KESÄ 2010 hoidot

Sera meillä on joo ekan ICSI hoidon tuoresiirrosta onnekkaasti saatu poika.

Lili Mä muistaakseni pistelin jota kuinkin 10 päivää puregonia. Kuinka monta päivää sulla on jäljellä? En halua mitenkään pelotella mutta mullahan kävi juuri noin että yks iso tuossa vaiheessa ja lääkäri vaihtoi hoitomuotoa. Toivotaan että ottavat viikonlopun aikana loppukirin.

Mulla loppu tänään Luget enkä aijo hakea lisää... Jotenkin tuntuu ettei siitä ole lopun perin mitään hyötyä, sitä paitsi eka lääkäri ei niitä edes käskeny ottaa ollenkaan. Jos tästä on tarkoitus alkaa raskauden se varmaan alkaa ilman niitäkin. Nyt olis piinaukset puolessa välissä, mä en muistais edes koko asiaa ellei mies hössöttäis.
 
^ Sehän on hyvä jos pystyy unohtamaan solut mahassaan ja piinailut kokonaan :) Varmaan rasittaa tommonen hössöttävä mies. Tsemppiä sinne!

Lili, mä piikitin 13 pv ja 16kpl munasoluja saatiin, 15kpl kypsiä. Että ei kai sulla mitään hätää ole? Sullekin tsemppiä!

Ite oon itkenyt taas oikeestaan koko päivän ja miettinyt pahoja asioita ja tuntenut kamalaa syyllisyyttä miten huono ja epäonnistunut ihminen (ja äiti) olen, ja kaikki ollut lähinnä mustaa ja synkkää. Mä en kestä että kuukaudesta korkeintaan 2-3 viikkoa olen normaali ja tasainen ja iloinen oma itseni ja lopusta ajasta kärsii kaikki. Eihän tää VOI olla normaalia. Vituttaa ku en alottanu niitä mielialalääkkeitä. Mut silti, en mä pystyis edelleenkään, jos on puolen promillenkaan mahdollisuus esim keskenmenoon, niin sitä riskiä mä vaan en pysty ottamaan. Niin (elin)tärkee asia tää mulle on.
 
Kiitos kiltit vastauksista =) :heart:
Joo, Marlaa, se teidän inssi mulle tuli mieleen kyllä... Vähän mua huolettaa, että kun ollaan yksityisellä, niin jos ne sit tekee oikeenkin mielellään ICSIn vähemmilläkin soluilla, ku oon täältä palstoilta ymmärtäny, että julkisilla ei mielellään "tuhlata" niitä hoitokertoja noin vähillä soluilla :| No, yritän lohduttautua, että jotain siellä tapahtuu, ja onneksi niitä oli sentään muutamia kohtuukokoisia... Jos siitä yhdestä ei välitetä, niin piikittelyitä voidaan jatkaa piiiiitkälle ens viikkoon, eli tässä on onneks vielä aikaakin. Mitenkähän pitkään voi Puregonia piikitellä, että olis liian pitkä stimulaatio, ja siten turha...?? Varmaan aika pitkään, mulla on tosiaan ollu tosi lyhyitä tähän asti noi pistelyt, siks rupeskin nyt huolettamaan, ku musta ne on yleensä ollu jo jotain 16mm nyt ne pienimmätkin, ja nyt vaan 8-12mm. Mut tosiaan 7 pvää oon pistellyt, että vielähän tässä kerkee tapahtumaan...??

Mul on iinamiina nyt sitten punktio aikaisintaan maanantaina. Tarvittaessa voin piikitellä sitä pidempäänkin, eli kai ihmiset on vielä pidempiäkin pistelyitä tehny ku 10 pvää...!? Hmm...

Ja kiitos iinamiina tsempeistä, sulle myös kovasti voimia ja jaksamista!!! Kuule, uskon, että jo se kertoo, että et ole ollenkaan huono äiti, että olet ylipäänsä huolissasi siitä mahdollisuudesta, että olisit :) Sellaisiakin on, jotka eivät suo ajatustakaan sille mahdollisuudelle, että olisivat jotenkin huonoja äitejä. Mitä olen täältä ymmärtänyt, oot herkkä ja tunteva ihminen, ja uskon, että olet varmasti erinomainen äiti, ja perheesi rakastaa ja tukee sua varmasti täysillä :heart: Myös se kertoo toisten huomioonottamisesta, että jätät mahdollisen raskauden takia syömättä lääkkeitä. Kunhan muistaa, että sitten jos ei jaksa ilman, se on kuitenkin pienempi paha. Kovasti voimia sinne, tiedän, miltä tuntuu, kun tuntuu, että kaikki kaatuu päälle, vaikkakin itselläni se on onneksi ollut ihan hetkittäistä. Mutta kyllä kaikki asiat järjestyy, usko pois :hug: Uskon vilpittömästi, että kenellekään ei anneta enemmän, kuin jaksaa kantaa, ja että kaikki täällä menee niinkuin on tarkoitettu.
 
Voi Iinamiina:( Varmasti olet ihana ihminen ja hyvä äiti ja kaikkea muutakin mitä Lili jo kirjoitti.Ja tuttuja on nuo sinun mietteesi minullekkin,ikävä kyllä.Voimia kamalasti ja maailman isoin rutistus:hug:

Lili,nyt vaan peukut pystyyn,et toi iso folli häipyy sieltä ja muut ottavat kunnon loppukirin!!! Mähän joka hoidos piikittelen 10 päivää ja tässä meneillään olevassa 11;) Joten eipäs vaivuta synkkyyteen,jookos?

Marlaa,vielä mä ainakin jaksan sun puolesta plussaa toivoa,mut aikalailla ihailtavaa,et pystyt piinailee muistamatta koko asiaa=)

Joopa joo,ultrassa käyty ja kaikki ihan ok.Toisella puolella näkyi nyt 6 kpl hyvän kokoista,pari siis oli hävinny:O Ja toisella puolella lääkäri sanoi,et " Suunnilleen saman verran,ovat vaan niin supussa,että vaikea laskea".Eli siis tarkkoja määriä en tiedä,mut onneks ne pienetkin oli kasvanut oikeisiin mittoihin.Vaikka oonki hehkuttanu koko vuoden,et 2 riittää,niin ei se kyl haittais vaik tulis varalta muutama ylimääränenkin:D
Mut arvatkaapa raivostuttaako,kun menopurit oli ostettu 10 päivälle,se on siis tänään,ja lääkäri halus kuulema pelata varman päälle ( jotain se solujen kypsyydestä höpötti ) ja punktio on tiistaina ja siis huomenna tarvitaan menopuria,niin dippadai,huomenna kohti apteekkia,298 euroa ja 2 pienen pientä sekotusjauhetta:kieh: Siis oikeesti,olis tolle rahalle muutakin käyttöä!!! Toki jos tästä vauva saadaan,niin maksan vaikka sata kertaisesti ton summan,mut ikävä kyllä näissä ei sitä onnistumistakuuta anneta:mad:

Susulle ihanaa lomaa:heart:
 
Pakko myöntää että olin ihan hilkulla tänään etten menny ostaan testiä, en kyllä olis vielä testannu. Ja yritän olla testaamatta ollenkaan.

Hienoa bp, että hyvä saalis on tulossa. Eikö sulla ala olemaan jo kelan katto tapissa
 
Tsemppiä vaan Marlaa piinailuun... :)

Joo, Barbaseni, toivotaan, et se iso kaveri ymmärtää poistua, ja pienemmät ymmärtää jatkaa kasvuaan. Harmittaa haaskata hyvä folli, mutta niin se vaan on, niinku mun lääkäri sanoi, että se nyt vaan harmillisesti on niin, että ei voida vaan poimia noita muniksia niinku marjoja, sitä mukaa ku ne on kypsiä :LOL: Se oliskin hienoa!!! =)
 
Lili,toihan oliskin hyvä,kun niitä kypsiä keräiltäs sitä mukaa,kun ne valmistuu,pitäsköhän rueta kehittelee uutta hoitomuotoo:LOL:

Marlaa,ei pauku vielä lääkekatto,kun tän hoidon lääkkeet ostin jo viime vuoden puolella.Huomiset ostokset siis vasta ensimmäiset tälle vuodelle,ei siis pitäs valittaa,mut valitan silti:kieh:
 
elli Mulla on pp8 eikä oireita, enkä halua edes niitä ajatella. Niistä kun ei voi saada kun päänsä sekasin. Meillä olikin inssi nyt koska folleja ei kasvanut tarpeeksi että olis kannattanut tehdä ivf. Löysin liuskan lugeja kassista joten jatkan vielä kait maanantaihin. Mun ekan siirron jälkeen ei myöskään ollu mitään oireita, itseasiassa pääsin rv8 jolloin alkoi pahoinvointi.

Hyvää viikonloppua kaikille, mä lähden töihin
 
Eina: Mitä, minähä oon ihan pienijavaivatonjahuomaamaton!! Hmph, mä haluuuuuun myös kelkkailla!! :mad: Nojaa, olkoon sitte... mut ihan oikeesti, niin kade, ku asutte siellä pohjosessa! :)
Tuo on kyllä niiiiiin pitkä toi sun hoito, että mä oon täällä jo ihan malttamattomana, että KOSKA pääset kasvattelemaan muniksia??!!! Ootkos ite jo yhtään malttamaton? :) Tsemppiä muru! :heart:

Ihanaa että Susulla kaikki hyvin! :heart: Tuuhan jo kirjottelee meille lisää kuulumisia, niinku lupasit! ;)

Elli: Kiva, kun et malttanu pysyä poissa! :heart:
Ei mulla ollut mitään muita oireita ennen testiä, ku MENKKAOIREITA!! Eli olin ihan varma, että menkat alkaa ja se siitä sitten! Testasin pp15 hyvin vastahakoisesti, ei ois kiinnostanu yhtään töllöttää sitä yhtä viivaa ;) Melkonen ylläri, kun punanen plussaviiva paukahti näyttöön jo ennen sitä toista viivaa! :D Eli eipä se oireettomuus ainakaan mitää kerro! Ja mulla oli oikee sellanen v*ttuuntunu olo jo viikkoa ennen, ettei taaskaan tärpänny, niinku aina ennen menkkojakin! Eli aina on näköjään toivoa! ;)
Ja noista alkioista... öö, eikai ne niin vaa voi tulla sielt kohdusta ulos heti? :O Emmä tiä, mut jotenki en kyl uskois... ja tosta nesteestä, ni ei mulla mitää lorahdellu ainakaa, mut jotenki on semmone hämärä muistikuva, et siirron jälkee vessassakäydessä ois tullu niinku valkkaria tai jotai vähän enemmän. Mut en oo varma kyl, ihan sumussa menty siirrosta asti :LOL: Tsemppiä piinailuun nyt kovasti! :heart: Eikä kai tossa vaiheessa kauheesti oireita voi ollakkaan? Kyllä ne tulee, mä lupaan!! Nimim. mulla on ollu varmaa kaikki oireet jo, mitä näillä viikoilla on mahollista :LOL: Mutta hyvä näin! :heart:

Marlaalle myös jaksuja piinailuun!
 
Elli:kiva kun halusit tulla takasin:heart:elä missää nimessä tee johtopäätöksiä oireettomuuden suhteen, kuten jo aikasemmin oon todennukkin niin mitä ennemmän niitä kuuluisia menkkaoireita ni ei sekään oo huono merkki.Aina kun mulla oli ns raskausoireita( joita en oikeesti usko et voi ees tulla ekan viikon aikana)ni hoito ties negaa koska tod näk kehittelin ittelleni oikeen niitä.suurimmalla osalla mun kavereista jotka luomusti( tietty)raskautunu ni ei oo ollu oireen oiretta suuntaan tai toiseen.Mulla tuli aina yhtä sun toista nestettä siirtojen jälkeen ja muistan kyllä ittekin ajatelleeni et ny ne alkiot sielt valahtaa ja menin hömppä kysyyn viel lekuriltakin sitä ni vastauksena tuli vaan hymyilyä ja sano ettei ne tuu sieltä tosiaan mihkään ulos oli sitten kiinnittyny tai ei, joten sen puoleen voit olla rauhassa.mutta juu olin ite ihan samanlainen :Dpidän sulle kaikki peukut oikeesti pystyssä!!!
Lili:lle zemppiä vikoihin piikitttelypäiviin!!!toivotaan et kypsyy solut kunnolla ja saatte hyvän saldon!!!!!
Susu.toivottavasti oli mukava ja rentouttava loma!!
kaikille muillekkin lumista lauantaita ja toivottavasti se aurinko taas huomenna ilmaantus paikalle!!!
 
Lauantaita muruset!

Mukava kuulla Susu sen verran susta että kaikki on ok! Hyvää lomaa!

Voi lili mä toivon että ne pikkuset ottaa sieltä oikein kunnon spurtin loppuun! Mulla oli ekassa hoidossa pitkällä kaavalla pistelyitä 11vrk ja toisessa hoidossa lyhyellä 7vrk(+8:na vuorokautena pistin "aamuannoksen", samalle päivälle kuin tuli illalla pregnyl)

voi iinamiina :hug: mä oon ihan samaa mieltä lilin kanssa, että sä et voi olla huono äiti, koska ymmärrät ainakin miettiä näitä asioita! Tsemppiä sulle jaksamiseen oikeen kovasti, muista että olet tosi tosi tärkee :heart: ja jokin päivä, ihan sama kuinka tää elämä sua heittelis, niin sä nouset tästä kaikesta voittajana ja vahvempana naisena, mitä oot koskaan ollu! Mä oon aivan varma!

Harmi barba että jouduit vielä yhden piikin vuoksi hakeen apteekista lääkkeitä! Toivotaan kuitenkin että se ei mee hukkaan, vaan :heart:

Onpa kiva kun Elli ei malta pysyy poissa :)

Ja elli ei sun tartte hävetä että "oot vellonut itsesäälissä, vaikka muilla on ollut paljon rankempaa"... HÖPÖ HÖPÖ.. Ei kukaan voi sanoo että tää on toisille rankempaa ja vaan ne joilla kaikki menee täysin päin helvettiä niin sais surra ja olla huonolla mielellä! Kyllä tää on kaikille meille erittäin rankkaa! Huolimatta siitä että miten hoito menee, ja kaikilla on täydet oikeudet tunteisiinsa. :hug:

Sera: Kyllä mä tässä jonkin ajan kuluttua pääsen niitä muniksiakin kasvatteleen..hiukan pidän vielä ajankohdan vain omana tietonani. Kun mulla on tällä hetkelä sellainen fiilis, että mun täytyy tehdä tää hoito vain ja ainoastaan mun omassa tiedostuksessani. Yritän mahdollisimman vähän miettiä koko hoitoa nyt ja sitten kun se alkaa, niin ehkä on helpointa kun ei kirjottele siitä mitään/lue teidän kannustuksia ja kommentteja siitä :) En tiedä ymmärtääkö kukaan mitä haen takaa.. vai oonko nyt outolintu kun näin teen. Voi olla että mieli muuttuu ja mun on pakko teille kertoa :LOL:

Mä oon vähän kahden vaiheilla vielä että olenko malttamaton pistelyiden aloittamisen suhteen vai en.. Ennen mä oon aina ollut niin malttamaton, mutta nyt kun viimeistä hoitoa aletaan viemään, niin mulla meinaa todellisesti tulla pupu pöksyyn, enkä millään meinais uskaltaa ja haluta alottaa vielä!!
 
Mulla ainaki lorahteli niitä lugeja kaiken aikaa sekä varmaan valkovuotoa eli aivan normia varmasti..

Jonkun kirjoituksesta luin kans että oli ruvennu haiskahtamaan alapää inhottavalta niinku mullakin ja mulla oli sit se kohdunulkoinen ja sillä toisella tuli keskenmeno. Mutta tämä asia on vain mun summailua asiasta eli ei varmaa tietoa, omia ajatuksia/oletuksia vain hajusta. Sitä Tarkkailee itseään niin hitosti joka asias, tarkkailee omia tuntemuksia aivan liikaakin ja ne jotka tulee ilman hoitoja raskaaksi niin eivät hoksaa läheskään kaikkia raskaustuntemuksia toisin kuin me jotka hoidoilla yritetään raskautua, että suurinpiirteinkun pieru pääsee niin me ollaan jo kattomas netistä et mihinkäs tämä oire liittyy?? :D
 
Elli,ihanaa, ettet meitä hylännyt=)Ja mulla punktio tiistaina.Eilen viimeste menopurit ja orgalutranit ja tänä iltana sit pregnyl:eek: Mua kauhistutta toi pregnylin sekoittelu,oon ihan varma et sössin sen avaamisen jotenkin ja mistäs sit uutta? EI MISTÄÄN:mad: Onnistuin nimittäin ekaa kertaa tän hoidon aikana hajottamaan ihan sirpaleiksi yhsen nesteampullin (onneks niitä on roimasti liikaa) ja myös yksi orgalutran ruisku ampui kaikki sisältönsä lattialle:O
Emmä aikasemmin ole ollut tämmönen mämmikoura:kieh:

Eina,älä pidä meitä jännityksessä,kerro toki,kunhan alat tosi toimiin:p

Marlaa,laittelehan vaan niitä lugeja,ei niistä ainakaan haittaa ole,vaikka onhan ne aika ällöjä: /

Snoww,toi on kyllä niin totta,et kaikki oireet saa jotenkin liitettyä raskauteen,huippu oli toi sun vertaus:LOL:

Mitäs Lilin viikonloppuun kuuluu?

Kaikille taas iiiisooooo rutistus ja kivaa sunnuntai päivää:cool:
 
Aurinkoista sunnuntaihuomenta :wave:

Täällähän mä olen, as always... Aika tuntuu matelevan, ja käyn täälläkin vähän väliä kuikuilemassa kuulumisia. Mulla ne pistelyt vaan jatkuu, huomenna se seuraava ultra, ja oon ku kissa pistoksissa, kun oon niin malttamaton kuulemaan, mitä tuolla alakerrassa tapahtuu, vai tapahtuuko mitään :O
Punktio siis näillä näkymin keskiviikkona, mutta jos noi follit on hitaita ni sit vissiin pistelyt jatkuu.
EN JAKSA ODOTTAA!!!!!! Mut minkäs teet, mä vaan nöyränä haudon niin pitkään ku on tarvis :rolleyes:

Kiva Elli kun hengailet täällä =)
Ja kuulisin kovin mielelläni Einankin kuulumisia jatkossakin!!! :heart: Toivottavasti päivittelet blogia kuitenki? :) Tuttu tunne toi, että toisaalta on malttamaton pääsemään hoidoissa eteenpäin, mut toisaalta pelottaa... Mulla tulee aina piinapäivinä sellainen olo, että haluaisin pysäyttää ajankulun, ja jäädä vaan siihen tilaan, jossa voi ainakin haaveilla tai toivoa olevansa raskaana... :)

Auringonpaisteista sunnuntaita kaikille!!! :cool:
 
Ai niin, mun pitikin vielä kysyä teiltä, että miten terveellisesti ootte hoitojen aikana eläneet...???

Kun ite oon tähän asti yrittänyt elää tosi terveellisesti niin kauan, ku tätä yritystä on ollut, siis syödä TOSI terveellisesti ja liikkua tarpeeksi. Ja nyt alkaa tuntua siltä, että ihan sama... Neljäs hoito menossa, ja tuntuu siltä, että parempi olla vaan rennosti... Alkoholin oon jättäny viime hoitojen aikana jo kokonaan, ja siinä aion pysyä, mutta muuten tuntuu, että en jaksa niin kauheasti tarkkailla noita syömisiäkään... Ja liikun sen verran, että pysyn hyvällä tuulella :) Varsinaista paino-ongelmaa ei ole - ihan muutama kilo liikaa - ja tuntuu jotenkin, että ennemmin elän niin, että on rento mieli ilman stressiä... :) Greippimehua oon kyllä latkinu jo kaks vuotta, ja vaikka siitä ei ole toistaseks hyötyä ollutkaan, taidan olla niin tottunut siihen, etten osaa enää lopettaa... :LOL: Ja vitamiinit otan kiltisti =) Mulla on erittäin epäsäännöllinen vuorotyökin vielä, ni oon aatellu, että mulle on tärkeää vaan koittaa pitää itteni hyvin levänneenä, kun siinäkin on välillä tekemistä : /

Miten plussanneet? Oliks teillä jotenkin erityisen esimerkilliset elintavat plussakierrossa...?
 
Mulle näitä asioita näköjään tipahtelee ihan tipoittain mieleen...
Kun piti tietysti toivottaa Barballe tsemppiä Pregnyliin!!! =)
Mulle aina lääkäri määrää sitä ylimääräisen satsin - sehän on aika halpa - ihan siltä varalta, et jos hajoo ni ei tuu ongelmia, kun täältä periferiasta ei ihan heti sais mistään uutta tilalle. Mut en tiiä, onko se yleisesti tapana, vai onks hän vaan naamasta nähny, että toi on ihan tumpelo :LOL:
kun oon tosiaan ihan todellinen mämmikoura... ihme, että oon näin hyvin onnistunu noiden kaikkien piikkieni kanssa... Mutta kuule hyvin se menee!!! Ja ihanan pitkällä jo oot, terveisin eräs kateellinen ;) Huomenna sulla onkin piikitön päivä, nauti! =) Täältä tullaan sit perässä ;)
 
Elli ja Lili,kiitti tsempityksistä!
Minunkin oli tarkotus pyytää pregnyliä varalta se kaksi annosta,mut hätäpäissään unohdin:headwall: Ja kyseenalaistin jo lääkärin ammattitaidonkin tän hoidon suhteen:O Olisin nimittäin itse laittanut punktion maanantaille,kun viimeks eri lääkäri sanoi et EHDOTTOMASTI maanantai,ettei solut karkaa.Mut tää lääkäri ei kuunnellu mun ohjeita.Eikä antanu kortisonia,eikä disperiiniä eikä mitään muutakaan:kieh: Tykkään kyl tosi paljo tästäki lääkäristä,mut tänään lähes KAIKKI nippailut ja kuumotukset on kadonnu ja valkovuotoo vaan pirusti,siis a-p-u-a!!!Karkaskohan ne solut nyt:eek: Ois jo tiistai!!!

Lilille vaan jaksuja piikityksiin,eiks sitä sanota,et hiljaa hyvä tulee:)
 
Heip!

En minä ainakaan elänyt yhtään sen terveellisemmin kuin koskaan aikaisemmin hoitojen aikana. Taisin juoda viimeisen alkoholipitoisen siiderin siirtoa edeltävänä päivänä..nykyään tykkään juoda niitä alkoholittomia silloin tällöin. Alkoholia en ole kuitenkaan nauttinut pisaraakaan sen jälkeen. Eipä tässä kai muuta terveellistä ole tullut nautittua kuin päivittäiset vitamiinit :D

Kiva nähdä, että täällä ihmiset odottavat innolla hoitojen etenemistä. Toivon oikein paljon voimia tuleviin koitoksiin!

Tiistaina olisi 4D-ultra, jospa saisi varmistuksen sukupuolelle-kumpi tahansa on tervetullut!
Tikru 30+5
 
Mulla hajos (olikohan se inseminaatiohoidon yhteydes) irrotuspiikki-ampulli, hajos se ampullin pää sinne ampulliin ja itkien soitin äidille että mitä mä teen?? Sit mä vain imin neulalla sen paskan kuitenkin ruiskuun vaikka siel oli muutama lasinsirukin, mitä muutakaan ois tehny, oli varmaan tosi steriili, että???!!! :LOL: Notta hyvin alkas mun ensimmäiset hoidot..
 
"suurinpiirteinkun pieru pääsee niin me ollaan jo kattomas netistä et mihinkäs tämä oire liittyy??" Niin totta, niin totta.. Hyvin sanottu snoww

Lili: Kyllä te jatkossakin kuulette mun kuulumisia. En mä silti täältä häviä vaikken omasta hoidosta höpötteliskään.. Porisisin vain kaikkee muuta mukavaa teidän kaa :) Ja samaa pätee blogiin.. päivittelen myös sitä ja puran siellä tuntemuksia, vaikken sielläkään niin hoidosta kirjottelis.

bp:lle tsempit viimeiseen pistokseen (onkohan mennyt jo nahkaan)

OII Tikrukin jo noin pitkällä :heart:

galluppeihin: Mä en ole onneksi sössinyt noita ampulleja.. Ja mulle selvis myös yksi asia niistä vasta muutama kuukausi sitten... jos ampulli kaatuu missä on nestettä niin se neste ei tuu ulos sieltä!! En mä oo tuota tienny!

Ja siihen toiseen galluppiin. En ole muuttanut juurikaan elintapojani hoitojen ollessa päällä (aika terveellisesti mä muutenkin jo elän)

ON: Tänään pistin sitten sen toisen Procrenin.. Ja hermot alkaa jo mennä kuumien aaltojen kanssa.. hiivatti senttään kun välillä puskee oikein kunnon poltot elimistöön! Ei ollu sumujen kanssa tällästä! Noh päivä kerrallaan.. Jaehkäpätuossapuolentoistaviikonpäästäalkaahelpottaan ;)
 
Huomenta murut:heart:
Arki on koittanu ja mä taas ennen kukonlaulua täällä,hih,viime viikko oli ihan luksusta,kun työt alko paaaaaljo myöhemmin:p

Eina,jipiiiiiiiiiii;) Ja kylläpä joo,pregnyl uppos sinne mahamakkaraan ilman minkäänlaista ongelmaa,sen verran konkari jo näissä hommissa,et ihan turhaan stressailen:whistle:

Tuuhan Lili sit kertoo ultrakuulumiset?!

