Moikka! Nyt sitten se piiiiiitkän pitkä pätkä, minkä lupasin teille
Nyt mulla ei enää oo kuumetta, mutta muuten olo ei oo mikään kovin hyvä... kauankohan tätä ällötystä kestää?! No, en valita, tätähän mä oon aina toivonu!
Eina: :hug: Voi ei, ei ollu tosiaan tarkotus huolestuttaa! Nautihan nyt loman viimeisistä päivistä rauhassa siellä ihana! :heart: Ootteko lapissa lomailemassa? Kade, jos ootte...
Despe: On kyllä tosi epäreilua, että ensin joutuu vauvaa yrittämään aivan liian kauan, ja sitten vielä joutuu odotuksen loppupuolella pelkäämään, että pieni tulee maailmaan ennen aikojaan :| Kovasti jaksuja ja voimia ja hermoja, nyt vaan makaat kiltisti paikallas, otat lääkkeet ja pidät jalat ristissä!
Toivotaan että lääkkeet auttaa! :hug:
Kivaa, että despe ja iinamiina on ihan livenäkin ystävystyneet!
Terkkuja täältäkin iinamiinalle! Mä toivon edelleen, että joku päivä nähtäis kaikki porukalla vauvoinemme jossain!
Marlaa: Onnea ja tsemppiä piinailuun! Mun mielestä toi inssi- ratkasu kuulosti ihan hyvälle tähän kohtaan, ja ette te sitä viimeistä ivf sitten ees tarvii! Nyt vaan Kielon jalanjäljissä sitten plussaamaan inssistä!
Kauhia, sullehan voi tulla vaikka kolmoset vielä!!
Suthan saa siirtää sit piinailijoihin! Jes, vihdoin meillä on piinailija!
Lilille tsemppiä uuteen THE HOITOON!! Kovasti uskotaan myös, että tää on just se teijän hoito!
Barba: Hyvä, että päänsärky on hellittäny! Ja tuskin se mitään haittaa, vaikka mahan turvotuski ois häipyny, ei mullakaan turvottanu missään vaiheessa mahaa, vaikka folleja oli kyydissä enemmän ku tarpeeks! Innolla oottelen sun uutisia maanantailta!! Ja sä oot kyl tosiaan niiiiin ihana ja positiivinen, oikein kateeks käy, kun oot niin reipas! :kiss:
Susu: Juu, en mä usko kanssa, et tosta kahdesta päivästä kannattaa murehtia, kyl mä nyt uskoisin, et se lääkäri ois sanonu, jos olis syytä huoleen! Eikös oiski? Ja kun kuitenkin syke oli hyvä, ni se kai se pääasia on tässä vaiheessa, kaveri on hyvällä sykkeellä siis menossa mukana!
:heart:
Ootko sä ollu vielä ihan hyvävointinen? Mulla viikon kuus alusta lähtien ollu sellanen tasanen paha olo pitkin päivää, mut nyt tosiaan ultran jälkeen se oikee yltyi melkeen pöntön halailuks, mut ei onneks ihan! Toivottavasti ei kestä kovin kauaa!! Neuvolako sulla on ens viikolla? Mä pääsen vasta seuraavalla.
Mielenkiintonen muuten toi sun dieetti, pitääkin kokeilla sitten, miten raskauskilot sillä lähtee!
Kielo: Huiiiih, mä en kestä, sähän poksahdat ihan justiinsa pian!
Hurjaa, saadaan eka vauvauutinen pian meijän ketjuun! :heart:
snoww: Sama täällä, kaikki turhat ruikutukset turhista asioista ärrrrsyttää, mutta minkäs teet, jos tyypeillä ei oo muuta elämää, huoh! :headwall: Ja ei, valitettavasti en oo pohjanmaalta
Jos mä saisin päättää, ni oisin!
Oon siellä muksuna asunu, ja syrän jäi sinne!
Kesäisin tulee käytyä fiilistelemässä lakeuksilla, ihunaaaa!
:heart: