KESÄ 2010 hoidot

Barba, mulla tökki kaikki sivut. Puhelin on ainoo mikä hakee muut sivut hyvin mutta ei tätä. Mies vaihtoi dna:n saunalahteen takasin viikonloppuna joten nyt pelittää taas. Olin tulla hulluks kun ei toiminu. Nyt vaan pitäis alkaa tappeleen dna:n kanssa että sais purettua 2v sopimus 3kk:n käytön jälkeen. Me asutaan katve alueella joten tiedossa oli ettei välttis toimi.

Luin varmaan kaikki inssi keskustelut läpi viikonlopun aikana. Oon ottanut tän touhun aika lunkisti. Useat kuuntelee niin tarkkaa kehossa tuntuvia kaiken maailman tunteita, en mä jaksa ajatella koko asiaa, niin kun sen tuntis jotenkin että nyt se munasolu hedelmöittyi tai nyt se kiinnittyi. Enemmän oon surrut japanin tilannetta...

Lili toivottavasti tuosta alkion kuoren avauksesta olis hyötyä. En kyllä ole ottanut selvää mitä se tarkemmin tarkoittaa mutta oon kyllä kuullut asiasta.

Despe, onko kaikki vauvalla hyvin??
 
Heippa kamut ja terveisiä ultrasta=)

Kaikki näytti hyvältä,limis 9mm ja kummallakin puolella 8 rakkulaa ( siis 16 yhteensä;) ) Tosin koot vaihteli jonkun verran ja nyt sit jännätään et ennättääkö kaikki kasvaa oikeeseen kokoon. Mulla alotetaan orgalutran aina jo hyvissä ajoin,huomenna eka piikki,ja sehän voi sit hidastaa noitten follien kasvua.Mut heppakuuri menopuria jatkuu ja enhän mä nyt tartte,kun 2 alkiota,jospa ne noista tulis:rolleyes: Elikkä oon tosi tyytyväinen tähän astiseen tulokseen,perjantaina sit seuraava ultra:)

Despe,miten jakselet?

Ja minnes Iinamiina olet kadonnut?

Snoww,sullakin siis jo kohta piinailut alkaa,aika menee niin älyttömän nopeesti:whistle:

Marlaa.ihana et pystyt piinailee ilman hurjaa oireiden tutkiskelua! Ja aivan kamala toi Japanin onnettomuus,pistää kyl mielen matalaks:|

Jokos Eina kotiuduit reissusta?

Kaikille teille ihanille mukavaa alkanutta viikkoa:heart:
 
Reissusta palattu..

Marlaalle pitkää pinnaa piinapäiviin (ite oon aina aivan hermoraunio piinapäivinä) tähän mennessä sulla on tainnut mennä oikein hyvin.. toivotaan tosiaan että tää sun inssi-kierto päättyis parhaalla mahdollisella tavalla, eikä niitä IVF:iä enää ees sitte tarvittais!

kiitti kielovanamo.. teihin täällä voi tosiaan luottaa sen suhteen että te jos ketkä tsemppaatte mut läpi tän viimeisen rutistuksen :) Ja minusta on oikeesti niin ihanaa kun te plussanneet ette ole meitä tänne hyljänneet.. jaksatte meitä tsempata päivästä toiseen!

Sera: Joo lapissa oltiin. Sieltä missä majailimme on n. 30km kilsaa ylläkselle. Ja ihan ilmanen paikka meille majailla, ruoasta puhumattakaan.. joka päivä tuli ruoka valmiina nenän eteen :) Me keskityimme pilkkimiseen, nuotiolla istumiseen ja moottorikelkalla ajeluun :rolleyes: niin ja minä tosiaan hiukan muutamina päivinä puhelimella netissä notkumiseen :LOL:

Onko Seran vointi yhtään parempi?
Ja mites despe ja pikkuinen asukki?

barba: Mulla tuli tuosta sun varpaidenlakkaus-ultra jutusta mieleen oma punktio.. Mulle annettiin kyllä klinikalla "sairaalasukat" mitkä pitäis laittaa jalkaan toimenpidehuoneeseen.. Paskanmarjat minä menin omissa villasukissa :D Oli hienon näkönen kun sieltä vihreän hamekaavun alta pilkotti värikkäät villasukat jalkatelineisiin nostettuna :) ku paleli varpaita ja mä tykkään ylikaiken villasukista

toivotaan toivotaan barba et mahdollisimman moni ehtis kasvaa oikeisiin mittoihin! minkä verran sulla on aikasemmissa hoidoissa muuten saatu soluja/alkioita ja millä kaavalla? (ehän mää muista vaikka siit ois aikasemmin ollu juttua) :)

lili: täällä on myös joskus tökitty autossa puregonia nahkaan.. Sitä lääkettä oli kiva käyttää helppoisuuden vuoksi.. Viime hoidoissa oli pergoveris ja tulevassa on menopur --> nämä molemmat ampulleissa sitten :(

snoww: Kyllä tulee siirrettävää! Niiden on selvittävä sulatuksesta, KOSKA MINÄ KÄSKEN!


Omaan napaan ei mittään kummempaa.. Kuumia aaltoja paljon... päänsärkyä jonkinverran... pahoinvointia metforminista... Ja yksi piikki vasta laitettu procrenia, toinen piikki luvassa ensi sunnuntaina!
 
Eina,aina tulee niin hyvä mieli,kun sä käyt kirjottelee:kiss:
Ja ihanalta kuulostaa toi teidän loma lapissa,mäkin vietin siellä kaikki lomani lapsena=)
Hih,vai villasukissa sitä punktiossa köllötellään:LOL:Kyl ne meilläkin antaa punktioon ne löysät sairaalasukat,mut ultratessa varpaat näkyy,pitää olla kauniina siis,tai vois kai siinäki olla sukat jalassa,hätäpäissäni vaan kiskon aina kaikki navasta alaspäin pois päältä:LOL:
Eka hoitohan meillä oli pitkällä kaavalla,synarela ja puregon,ja sillon tosiaan muniksia tuli 18 kpl,mut yksi vaan sisälsi solun ja sekään ei hedelmöittyny: / Sillon lääkäri arveli,ettei toi synarela ole mulla toiminu niinku piti ja solut ois luikkinu karkuteille liian aikasiin.Tiedäppä sit mikä on oikeesti totuus:stick:
Sit toka hoito lyhyt kaava,menopur ja orgalutran,ja muniksia kasvoi "vain" 8 kpl,mut solu kaikissa,4 hedelmöitty ja 3 vielä top-laatua.Mut tulos silti nega ja nekään topit ei selvinny sulatuksesta:O
Nyt siis jänskättää et miten noi 7mm kerkee muiden mukaan,vai kerkeekö ne ollenkaan.Toi orgalutran voi kuulema jarrutella niiden kasvua kovastikkin,mut mun tapauksessa sitä ei uskalleta alottaa myöhemmin,ettei kaikki solut karkaa taas ennen aikojaan:rolleyes:
Mutta näillä mennään ja ihan hyvät fiilikset on edelleen=)

Jokos Sera olet toipunut? Jaksuja sinulle!

Mukavaa päivää taas kaikki kultaset:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Moikka ihanat! :heart: Nopeasti vain poikkean, kun alkaa vihdoin olla parempi olo, ja nyt sitten kiirettä pukkaa... :)

ELLILLE onnea kyytiläisistä! :heart::heart: Peukut pystyssä, että nyt tärppää, olis jo todellakin sun vuoro! Ja edelleen mä toivon, ettet poistuis meijän ketjusta, mut jos se sulle ittelle on helpompaa, nii enhän mä estääkkään voi... Käy nyt kuitenki välillä kertomassa kuulumisia ja ne tulevat plussauutiset!!!

Eina: Ihanalta kuulosti teidän Lapin loma, toooooosi kade! :D Toivottavasti sait rentouduttua netissä notkumisesta huolimatta! :LOL: Missäs vaiheessa teidän piiiitkän pitkä hoito on nyt menossa? Mä oon niin varma, että nyt niitä soluja on pakko alkaa tulla teillekkin!! Tsemppiä! :heart:

Barba: Uijuuuui, hyvältä kuulostaa sun ultrakuulumiset, toooodella hyvältä!! :heart: Täällä nyt sitten kaikki elimet pystyssä sun muniksien kasvun puolesta! :LOL:

Mitkäs on Marlaan piinailutuntemukset? :popcorn: Peukut pystyssä sullekkin!

Entä missä Susu? Iinamiina? Ja mikä on Despen vointi??
 
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu


barbapörrö13----3.IVF/ICSI----------punktio vko12

iinamiina----------2.IVF -------------punktio vko14

snoww-----------1.ICSI 1.PAS------------04/2011

Eina---------------3.IVF------------------04/2011

wilma32---------2.ICSI-------------------05/2011

Lili _78 -------- 4.ICSI---------- punktio?


*** PIINAILIJAT ***

Marlaa------------IUI ---------------3/2011 testipäivä 25.3

Elli82------------1.IVF - 1.PAS------------03/2011 testipäivä?



<3 <3 <3 PLUSSANNEET <3 <3 <3


kielovanamo-------2.IUI------------ + testattu 3.9.2010 LA 15.5.
Pieni tiikeri-------1.IVF------------ + testattu 14.9.2010 LA 24.5.
Eintel------------1.IVF------------ + testattu 6.10.2010
desperate------1.IVF/ICSIn 4.PAS--- + testattu 19.10.2010 LA 24.6.
lakka83---------2.IVF------------- + testattu 24.12.2010 LA 5.9.
Susu75---4.ICSI/lahjasolut--------- + testattu 10.2.2011 LA 19.10
Sera2010-------1.IVF - 1.PAS------ + testattu 15.2.2011 LA 22.10
 
Nimimerkki..........Hoito....................Aikataulu


barbapörrö13----3.IVF/ICSI----------punktio vko12

iinamiina----------2.IVF -------------punktio vko14

snoww-----------1.ICSI 1.PAS------------04/2011

Eina---------------3.IVF------------------04/2011

wilma32----------2.ICSI------------------05/2011

Lili_78-------------4.ICSI------------------



*** PIINAILIJAT ***


Marlaa------------IUI------------------03/2011 testipäivä 25.3.

