Lisätäänkö Lili listaan?
Tosi hurjan pitkä tie teilläkin jo takana... kauanko ootte hoidoissa jo olleet? Ja saako udella, missä mättää? Tosi mahtava asenne sulla tosiaan, tsemppiä kovasti alkavaan hoitoon!! :hug: Ja huih, pelottava stalkkeri tosiaan!
Barba: Ihanaa, onnea tädistä! :heart: Sulla myös niin ihanan positiivinen asenne aina, että oikeen kateeks välillä käy!
Enkä mä ainakaan tosiaan oo teitä tänne yksin jättämässä, jos vaan täällä saan hengailla! Samaa mä oon joskus ajatellu, että mustakin on hiukan "törkeetä" olla täällä se "hetki", kunnes plussa tulee, ja sitten häippästä ja unohtaa koko porukka!
Marlaan folleille toivotaan hurrrrjaa kasvuspurttia!!! :heart: Ja pakko sanoa, että repesin, kun luin ton "paskasta ei saa konvehtia!"
Ikinä en oo moista sanontaa kuullu
Ei varmaan saa ei, mutta sovitaanko, että saadaan tosta follista sulle vauva?
Tsemppiä!
Samoin repesin, kun Barballa on sormet, varpaat ja KAIKKI MUUTKIN ELIMET PYSTYSSÄ!!
Mietin heti jotain maksaa tai munuaista pystyssä tsemppaamassa
Kielo: Vähän samoissa tuntemuksissa täälläkin, mäkin alan jo pikkuhiljaa tuntea "syyllisyyttä" kohtalaisen helposta onnistumisesta, kun joku sanoi, ettei ymmärrä, miten joku onnistuu ekasta ivf- siirrosta... :ashamed: Vaikka pakko sanoa, että kyllä muakin pelottaa ihan hirveesti se tuleva ultra, mistä sitä tietää, onko siellä loppujenlopuks mitään elämää?? Ja nyt musta tuntuu sille, että en mä sais moista täällä "valittaa"... vaikka myönnänhän mä, että ajattelin ennen plussaa, että ihan sama, kun edes joskus sais sen plussan, ni tietäis ees, et vois tulla raskaaks!! Mut eihän se niin mennykkään... Tsemppiä sulle sinne jo loppuvaiheisiin!
Eina: :heart: En osaa oikein muuta sanoa sulle nyt, kuin että olet tärkeä ja jaksamisia vielä tähän kolmanteen hoitoon! :heart: Ja niinku oon jo sanonu, jos se ois mahdollista, oisin sulle toivonu puolet niistä mun soluista, mutta kun se ei ole
Jotenkin epäreilua tosiaan, että ihmisten pitää lapsettomuuden lisäks vielä käydä läpi noin pitkiä hoitoja kuin sinä ja muutama muu täällä! :hug:
Despen kanssa samaa mieltä, että ei haluais millekään muulle palstalle mennä, kun siellä tuntuu niitä ekasta kerrasta tärpin saaneita olevan, ja jotenkin vaan ne tuntuu olevan eri lähtökohdissa... Te tiedätte, miltä tää kaikki tuntuu! Ja eikai yleensäkkään kavereita tai ystäviä oo tarkoitus unohtaa sen jälkeen, kun toinen plussaa ja toinen ei? Vaikka pakko sanoa, että monet kaverit mulla on kyllä lakanneet pitämästä yhteyttä, kun mulle ei sitä ensimmäistäkään oo ilmaantunu, vaikka muilla rupee olemaan jo kolme... musta se on kamalaa!
Ja kai sitä sitten voidaan vetää tarkat rajat ketjulle, että VAIN esikoista yrittäville, ja KUN on plussannut, pitää vaihtaa palstaa... myöskään EI saa plussata ekasta inssistä/ ivf:stä, VAAN pitää olla mahdollisimman pitkä ja tuskallinen tie!! Mut kuka semmosta sit haluaa?
Mut onko täällä nyt niin kauheesti ollu eripuraa? Tää oli eka, mihin mä kiinnitin huomiota... ja kai se sitten on ihan hyvä välillä puhdistaa ilmaa...
Edelleen sydämeni pohjasta toivon kaikille pikaista plussaa, ja että saisin täällä palstailla teidän kanssa vielä! :heart: