Susu75---4.ICSI/lahjasolut--------- + testattu 10.2.2011
Sera2010-------1.IVF - 1.PAS------ + testattu 15.2.2011

Hmph, mitenköhän mä ton äsken onnistuin sähläämään? :O Sain jotenki kummasti lainattua iinamiinan laittaman listan, ja viel muutettua tiedot siihen :LOL: Pahoitteluni sähläyksestä, toivottavasti edes tiedot on oikein! :D
 
Heip!

Susu, mahtavaa! Onnea odotusajalle :heart:

Seraakaan en ole muistanut onnitella, onnea myös sinulle,nauti odotusajasta! :heart:

Minulla on laskettu aika 24.5.2011.Niin ja jos tuohon plussanneet-kohtaan voisi laittaa, että hoito oli 1.IVF. Tänks :)
 
Viimeksi muokattu:
Elli, kyllä mä sua ja fiiliksiäs ymmärrän (vaikka mulla yksi lapsi onkin), ajattele että mä oon joutunut osittain noiden samojen syiden takia jopa katkaisemaan oman siskopuolen kanssa välit kokonaan.. Ja täällä sen uskallan myöntää, että oon vihainen ja katkera että jotkut plussaa heti ekasta IVF:n tuoresiirrosta, en voi käsittää sitä :ashamed: Muiden kanssa olen samaa mieltä, että toivottavasti kuitenkin jaksaisit käydä kertoilemassa kuulumisiasi välillä täällä. Minä ainakin haluaisin tietää sun hoitojen etenemisestä ja aikatauluista ja ennenkaikkea sitten siitä plussaamisesta, joka on tulossa.

:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Nimimerkki..........Hoito....................Aikataulu



Elli82------------1.IVF - 1.PAS------------03/2011

Marlaa------------2.ICSI------------------03/2011

barbapörrö13----3.IVF/ICSI----------punktio vko12

iinamiina----------2.IVF -------------punktio vko14

snoww-----------1.ICSI 1.PAS------------04/2011

Eina---------------3.IVF------------------04/2011

wilma32---------2.ICSI-------------------05/2011



*** PIINAILIJAT ***




:heart::heart::heart: PLUSSANNEET :heart::heart::heart:


kielovanamo-------2.IUI------------ + testattu 3.9.2010 LA 15.5.
Pieni tiikeri-------1.IVF------------ + testattu 14.9.2010 LA 24.5.
Eintel------------1.IVF------------ + testattu 6.10.2010
desperate------1.IVF/ICSIn 4.PAS--- + testattu 19.10.2010 LA 24.6.
lakka83---------2.IVF------------- + testattu 24.12.2010 LA 5.9.
Susu75---4.ICSI/lahjasolut--------- + testattu 10.2.2011
Sera2010-------1.IVF - 1.PAS------ + testattu 15.2.2011
 
Viimeksi muokattu:
Heissan,

Kiitos onnitteluista! Olen todella pahoillani siitä mielipahasta jotka aiheutuvat minun / plussanneiden kommenteista.. :| ymmärrän täysin että se tuntuu pahalta, samoja tunteita on läpikäyty. Sera, mä olen kanssa joku aika sitten nähnyt kaupassa perheen jolla oli 3 alle 5 vuotiasta lasta! Jumalauta, millä oikeudella, mä ajattelin!! :headwall:

Haluaisin kuitenkin jakaa teidänkin kanssa yhden ihmeen: ystäväni joka ollut vuosia hoidoissa, ja odottamassa jo toista lahjasoluhoitoa, on tullut luomusti raskaaksi! Ihmeitä tapahtuu siis edelleen, ja se saattaa joskus osua kohdalle! :heart:

Meillä tapahtui vähän ikävämpää asiaa viikonloppuna: vanhempani jotka ovat melkoisen pahasti alkoholisoituneita, päästivät koiramme karkuun jo toistamiseen kun se oli siellä hoidossa! Onneksi olimme jo matkalla hakemaan sitä, ja löysimme koiran nopeasti. Sain sellaiset itkuhuutoraivarit että olin ihan varma että saan keskenmenon.. Loppuillan olin ihan hysteerinen ja koko ajan olin varma että kaikki lorahtaa verenä ulos... :'( vaikka mieskin koitti rauhoitella että ei se nyt tuosta säikähtänyt, niin olo on edelleen pelonsekainen. Totta kai kun järjellä ajattelee niin kaipa kaikki on hyvin, siitä huolimatta että meinasin saada sydänkohtauksen.. Vieläkin ahdistaa kun asiaa ajattelen, mutta kaipa aika korjaa taas haavat.. Voitte kuvitella miltä tuntuu ajatella lapsen kannalta, kun isovanhempiin ei voi luottaa..

