KESÄ 2010 hoidot

Nyt en ollenkaan ymmärrä miksi ja mistä on oltu herkillä ja loukkaannuttu...?

Onnea odottajille ja lasketut ajat sen kun lähenee, ihanaa.

Nyt oma napaista tilitystä, eilen oli eka ultra, ja saalis todennäköisesti heikko, kasvussa oli YKSI solu. Great, siis yksi, viimeks tuli yli 20, mitä on tehty väärin?? 6 Puregon annosta takana, nyt sitä nostettiin ja otettiin cetrotide rinnalle. Punktion piti olla perjantaina on nyt sit vasta maanantaina, yritetään saada joku merkittävä röyhähdys aikaan. H******
Uus ultra on huomenna. Kaikenlisäks oli uus lääkäri, aina ennen on ollut sama.

Nyt sit varmaan on kyse siitä, koska on jo yksi lapsi tää ei tunnu maailmanlopulta. Harmittaa ihan h******sti mutta tää on tätä, paskasta ei saa konvehtia...
 
Kukkuu kaikki rakkaat:heart: "Minä tulin viidakosta,ojasta ja allikosta..."Hihhei,tänään siis KP1 ja tuntuu,että nyt on loppuelämäni ensimmäinen päivä ja mä oon niiiiiiiiin onnellinen:) Tuntuu hurjalta tuuletella menkkojen alkua,mut näytti kuulkas jo tosi pahalta.Kaikki menkka oireet puski loppuviikolla,siivousvimmat mukaanlukien ja se on aina VARMA menkkamerkki:D Olin siis ihan varma,et menkat puskee lääkkeiden läpi ja tää hoito päättyy siihen.No ei alkaneet ja sit jo paniikki,ettei ne alakkaan ja taas kaikki pilalla,mut niin vaan hanat aukes yöllä ja huomenna musta tulee taas piikittäjä:LOL:

Mutta sitten itse asiaan...Susulle hurjasti onnea ihanista ultrakuulumisista:heart: Ja kohta niitä samoja uutisia kuullan sit jo Seraltakin:heart:

Voi Elli,elä hylkää meitä:( Voimia sinulle:hug:

Mun täytyy tunnustaa,et mä olin jo hetken aikaa tosi vihanen teille kaikille plussanneille:ashamed:,mutta EN missään nimessä teidän plussaukselle,vaan luulin et te kaikki katositte jonnekkin.Ajattelin,et ootte kyl törkeitä,kun jätitte meidän tänne ihan yksin:rolleyes: Mut sit te olittekin kaikki täällä käyneet,Tikru,Despe,Sera,Susu,Lakka,Kielo...ja mä tulin ihan sairaan hyvälle tuulelle:kiss: Älkää missään nimessä poistuko täältä,mä ainakin tarviin teitä nyt enemmän kun koskaan!!!!Te ootte mun AINOAT tukiverkkoni ja välillä tuntuu,et ainoat kaverini:O Siis toki mulla on kamuja normi elämässäkin,mut eihän ne näistä mitään ymmärrä,eikä nyt edes tiedä tästä hoidosta,joten pliiiiiiiiis pysykää mun matkalla mukana!!!!

Iinamiina,olet jostain syystä ollut tosi paljon mun ajatuksissa,haluaisin rutistaa sua kovaa:hug:
Ja Einaa ajattelen myös,olet tärkeä:hug:

Lili tervetuloa munkin puolesta,liity toki tähän hurjaan ja niin äärettömän ihanaan joukkoon:p Eiks sullakin ala huomenna piikitykset?

Entäpä Marlaa,eikö sinulla ollut ultra eilen? Miten meni?
Snoww,ymmärrän ettet halua kirjoitella paljon,jos ei mitään erikoista just sillähetkellä tapahdu,mutta kiva kun välillä käyt.Ja tsemppiä sinulle PAS:iin:heart:

Tässäpä taas tulikin jo fiilisteltyä,nyt mä roikun täällä kokoajan ja toivon sydämeni pohjasta,että kaikki olette ja pysytte täällä kertomassa kuulumisianne:heart:

*muoks* Marlaa,olitkin kirjoitellut yhtä aikaa...Voi hittolainen,on kyl outoa et nyt vain 1 ja viimeks noin hurja määrä:( Toivotaan nyt kuitenkin,että ihmeitä vielä tapahtuu.Täällä ainakin sormet ja varpaat ja kaikki muutkin elimet pystyssä sun puolesta:hug:
 
Viimeksi muokattu:
Moi Barba :) Ja kiitos! Juu, samoissa mennään, kiva et joku muukin on samoissa aikatauluissa! Mulle on tulossa täti torstaina, +/- 1 päivä - hän on yleensä kovin täsmällinen - ja sitten PÄÄSTÄÄN TOSITOIMIIN, ihanaa, oon niiiiiin onnellinen, että alkaa tapahtua =) On tää todellisuus ehkä hivenen vääristynyt, kun tosiaan ihan piikitysten aloittamisesta ja sen vaaleansinisen kassin esiin kaivamisesta saa ihminen tällaiset kicksit....
Mut tosiaan kiitos! Tää ketju tuntuis omalta, ja tässä ois sopivan vähän porukkaa tällaiselle hötöpäälle :LOL: ja oon sitä paitsi ihan alusta asti teitä seurannut (stalkannut ;) )

Marlaa: No höh, onpas pieni saalis. Mutta älä murehdi, sieltä voi vielä pulpahtaa lisää!!! Ja sitä paitsi mitä vähemmän, sen laadukkaampia ne yleensä on :) Ja sitä paitsi yksi riittää!!!!! :hug:
Mut tuttu tunne, meillä tulee aina muniksia ihan kiitettävästi, mutta sen jälkeen käy katoa, ja siirtoon on aina saatu vaan max 1 tai 2, eikä mitään pakkaseen. Joten tiedän, että vähäiset määrät tuntuu pelottavalta!!! Mutta sormet ja varpaat on pystyssä teidän puolesta! Ja kiitos nauruista - siis kommentista Paskasta ei saa konvehtia :LOL:

No niin, Barba-kullan tapaan mäkin oon täällä aina :wave: ja nyt kun piikityksetkin lähenee, ehkä vieläkin enemmän... että törmäillään! ;)
 
Piti vielä tulla piipahtaa:LOL:

Lili,kiva että päätit liittyä joukkoon,nyt vaan joku viisaampi listaa päivittämään,mä en osaa sellasia hienouksia:D

Tosta vaaleensinisestä pussukasta tuli mieleen,et syksyllä kun oltiin lomareissulla,niin mua ihan huvitti,kun vaaleensininen pussukka rojotti koko viikon ihan esillä,siihen oli pakattu kaikki shamppoot yms. ja sit samaan kastiin kuuluva tummansininen pussukka sisälsi aurinkorasvat ja nyt mulla odottelee aikalailla hieno mustavalkoruudullinen pussi keittiön kaapissa,eipähän tarvii koskaan ostaa meikkipussukoita,kun kaapit on niitä täynnä:LOL:
 
Lili tervetuloa!

..ja Susu, et mee mihinkään!! Niinku joku jo sano, ite kukakin ollaan tilanteissamme varmaan tällä hetkellä herkillä, kuka mistäkin hormoneista tai tunnekuohunnoista. Mut iloitaan siitä, että täällä saadaan olla just sitä mitä ollaan. Ja musta on ihana että kirjotit senkin, että sä pahotit mieles tästä keskustelusta. Mä luulen, että kaiken kaikkiaan tää lapsettomuus on saattanu monet siihen pisteeseen, että on joutunu miettiin ja itkeen sitä, että oonko mä hyväksytty tällasena, kelpaanko mä, saanko mä tuntea näin jne jne. Mä oon monta kertaa ajatellu, että mitä varaa mulla on minnekään mitään kirjottaa tai olla ymmärtävinäni, kun päästiin niin helpolla (inssillä) ja silti mä ihan oikeesti sydämessäni koen edelleen voimakkaana lapsettomuuden. Ei se tällä hetkellä tunnu tuskalta eikä satuta, mutta se on minussa ja erityisesti jotenkin tosi paljon tunnen myötätuntoa kaikkia teitä muita kohtaan. Ennen tätä raskautta tajusin, että vaikka tulisin raskaaksi, olen silti jo joutunu luopumaan siitä isosta perheestä, josta pitkään haaveilin. Mäkin tunnen raskaana ollessakin vihlaisuja kun nään perheitä, joissa on useampia lapsia. Toki ymmärrän, että oon etuoikeutettu, mulla on munanjohtimet tallella, miehellä on siittiöitä ja kun näin helpolla hoidolla päästiin ei luomuraskautuminenkaan mikään ihmeiden ihme ehkä jatkossa oo. Eli jos erityisen hyvin käy, saatan tulla tahtomattani aiheuttamaan itkua ja hammastenkiristystä tulevaisuudessa vielä monille lapsettomille ja sekundäärilapsettomille. No, vähän tuli nyt turhaa sepustusta, mutta olkoon.. Saa loukkaantuakin ja käskee mun suksia "you know where" ja silti mä aina palaan ja palaan vaan ;)

Marlaa
, sovitaan niin, että laatu korvaa määrän, ehdottomasti!!

barba ja Lili, jeeee, nyt pääsee teitä jännäämään :) tsemppiä!!

ja kaikille muillekin iso :hug: ja :kiss:
 
Ihan ekakskii Lili 78 tervetuloa palstoille ja oot tosiaan jo sitten aikalailla konkari jo näissä hoidoissa huh!!! asenne ainakin kohillaan tuntuu olevan ja hienoa et oot jo uutta intoa puhkuen lähdössä mukaan uuteen ruljanssiin:)
Susu:sun ei oo pakko hävitä täältä mihinkään, oikeesti, etköhän sä oo plussasi ansainnut ja saat ihan oikeestikin sitä täällä ja missä muualla hyvänsä hehkuttaa !! jos joku ei sitä oo huomannut on sulla ollut ihan sika rankka tie päästäkses tähän pisteeseen ja mun käsittääkseni tän palstan tarkotus on nimenomaan purkaa sekä hyvää että pahaa oloa oli se sitten mitä hyvänsä
Ja totta hemmetissä on aina tuntunu pahalta jos ja kun joku muu on plussannu ennemmin jne mutta aina se toi silti ees piirun verran lohtua kun ties MILLÄ TAVALLA SE SAI ALKUNSA JA MITKÄ LÄHTÖKOHDAT IHMISELLÄ OLLU!! se et tääl palstalla ei oo yhtään ns luomusti raskautuvaa joka tosissaan tökkis vaan se et jos ylipäätään tulee hoidoilla paxux luulis olevan ees jollain tavalla kannustin vaikka sika pahaa tekeekin kun /jos omalla kohdalla asiat tökkii ja mitään ei tapahdu kellon lyömällä,
Elli: sori jos oon sun mieles pahottanu ei oo ollu tarkotus mutta halusin muiden ohella olla teitä zemppaamassa vielä ja kannustamassa!!!
Barba:ihanaa et jaksat olla niin positiivinen yhä edelleen ja hienoo et pääset taas toimiin jee!!
ja noista muista palstoista sen verran etten oo ite henk.koht halunnu niihin mennä koska suurin osa odottaneiden palstoista on juuri niitä 100 lapsen äitejä jotka vaan jakaa kokemuksiaan sen 101 lapsen syntymään liittyvistä asioista ja en tosiaan tunne kuuluvani niihin.lähtökohtana kuitenkin se lapsettomuus!! sitte se et jos /kun nyt jollain täällä on lapsi jo ennestään ei siitä voi hernettä repiä nenäänsä, jokaisen tilanne on otettava huomioon erikseen ja yksilöllisesti.ei voi sanoa kelleen et oot jotenkin paremmassa tai huonommassa asemassa kuin ne joilla ei lapsia yhtään.ja tän palstan tarkotushan on se ettei tarvii olla ns tilivelvollinen ainakaan siitä MIKSI joku asia tuntuu pahalta.Tuntuu et nykysin tääl tulee eripuraa ihan pienimmästäkin asiasta ja otetaan itteensä, vaikka kaikkihan me ollaan/ ollaan oltu suht koht samassa lähtötilanteessa tavalla tai toisella, ei unohdeta sitä!!! se varmaan oli gabinkin tarkotus alottaessaan tätä ketjua!!!
jos nyt joku on sitten sitä mieltä että meidän plussanneiden ja yhden lapsen jo omaavien pitäs suksia kuuseen niin kirjottaa sen sitten suoraan.ei täällä kenenkään mieltä oo tarkotus pahottaa ja anteex tää vuodatus mutta pientä kipinää tuntuu leiskuvan täällä nykyisin...
zemmpiä kaikille joilla hommat täydessä vauhdissa ja jos ei muuta niin seuraan ja zemppaan sitten ulkopuolelta tilanteita!!!
 
Pistänpä minäkin sitten lusikkani tähän soppaan. Vaokea kyllä tähän omia mielipiteitä ihan romaanina alkaa kirjottaan. Olen lomalla ja ainut yhteys tänne on tämän viikon loppuun saakka hemmetin hidas nettiyhteys puhelimella!

Sen verran voisin nyt kuitenkin sanoa että te kaikki puhuyte täyytä asiaa tällä hdtkellä. Jokaikisen ajatukset ovat niin ymmärrettäviä ja huomaatteko kuinka samankaltaiseltakin kaikki nää kirjoitukset vaikutavat?

Yriteyään kaikki nyt jaksaa pysyä täällä ja tsempata toinen toistamme!! Mulle te kaikki, plussanneet ja vielä plussaa odotavat olette suuren suuri tuki! Hali!

Itse olwn ollut jnkin aikaa hiljaa nuolemassa haavojani ja mietyinyt mihin nyt kuulun kun olen tälläinen todella toivoton tapaus mäissä hoidoissa.. mutta tää ketju on mun paikka ja koti kaikesta huolimatta! Vaikk mustakin tuntuu välillä todella pahalta ns. helposti onnistuvat taikk paljon/hyviä alkioita saavat. Kun itse räpii tässä tilanteessa että luovutettuja kohti mennään.

MUTTA ÄÄRETTÖMÄN ONNELLINEN OLEN JOKA IKISEN ONNISTUNEEN PUOLESTA. PLUSSANNEIDEN JA ALKIOITA SAAVIEN! Ketään en misssään nimessä halua tai toivo samaan tilanteeseen missä itse olen.

Ootte kaikki rakkaita ja pysytte täällä. (Sori virheet, hankala tällä puhelimella)
 
Sama ku snowwlla, että tylsää odottelua vaan kun mitään ei tapahdu ja menkkoja vaan odotellaan ikuisuus.. Sama myös se että en hiisku enää nykyään sanaakaan hoidoista ja aikatauluista kenellekään ellei ole pakko. Alussa sitä oli tohkeissaan ja selitti kaikille. Mä tuun sua sitten noin viikon perässä snoww! Mäkin oon monesti päättänyt että pysyn vähän poissa täältä, etten koko ajan pähkäilis kaikkee niin hirveesti, mut ei näköjään vaan kovin helposti malta. Ja onhan tästä tullut vähän tapakin, ja ihmiset tuntuu niin tutuilta. Mies on nyt lomalla onneksi niin on vähän muutakin tekemistä.

Sera, oikeassapa taidat olla ja kiitos kysymästä kyllä täällä ihan ok mennyt nyt taas. Sairastelua ja sairaalareissua ja sen sellaista kriisiä tosin, mut kyl se tästä.

Sä oot Marlaa oma erikoinen yksittäistapauksesi :) Kyllä mulle ainakin on nää epäonnet olleet maailmanloppuja vaikka yksi kallisarvoinen aarre onkin jo olemassa. Mutta siis onpa perin outoa että siellä kasvaa muka vaan yksi munis! :O Tuota mäkin pelkään yli kaiken jo nyt valmiiksi. Alkoiko sulla samalla annostuksella Puregon kuin viimeksi? Mulla lähtee jo heti alusta isommalla.

Barba :heart: Ja onnea matkaan!

Kyllä rehellisesti, mä tuntisin oloni orvoksi ja hylätyksi jos plussanneet johonkin häviäis, ootte kuitenkin niin iso osa tätä. Senhän takia täällä ollaan että jossain vaiheessa plussattais. Luulen että jokainen sisimmässään tietää nämä paskat ja epäreilutkin fiilikset ja osaa jotenkin suhtautua niihin. Ja kyllä mä olen iloinen jokaisen plussaamisesta täällä, vaikka mustalla hetkellä luonnollisesti ihan kaikki vihloo sydäntä.

Susu oot jotenkin lähellä sydäntäni samanikäisenä kuin minä ja niin hirvittävän monta surullista yritystä takana, se todella ON mahtavaa että nyt vihdoin onnistuitte. Ilmoittelehan kuitenkin sinäkin itestäs tänne joohan. Ja despe samaten, samaa ikäluokkaa ollaan, ja uskoa luo onnistumisenne, joka niin epäreilun pitkän yrityksen jälkeen nyt vihdoin suotiin :heart: Oon enemmän kuin onnellinen ja innoissani odotan vauvapoikaa saapuvaksi. Ja me kun ollaan vähän identtisiä muutenkin niin odotan sitä onnistumista myös sillä 4. siirrolla.. ;)

Samaten kuin kaikki muutkin <3 eihän me tällaselle palstalle koskaan oltais eksyttykään, ellei kaikilla jonkinasteinen lapsettomuusongelma taustalla olisi :( Ja kielo, kirjoitat aina niin ihanasti, ja viisaasti.

Kiva kuulla sustakin Eina <3 Voimia teille kovasti!

Lähden tuijottelemaan meidän uusia seiniä. Ja odottelemaan menkkoja. Joiden alkamiseen menee tosin reilu pari viikkoa vielä..
 
Viimeksi muokattu:
Lisätäänkö Lili listaan? :) Tosi hurjan pitkä tie teilläkin jo takana... kauanko ootte hoidoissa jo olleet? Ja saako udella, missä mättää? Tosi mahtava asenne sulla tosiaan, tsemppiä kovasti alkavaan hoitoon!! :hug: Ja huih, pelottava stalkkeri tosiaan! ;) :LOL:

Barba: Ihanaa, onnea tädistä! :heart: Sulla myös niin ihanan positiivinen asenne aina, että oikeen kateeks välillä käy! :) Enkä mä ainakaan tosiaan oo teitä tänne yksin jättämässä, jos vaan täällä saan hengailla! Samaa mä oon joskus ajatellu, että mustakin on hiukan "törkeetä" olla täällä se "hetki", kunnes plussa tulee, ja sitten häippästä ja unohtaa koko porukka!

Marlaan folleille toivotaan hurrrrjaa kasvuspurttia!!! :heart: Ja pakko sanoa, että repesin, kun luin ton "paskasta ei saa konvehtia!" :LOL: Ikinä en oo moista sanontaa kuullu :D Ei varmaan saa ei, mutta sovitaanko, että saadaan tosta follista sulle vauva? :) Tsemppiä!

Samoin repesin, kun Barballa on sormet, varpaat ja KAIKKI MUUTKIN ELIMET PYSTYSSÄ!! :D:D Mietin heti jotain maksaa tai munuaista pystyssä tsemppaamassa :LOL:

Kielo: Vähän samoissa tuntemuksissa täälläkin, mäkin alan jo pikkuhiljaa tuntea "syyllisyyttä" kohtalaisen helposta onnistumisesta, kun joku sanoi, ettei ymmärrä, miten joku onnistuu ekasta ivf- siirrosta... :ashamed: Vaikka pakko sanoa, että kyllä muakin pelottaa ihan hirveesti se tuleva ultra, mistä sitä tietää, onko siellä loppujenlopuks mitään elämää?? Ja nyt musta tuntuu sille, että en mä sais moista täällä "valittaa"... vaikka myönnänhän mä, että ajattelin ennen plussaa, että ihan sama, kun edes joskus sais sen plussan, ni tietäis ees, et vois tulla raskaaks!! Mut eihän se niin mennykkään... Tsemppiä sulle sinne jo loppuvaiheisiin! :)

Eina: :heart: En osaa oikein muuta sanoa sulle nyt, kuin että olet tärkeä ja jaksamisia vielä tähän kolmanteen hoitoon! :heart: Ja niinku oon jo sanonu, jos se ois mahdollista, oisin sulle toivonu puolet niistä mun soluista, mutta kun se ei ole :( Jotenkin epäreilua tosiaan, että ihmisten pitää lapsettomuuden lisäks vielä käydä läpi noin pitkiä hoitoja kuin sinä ja muutama muu täällä! :hug:

Despen kanssa samaa mieltä, että ei haluais millekään muulle palstalle mennä, kun siellä tuntuu niitä ekasta kerrasta tärpin saaneita olevan, ja jotenkin vaan ne tuntuu olevan eri lähtökohdissa... Te tiedätte, miltä tää kaikki tuntuu! Ja eikai yleensäkkään kavereita tai ystäviä oo tarkoitus unohtaa sen jälkeen, kun toinen plussaa ja toinen ei? Vaikka pakko sanoa, että monet kaverit mulla on kyllä lakanneet pitämästä yhteyttä, kun mulle ei sitä ensimmäistäkään oo ilmaantunu, vaikka muilla rupee olemaan jo kolme... musta se on kamalaa! :( Ja kai sitä sitten voidaan vetää tarkat rajat ketjulle, että VAIN esikoista yrittäville, ja KUN on plussannut, pitää vaihtaa palstaa... myöskään EI saa plussata ekasta inssistä/ ivf:stä, VAAN pitää olla mahdollisimman pitkä ja tuskallinen tie!! Mut kuka semmosta sit haluaa?

Mut onko täällä nyt niin kauheesti ollu eripuraa? Tää oli eka, mihin mä kiinnitin huomiota... ja kai se sitten on ihan hyvä välillä puhdistaa ilmaa... :)

Edelleen sydämeni pohjasta toivon kaikille pikaista plussaa, ja että saisin täällä palstailla teidän kanssa vielä! :heart:
 
Enhän mä mihinkään osaa täältä mennä... Olin kai vaan vielä eilenkin niin masentunut siitä riidasta vanhempien kanssa, ja jotenkin vaan tuli sellainen olo että en saa tästä raskaudesta iloita, joten vedin vähän hernepussia nenään (en sentään herne-maissi-paprikaa..) :LOL: .. olen pahoillani! :ashamed:

Mutta eihän se niin ole, ja kuten olette kaikki ihanat ihmiset todenneet, me olemme jokainen erilaisia, ja silti meitä yhdistää vahvasti yksi asia: lapsettomuuden tuska, on se sitten ensisijaista tai sekundääristä.

Kiitos kaikille ihanista sanoista! Se on aivan totta, vaikka kuinka saisikin lapsen, niin koskaan se lapsettomuus ja sen kokeminen ei meidän sydämistä poistu, vaan kulkee meidän mukana loppuun saakka! Uskon että se tekee meistä parempia ja vahvempia ihmisiä, vaikka eihän tätä tuskaa kenellekään toivoisi.

Ja mun täytyy sanoa, että mä en kyllä edelleenkään oikein uskalla tästä iloita, mä olen elämässä saanut niin paljon paskaa niskaan että en millään usko että tätäkään onnea saisin pitää.. Noh, jostain täytyy se positiviisuus nyt repiä, ja vaan luottaa johonkin korkeampaan että niin tapahtuu kuin on tarkoitettu. Muuten mulla hajoo pää..

Marlaa, oliko sulla nyt lyhyt kaava? Meillä oli silloin tokassa ICSI:ssä lyhyt, ja saatiin vain 2 munasolua. Tosin kasvamassa niitä oli pikkasen enemmän mutta kaikki liian pieniä. Toivotaan kovasti että sieltä nyt lisäsoluja saisi kasvuvauhtia ja ehtisi mukaan!! Tsemppiä huomiseen ultraan!:heart:

Barba, onnea KP1:stä!! Ihanaa, kohta täällä alkaa oikein kunnon piinailupäivät!! Ja Lilille myös tsemppiä aloittamiseen!! :D

Mun puolesta voidaan pistää nämä avautumiset nyt pakettiin, ja jatkaa rakkaiden ihmisten tukemista niin ylä- ja alamäessä!! :heart:

Nyt aion mennä peiton alle ja koittaa jotenkin taikoa tämän migreenin pois (en tiedä oisko normaalisti menkka-aika vai mitä), mutta tää on ihan hirveetä kun ei voi lääkkeitä ottaa (Imigrania vissiin jotkut lääkärit on sanonu että voi ottaa, toiset on sitä mieltä että ei mitään! No, mulla ei ole Imigrania tähän hätään, enkä kyllä varmaan uskaltaisi edes ottaa, tulee huono omatunto jo Panadolista..)

Olette rakkaita!!
 
Piti jo äskeiseen kirjottaa mutta sitte unohtui kuntää on niin hidasta ja vaikeaakin täll puhelimella...

Voi marlaa.. toivotaan kovasti että sieltä vielä kasvais mukaan useampi follikkeli! Hali sulle. Toi on vaan niin väärin! (Vaikka sanotaankin että yksikin voi riittää)

Ja Sera kulta.. mä muistan tuon sinun anteliaisuuden halusi. Se sai mut kyyneliin silloin ja meinaa edelleenkin saada.
 
Kyllä te kaikki ootte niiiiiiiin ihania:heart: kiitos,että ootte olemassa:heart:

Mä oon hurahtanu tonne blogimaailmaan,siis alkanu kirjottelee:O Ja törmäsin siellä jo yhteen tuttuunkin=)

Tänään täällä pärähtää hautomo käyntiin ja sit se on menoa:p

Mukavaa päivää kaikille ihquille! Ja jokos Lilin piikityspäivä selvillä;)
 
barba: minäki oon viime kesästä saakka kirjottanu blogia ja se on kyllä ollut todella terapeuttista hommaa! Oon tykännyt siitä hommasta todella paljon.

Haluu sun blogi osoitteen ehdottomasti :) jos et tähän haluu antaa julkisesti niin laita yksärillä. Mielellään kävisin seuraamassa myös sieltä kautta sun kuulumisia!

Mun blogi löytyy osoitteesta Pitkä Matka Kotiin ,jos kiinnostaa. Kirjoittelen sitä nimellä Sadeina, koska Eina oli varattuna :(
 
Barba, ilmeisesti törmäys blogimaailmassa sai sut tulemaan myös mun uniin :) Unesta en muuta muista kuin että me tavattiin ja sä olitkin aasialaistaustainen ja hyvin pikkuruisen kokoinen ;)

ps. ..ja mullakin blogi Kevättä kohti nimimerkillä Haruko, jota kannattaa kyllä välttää, jos raskaana olevien hehkutus tilastaan tuntuu pahalta..
 
Viimeksi muokattu:
Barba: Tahtoo myös sun blogiosoitteen! :) Einan ja Shaynan blogeja jo seurailenkin.

Huomenna se pelottavaakin pelottavampi ultra... mä oon niin paniikissa!!! Ukkokulta on sitä mieltä, että kaikki on ihan hyvin, mut mä en uskalla vaan uskoa... Mä en tiedä mitä mä teen, jos siellä ei sykettä löydykkään!! Vaikka kyllä tästä oireiden määrästä päätellen jotain luulis olevan meneillään... mutta mä olen käsittäny, että kohdunulkoisissa tai tuulimunaraskauksissa voi yhtälailla olla oireita vaikka miten? Pitäkää peukkuja!

