KESÄ 2010 hoidot

Ihanaaaaaaaaaaa!!!!!
Onnea Barba Pikkupörröistä!!! :heart:
Älä kuule murehdi, ettei tullu mitään pakkaseen, kun nyt noi riittää! ;)
Niin, Pikkupörröt, Lili-täti komentaa nyt pitämään lujasti kiinni!!! =)

Huh, on tää niin jännittävää noinkin suurilla määrillä, ja saati sit noilla meidän surkeilla :|
Oon ollu ihan ku kissa pistoksissa tän päivän, hommannu sekä tassu- että taikinaterapiaa, eli koira pääsi nauttimaan pitkästä lenkistä, ja armas saa piirakkaa, kun kotiutuu töistä :LOL: Sen lisäks oon touhunnu kotihommia, vaihtanu eniten hädässä oleville kukkasille mullat, ja kaikkea mahdollista muuta, etten vaan hetkeksikään pysähdy miettimään.
Oon ihan paniikissa, että miten huomenna käy!!! :eek: x tuhat miljoonaa...!!!!!!!

Kiitos tsempeistä, erityisesti Pienen tiikerin kommentti lämmitti mieltä :heart: Kiitos!!! Oon yrittäny lohduttautua teidän tapauksella, yksikin riittää... Oisin vaan niin kovin halunnut kaksi, mutta eipäs pidä ahnehtia, kunhan nyt tuo yksikin päästäis hakemaan :heart: Haluan piinailemaan!!!!!! Haluan, haluan, haluan!!! Ja luvatkaa, että JOS sinne asti päästään, ja sanon yhdenkin poikkipuolisen sanan piinailusta, niin tulkaa ja potkaiskaa mua persuksille!!! :LOL: Kun nyt se tuntuu ihan haaveiden täyttymykseltä, että sais piinailla, heh...

Ai niin, piti Kielolta kysyä, että etkös sä plussannu inssistä? Kun oon jo vähän pessimistinen tän hoidon suhteen, ja aloinkin jo pähkäillä, mitä seuraavaksi... Muistatko yhtään niitä siittiömääriä??? Siitä on ollut jotain puhetta, mut en jaksa ihan koko ketjua kahlata läpi, kun tää porukka on niin puheliasta, että siihen menis ikuisuus :) Meillä siis huonot simpat, mut näytteet on aika tavalla vaihdellu...

Onnee vielä kerran Barba!!! =) Oon niiiin iloinen sun puolesta! :hug:
Mitäs muille kuuluu? Miten piinailijat tosiaan voivat???? Peukkuja testailuun!!! =)
 
Lili:voi hemmetin hemmetti kun laitoit tilanteet jännäx, nyt ei auta kun toivoa ihan tosissaan että se 1 ois se ainoo ja oikee ja riittäs teille eikä enempää ois ees tarvittukaan.kyllä varmaan masentaa kun kauheen rumban on käyny läpi ja sitten käy noin:( no toivoa ei menetetäe eihän!!!! ja zemppiä huomisell!!!
Barba.Wautis wau onnea kahesta pörriäisestä nyt sitten oikein olan takaa ja kuulostaa kyllä tosi lupaavilta kavereilta jotka kyydissä ovat!!!
Elli:mulla supistellu ikävästi jo pidempään ja pitkät duunimatkat autossa istumista oli ihan liikaa pikkukaverille joten varman päälle ny koitetaan pelata,vaikkakin tänään riitti kaupas ja kampaajal käynti jo sohvannurkkan kutsumiseen,ei paljo urheilla tms ei!! sulla kohta piinailu ohi hui, jännäx menee!!!
 
Bp onnea kyytiläisistä.

Elli toivottavasti sulle käy paremmin kun mulle.

Lilillä menee jännäksi, tsempit sinne

Eli siis eipä tarvii testailla. Ei se kyllä ollutkaan mikään yllätys. Enkä ole edes rikki, ihme... Ainoo asia mikä ketuttaa on se että mä joudun vielä kevään aikana punktioon. Se mua pelottaa. Onneks ei tarvii ajatella mitään maksupolitiikkaa kun lääkkeet on ilmaset.
 
Kiitti kaikki ihanat:heart:

Marlaa,olen tosi pahoillani:'( Iso halaus ja voimia:hug:

Ellillä alkaa olla jänskät paikat,millon aijot testata? Plussapuhureita puhaltelen:whistle:

Jokos Snoww missä vaiheessa?Sori,laho latva:ashamed:

Iinamiina on kadonnut kokonaan:( Eiks sullakin jo piikitykset kohta ala?

Lilin puolesta jännitetty koko yö,voi kun saisit kyytiläisen!!!!!!!!!!
 
Marlaa, oon niin pahoillani.. :'(

Barba ja pikkupörröt, onnea!! Tiiätkö mä ihan sieluni silmin nään, miten ne pörröt ettii kuumeisesti paikkaansa sun kohdussa tarratakseen kiinni niiiiin kovasti ku ikinä :D

Lili, kyllä nyt sua piinataan totisesti.. Mutta yksikin riittää ja nyt on kuule kädet ja kaikki muut paikat ja elimet ristissä ja pystyssä, että se yksi sinnittelee loppuun saakka!
Mähän uskon, että jatkotoimia ei tarttee ees miettiä, mutta koska ite tiiän, että ees pienenpienetkin suunnitelmat ja ajatukset jatkosta voi tuoda mielenrauhaa, niin plussasin inssistä, ja siinä siittiöiden määrä oli 1,5milj., joista muistaakseni n. 30% oli eteenpäin liikkuvia.

Elli
, aivan ihanasti kirjotit tosta tahtomisesta.. Määkin tahon, että sä ja kaikki muut saa kokea just ton kaiken ja niin monta kertaa ku tahtoo!!

tsemppiä kaikki muruset, isommat ja ne ihan pikkupikkuruisimmat :heart:
 
Voi ei, Marlaa! :'( Oon tosi pahoillani :hug:

Mä istun täällä ihan paniikissa, en osannu nukkua... Tässä voi nyt käydä kummin vaan.
Joo, Despe, kyllä masentaa ja turhauttaa. En tiiä, miten sitä aina kuvitteleekin, että nyt varmaan tulee paljon soluja, ja nyt niistä varmaan tosi moni hedelmöittyy... :stick:
Urpo mikä urpo ;) No, kohta kuullaan... :eek:
 
Kielo,ihania "näkyjä"sulla,toivotaan niiiiiin et ne pitää paikkansa:heart:

Täältä ei nyt malta ollenkaan poissa pysyä,kun jännittää hurajasti Lilin puolesta:O

Elli,hui miten lähellä sun testipäivä on!!!! Ja tokihan multa jo oireita löytyy,kaikkee mahdollista,mähän jo luomukierroissa suunnilleen vauvan liikkeet tunnen:LOL:

Mutta jännäily jatkuu...ois pitäny tääkin päivä pyytää saikkua,et vois kokoajan istua tässä:D
 
Kiitos teille kaikille ihanille kullanmuruille tsempeistä: ne autto!!!
Se yksi sissi oli kiltisti ja tottelevaisesti jakaantunut :heart:
eli kiitos Elli, kun päätit niin!!!! =)
Mutta: EI SIINÄ VIELÄ KAIKKI!!!!!!!! :O Nimittäin iltapäivän tarkistuksessa oli havaittu, että TOINENKIN KAVERI OLI HEDELMÖITTYNYT!!! OMG!!! =) Se on vähän hitaampi kaveri, mutta ei se mitään: jos meidät on tarkoitettu sen vanhemmiksi, niin meidän tehtävä on kannustaa ja tukea...!!! :heart: Näköjään tässä matkankin varrella VOI pieniä ihmeitä tapahtua...!!!

Voi pojat, että oon ONNELLINEN :)

Ja Kielo dear, kiitos vastauksesta, toivotaan, ettei tietoa tarvita, mutta hyvä tietää, että on back up plääni olemassa ;)
 
Marlaa: :hug:
Lili: Pidän peukkui taustalla..
Barbapörrö: Mulla alkoi viime pe menkat ja syöny nyt zumeja, ens viikon ti ultra. Mutta asenne on vähä että aivan sama ku ei tästä mitään kuitenkaa tule, ja kun noi zumetki oli niin halpoja ni senkää takia tästä ei tule mitään. (aiva niinku hinta vaikuttais onnistumiseen:LOL:) No mutta kuitenkin..

Onneksi täs on muuta ajateltavaa ku teil muil on niin monella jännittämistä (ni jännittää teidän onnistumisia)ja kun itel on nyt sellanen fiilis omalta kohdalta että aiva sama niin unohtaaki oman hoidon murehtimisen.
 
Kumma kun sitä aina ennen hoitoa ajattelee jotenki realistisesti, että ei ole kuin niin ja niin pieni onnistumisen mahollisuus, että yli kaks kertaa todennäkösempää on että ei tärppää ja sen jotenki hyväksyy. Mutta heti kun on se pieni mahdollisuus päällä, että vois nyt tulla raskaaksi niin johan on pää pivissä ja hirveet kuvitelmat ja sitten saa sen katkeran kalkin taas niellä, että ei mikään onnistu. Toisaaltahan se olis helpompaa ku ei ees yrittäs niin ei tarvis niin kovasti aina pettyä. Ite oon aatellu että niin kauan ku hoitoja vaan tehään ja rahat riittää aijon yrittää. Toisaalta pelottaa sekin että mitä sitte jos tosiaa sais yhen lapsen ja kutenkinhan haluais sitten toisenkin ja ois taas kaikki tämä paska eessä, loppuuko tämä lapsettomuus kuitenkaan sitte koskaan vaikka sen lapsen saiski?? Höh, katohan oonkohan vihdoin tajunnu jotain "sekundaari" lapsettomuudestaki :O Ei oo ihmekkään ku ei munikset ja lakiot taho oikeen kehittyä ku niitten "äippäki" on näin hias, tai sitten mulla on vaan tuo oma napa niin lähellä etten ole nähny asioita sen pitemmälle.
Elli: Samaa minäkin mietin ja sekin vielä että mä oon alusta asti halunnu että saisin kaksoset mutta en ole sitä lääkärille kertonu ku eikai mun haluamiset vaikuta?? Jos sais kaksoset niin sitten ei tarvisi lähteä enää näihin hoitoihinkaan enää. Jotenki tunnen oloni nyt ahneeksi koska sais nyt ees yhden vauvan viel ni se riittäis täs vaihees.

KYSSÄRI:Vaikuttaako omat haluamiset siihen että laitettais kaksi alkiota?
 
Barbapörrö, ihanaa loistavaa että sait 2 pörriäistä kyytiin!! :heart: Täältä lähetän tarrasukkia, liimaa, purkkaa ja klemmareita että tarraavat lujasti kiinni sinne äidin kohdun lämpöön! Varmasti hieman harmittaa että ette saaneet pakkaseen mitään, mutta kuten sanoit, 2 riittää! Mulla on niin huonoja kokemuksia noista pakastetuista että itse en ole niitä jäänyt miettimään.

Lili, huh mikä jännitysnäytelmä tosiaan!! Aivan valtavaa, toivottavasti saat nyt sitten molemmat kyytiläiset myös mukaan, tulehan kertomaan miten kävi! :kiss:

Ellille kovasti tsemppiä viimeisiin piinapäiviin, varmasti menee jännätessä viikonloppu! Minkälainen olo on? Ihan mielettömästi toivon että se plussa sieltä maanantaina pärähtää!!

Marlaa, voi surku, pahoittelut negasta! :hug: Niin se vaan on että joskus sen oman kroppansa tuntee niin hyvin, että odotukset on alhaiset jo valmiiksi. Sullahan oli pitkin matkaa sellainen olo että ei ollut tärpännyt? Voimia kovasti ja katse eteenpäin, me tuemme sinua!! Nautihan nyt lomasta!

Snoww:kin on päässyt jo aloittelemaan hoitoa, niin se aika menee! Tsemppiä kovasti! Mulla noi Zumet on aina aiheuttanu kaikenlaista sivuoiretta, toivottavasti sulla menee hyvin! Tuosta 2 alkiosta, riippuu vissiin aika paljon hoitopaikasta ja tulevan äidin terveydestä. Jos on mitään perussairautta, niin yleensä 2 alkiota ei laiteta. Meillä kyllä Avalla kuunneltiin meidän toive alusta asti, ja aina on 2 siirretty kun on vaan ollut mahdollista. Ehkä vaikuttanut myös se että alkiot ei ole olleet ihan TOP-luokkaisia, ja toisaalta se että ikäkin on tulossa vastaan, niin olisi saanut sen "2 kärpästä yhdellä kärsimyksellä" vai miten se menee.. :LOL: Täytyy sanoa että vaikka kovasti kaksosia toivottiin, niin toisaalta oli ihan huojentunut olo kun 1 vaavi ultrassa nähtiin. Kaksosraskauksista paljon lukeneena ne riskit on vaan melkoisen isot, vaikka ihanaa se varmasti olisi ollut.