meille voi laittaa LA:n 19.10. Kielo, teidän LA on meidän 1-vuotishääpäivä! :heart:
 
Anteeksi, änkesin tuolta toisesta ketjusta kommentoimaan... hui!!!
(Mutta mainittakoon, että olen seurannut teidän jokaisen vaiheita jo pitkään... :) ja tiiän jo teidät jokaisen... )
Mutta siis pakko sanoa, että itse juuri Ellin tavoin toisessa ketjussa tilitin sitä, miltä muiden plussat tuntuu, ja OIKEASTI olen iloinen joka ikisen näistä ketjuista plussanneiden kanssa :) Susu, voit varmasti jatkossakin kertoa mieluusti kaikki tuntemukset täällä!!! Ja mulla myös on alkoholistivanhemmat, eli tiedän tuntees täysin!!! Itse en uskois edes undulaattia niiden hoiviin, jos mulla sellainen olis, saati kissaa tai koiraani...
Ja iinamiina, vaikka - rehellisesti sanottuna - itsekin hetkittäin mietin, että Whaaaaat??? ,kun sekundaarisesti lapsettomat haaveilevat toisesta tai useammasta lapsesta, silti tajuan, että kaipuu on kova, ja JOS itse joskus saisin edes sen yhden, olisin ihan samassa tilanteessa, koska olen AINA halunnut ja toivonut saavani monta lasta...!!!
Eli kovin on laaja tunteiden kirjo, mitä näissä tilanteissa käymme läpi.
Toivottavasti ette pahastu, että tungin tänne kommentoimaan, mutta kuten sanottu, olen seurannut teitä jo pitkään (hä hää, pelottaako...? :LOL: ), mut teidän ketju on niin tiiviin oloinen, etten oo uskaltanut tarjoutua mukaan ;)
Tsemppiä kaikille!!! :)

Lili
 
Joo, en tätä ikinä voi enkä osaa niin selittää että kukaan koskaan vois vissiin ymmärtää.. 'Hedelmättömyys' siis iski meidän kohdalle ja tietoisuuteen vasta esikoisen jälkeen reilu 1,5v sitten, ja siitä sokista toivutaan edelleen. Yritimme siis toista lasta hyvässä uskossa kun asioita tapahtui ja lapsentekokyky ja -elimet meni lopullisesti. Miten yhtäkkiä voisin olla sitä mieltä että no paskat olkoon koko juttu, ihan sama, onhan meillä onneksi tuo yksi lapsi, unohdetaan se typerä sisarustenteko, mitä niillä tekee kun on tämä yksi jo. Siis tottakai, sanomattakin selvää että iloitaan olemassa olevasta, mutta ei se vaan niin mene, että tyynenä tyydytään kohtaloon ja iloisena jätetään koko homma sikseen, kun kerta on jo yksi. Äh, ihan turha yrittää vääntää kun en osaa muotoilla enkä ilmaista koko paskaa yhtään selkeästi. Unohtakaa.

Ja Susun ihmetarina on mukava, mutta itselle ei ihmeet tapahdu kun munatorvet on poistettu eikä ne perkele vieköön kasva millään ilveellä takaisin.
 
Juu, ei ollut tarkoitus marista tästä, vaan siis halusin vain kertoa, että me kaikki ajatellaan nää asiat eri näkökulmista. Sorry jos tungin alueelle, jolle ei olis pitänyt, se ei ollut tarkoitus. Ja kiiiiitos Susu, ja kaikkea hyvää!!! :hug: mielelläni liittyisin joukkoon, mut katotaan nyt :) Ja iinamiina, ei ole täälläkään ihmeitä, perkele vieköön tapahtunut :(
 
Mulla on se syynä etten kovin usein käy tääl kirjoittelemas on se että mä en vain halua että rupean stressaamaan joka ikinen päivä näitä asioita päässäni ja ku just pitkään aikaan ei ole mitään tapahtunu mitään mun kohdalla.
Viikolla 11 varmaan alkaa menkat ja zumenonit. Siirrosta ei ole hajuakaan koska ku en muista vaikka ehkä kertoikin, tai ei kertonu mut en hoksannu kysyä. Eiköhän se tule joskus selville.Tämä on niin mun tapaista..

Enää ei ole tullu puhuttua oikein kenellekään että mitä meillä tapahtuu ja koska. Niin lujaa ketutti viimeksi kun monelle kertonu. Ja kyllä täs on persees tunne että taitaa olla turhaa koko hoidot vaikka välillä tuleekin positiivisia ajatuksia. Nyt on ollu pitkän aikaa etten ole ajatellu yhtään näitä asioita ku pitää elää just tätä hetkeä eikä mennyttä tai tulevaa.

Nuon moni on plussannu joten laskin et minä en onnistu.. (kade) Kateellisuus on aivan normaalia, mielestäni.
 
Mä nyt jotenkin pahoitin mieleni tästä keskustelusta... (liian herkällä varmaan)... taidan poistua takavasemmalle niin en ketään enää ärsytä mitenkään.. Toivotan teille kaikille hyvää jatkoa, ja todellakin aidosti toivon että kaikille se onni suodaan, tavalla tai toisella, joka sen tyhjän sylin täyttää! :heart: Ihanaa kevään alkua!
 
Huih, onpas täällä purettu tunteita oikein kunnolla... toivottavasti kukaan ei kuitenkaa oo poistumassa minnekkään! :( Tai saahan mullekkin tietty sanoa, että voisitko häipyä, jos siltä tuntuu.

Lili, tervetuloa!:flower: Ehdottomasti mukaan vaan! :)

iinamiina: Mä luulen, että sä et tosiaan pysty selittämään sekundäärisen lapsettoman tuskaa kellekkään, jolla ei ole vielä sitä ensimmäistäkään. Yhtään sen enempää, kun säkään et ehkä ihan täysin osaa olla meidän tilanteessa? Vaikka miten yritettäis puolin ja toisin. Mut vaikka me ei aina ihan ymmärretä toisiamme, voidaan varmaan kuvitella kuitenkin, että molempien tuska on melkoinen... ja teillä tosiaan varmaan pahentaa tilannetta, kun ensimmäinen tuli helposti? Ajattelisin niin, että kun ensimmäistä on tekemällä tehty, ni osaa jo valmiiks arvata, ettei toisenkaan tekeminen helppoa oo, mut teille tuli ihan shokkina kaikki tää tietysti. Voimia! :hug: Mitä sulle muuten kuuluu?

Susu: :hug: Älä pahoita mieltäs ja poistu minnekkään! Tai jos poistut, ni kerro ainakin minne, ni voin tulla perässä tai laita yksäriä :) Ollaan niin samassa vaiheessa ja asutaankin samalla suunnalla, että ois kiva vaihtaa kuulumisia...

Snoww: Oikeessa oot, kateus on normaalia. Plussaajissa ei onneks kuitenkaa oo mitään kiintiötä, joten älä luovuta :) Ja tiedän kyllä, et ei oo kiva aina kirjotella ja roikkua täällä, jos itellä ei just oo mitään hoitoa menossa tms., et ois mitään uutta kerrottavaa! Jaksuja!:hug:

Missäs Barba?

Pahoitteluni vielä, jos olen jonkun mielen pahoittanut, tarkoitus ei missään nimessä oo ollut!! :( Ja voin tosiaan minäkin siirtyä taustalle, jos haluatte. Mä vaan oon niin epävarma vielä tästä onnistumisesta, että en kauheesti uskalla missään hehkutella, enkä mä ees HALUA minnekkään muualle palstalle, ei ne tunnu "omilta ihmisiltä"!
 
Kiitos, Sera :)
Ja tosiaan, kuten sanottu, pidempään oon jo teitä seuraillut, eli olette kaikki tuttuja...!!! Meilla siis tulossa just 4. ICSI, eli kohtuullisen pitkä taival takana... Ei yhtään lasta - vielä - ja nyt kun rupesin asiaa pohtimaan, niin HUH, kylläpä aika kuluu nopeesti, ja pian meistäkin vaan tuli tällaisia pitkänmatkalaisia... Muistan kun vielä luin näitä palstoja - ja tätäkin ketjua ;) - ja tuntu toooooosi paljolta joku pari-kolme hoitoa ;) Jeah right...

Voi apua, Susu, toivottavasti en aikaansaanut mitään negatiivista! Mulla ei ainakaan ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä :hug: Ja herkillä tässä ollaan kaikki itse kussakin vaiheessa ;) Mutta ymmärrän!!! Sitä paitsi kyllähän se väistämätöntä olis, että täältä porukka karkailis johonkin odottajiin...!!! Eli jos sinne menee niin sit mä ymmärrän :)

PS. Olen parhaillaan työmatkalla, siitä kummallinen kellonaika ;) En siis istu täällä aamuyön pimeitä tunteja... Vaikka eihän sekään nyt ihan poissuljettu vaihtoehto olis... :LOL: Haleja kaikille!!!!
 

Yhteistyössä