Elli82------------1.IVF - 1.PAS----------03/2011 testipäivä 29.3.



:heart::heart::heart: PLUSSANNEET :heart::heart::heart:


kielovanamo-------2.IUI------------ + testattu 3.9.2010 LA 15.5.
Pieni tiikeri-------1.IVF------------ + testattu 14.9.2010 LA 24.5.
Eintel------------1.IVF------------ + testattu 6.10.2010
desperate----1.IVF/ICSI 4.PAS---- + testattu 19.10.2010 LA 24.6.
lakka83---------2.IVF------------- + testattu 24.12.2010 LA 5.9.
Susu75---4.ICSI/lahjasolut--------- + testattu 10.2.2011 LA 19.10.
Sera2010-------1.IVF - 1.PAS------ + testattu 15.2.2011 LA 22.10.
 
Onnea Ellille kyytiläisistä! Mä pidän sulle erityisesti peukkuja! :heart:

Täällä vaan mieli matala ja hankalat olot kotona. Ei jaksa mitään positiivisuutta, kaikki tökkii. Tulevaa hoitoa kohtaan ei ole mitään toiveita eikä odotuksia, hieman synkkyydellä ajattelen koko paskaa. Ja ei se alkion kiinnittyminen mistään mielialasta ole kiinni tai asenteesta tai omasta päätöksestä, joten en jaksa väkisellä olla ilonen ja ylipirtee ja (teko)innokas. En aio hehkuttaa, kun ei hehkututa. Toivottavasti nyt edes saatais pakkaseen alkioita.

Hyvä asia on se, että terapia jatkuu ja muuttaa kaiken lisäksi ihan meijän lähelle niin ei tarvi sitä reissaamista ressata sentään enää. Vihkisormuskin lähti viimein pienennettäväksi, kun on vissiin surut ja murheet sormenkin pienentäneet numerolla : / Totuttelen tässä muuten uuteen nimeeni, kun sain vihdoin sen paskan suvun nimen tuolta välistä pois kiusaamasta.
 
heissan kaikki!!
täällä ollaan ja onnex vielä 1 kappaleena:))hissukseen mennään päivä kerrallaan ja veikkaanpa että tää viikko on vika töiden parissa!!kaikki siis on siltä osin.
meillä netti takunnu ja ollu ihan sika hidas ni ei oo tehny kauheest mieli kirjotella mitään kun kestää ikuisuuden tai hävii textit tms, ny koitan onneani et kestääkö pinna!!
Elli:eek:nnea kyytiläisistä ja peukut täälläkin pystyssä, tuu ny sitte ainakin ees kertoon kuin kävi!!
Eina:toivottavasti loma teki terää ja jaksat taas alottaa uholla eteenpäin.pikkasen nauratti toi sun villasukkajutksa , voin kuvitella kun riemunkirjavat sukat jalassa keskityit punktioon heh
Lili:kiitos kannustuksesta myöskin, ollaan niiiin ääripäissä tän hetken tilanteissa mutta hienoa että jaksat ottaa tollasen asenteen!!!!
Barba:mitäpä sitä ei nainen tekis kauneutensa eteen ja onhan se tärkeetä ettei mee ryvettyneillä varpaankynsillä makoileen lekurin eteen:LOL:täytyyhän sitä iloa repii ees jostain:))hyvältä kuulostaa sun ultrakuulumisetkin ja toivotaan et kypsyis oikeen huippukondikseen kun sen aika on!!!
Iinamiinalle taas kommentteja ihan erikseen, pää pystyyn tukena ollaan tässä naapurissa:)
Marlaa:zemppiä piinailuun !!!
 
Kiva kuulla desperate että kaikki hyvin, nautihan olostasi jos pääset jo lomailemaan. Toki jos vauva uhkaa syntyä ei siltä huolelta varmaan oikein pääse nautiskelemaan. Ihme ettei ne sua laittanut lepoon jos kerran näyttää siltä että lähtee syntymään koska tahansa.

Sera ei mitään tuntemuksia. Lähinnä on alkanut harmittaan että tästä tuli tällanen "tynkä" hoito.

Saatiin perheriitakin aikaseks kun en suostunut lopettamaan mun rakasta harrastusta, ratsastusta piinailun ajaks. En ymmärrä, miks koko elämä olis laitettava pauselle. Ja ollaan lähdössä myös lasketteleen leville muutaman viikon päästä ja menin ja ostin uudet tamineet, mies sai slaakin että meinaanko muka mennä raskaana rinteeseen. Sillä ei oikein ole realistiset ajatukset...

Ellille myös piinailu "kestävyyttä"

barbapörrö toivottavasti follit on kasvussa. Miten sun punktiot on menny aikasemmin, ootko ollu kipee? Jännittääkö?
 
Marlaa:ei ollu tapahtunu mitään muutoksia tuol alapääs eli ei vaadi mitään totaalimakaamista onnex ja se kolmen päivän nappikuuri jeesas aika hyvin et uskalsin mennä töihin viel.ja sanohan se lekuri et heti vaa hakeen saikkuu jos pahalta tuntuu ja ei pysty oleen töis tms.päivä kerrallaan mennään !!!!
 
barbapörrö: Mäkin oon joskus "hätäpäissäni" ultraan menossa kiskonut myös sukat pois.. mut mä oon pukenu ne takasi, ko oon huomannut siinä samassa "et hei, eihän mun näitä tartte riisua".. Sama kai se olis kyllä ollu mennä siihen makaan ilman niitä sukkia kun kerran ne on jo kertaalleen pois vedetty, eikä alkaa niitä nyt enää siinä vaiheessa takas jalkaan kiskomaan :D

eli sulle ei barba oo tehty kuin vain yksi siirto : / ymmärsinkö oikeen? Ekasta IVF:stä ei ollenkaan ja tokasta vaan tuore? Toivotaan että nyt tulis parempi sato sinullekkin!!!

Ellille onnittelut kyytiläisistä! Etkä sä ainakaan mun mieltä oo pahottanut.. Ihanaa jos sä haluut täällä pinossa pysyä ja jaksat jatkaa keskusteluja täällä :heart:

Juu sain mä Sera rentouduttua netistä huolimatta :) Paitsi sinä yhtenä päivänä kun olin huolesta soikeana sinusta :LOL:

Meidän hoito on menossa Sera siinä vaiheessa et ekasta Procrenista on n. 3 ja puol viikkoa aikaa. Ensi sunnuntaina seuraavaa Procren piikki luvassa! Kiva kun oot mun puolesta varma et niitä soluja alkaa jo meillekki tulla.. Ja itseasiassa oon minäki.. Ainakin nyt kun isoilla annoksilla lähdetään piikittelemään (solujahan minusta kyllä irtoaa, on aina irronnut..laatu sitten on eri asia). Ja mä niiin toivon että tulis myös niitä alkioita, ees hyviä.. en edes uskalla pyytää toppeja! Mutta pliis edes hyviä, taikka vaan huonoja! Jotain muuta mielellään kuin roskiskamaa, EI ENÄÄ HALUA ROSKISKAMAA KIITOS!!!!! :kieh:

Voi iinamiina :hug: Mä voin niin uskoa mikä tunne sulla on. Koita tyttökulta kuitenkin jaksaa, joohan. Oot tärkee meille :heart: Mulla ei myös ole minkäänlaisia intressejä tätä meidän viimeistä hoitoa kohtaan, mä oon vaan niin jo valmiiksi luovuttanu, kun se laatu on ollut niin niin huonoa. Jotenkin tuntuu et tää on vaan tällanen välttämätön hoito, mikä hoidetaan nyt alta pois. Ja sitten siirrytään suunnitelmaan B.

Niin ja onnea uudesta nimestä iinamiina :flower:

onneksi despen nappikuuri teki tehtävänsä! Ja toivotaan ettei tilanne mene takaisin huonompaan suuntaan! Kun nyt olisi kuitenkin se aika, että sinun kuuluisi saada nauttia.. ei ainoastaan huolehtia ja pelätä! Tsemppiä muru!

Marlaalle tsemppiä edelleen piinailuun.. ja sun mies :cool: se vaan haluu pitää susta hyvää huolta.. söpöä

:attn: Mulle ei mitään kummallista. Kävin heittään apteekkiin tänään kuusjapuolsataaekee :wave: :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Moron kaikille!
Kiva kuulla teidän kaikkien kuulumisia ja ajatuksia :)

Itse oon vaan enimmäkseen hengaillut taustalla, kun päivät matelee, eikä ole mitään kerrottavaa... Tiistaina oli siis eka ultra. Mennään Barba ihan samoissa, mulla kanssa huomenna seuraava ultra... Hui. Tiistaina näkyi jo yksi suurempi munis, ja sen lisäks molemmin puolin muutamia pienempiä. Se yks oli niin suuri, että varmaan pillastuu kasvamaan edelleen nopeammin muita, joten tarvittaessa annetaan sen sit mennä, ja piikitellään noiden lukuisampien samankokoisten kasvattamiseksi. Huomenna selviää punktiopäivä, lienee joko maanantai tai tiistai. Piikitykset on menny ihan ok, taas eilen piti käydä kesken iltamenon yleisessä vessassa tuikkaamassa Puregon :rolleyes:

Harmittaa vaan, kun olin niin päättäny olla pelkästään positiivinen, ja se nyt on kyllä sit helpommin sanottu kuin tehty: oon mielestäni ollu vieläkin ailahtelevaisempi nyt ku aiemmissa hoidoissa, fiilikset sahaa ihan järkkyä vuoristorataa... :O Säälittää mies, kun olen saanut ihan hirveitä kiukunpuuskia mitä omituisimmista asioista...!!! Ja itekin sit hetken päästä ihmetellyt, että WHAT? Mistähän mä nyt suutuinkaan... Aika kuluttavaa tollanen. Ja mun on PAKKO kallistua Iinamiinan kanssa samalle linjalle, että ei tämä nyt VOI kaatua siihen, että olen huonollakin tuulella...!!! Muutenhan kannattais jo nyt luovuttaa, kun eiköhän näitä mielialanvaihteluita (sanoisinko, että LIEVÄSTI SANOEN lievä ilmaus tuo MIELIALANVAIHTELU mun tapauksessa :LOL: kysykää vaikka armaalta, joka ansaitsisi mitalin tästä mun kestämisestä ja tukemisesta!!!) tule jatkossakin olemaan... : /

No, mulla on ollut maailman kiireisin pariviikkoinen töissä ja kotona, kun oon koittanut hoitaa hommat niin, että saan ens viikolla keskittyä tähän. Niin nyt onneks vähän helpottaa, ja pääsen miettimään rauhassa enemmän tätä hoitoa ja märehtimään ja vatvomaan näitä... heh heh, se onkin varmaan tosi hyvä juttu...!!! :LOL:

Ihanaa päivää teille kaikille ihanaisille, on kiva kun olette olemassa!!! =)
 
Ai niin, piti vielä sanomani Einalle, että mä kans meen tänään kannattamaan apteekin toimintaa ainakin muutamalla satkulla... heippa vaan niille rahoille!!! :O :wave:
Mutta!!! Pakko myöntää, että mieluummin tungen ne tähän kuin vaikka autonkorjaukseen, just tuli yllättäen taannoin pienoinen autoremontti ja sinne hurahti TONNI... niiiiiin turhaa rahanmenoa, kuin voi olla...!!! :mad: Että tänään saan sentään käyttää pennoseni johonkin hyödylliseen :heart:

Niin ja PS. Täällä eräs ilmoittautuu riemunkirjavien villasukkien kerhoon :LOL: Ultrat taitaa olla ainoita toimenpiteitä, missä mä olen coolisti ja tyylikkäästi hillitymmin ;)
 
Moikka taas tytöt!

Eina: Mä kävin lukemassa sun blogia, ja itku pääsi, kun olit kirjottanu sinne musta niin kivasti! :hug: Kommentoinkin sulle sinne jo, mutta oli pakko sanoa täälläkin vielä, kiitos ihana! Mä oon jotenkin kokoajan ajatellu, ettei kukaan täällä kauheesti musta ja mun kirjotuksista tykkää, ku en ehkä jotenki koskaan osaa sanoa oikeita sanoja ja asioita, ja oon välillä ehkä vähän kärkäs mielipiteineni... :ashamed: Joten toi tuli tosi isona yllätyksenä, ja kyynel tuli silmäkulmaan, kun luin! Ja niinkun sun blogiinkin jo kirjoitin, niin mäkin oon välillä huolissani, että miten sä jaksat tätä pitkän pitkää hoitoa, mut tiedän, että oot yks maailman rohkeimmista ja vahvimmista naisista :heart: Sä jaksat kyllä hammasta purren, kunnes saat sen kauan toivotun, niinkuin te kaikki muutkin rohkeat naiset täällä!

Ja nyt tosiaan toivotaan Eina sulle iso kasa hyviä alkioita!! Ois niin hienoa, että saisit pakkaseen myös alkioita!! Tota Suunnitelma B: tä ei toivon mukaan tarvita, ja uskon tosiaan ihan vilpittömästi, että tää on nyt se teidän hoito! Mutta uteliaisuudesta, mihin ratkasuun ootte päätyny, mikä on suunnitelma b?

Ja Einalle, iinamiinalle ja Lilille haluun sanoa, että vaikka teillä nyt oiskin negatiivinen asenne tohon tulevaan hoitoon, ni ei, se tuskin vaikuttaa lopputulokseen! Musta ainakin tuntuu, että mä olen elävä todiste siitä! Mä olin heti siirrosta asti tosi negatiivisella asenteella, ja testipäivänä mietin, että onko tosiaan PAKKO tehä testi, ja tuijottaa aina vaan sitä yhtä viivaa!! Eli positiivisen asenteen vaikutuksesta ei mulla ainakaa ollu tietookaan ;) Vaikka en mä nyt sano, etteikö positiivinen asenne ainakin teidän ittenne kannalta ois mukavampi olotila, mut samaa mieltä iinamiinan kanssa, että jos ei hehkututa, ni turha hehkuttaa. Hehkutatte sitten taas, kun siltä tuntuu, mutta mikään asenne ei varmaankaan ainakaan hoitoa pilaa, turha sitä miettiä :)

Ihana kuulla, että Despellä kaikki hyvin! :heart:

Marlaa: Älä nyt vielä harmittele siellä! Tässä on kuule mahdollisuudet vielä vaikka mihin, ja sitten sulla ainakin on se ivf- hoito käyttämättä vielä! Onhan se parempi, että saatte sitten siinä ivf:ssä enemmän soluja, JOS sitä enää tarvitaankaan! Mä ainakin tsemppaan ja uskon sun mahiksiin täällä vielä! :) Oliko teillä muuten jo yksi ivf- hoidolla saatu lapsi? Pakko kysyä, mä kato mitään muista... :)

Ja muutenki, mä odotan täällä ihan innoissani, että muutkin pääsee piinailemaan!! :heart: Te ootte niin kovin tärkeitä kaikki, ihania!! :)

Lili tulee sitten kertomaan ultrakuulumisia ja tulevan punktiopäivän :) Peukkuja!

Mä alan nyt olla huolissani Barbasta ja Sususta??!!! Onko kaikki kunnossa? :|
 
Täällähän minä,Seraseni,ja kaikki muutkin muruset:heart:

Tökkii vaan niin suunnattomasti tälle hetkelle tuo OMA MIES:kieh: Mihinkähän sen viimesetkin aivot aina katoaa näitten hoitojen aikana?!Oon niin raivona sille,etten edes löydä sanoja:mad:

Mutta sitten asiaan...Iinamiina ja Lili,ei sitä "tekopirteyttä"kannatakkaan väkisin vääntää,jos kaikki tökkii,niin sit ne tökkii ja mitäpä sitä suotta kenellekkään esittämään iloista ja reipasta=) Enkä minäkään usko,että sillä mielialalla on lopputulokseen mitään vaikutusta:rolleyes:
Monelta Lili meet huomenna ultraan? Tsemppiä kovasti ja toivotaan hyvää saalista!

Eina,minäkin olen paljon miettinyt sua ja sun jaksamista tässä tooooosi pitkässä kaavassa.Oot sä kyl oikeesti vahva ihminen,jaksuja myös hurjasti tästä eteenpäin:hug:
Ja joo,yksi ainokainen alkionsiirto on tehty,saa nähdä päästäänkö koskaan siihen toiseen: /

Sera,sun kuulumisia ja juttuja on AINA ihana lukea,tosi huippua,et jaksat täällä meitä kannustaa:heart:

Ellille paljon onnea kyytiläisistä,toivoisin niin kovasti,että kirjottelisit täällä meidän kanssa,mutta päätös on sinun ja tule nyt edes kertomaan plussa-uutiset parin viikon päästä:heart:

Marlaa,eiks oo ihanaa et miehes jaksaa olla positiivinen:p Jaksuja sinnekkin piinapäiviin!
Ja mulla on punktio ollut kummallakin kerralla helppo,ei kipuja oikeestaan yhtään.Kahvit oon vaan repässy naamariin leposkissa ja puol tuntia toimenpiteen jälkeen jo istunu autossa kotia kohti menossa:O Punktio ei siis pelota,tulos kyllä:headwall:

Despe,onneks oot vielä kokonaisena ja yritähän pysytellä viel joku tovi! Sunkin kuulumisia on ihana lukea:heart:

Snoww,nyt vaan peukut kohti taivaita,et sun pakkasukot selviää ja kyllähän ne selviää!!!

Mitäs tosiaan kuuluu Susulle? Ja Kielolle?

Tulipas tekstiä:O Mulla on tää hoito ollu paljo edellisiä raskaampi KROPALLE,kun mielelle!!!Joka ilta ihan ihme kolotuksia ja ahistuksia,eilen illalla jo mietin et pitääkö tilata ambulanssi,kun jotenki henkee ahisti ja tuntu,et kuristun:( Miehelle sit laitoin töihin viestin,kun tulee aina vasta puolenyön aikoihin kotiin,et herätä ja tarkasta,et hengitänkö.Noo,eipä ollu muistanu,mut kyllähän noi silmät vielä aamulla aukes:D
Kiitti muuten kaikille tsemppauksesta mun hautomoa kohtaan,huomenna sit taas yksi etappi saavutettu ja nähdään onks siel tapahtunu mitään,toivottavasti on!!!
Nyt mä lähden hoitelemaan pikkuveljen ihania bernhardilaiskoiria,toinen on reilu 1v. ja toinen ihana vauva:heart:

Mukavaa aurinkoiltapäivää ja huomisiin!!!
 
Viimeksi muokattu:
Lilille ja barballe aivan mahottoman super hyper kamalasti onnea huomiseen ultraan!!!!!!!!!!!!!!!! diin

Sera: Mä oon itse kauhean huono koskaan löytämään oikeita sanoja. Tai yleensäkkään mitään järkevää sanottavaa. Vaikka minusta tuntuisi toisten puolesta esim. todella pahalta, niin en vaan jotenkin osaa sitä ulospäin kertoa saatikka ainakaan löytää hyviä, kauniita sanoja joilla toista lohduttaisi. tai näin ainakin musta itestäni tuntuu. (eli luulisin tietäväni mitä sä tarkotat itsestäsi) Mutta maailman kauneiten sä oot mulle kerran sanonut "jos vaan mitenkään mahdollisista, niin olisit toivonut mulle puolet niistä sun alkioista" :heart: yhtä aikaa sillon meidän molempien ekat IVF-hoidot tehtiin ja sulle jäi suuren suuri "kasa hyvää tavaraa käteen" siitä ja mulle vain ja ainoastaan täyttä paskaa.. mutta se sun aidon tuntuinen halu tuosta jutusta, on ollut jotain todella lohduttavaa :hug:

ja sit se suunnitelma-b = lahja-alkiot

Meillähän ei tiedetä kummassa vika. Mun soluissa vai miehessä (tod.näk.minussa), eikä välitetä edes ottaa selvää, koska me ei tehdä sillä tiedolla mitään. Me emme tahdo kumminkaan luovutettuja siittiöitä, eikä munasoluja (ainakaan tällä hetkellä). Kumpikaan meistä vaan ei pysty vielä mielessään "hyväksymään" sitä ajatusta että toisen meistä solut "naitetaan" jonkun vieraan ihmisen solujen kanssa, joten haluamme täysin ei-biologisen-tapauksen, eli lahja-alkion! Tuo kun ei ole yhtään vieras ajatus että lapsi ei perimältään ole oma.. se tökkii vielä et meidän soluja sekotettais jonkun tuntemattoman kanssa.

olisihan se varmaan tietenkin huomattavasti ehkä halvempaa, jos vaikka meillä olisikin vika siittiö puolella ja käytettäis luovutettuja niitä, mutta nyt olemme päätyneet tähän valintaan ja siinä pysytään mitä todennäköisimmin.

Ja sit vielä siitä jaksamisesta tämän piiitkän hoidon kanssa. Jos mä vastaisin niinkuin yleensä ja kaikille, niin vastaus olisi että "ei mulla mitään hätää, hyvin mä jaksan." (tää on totuus ulospäin ja saan kyllä pidettyä tän yllä ja hallinnassa) mut jos te rehellisen vastauksen haluatte niin siinä vaiheessa mä purskahtaisin hillittömään itkuun ja jostain niiskutuksen lomasta saisin ehkä kuiskattua et "mä en enää jaksa tätä paskaa" :'(
 
Eina, samat fiilikset jaksamisen suhteen, jos joku kysyis ni sanoisin, että ihan jees, kun jo sekin riittäis hanojen aukeamiseksi, että myöntäsin jollekin että on tää raskasta... Itkisin varmaan samantien lohduttomasti. Toisinaan tuntuu, että on viisasta, että ei olla kerrottu kuin ihan parille läheiselle tästä, niin ei tule mitään kiusallisia kyselyitä, mut toisinaan ois ihanaa, että kaikki tietäis!!! Ja ymmärtäis, että miks en jaksa olla iloinen... Mut tosiaan kummasti sitä vaan jaksaa taapertaa eteenpäin, vaikka tuntuu vaikeelta. Itse oon kyllä ihan kauhuissani, että jos tälläkään kierroksella ei hyvin käy, niin sit kyllä romahdan ihan täysin...!!! Pelottaa ihan oikeasti hirveästi, kun tähänkin asti on aika äärirajoilla oltu näissä viimeisimmissä hoidoissa... Mut kai sitä sit jostain sen tsempin vaan taas löytää.

Barba mul on huomenna klo 11 se ultra. HUI!!! Tsemppiä sinne myös, toivotaan hyvää saalista molemmille :) Ja erityiskiitos päivän nauruista, repesin ihan totaalisesti sille kommentille, että miehen ois pitäny tarkistaa, ootko hereillä, mutta "Noo,eipä ollu muistanu,mut kyllähän noi silmät vielä aamulla aukes" :LOL: Mulla ei tälläkään kertaa ole ollut juuri mitään fyysisiä tuntemuksia, psyykkisiä tosiaan senkin edestä... Ihan vähän silloin tällöin muniksien seudulle vihloo, ja joka päivä ihan kevyttä päänsärkyä jossain vaiheessa. Toivotaan silti, että siellä jotain taas tapahtuu...
 
Ja mää pillitän täällä taas hulluna... :'( Mä en kyllä yleensä paljoakaan itkeskele... ellei sitte oo kyse lapsista tai eläimistä, joille on tapahtunu jotain pahaa!!

Voi Eina, jaksa vielä vähän!:hug: Tästä viimeisestä hoidosta on pakko tulla jotain! Ja ainakin sitten tiedät, että mitään ei ole jätetty tekemättä! Vaikken mä mitenkään jaksakkaan uskoa, etteikö vieläkään muka! Minä sanon nyt niin, että kaikki menee loistavasti, mä en suostu muihin vaihtoehtoihin ees, eieieiei!! Lähetän myös ison kasan jaksuja sulle! :heart:
Ja teidän suunnitelma b, mä en ollut varma, että se on edes mahdollinen? Mutta loistavaa, että on! Sitäkin mä olen miettiny, että jos mä koko perheeni saan kasaan noista pakastimessa olevista alkioista, mikä on aika todennäköistä, jos selviävät sulatuksesta ja jää matkaan yhtä kivasti, ku tää eka, ni mitä mä teen lopuille? Jotenki tuntuu kaameelle ajatus siitä, et loput heitetään roskikseen, kun ne niin suurella vaivalla pienet vauvanalut on tehty! Ja jotenkin ajatus siitä, että ihan kokonaan biologisesti meidän molempien lapsi ( siis alkio ) luovutettais jollekkin, josta ei tiedä MITÄÄN! Ties vaikka tulis tyyliin naapuriin, eikä kellään ois aavistustakaan asiasta... Ja meillä mies on ihan kovin ehdottomasti luovuttamista vastaan! Minä ku taas toivon mukaan jonain päivänä sitten, kun omat lapset on saatu, pääsen vielä luovuttamaan munasoluja, jos mua luovuttajaks ees kelpuutettais. Musta on niiin älyttömän väärin, että mulla on todennäkösesti kasa alkioita turhaan pakkasessa, kun sä taas kipeesti kaipaisit niitä! Jos mä jonain päivänä luovuttaisin/ luovutan alkioita, ni sä oot kyllä ihminen, jolle haluisin heti välittömästi pakata muutaman alkion, ja lähettää matkustamaan sinne pohjoiseen teille! :heart: Tosin, pakko vielä sanoa sekin, että en oo ollenkaa varma, että kukaan haluaa mun geeneillä varustettua vauvaa, ( paitsi minä tietty!! :D ), se on nimittäin aivan varmasti melkoisen äkäpussi tapaus! :LOL: JA sitten vielä se, että mä uskon, että te saatte vielä omillakin soluilla vauvan. :heart:

Kiva kuulla, että Barballa kaikki hyvin! Tsemppiä ultraan, siellä ON kaikki hyvin! :heart:

Susuuu?? Sano että sä oot vaan kiireinen töissä tai että sun kone ei toimi??
 
Eina: Repesin! :LOL: Ette te haluis sit adoptoida mua lisäks? :LOL: Mäkin haluan kelkkailemaan lappiin!! Tai sit mä vaan naureskelen partaani, kun se alkio --> lapsi, pompottaa teitä hulluna siellä tuntureilla, ja aiheuttaa teille harmaita hiuksia! :D:D :heart:
 
No ei me ainakaan sua lisäksi adoptoitais.. Kyllä se yksi Sera jr. riittäis. Jos siinä vielä pyöris se alkuperäinenkin Sera, niin kyllä mä varmaan jo siin vaihees olisin hullujenhuoneella :mad:

Eli joko pelkästään adoptoitais suoraan sinut.. tai sit se Sera jr :LOL:
 
Voi ihanat murut rakkaat, täällähän mä olen!! :heart:

Anteeksi anteeksi että en ole kirjoittanut, olen ollut niin väsynyt että en vaan ole jaksanut enää töiden jälkeen kirjoittaa, vaikka olen pikaisesti teidän jutut käynyt lukemassa!|O:ashamed: Ja tällä viikolla olen vihdoin saanut töissäkin jotain tehtyä, olin 2 päivänä Espoossa, joten illat mennyt sohvalla ihan pää tyhjänä (mistä osoituksena että eilen illalla saunomisen jälkeen mies pyysi mua sammuttamaan saunan.. mä unohdin sen heti kun astuin kynnyksen yli, ja se oli yöllä onneksi sammunut itekseen.. Mies katto että aamulla 5 aikaan siel oli vielä n 40 astetta lämmintä, great.. )

Kauheesti on tullut tekstiä, annatteko anteeksi jos tulen vasta huomenna kommentoimaan, tänään pitää pakata kun huomenna lähtö hyvien ystävien kanssa viikonloppulomalle!

Haleja ja tsemppiä kaikille teille rakkaat mahtavat naiset! :heart:
 
No niin, ultrassa käyty. Vähän kyllä iski paniikki :|
Kun nyt siellä on yksi tosi iso 20mm, ja muuten molemmin puolin muutamia pienempiä, 8-12mm. Eli vaihtoehdot oli joko mennä ton yhden mukaan, tai sitten antaa sen mennä jos on mennäkseen, ja jatkaa pistoksia ja kasvatella noita lukuisampia. Päädyttiin sitten yrittämään noita pienempiä, että saatais useampia soluja. Pelottaa ihan hirveästi, että jos ne ei sieltä kasvakaan, kun tähänastisissa hoidoissa mulla on tässä vaiheessa ollut kaikki aina reilusti isompia. Menin niin paniikkiin, että ajelin melkein kotiin asti, ennenku muistin, että munhan piti mennä hakemaan lisää noita lääkkeitä...! Ei ku takas vaan.
Mulla ei koskaan ole ollut näin pitkää stimulaatiota kuin nyt tulee olemaan, nyt oon pistänyt 7pv Puregonia, ja vielä monta päivää edessä... Miten pitkiä teillä on ollut?????
Anteeksi hirveästi omanapaisuus!!!!! Tuli jotenkin ihan hätääntynyt olo :(

Susulle ihanaa viikonloppulomaa!!!! Nauti! :)
 

Yhteistyössä