:heart: Sera ja Murunen 7+4
 
Moikka kaikille ja kiitos ihanasta vastaanotosta :heart:
Saa lisätä listalle, kuka osaa... :wave: Meillä siis 4. ICSI ja vika siittiöissä. Mussa ei mitään tiedossa olevaa vikaa. Kyllä nyt oon niiin innostunut tästä alkavasta hoidosta taas, huh. Ei Barba ole vielä piikityspäivä tiedossa, mut uskoisin, että ylihuomenna, kun mulla menkat alkaa aina 14 vrk:n päästä oviksesta, eli se olis sit huomenna. Ihanaa kun alkaa taas tapahtua.

Nyt on kyllä pakko myöntää, että taidan olla tosiaan stalkkeri, kun oon mäkin mm. noita Einan ja Shaynan blogeja lueskellut... :ashamed: ja kaikista muistakin blogeista oon kyllä kiinnostunut :)

Tsemppiä Sera ultraan!!!!! Kaikki on varmasti hienosti, pelko pois!!! :hug: Pidän peukkuja :)
 
Sera,kaikki elimet nyt pystyssä sun huomisen ultran puolesta,kyl sieltä tulee hyviä uutisia,usko pois! Ja huomen sit taas kertomaan ne meillekkin:heart:

Kielo,hih,ihana kun näät musta unia:D Aika pieni mä tosiaan olen,mutta täytyypä jututtaa äitiä uudestaan tosta aasialaistaustasta:LOL:

Marlaa,huomennahan sulla se ultra? Tsemppiä!!!

Lili,mulla ois muutama tunti "armon aikaa" ja sit alkaa sähellys niitten jauheitten ja liuoksien kanssa:p

Tekis mieli vaan painua lukemaan noita teidän blogeja,mut h*mmetin perhe vaatii päästä koneelle,eikä millään malta mennä tihrustaa tota miniläppäriä yläkertaan:mad: No,täytyy aamulla herätä vähän aikasemmin,et kerkee koneelle;)
 
Meidän netti on NIIN hidas, puhelimella surffailukin on nopeempaa...

Seralle ultraan onnea.

Susu, meillä on joo lyhyt kaava myös viimeks oli. Nyt tosiaan lähdettiin 100IU:n annoksella ja viimeks 150IU. Siinä se virhe varmaan tehtiin. Tehtiinkö teille silti punktio?

Siis tänään oli toinen ultra ja 1 iso ja 3 pienempää follia kasvoi joten lääkäri oli sitä mieltä että ei kannata "tuhlata" IVF hoitoa tähän joten meillä on perjantaina inssi. Jos ja kun se ei tuota tulosta heti perään keritään ennen kesää tekemään IVF kunnon dropeilla. Ja saamme vielä 2 IVF hoitoa julkisella. Myös me olimme tätä mieltä kanssa että turha lähteä kokeileen IVF:ää noin vähillä folleilla. Ja saadaanpahan pitää ne 2 julkisen IVF hoitoa sitten tulevaisuudessa. Ja vielä tälle vuodelle ne kerkee tekemään niin saadaan ilmaset lääkkeetkin. Tohon inssin varaan en oikein laske mitään mutta eipä mene ihan hukkaan tää hoito, on kait siinä parempi onnistumisen mahdollisuus kun luomu yrityksessä. Miehellä on melko huono tavara.

Täytyypä etsiä teitin blogit jos tää netti alkais pelittään. Soitin jo DNA:lle ja annoin aika tiukkaa palautetta. Sain kyllä ens kuun kk maksun anteeks. Joku linkki ei toimi täälä metsässä... Paskan möivät...

Niin ja Barballe onnea tulevaan
 
Sera:sorry en kerenny eilen tulla toivottaan onnea ultran johdosta mutta oon satavarma et hyvin se menee=)tuu sitte heti kertoon kuin meni!!!!
Barba:mulle kans se blogiosote pliis!!!!
Eina:sun omaas kävinkin jo eilen lueskelemassa=)
kielo:samaten sun kävin lukemassa;)
Marlaa:eek:nnea sullekkin ultraan!!
Iinamiina:sun juttuja en kommentoikaan kun saat mun kommenteista tarpeex ihan livenäkin hehee;)
 
Huomenta neitoset!

Sera: Iloisia kuulumisia odottelemme :heart:
Ja Barba: Mites se piikitys käynnistyi? :)

Marlaa: Toi inssi voi olla tosi hyvä ratkaisu!!! Onhan niitä folleja inssiin ihan mukavasti todennäköisyyttä kasvattamassa. Peukut on pystyssä :)

).( Täti tuli, juhuuuu! Ihan ajallaan, aika tylsämielisen täsmällinen rouva, mutta nyt vierailu oli kovin odotettu. Tai no joo, oisin mä mieluummin luomuvauvan nyt ottanut, mut näillä mennään... Ei kuitenkaan pänni noi menkat niin paljon, kun tässä nyt en varsinaisesti mistään pilvilinnoista tipahtanut :LOL: Eli päätin vakaasti, että sen energian, minkä käyttäisin normaalisti menkkojen suremiseen, hyödynnän nyt siitä iloitsemiseen, että taas alkaa jotain tapahtua! Siis huomenna Puregon... Ja aion pitää niiiiin iloisen ja positiivisen mielen tän hoidon ajan, että huh...! En suostu hyväksymään negaa nyt. Piste.

Tsemppiä jokaiselle jokaiseen vaiheeseen!!!
 
Huhhuh,mikä alotus piikityksille:O Iski nimittäin eilen iltasen EKAN piikin jälkeen semmosen päänsäryn,et tuntu et henki lähtee.En juuri yöllä nukkunu ja edelleen koskee,mut nyt ehkä pystyy jo hetken istumaan tässä koneen eessä: / Ja sit housut ahistaa jo nyt,mitä ihmettä!!!??? Vai oonkohan mä vaan niin lihava mahastani,etten oo vaan aikasemmin huomannu:D Piikitys onnistu kyl hyvin,sain kerrankin levitellä kaikki tarvikkeet keittiönpöydälle ja hoidella hommat ihan rauhassa,tänä iltana kaikki täytyy sit tapahtua taas suljettujen ovien takana:kieh:

Marlaa,inssiinhän sulla onkin hyvät lähtökohdat ja onhan meilläkin täällä elävä esimerkki inssin toimivuudesta:p Joten peukut pystyyn!!!

Lili,kiva et pääset piikityksiin ja mennään viel näin lähekkäin!

Despe,joo mä laittelen sen sullekkin;)

Mutta missäpäs olet Sera,tuuhan kertoo uutiset:heart:

Mites iinamiina jakselee?
 
Heissan!

Marlaa, meillä tehtiin silloin joka tapauksessa ICSI, kun siittiöt on niin huonoja että mikään inssi tai IVF ei olisi tullut kyseeseen. Saatiin me silloinkin niistä kahdesta solusta toinen hedelmöittymään, ja siirtoon, mutta kuten on jo todettu, meidän omat alkiot eivät vaan kehittyneet.Mutta silloin meillä ainakin lääkäri sanoi että nuo solumäärät on niin riippuvaisia kierrosta, ja saattaa olla että mulla vaikutti se kun olin pitkään laihduttanut ketoosidieetillä, mene ja tiedä. Noissa 3. ja 4. ICSI:ssähän mun Puregonannos on ollut tasaisesti 200 IUI, ja se on tuottanut hyvin tulosta.

Hienoa että pääsette kuitenkin nyt inssiin, ja säästyy se IVF, tosin eihän sitä enää tämän jälkeen tarvita! :D

Lili, tsemppiä piikittämisen aloittamiseen myös sinne!! Teillä ilmeisesti siittiöt kuitenkin sen verran hyviä että lähdette vielä 4.hoitoon omilla soluilla? Toivotaan että nyt vihdoinkin tärppäisi!

barba, sä vaan oot niin ihana!! :heart: sun hyväntuulisuus kyllä tarttuu, ihan näin näppiksen välitykselläkin! :LOL:

Seran kuulumisia minäkin täällä odottelen?
 
Eilen vai toissapäivänä kirjoitin tänne hirmu pitkästi ja mukavasti ni prkl mun teksti hävis kun painoin "muotoile tai esikastele" kyllä ketutti, Mä paneudun vkloppuna kirjottamaan uusiksi..

Susu: ketoosidieetti? never heard..

Onko kukaan muuten pohjammaalta?
Saako sen muuten sen pas-päivän pelkästään sairaslomaa, elikkäs yhden päivän vain?
 
Harmi Marlaa että hoito muuttui inssiksi. Mutta hyvä puoli sinänsä että nyt ei kulu sitten ivf:ää noin huonon folli tilanteen vuoksi.

Seran uutisia minäkin kuikuilen täällä.. toivottavasti kaikki on hyvin. Meinaa huolestuttamaan.

toivotaan että barban pää ymmärtäis lopettaa kiukuttelun :)

Snoww mullaki tämä viikko on uhkarohkeaa kirjottelua. Ei oo muuta kuin puhelin ja se saattaa pätkästä yhtyden poikki täällä mettäperällä milloin vaan mun
 

Yhteistyössä