KESÄ 2010 hoidot

Äh..... tuo äskeinen lähti vahingossa noin vähällä tekstillä.

Lilille piti vielä sanomani että et sä mun mielestä mikän stalkkeri oo vaikka niitä meidän blogejaki oot lueskelu.. kyllä mä ainaki omani laittaisin salasanan taakse jos en sinne vierailijoita toivoisi.

Ei mulla muistaakseni ollu muuta asiaa.. lopetan nyt näiden mun pätkäviestien lähettelyn.
 
Kirjoittamisesta: mä teen tosi usein niin että kirjoitan tekstin valmiiksi Wordpadiin, ja sitten vaan copy+pasteen tänne, ja lisään hymiöt. :D helpottaa huomattavasti.

Snoww: se on sellanen VLCD (very low calory diet), syödään pelkkiä pussikeittoja 3 krt päivässä ja vettä 3 litraa. Niin ja kroppa menee siis ketoositilaan, polttaa rasvaa. Lähti silloin aikoinaan 10 vkossa 17 kiloa, mutta kas kummaa ne on kaikki tossa jo takas.. :kieh:

Serasta mäkin olen huolissani, pitää tulla heti aamusta katsomaan..
 
Kamalat vierotusoireet,kun en enää eilen illalla,enkä aamu viidestä asti päässy tänne sivuille ollenkaan:kieh:Mäkö muka koukussa tähän palstaan:LOL:

Susu,ite oot ihqu:kiss:

Snoww,meilläpäin ei PAS:ista saa saikkua laisinkaan,kesken työpäivän ois vaan pitänyt kyytiläinen hakea ja sit töitä jatkamaan,muta mähän en sit mennytkään:( Voihan olla tietysti muualla eri juttu,mut näin täällä.

Einasta on aina kiva kuulla,säkin oot niin ihana:kiss: Niinkun te kaikki muutkin!!!

Mutta missäs olet Sera??? Mä uskon ja luotan,ettei sunkaan kone ole laskenut sua tänne ja siksi et vielä ole tullut kertomaan ihania uutisia:whistle:,mutta tulehan pikaiseen,ettei me oikeesti huolestuta liikaa:heart:

Päänsärky on voitettu,mahan turvotuskin kadonnut ( liekkö sit hyvä vai paha asia:O) mut näillä mennään.Ihanaa kun vknloppu ja maanantaina ultra ja VAPAA PÄIVÄ:p Empä edes muista millon viimeks olisin ollut viikkovapaalla ja tämäkin tuli ihan yllättäin,eikä pomokaan tiedä siitä,hih,toivottavasti se ei bongaa mua täältä,muuten saattaa tulla pidemmätkin vapaat:LOL:

Ihunaista päivää ja vknloppua kaikille teille ihunille:heart: Mä lähden kokeilee pysyyks tuolla ulkona pystyssä,tuulee nimittäin enemmän kun laki sallii ( tähän kuulus sellanen hymiö,jolla on tukka takana ja elämä edessä,mut sellasta ei oo:D )
 
Kiitoksia vaan tsempeistä :) juu hilloviikot alko ja tänään pääsee piikittämään... 0-ultrassa käyty ja kaikki ok, eli tästä se lähtee... Mut kaikesta huolimatta ihan toivoton olo tuli, ja itku kotimatkalla :( Kun on tää vaan niin vaikeeta jotenkin. Joo, Susu-honey, omilla soluilla mennään, ei olla toistaiseksi muuta harkittukaan, kun muniksia tulee kivasti ja miehenkin näytteet tuntuu olevan ok, mut jostain syystä vaan joka vaiheessa käy jonkin verran katoa. Eli nyt sit koitettiin kovasti kysellä lääkäriltä, että josko vois JOTAIN kokeilla toisin kuitenkin... et jos se onkin jostain pikkujutusta kiinni. No, ei keksitty sit mitään muuta ku alkionkuoren avaus, että nyt oltais koittamassa sitä : /
Saa nähdä!!

Muuten olisin ihan toiveikas, mut surettaa raha-asiat, kun ei enää olla oikeutettuja Kela-korvaukseen kun on jo 4. hoito, enkä tiedä saadaanko edes anomuksella... Niin nyt tääkin tulee sit niin kamalan kalliiksi, että en tiiä, millon on varaa mennä uudelleen, jos nyt ei onnistuisi. Niin nyt olis sitten IHAN PAKKO onnistua. Hui!!! Ja sitäkin surin, että v...ttaa pitää koko elämää ihan pausella kun odotellaan vaan tätä yhtä ainoaa ihmettä. Ja kun ei voi muuta, se on ainoa asia, mitä tässä haluaisi... Huh kun tuli tilitettyä, kiitos ja anteeksi ;) Itku ja tämä purkautuminen jo helpotti vähän, eli kyllä mä tästä itseni kokoan taas. Ja ihan vilpittömästi uskon, että tämä on nyt se THE HOITO, joka onnistuu!!!! Eli ilolla isken piikin itseeni illalla :rolleyes: ja yritän kaikkeni pitääkseni positiivisen ja toiveikkaan mielen.

Seran suuntaan paljon lämpimiä ajatuksia, toivottavasti kaikki on hyvin :heart:
 
Sera:missä oot , täällä nyt tosissaan ollaan huolissaan!!! tuu heti kertoon kun vaan pystyt et mikä tilanne siellä:|
Eina:ihana oot kun viittit ja jaksat taas olla porukassa mukana ja kirjotella!!!
barba:eek:ot aivan mahtava tyyppi ois kiva tuntee sut ihan muutenkin ja tietää et mistä kummasta pursuut tota energiaa, kivaa pidennettyä viikonloppua sullekkin!!!
Snow:meillä ei ainakaan annettu pasi.ista vaparia mutta koitin saada ajan aina iltapäivälle ettei ois tarttenu mennä sitte töihin enään.ei sillä varmaan oo kun se ns psykologinen vaikutus et sais huilittua , muutenhan ne aina kehottaa elämään ihan normi eloa!!( ei kyl tullu mieleen lähteen lenkille tai jumppaan vaikka ei sil mitään vaikutusta ois varmaan silläkään ollu)
Susu:eek:ot kyllä ollu aikamoinen sissi kun oot saanu noin hyvin painoo pudotettuu, vaatii kyllä kunnon itsekuria.mulla toi karkkihammas kolottaa harvakseltaan ja siitä tullukin jo sanomista neuvolas:popcorn:
Lili:eläpä pyytele yhtään anteex tilitystäs, tänne vaan avautumaan ja sehän se on pääasia et jeesaa kun voi välillä oikein kieriskellä itsesäälissä ja antaa paukkua!!!

nyt sitten omaa napaa joten ne jotka ei haluu lukee raskausjuttuja voi deletoida tän loppu osan.Juu eli ei oo raskaanakaan olo aina ruusuilla tanssimista, saikulla ollaan ja yritetään pitää lääkkeiden voimalla vauva vielä ees kuukauden tuolla masussa.lekuri veikkas et hyvä jos 4 viikkoo pysyy näillä suppareiden määräl jne.pistää kyllä niin vitut.ne joilla kaikki menee putkeen eikä siis riitä et on vaikeeta ekax tulla raskaax ja sitte vielä elämä koittaa ottaa senkin pois ihanliian aikaisin.viikkoja mulla siis vain 25 tänään.ens viikolla sitten alkaa uudelleen klexanet ( pistoshoito) jos oikeen pahalta rupee näyttämään.tässä elämässä on näemmä joidenkin tarkotus aina kulkea se vaikein tie( jokainen tällä palstalla sen varmaan allekirjottaa)
että tämmöstä tänne perjantaille.Onnex nään huomenna Iinamiinan niin ainakin jotain piristystä tiedossa siis!!!!!
 
Kyllä onki vaikeeta kirjottaa jos ei useammin kirjoittele.. Kiitos muuten tiedoista/vastauksista, täältä saa aina vastauksen kysymykseen :)

Susu: Kyllä nyt rupes kovasti kiinnostamaan sun dieetti, mutta pitää kokeilla sit jos tästä hoidosta ei tule mitään.. mmulla on paino heitelly täs viimesen 8 vuoden aikana 30 kg siis parhaimmillaan olin 30 kg kevyempi kuin 8 vuotta sit, sellanen jojo paino ilmiö mulla. Voi ku olis hoikkana syntyny ni ei tarvis tälläsiäkään murehtia.

Barba ja despe: kiitos tiedosta, nyt tiän ottaa vain yhden omalomapäivän..
 
Marlaa: tosiaan ihmeellistä ja epäreilua kun nuon iso heitto muniksien keräyksis, nyt tiedän tuonki et noinki voi käydä..

Lili: tervetuloa munki puolesta..

Serasta kans huoli kasvaa, toivottavasti on vain tietsikka rikki tai yhteydes vikaa..

Mulle voi kans sit sanoa ihan suoraan et jos loukkaantuu jostain mun kirjottamasta asiasta, niin selvitetään asia. Ja en usko että kukaan tääl sanoo pahasti kellekään tosissaan, viestejä todellakin voi ymmärtää niin väärin. Ja kun mä oon ainakin livenä aika suorapuheinen ja häpeilemätön niin voi olla että joku voi pahoittaa mielensä jos sanon jotakin liian suoraan, ilkeyttäni en ikinä. Ja lähinnä se suoruuteni liittyy omiin asioihini.
 
Mua on ruvennu ärsyttämään viime aikoina paljon sellaset muiden ihmisten turhat ruikutukset joka helv.. asiasta. Eli mitä ne nyt lehdessä valittaa, milloin koiran paskasta, milloin jostakin pienestä pojan koltiaisten pikkukepposesta ja hiihtäjät valittaa joka paikas. Ristus!!!! Tikulla molempiin silmiin niille! Ei vissiin ole muuta elämää..
 
Heippa ihanat! :heart:

Anteeks jos oon huolestuttanu teitä, mut eilen en ehtiny koneelle, ja tänään oon ollu nii pahoinvoiva ja vielä kaikenlisäks kuumeessa, etten oo pystyny tekee mitää :x Nyt vähä olo alkaa helpottaa, mut nopsasti vaan tulin omaa napaa kirjottamaan, lupaan tulla huomenna kirjottaan teille pitkät pätkät :)

Ultrassa kaikki hyvin :heart: Syke oli hyvä, ja alkio vastas viikkoja 7+3, vaikka 7+5 piti olla. Ilmeisesti tuo ei sitten mitään haittaa, kun ei lääkäri mitään siitä sanonu? Tietty sitä itte kaikkee aina miettii, mut eihän tollasta normaalisti ees tietäis, siis jos ois normaalisti alkanu raskaus, että millon se hedelmöittyminen on tasan tarkkaan tapahtunu. Olo on aika helpottunu, hihih!! =) :heart: Huomenna siis lisää, nyt sohvalle potemaan...
 
Sera, ihanaa!! :heart::heart: Hienoa että kaikki hyvin, ja harmillista että olet kipeä, pikaista paranemista! Mun käsittääkseni nuo päivät voi pikkasen heitellä kun puhutaan kuitenkin ihan muutamista milleistä, ja jos alkio ei ole ihan heti kiinnittynyt?

Barba, hyvä että olo jo vähän helpottunut, ja kovasti tsemppiä piikittelyyn ja maanantain ultraan! :wave:

Lili, hurjasti tsemppiä myös aloitukseen, ja haleja! Tiedetään että välillä se epätoivo vaan iskee, koita jaksaa! Ja hienoa että voitte kuitenkin vielä omilla soluilla yrittää, meillä se oli niin epätoivoista että ei lääkäri toivoa antanut. Uskotaan että tämä on tosiaan teillä se THE HOITO!!

Meillä oli myös tuo rahahuoli, ja olenkin tässä ollut lähettämässä Kelaan papereita korvauksen toivossa. Odotin että saan tuon ultratodistuksen mukaan, jos se auttaisi. Lääkärikin sanoi, että niin tyhmää ja jälkiviisautta kuin se onkin, Kela ikävä kyllä helpommin korvaa jos hoito on onnistunut. Katsotaan, koitan saada paperit lähtemään ensi viikon aikana, kerron sitten miten kävi!

Despelle, voi kuinka todella ikävä kuulla että ne haasteet ei sitten loppuneetkaan siihen plussaan!! :hug: Onko sinulla supistanut alusta asti? Lähetän kyllä jonnekin yläkertaan rukouksia että teidän vauva vielä saisi olla viikkoja siellä masun suojassa, kovasti halauksia!! Sinua ei vielä laitettu ihan täysin vuodelepoon? Saatatko joutua osastolle jo pian? Anteeksi jos tungettelen liikaa, huolissani olen..

Snoww, mulla on sama juttu, paino on heitellyt ihan hirveästi, ja nyt sitten sain tosiaan kerättyä ne kilot takaisin syksyn hoitojen aikana, olin vaan niin masentunut ja stressaantunut (tunnesyöppö kun olen). Oikein pelottaa jo mitä se neuvolantäti ensi viikolla sanoo... Toi ketoosidietti on hyvä jos vaan jaksaa ekat päivät puristaa, mä olin xtravaganzan kuurilla, mutta esim Nutrilett ajaa ihan saman asian. Sillä saa nopeasti pois kilot, mutta vaikeampaa on palata ns. normaaliruokailuun.

Ihanaa viikonloppua kaikille, mä olen luvannut miehelle huomenna poikien keilailuillan, joten mitäs kivaa sitä keksisi tekemistä? Hm, taidan olla vaan koiran kanssa sohvalla.. :popcorn:
 
Voi Sera kuinka ihanaa että kaikki oli kunnossa <3 sä et arvaa kuinka huolissaaann mä oon ollu kun mitään ei ollususta kuulunu. Mä oon tänään vähän väliä päivittäny kännykällä näitä sivuja ja rukoillut ettet sä vain ole tullu kertoon huonojauutisia. Mieskin on kattonu että hulluksi minä oon tullu kun pilkilläkin ollessa mulla oli toisessa kädessä pilkki ja toisessa kännykkä :D

Ja tämän elämän olen sitten myös jo haukkunut ihan paskaaksi ja epäreiluksi paikaksi mielessäni....

Mutta oih kuinka oikeesti ihanaa ja mahtavaa että kaiikki on hyvin. JES!
 
Hyvä et barban pääkipu on selätetty!

Lilille tsemppiä piikityksiin. Toivotaan tosiaan et tää on teille SE-hoito!!

Voi despe.. *hali* kaikki peukut pystyssä että vaavi pysyis masussa vielä mahdollisimman kauan. Yritä lepäillä maahdollisimman paljon!

Ikävä iinamiinaa!
Toivotaaan susu eettä saat myönteisen päätöksen kelalta.

Vielä muutama päivä tällä puhelimella kirjoittelua. Sunnuntaina kotiin ja paluu arkeen.
 
Tää meidän netti on onneton, eilen kirjoitin töistä hädissäni kun täällä ei toimi.
Serasta olin minäkin huolissani, kiva kuulla että kaikki oli kuin pitikin. Harmi että olet sairastunut.

Despe, ei ne sua ottanut kuitenkaan sisään sairaalaan. Toivottavasti sait hyvät lääkkeet ja vauva pysyisi kohdun lämmössä loppuun asti. Mä sain viikolla 22 supistuksia hillitsevät piikit ja se auttoi hyvin ja vauva syntyi laskettuna päivänä. Lepäile nyt rauhassa. eikä saa surra, hyvin sanottu, tiedän, eihän sille huolelle voi mitään. Kovasti voimia.

Toivottavasti kela olisi suopea kaikille (en uskalla selata kuka siitä kirjoitti ettei netti katko), tuskasta että lapsen saanti voi olla kiinni rahasta...

Tekis mieli heittää kone pellolle (niitä tässä ympärillä piisaa) tää on hanurista ja syvältä.

Eilinen inssi sujui hyvin, ovis oli just tapahtumassa, 3 isoa follia. Miehen sperma oli paaaaljon parempaa kuin edellisissä näytteissä. Nyt 97% eteen päin kulkevia ja 7milj/ml, kun viimeks vaivaiset vajaat 4milj/ml ja vaan 33% eteen päin meneviä. Muistaakseni noin meni luvut. Mies tunsi itsensä mahtisonniks...
 
voi kauheeta, kun mäkin oon aivan sydän sykkyrällä oottanu Seran uutisia, kamala miten sitä ehtii säikähtää.. Mutta onneks kaikki hyvin, ihanaa!! :heart:

Marlaa, nyt tsemppiä piinailupäiviin sulle ja mahtisonnille :D Meillä elokuisessa inssissä oli pesun jälkeen siittiöiden määrä 1,5milj/ml joista eteenpäin meneviä 31%, ja nyt rv 30+6, joten Toivoa on!!! Toi oli viisas ratkaisu, että ette nyt tuhlannu IVF:ää tähän. Tosin sitähän ei sitten tulla tarviimaan ollenkaan, eikö niin :)

Despe, voi kurjuus.. nyt otat aivan superhyperrauhallisesti. Makoilet vaan minkä kerkiät ja toivotaan ja rukoillaan parasta!! Onneks päivä päivältä pikkuinen kasvaa ja vahvistuu ja on koko ajan valmiimpi tänne ulkomaailmaan. Mut epäreilua tuo on.. ei voi mitään.. Onks sun kohdunsuun tilanne millanen? Terkkuja Iinamiinalle!!

Eina, ihanaa, että oot taas täällä aktiivisesti mukana, me tsempataan sua :)

Lili, hyvä että jotain uutta kuitenkin tähän hoitoon! jotenki aattelisin, että se on ainaki henkisesti tärkeetä, että tietää, että keinot ei oo loppunu kesken :) Ja tuo on oikee asenne, että tää on nyt sitten SE hoito!! Tsemppiä!

Ja barbis samoin sulle, hengessä mukana oikein tosissaan kasvatellaan sunkin muniksia ja maanantaina jo tiedetään enemmän ultran jälkeen :)

..ja jotain varmaan taas unohtu, mutta isoisoHALI jokaiselle ja nautitaan viikonlopusta eli sohvalle köllimään ja herkkuja napaan :)
 
Moikka! Nyt sitten se piiiiiitkän pitkä pätkä, minkä lupasin teille :) Nyt mulla ei enää oo kuumetta, mutta muuten olo ei oo mikään kovin hyvä... kauankohan tätä ällötystä kestää?! No, en valita, tätähän mä oon aina toivonu! :D

Eina: :hug: Voi ei, ei ollu tosiaan tarkotus huolestuttaa! Nautihan nyt loman viimeisistä päivistä rauhassa siellä ihana! :heart: Ootteko lapissa lomailemassa? Kade, jos ootte... :D

Despe: On kyllä tosi epäreilua, että ensin joutuu vauvaa yrittämään aivan liian kauan, ja sitten vielä joutuu odotuksen loppupuolella pelkäämään, että pieni tulee maailmaan ennen aikojaan :| Kovasti jaksuja ja voimia ja hermoja, nyt vaan makaat kiltisti paikallas, otat lääkkeet ja pidät jalat ristissä! :) Toivotaan että lääkkeet auttaa! :hug:

Kivaa, että despe ja iinamiina on ihan livenäkin ystävystyneet! :) Terkkuja täältäkin iinamiinalle! Mä toivon edelleen, että joku päivä nähtäis kaikki porukalla vauvoinemme jossain! :)

Marlaa: Onnea ja tsemppiä piinailuun! Mun mielestä toi inssi- ratkasu kuulosti ihan hyvälle tähän kohtaan, ja ette te sitä viimeistä ivf sitten ees tarvii! Nyt vaan Kielon jalanjäljissä sitten plussaamaan inssistä! :) Kauhia, sullehan voi tulla vaikka kolmoset vielä!! :D Suthan saa siirtää sit piinailijoihin! Jes, vihdoin meillä on piinailija! :)

Lilille tsemppiä uuteen THE HOITOON!! Kovasti uskotaan myös, että tää on just se teijän hoito! :)

Barba: Hyvä, että päänsärky on hellittäny! Ja tuskin se mitään haittaa, vaikka mahan turvotuski ois häipyny, ei mullakaan turvottanu missään vaiheessa mahaa, vaikka folleja oli kyydissä enemmän ku tarpeeks! Innolla oottelen sun uutisia maanantailta!! Ja sä oot kyl tosiaan niiiiin ihana ja positiivinen, oikein kateeks käy, kun oot niin reipas! :kiss:

Susu: Juu, en mä usko kanssa, et tosta kahdesta päivästä kannattaa murehtia, kyl mä nyt uskoisin, et se lääkäri ois sanonu, jos olis syytä huoleen! Eikös oiski? Ja kun kuitenkin syke oli hyvä, ni se kai se pääasia on tässä vaiheessa, kaveri on hyvällä sykkeellä siis menossa mukana! :D :heart:
Ootko sä ollu vielä ihan hyvävointinen? Mulla viikon kuus alusta lähtien ollu sellanen tasanen paha olo pitkin päivää, mut nyt tosiaan ultran jälkeen se oikee yltyi melkeen pöntön halailuks, mut ei onneks ihan! Toivottavasti ei kestä kovin kauaa!! Neuvolako sulla on ens viikolla? Mä pääsen vasta seuraavalla.
Mielenkiintonen muuten toi sun dieetti, pitääkin kokeilla sitten, miten raskauskilot sillä lähtee! :D

Kielo: Huiiiih, mä en kestä, sähän poksahdat ihan justiinsa pian! :LOL: Hurjaa, saadaan eka vauvauutinen pian meijän ketjuun! :heart:

snoww: Sama täällä, kaikki turhat ruikutukset turhista asioista ärrrrsyttää, mutta minkäs teet, jos tyypeillä ei oo muuta elämää, huoh! :headwall: Ja ei, valitettavasti en oo pohjanmaalta :( Jos mä saisin päättää, ni oisin! :D Oon siellä muksuna asunu, ja syrän jäi sinne! :) Kesäisin tulee käytyä fiilistelemässä lakeuksilla, ihunaaaa! :D :heart:
 
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu



Elli82------------1.IVF - 1.PAS------------03/2011

barbapörrö13----3.IVF/ICSI----------punktio vko12

iinamiina----------2.IVF -------------punktio vko14

snoww-----------1.ICSI 1.PAS------------04/2011

Eina---------------3.IVF------------------04/2011

wilma32---------2.ICSI-------------------05/2011

Lili _78 -------- 4.ICSI---------- punktio?

*** PIINAILIJAT ***

Marlaa------------IUI ---------------3/2011 testipäivä?




<3 <3 <3 PLUSSANNEET <3 <3 <3


kielovanamo-------2.IUI------------ + testattu 3.9.2010 LA 15.5.
Pieni tiikeri-------1.IVF------------ + testattu 14.9.2010 LA 24.5.
Eintel------------1.IVF------------ + testattu 6.10.2010
desperate------1.IVF/ICSIn 4.PAS--- + testattu 19.10.2010 LA 24.6.
lakka83---------2.IVF------------- + testattu 24.12.2010 LA 5.9.
Susu75---4.ICSI/lahjasolut--------- + testattu 10.2.2011 LA 19.10
Sera2010-------1.IVF - 1.PAS------ + testattu 15.2.2011 LA 22.10
 
25. pv on testauksen aika.

Kielo; onko sua tutkittu mitenkään vai oliko syyksi arveltu vaan miehen huono tavara? Melko huonolla spermalla olette kuitenkin onnistunut. Mä kun olen ollut siinä käsityksessä että tarvii olla aika hyvä, että tehdään inssejä ylipäätään. Meillä kun alotettiin heti ICSI:llä vaikka oli parempi sperma kun teillä. En siis ole yhtään ottanut selvää inseminaatiosta kun luulin ettei meillä ole mitään mahista sillä...
 
Sera, mun piti jo aiempaan viestiin kirjottaa, että ei se pari päivää mitään meinaa! Meillä oli ekassa ultrassa muistaakseni neljä päivää pienempi, ku ois hedelmöittymisajankohdan mukaan ollu, ja hyvin tuo tuntuu kasvaneen :)

Marlaa, meillä alotettiin insseillä, koska sperma-analyysissä pari vuotta sitten tulos oli vielä normaali. Tarkotus oli, että tehtäis kolme inssiä, mut sit ekan jälkeen, jossa siittiöiden määrä oli alle miljoona, lääkäri sanoi, että kokeillaan vielä yks, jos vaikka se siittiöiden määrä oli vaan poikkeuksellisesti yhtäkkiä alempi, ja sit tokassa inssissä lääkäri sanoi, että seuraavaks sitten ICSI, koska määrät oli edelleen niin pienet. Mulla itelläni toisessa munasarjassa oli pari endometrioomaa, eli jos en olis tullu raskaaks, todennäköisesti vielä ennen ICSIä olis tehty laparoskopia.
 
Hyvää ja aurinkoista huomenta kaikki kultaset:kiss: Siis en mä yö unilta tähän aikaan herää vaan päikkäreiltä,oon kyl nukkunu melkein koko päivän,outoja oloja heittää nyt tää hoito:O Siis kammottava väsymys ja polvet ihan lukossa,niinku jollain vanhalla mummolla,pitää vissiin maanantaina rollaattori pyytää lainaan:D

Mutta voi Seraseni minkä huolen jo aiheutit:rolleyes: Onneks kaikki olikin kunnossa,ihanaa ja ei saa säikytellä noin enää,jookos:mad::heart:

Despe,en mä varmaan oikeesti edes oo mukava,luulet vaan,hih,mut olis mustakin ihana tuntee sut oikeesti,niinkun Einakin ja KAIKKI teidät!!!

Marlaa,teillähän on oikein huippis lähtökohdat ollu inssiin,ihanaa et saatiin piinailija pitkästä aikaa!!!

Despe,hui,nyt hyppäät kyl lepäilee,ettei pikkuinen tosiaan vielä ala syntymään.Jaksuja hurjasti:hug:

Nyt on pää jotenkin ihan tyhjä,millonkas Snoww:n PAS taas olikaan,sori huono muisti:ashamed:

Ihana on kyl kuulla Susun ja Kielonkin kuulumisia ja Kielolla kohta käärö sylissä,ihanaaaaaa:heart:

Lili,mites piikitykset on sujunu ja millos sulla ultra?

Mitäs kuuluu iinamiinalle????

Tökkiiks teillä tää kaksplussa sivu? Mä oon ihan raivon vallassa,kun tää päästä välillä lukee näitä,välillä ei ja kirjautuminen on vielä hankalampaa:kieh: Toivotaan ettei se nyt kadota tätäkin viestiä.Tilasin jo eilen hätäpäissäni kaksplus-lehden,jos ne nyt tykkäis taas mustakin ja päästäs useammin paikalle:LOL:
Lakkailin muuten tossa ennen päikkäreitä varpaankynsiä,et oisin sit nättinä maanantain ultrassa (vaik eihän ne kyl varpaita tutki,mut tota tutkittavaa paikkaa ei nätiksi saa:D ) Ja sit heittäydyin hetkeks pitkälleni,arvatkaapa miltä kynnet nyt näyttää,peitosta puhumattakaan:LOL:

Mukavaa auringon täyteistä päivää kaikille teille ihanille:heart:
 
Hellohello kaikille!
Kiitos snoww tervetulotoivotuksesta, ja asiaa puhut kaikin puolin :)
Ja ihanaa kuulla, Sera, että kaikki on hyvin :heart: Tiesin sen!!! :hug: Ja pikaista paranemista!

Kiitos, Susu, nyt on onneks parempi fiilis jo, kun onneksi nyt kuitenkin saadaan tää hoito kustannettua... Mut kiinnostunut oon kuulemaan, miten korvaavat. Ja toivotaan, että tää hoito tuo plussan, niin sit tosiaan helpommin ;)
Ja Despelle kiitos myös, tosiaan sitä vartenhan nää palstat on, et tänne avaudutaan, heh =)
Pidän niiiiin peukkuja, että vaavi pysyy siellä sisällä niin pitkään ku haluat Tsemppiä sinne lepäilyyn! Ja onneks alkaa olla voiton puolella homma kuitenkin :)

Joo, Eina, sitä toivotaan Ja kovasti tsemppiä myös sulle ja ihanaa reissun jatkoa!!!!

Kielo, juu!!! Huomasin, että meitä molempia ilahdutti ihan hirveesti se, että saadaan JOTAIN uutta tähän hoitoon. Tuntu jo ihan epätoivoiselta, että samalla kaavalla vaan heitellään tonne alkio tai pari hamaan tulevaisuuteen, ja sit katellaan, miten käy... Kun haluaisin joka tapauksessa vielä joitakuita hoitoja tehdä, jos nyt ei onnistuis... Mutta sitähän vaihtoehtoa ei ole... :hug: sulle!

Barba joo, täällä on alkanu piikitykset ihan hyvin, tosin jo heti eilen piti livistää kesken illanvieton vessaan tuikkasemaan... Onneks toi Puregon on niin helppo laittaa, oon joskus laittanu jopa autossa ku oltiin jostain reissusta palaamassa miehen kans... Kummasti siihen vaan on jo tottunu. Tänään siis vasta toka piikityspäivä, tuntuu niiiiiin pitkältä tää aika, mutta eihän tässä vielä mitään, piinistely se vasta pitkältä tuntuukin!!! Voi kun vaan piinistelemään pääsiskin!!! Oletuksena on, että punktio on jo ens perjantaina tai sit maanantaina... TOSI pian, mutta oon tosiaan aina reagoinu aika hyvin tohon lääkkeeseen!!! Ai juu, ja mullakin on tökkiny tää sivu ihan hirveesti, hermo menee välillä Toivottavasti pääset jatkossaki kirjottelemaan, kun mäkin tuun aina niin hyvälle tuulelle sun kirjotuksista =)

No, tää lähteekin nyt piikille :p
Ihanaa iltaa jokaikiselle!!!
 
Sera: Onhan tääl aiva kiva asua mutta monet ihmiset vaan valitettavasti niin kateellista porukkaa, sen takia tääl varmaan valitetaanki joka asiasta, niinku tääl ei kovinkaa monet ole avarakatseisia ja sellasia et ei heti tuomitse muita tietämättä mitään koko ihmisestä oikiasti.

Barba; viikolla 11 pitäs alkaa menkat+zumenonit sit kp 12 ilmeisesti lugesteronitkin, eiköhän se siirto mene sit maalis huhti vaihteeseen?? Siis öh,, jos koko siirtoa edes tulee, en oikein usko et sulatuksesta selviää ja jos ei sit selviä, me ehkä otetaan taukoa koko hoidois et kesän jälkeen alotettas taas lomien jälkeen.. Meillä siis vain 3 pakkases, yksi niistä on huippulaatuinen mutta kuitenkin... negatiivinen oon taas näin aamusta näiden passien suhteen.

Ihanaa ku arska paistaa heti aamusta, tänään vois lähteä lenkille. :)
 

Yhteistyössä