Mut arvatkaapa mitä mä tein äsken??? Noo,ei sitä voi kukaan arvata,kun hullut vaan tekee niin:rolleyes: Testasin kaksi viivaa raskaustestiin!!! Hihhei,huomenna siis punktio:p Mutta tulipahan testattua a) pregnyl on menny oikeaan paikkaan b) pregnyl antaa väärän plussan ja c) kyllä se vaan on mahdollista saada 2 viivaa siihen tikkuun,mä oon aina luullu et mun ostamat testit on olleet viallisia:LOL: Ja olihan tästä vielä se hyöty,et jos hoito nyt kosahtaa,niin oompahan silti nähnyt ne kaksi viivaa,jotka tässä hoidossa oli tavoitteena,voin siis piinailla yhtään murehtimatta,kun "tavoitteet on jo saavutettu":LOL:
Ja tiedän,hullu mikä hullu:cool:

Mukavata päivee kaikille kamuille:)
 
Barbis, sä oot NIIN ihana :LOL:
..ja te muutkin, ootte ihan huipputyyppejä jokainen.

Teille pian-pian-piinailijoille eli ainakin Barballe ja Lilille huuurjasti tsemppiä, jännityksellä ootellaan. Ja sit teille piinailijoille Marlaa ja Elli (oliko näin?) huihuihui, elimet pystyssä teille ;)

Iinamiina, oot ihana ihminen ja ihana äiti, maailman paras sun omalle tytölle, ei masennus sitä kuule mihinkään vie, ei todellakaan. Masennus vaan uskottelee sulle jotain muuta.

Eina-rakas, meiän eteenpäinpotkimisista ja peukutuksistahan sä et pääse kuitenkaan, kerroit tai et :) Ihanaa että oot täällä ja olemassa senkin voimanainen, niinku joku tais kirjottaa ;)

..ja Tikru ja Despe iloa teille mahamönkiäisen kanssa, toivotaan Despe, että mä oisin kuitenki se, joka poksahtaa ekana!
 
Nonni! Ultra takana - elämä edessä ;) vai miten se menee...
Kiitos kaikille tsempeistä kovasti :heart: Komppaan Kieloa, että tosiaankin ihan kaikki täällä on huipputyyppejä!!! Ja tekee tosi hyvää saada täältä tukea. Me kun vielä ei olla tosiaan kerrottu tästä kuin ihan parille läheiselle, jotka on vielä ihan eri elämäntilanteessa, niin vertaistuki on sitäkin arvokkaampaa. Just äsken kun palasin ultrasta, mietin, että toisaalta ois kyllä aika kiva, jos joku kysyis ihan livenäkin, että mitenkäs meni... Mutta tää linja on nyt toistaiseksi valittu, ja se pitää, ja pidänkin teitä kaikkia tosi suuressa arvossa :heart: Kiva kun ootte siellä jossain bittiavaruudessa edes mukana tässä touhussa =)

Mut siis ultrakuulumisia... :eek: 4-6 follia siellä möllöttää, joista pari on sellaisia melko potentiaalisia, mutta ei ihan satavarmaa, ehtivätkö mukaan, ja se yks on se universumin suurin jättiläisfolli, jotain 25mm nyt, joka ei vielä ole karannut, mutta voipi olla, että karkaa keskiviikkoon mennessä. Ja siis punktio on keskiviikkona! HUI!

Oon tosi pettynyt noihin määriin, kun viimeksi tuli enemmän, ja meillä on katoa käynyt aina joka vaiheessa: yleensä noin puolet on hedelmöittynyt, ja niistä taas puolet jakaantunu, eli viimeksikin saatiin 7 solusta 2 siirrettävää. JÄNNITTÄÄ IHAN SIMONA!!! :O Mutta oon kyllä iloinen kuitenkin, koska neljä tai kuusi solua on kuitenkin parempi kuin NOLLA =) Ja vauvaan riittää yksi ;) Eli kyllä tässä kuitenkin vielä ollaan reippain mielin punktioon menossa...! Mut on tää vaan niin jännää...
Eli Barba, perässä tullaan!!!! Ja älä huoli, ei ne solut sieltä mihinkään ennen huomista karkaa!!! :hug: Jos sellanen riski olis olemassa, ni ei kai urpoinkaan tohtori jättäis punktioo tiistaille... Niin mä ainakin luulisin ;)

PS. Kylläpäs Kielo kirjotit kauniisti iinamiinalle :heart: Täyttä asiaa joka sana!!!
 
Moikka!

Barba: :LOL: Edelleen niin kateellinen sun asenteesta kyllä! Sä oot kyl ihan huippu! :heart: Ja tottakai se seuraava testi näyttää samat kaks viivaa, näin uskomme! :)

Onpa Tikru tosiaan pitkällä jo, huih! :heart: Ihana kuulla sustakin välillä. Miks kaikkien muitten raskaus etenee noin hurjaa vauhtia, ja mun viikot ei liiku mihinkää??! :O :D

Eina: Hmph, meillehän pitää kertoo kaikki! :mad: No ei! :D Jotenkin mä tiedän ton tunteen. Välillä oli mulla ainakin sellanen olo, ettei halua mitään hyväätarkottavia kannustuksia eikä mitään, haluu vaan tulla kertomaan sen plussauutisen tänne, ja olla vihdoin onnellinen! Ja sillon teki vaan mieli olla sanomatta mitään, lukee vaan muiden kuulumisia... Mut hyvä ettet mihinkään katoa kuitenkaa täältä! Ja vinkkaat sitten aina välillä ees jotai pientä, että pysytään kärryillä ;)

Onkos Susu nyt kokonaa meijät hylänny? :mad: Miten menee, mikä olo?

Elli ja Marlaa, mikä olo teillä? Testipäivät lähenee... :)

Ja Barballe ja Lilille hurrrrrrrjasti tsemppiä! :heart:

Lili: Ei mulla ainakaa plussahoidossa mitään erityisen terveellisiä elämäntapoja ollu. Alkoholia en oo siirron jälkee käyttäny, tosin muutenki tosi harvoin mitään tuli juotua. Ja tupakoinnin lopetin myös ennen siirtoa. Mä oon aina ajatellu nii, että vaikka toki terveelliset elämäntavat todennäkösesti voi edesauttaa raskautumista, ni kun miettii, miten kaikenmaailman juopot ja narkkarit paukahtaa paksuks tosta noin vaa, ni taitaa se aika pieni merkitys olla sillä, että syönkö mä nyt tarpeeks jotain vitamiinia tms. Vaikka toki ittekki tota greippimehua joskus litkiny, eipä siitä varmaa haittaakaa oo ;)

Ja ampulleja, siis sitä yhtä ainokaista mikä mulla on ollu, mikä piti avata sillei napsauttamalla siitä viivan kohalta se ampulli "poikki" ( niitähän täs ny tarkotettii, eikö? ), en onnistunu sössimään! Mut todennäkösesti vaan sen takia, et mies avas sen :D Mä tyydyin kiljumaan vieressä, et "älä ny riko sitä!!!!!!" :LOL:

Nyt hetkeks huilimaan, jos tää öklötys vaikka hetkeks helppais :x Ja sitte töihin mars!! Kuulumisiin ihanat! :)
 
Niin mäkin oon aatellu, että noi terveelliset elämäntavat ei kuitenkaan se ratkaiseva tekijä ole, ainakaan jos ihan nipottamiseen asti mennään, kun miettii asiaa tolta kannalta... Eli parempi olla liikoja stressaamatta, ja porskuttaa vaan hyvillä mielin menemään.

Mä en näköjään tosiaankaan osaa kerralla kirjottaa, mitä mielessä on, kun piti siis sanomani tosta Barban raskaustestistä, että repesin täysin :LOL: Hyviä kaikki noi pointit, että tietää, että se meni oikeeseen paikkaan, että ei oo vaan urbaaneja legendoja ne raskaustestien plussat jne... Mut ton on kyllä pakko olla ennätys, tosta aikaisemmin on jo aika vaikeaa testata...!!! :LOL:
 

Yhteistyössä