Omasta olosta, edelleenkään ei hurraamista. Mulla alkoi silloin keskiviikkona taas tolkuton migreeni, yö meni märkä pyyhe otsalla ja nukkumisesta ei tullut mitään. Kävin sitten eilen hakemassa terveyskeskuksesta Panacodia, kun se on edelleen ilmeisesti ainut "vahvempi" lääke mitä voi ottaa. Ajattelin kyllä mennä neurologin juttusille jos nää jatkuu. Flunssa on myös pahentunut, ärsyttävää.. :mad: Ja edelleen mulla on vahva tunne että masuasukki ois jotenkin lopettanut kehityksen. Mä en tiedä mistä tää pelko tulee (ehkä siitä että 2 hyvää ystävää saaneet aikanaan keskenmenon näillä viikoilla), toisaalta kun ei ole mitään vuotoa eikä kipuja, niin kaiken järjen mukaan kaikki pitäisi olla ok. Sain eilen sen tilaamani kotidopplerinkin, mutta en mä sillä tänä aamuna vielä mitään sydänääniä saanut kuuluviin (rv 10+2 tänään), sain vaan aina omat sydänäänet.. : /

No, sain miehen taivuteltua kuitenkin tänään ultraan, joten tulen sitten sen jälkeen kertomaan uutisia. Pitäkää peukkuja että kaikki on hyvin, mä tiedän että tää on ihan hysteeristä ja ihan mun korvien välissä, mutta pakko saada tietää.. :stick:
 
No niin, KAKSI kyytiläistä haettu :heart:
Kuka olis arvannut, että tästä tulee näin hyvä päivä... en minä ainakaan =)
Kiitos vielä miljoonasti kaikille tsempeistä, ootte kyllä saaneet mulle hyvän mielen!! :)
Barba-kulta, mähän lupasin, että perässä tullaan ja tässä sitä nyt ollaan :O vielä kun plussaat ja vedät mutkin mukanasi... ;)

Toinen niistä oli kaunis 4-soluinen TOP, ja toinen sitten vasta 2-soluinen, ihan ok, mutta hidas... mut silti yhtä rakas ja tärkeä ;) Tästähän tämä piinailu nyt sit vasta alkaa, mutta en kyllä osaa sanoin kuvata, miten helpottunut olo, kun edes tähän asti päästiin... oli toi vaan niin jännää!!! :eek:

Snoww Meillä on aina suositeltu vaan yhden alkion siirtoja klinikalla, mutta viime hoidossa (kolmas) ruvettiin jo ite ruinaamaan kahta, kun kerran mitään ei ollut koskaan tapahtunut, ei mitään yritystäkään. Ja suostuivat sitten, ja tällä kertaa ei mitään kyseltykään, kun oltiin niin kovasti tuotu esille, että ehdottomasti halutaan kaksi jos niitä vaan tulee. Mut oon ymmärtäny, että jos nainen on terve, eikä kovin iäkäs, niin ekaks lähdetään yhden siirroista liikkeelle. Tosin yksityisellähän varmaan on itellä enemmän sananvaltaa noissa, ja uskoisin, että jos ei mitään ehdotonta syytä ole kieltää, hyvinkin saa läpi toiveen kahden siirrosta...

Susu Kaikki on varmaan ihan hyvin, ja toi huolehtiminen varmasti kuuluu asiaan ;) :heart: Eikä lopu edes siihen maailmaantuloon, sen jälkeenhän ne huolet ja murheet vasta alkaakin :LOL:
Mutta itsekin kävisin tsekkaamassa ihan oman mielenrauhan vuoksi :) Tosin jos mut joskus raskaaksi saadaan, mä varmaan hyppään tsekkailemassa ihan kiusaksi asti... heh. Mutta lämpimiä ajatuksia sinne!!! :hug:

Pitikin vielä kommentoida, että mulla on aina ihan samanlainen olo piinisaikana, ku Ellillä, että sit ku testipäivä lähestyy, haluaisin pysäyttää ajankulun. Kun siihen testiin asti kaikki on vielä mahdollista... Tsemppiä vikoihin piinailuhetkiin, peukut (ja kaikki) on pystyssä!!!!! Paaaaaaljon plussaonnea!!!! =)

Lili ja Pikkiriikkiset PP0

*Ai niin, piti vielä lisätä, että nyt siis PP0, eikä vielä oireita :LOL:
Tosin kun ajeltiin klinikalta pois, tuntu mahassa vähän menkkafiiliksiä, mutta sanoin miehelle, että ei vielä vaivuta epätoivoon :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Lili,ihanaa,huippua,onnea kyytiläisistä ja tästä se piinailu sit alkaa,mutta paljon mukavampi sellainen,kun toi hurja jänskääminen saako edes kyytiläisen=)

Susu,ihana kun lähettelet klemmareitakin,jospa ne nyt tosiaan auttais=) Itse jo mietin,et pitäskö tunkee erikeepperiä tuolta alakautta,josko se auttas:LOL:
Ja varmasti Susu kaikki on kunnossa,mutta hyvähän se on aina varmistaa!!!

Snoww,mä taas tykkäsin hurjasti niistä zumenon-pillereistä,mulla oli niin hyvä ja tasanen olo niitten aikaan,et ihan tulin jo hyvälle mielelle,kun hoksasin,et tulevaisuus on turvattu,kun eikös niitä samoja nappeja popsita vaihdevuosiin:p

Elli ja Lili,täällä myös yksi,joka haluaisi piinaillessa pysäyttää ajankulun,tää piinailuaika on siitä niin ihanaa,kun "ollaan raskaana,kunnes toisin todistetaan" ja eilen mun lääkäri sanoi,etten voi nyt muuten itse sössiä tätä hommaa,kun rehkimällä ja kuntoilemalla KOLMEN päivän aikana liikaa,muuten kiinnittyminen on korkeimman kädessä.viimeks piinaillessa mä suurinpiirtein makasin jalat kohti kattoo,ettei alkio vaan putoa kyydistä:O Mut nyt aijon elää täysin normaalia elämää.Piste.Syyttelempähän sit itseeni esim.kahvin juonnista jos taas tiputaan korkeelta:stick:

Mut huippua kyl Lili,et kaikki menikin näin hyvin,onneeeeeeeeeee vielä=) Ja nyt sit seuraavaks jännätään Elliä ja toki kuullaan siinä välissä Susun ihania ultrakuulumisia:heart:
 
Barballe ja Lilille kovasti onnea kyytiläisistä!! :heart: Taaaas tippa linssissä täällä, kun oon nii onnellinen teijän puolesta!! Must on kyl tullu ihan kauhia pillittäjä! :LOL: Päivitetäänkös teille testailupäiviä?? :p Se on sit teijän vuoro tytöt repästä ne plussat seuraavaks, kun saadaan toi Elli siirrettyä ensin tonne plussanneisiin...

Marlaa: :hug:

Ellin puolesta jänskätetään täällä kovasti!! :heart: Niin hyviltä kuulostaa sun oireet kyllä!!! Plussatuulia täältä sinnepäin puhaltelen!!

Susu: Mua pelottaa myös ihan hirmuisesti välillä, että onko sieltä masusta kaikki elämä jo loppunu, ja meillä kans ukko jo ihan hätää kärsimässä mun kanssa, ku mietin ja pohdin, pohdin ja mietin! :( Mut välillä taas on sellanen olo, että tästä olosta päätellen siellä on PAKKO olla jotain elämää!! Eikai oireita voi olla, jos kehitys ois loppunu?? Mut tuu pian kertoo meille hyviä uutisia, ehkä se herättää enemmän uskoa mussakin, että kaikki täälläkin on edelleen hyvin! :heart: Mä oon kans jo miettiny ultrassa käymistä, mut sit oon aina tullu siihen tulokseen, et jos jotain ois tapahtunu, ni kuitenkaa ei kai ois mitään tehtävissä... Ihan paniikissa oottelen nt- ultraa...
Ja nyt muuten sitte justiinsa lakkaatte kaikki morkkaamasta pakastettuja alkioita!! Ne tarraa ihan hyvin kiinni, sanon mää!! Sitkeitä sissejä, ei pakastesiirtoihin saa menettää luottamusta! NIH!!
snoww: Tuohon kahden alkion siirtoon vaikuttaa sun ikä, hoitopaikka ja alkioitten laatu ainakin. Varmaan myös lapsettomuuden syy. Ja ehkä saatujen alkioiden määrä siinä mielessä, että jos tulee vaikka vaan kaks alkiota, ni tuskin yhtä pakastetaan, en kyl varma oo? Tuntuu, että kaikki jotka täälläkin on yksityisellä ollu, ni on saanu toivoa kahta, ja mielipidettä on kuunneltu. Mä julkisella puolella olin liian nuori ja liian vähän "viallinen", että mulle ois missään tapauksessa ekassa hoidossa kahta siirretty. Jos kolmanteen siirtoon mennessä ei ois tärpänny, ni sitte ois katottu uudestaan. Ja ehkä ihan hyväkin, ettei kahta mulle heti siirretty, koska heti ekasta tärppäs... vaikka oishan kaksoset ihanat, mut on siinä ne riskit aina pelottelemassa. Minkä ikänen sä muuten olitkaa?

Missäs Eina? Saatika Iinamiina, ei oo aikoihin kuulunu mitään...
 
Sera: Eina täällä vaan taustalla tuskailee omaa napaansa.. Saa niin oman mielen matalaksi kun sitä vaan miettii että miksi ei meillä.. Ei edes sitä yhtä kelvollista alkiota saada aikaan :'( Kaikki jotain 4-luokkaisia paskoja.. jos pitää mennä "top"(1), "hyvä"(2), "huono"(3), "roskis-kama"(4)... Niin miksei meille edes sitte noita huonoja voitas saada siirtoon!!

Täysi oikeus hehkuttaa täällä kaikkea kaikilla..en mää sitä. Mutta muistanpa taas oman tilanteeni ja se vaan alkaa niin masentaa :( Ehkä siksi mun olis parempi ottaa hiukan etäisyyttä tänne tällähetkellä.

Mutta älkää siis tosiaankaan ymmärtäkö väärin! Aivan mahtavan ihanaa että barba ja lili ovat saaneet kyytiläisiä!! Onnea teille aivan kamalasti! :heart: (mutta voi kunpa mäkin edes kerran saisin konkreettisen mahdollisuuden mulle siirrettävien alkioiden kanssa)

Niin ja snoww:lle... mä oon saanu kahden siirron sen vuoksi että mun alkiot on olleet kaikki 4-luokkasia (eli huonoimpia mahdollisia, jotka eivät kestä pakastusta).. eli ei varmaan sen enempää tartte selitellä :(

Voihan himputti ku osaa nyt masentaa taas... :kieh:
 
Voi Eina: :hug: x 1000!!!!!!
Niin kovasti toivoisin, että te onnistuisitte.
Kurjaa, että mieli on matalana, niin meillä kaikilla vuorollamme, ja saa ollakin. Ihan varmasti saatte vielä hyviä alkioita, ja plussan kanssa. Oon ihan varma.
Mulla on vähän väliä mieli matalana, kun vaikka saadaankin joka kerta yksi tai kaksi kohtalaista alkiota (tänään oli ainoa kerta ikinä, kun sanoivat topiksi), niin siitä huolimatta ei tule plussaa, eikä mitään kiinnittymisen yritykseen viittaavaakaan... Niin ja euroja menee nykyisin 3000-3500e per kerta, kun kelakorvaukset on käytetty, ja ilman yhtään alkanutta raskautta ei uusia ole vissiinodotettavissa :| Ni onhan tääkin säälittävää, että olen ihan tohkeissani jo siitä, että päästään edes siirtoon asti. Mutta niin, tiedän, pakkohan sinne siirtoon asti on päästä. Voi voi, kun osaisin lohduttaa sua :heart: Mutta ihan oikeesti oon ihan varma, että vielä te onnistutte! Pakkohan tuolla pitkääkin pidemmällä ja perusteellisella hoidolla on tulla tuloksia. Pakko!!! Voimahali sulle!!!
 
Kiitos kaikille, ei mulla hätää ole. Kävin tänään ostoksilla, ihan vaan turhamaisuuttani. Ostin kotiin kaikkea kaunista, mikä oli turkoosia, ihania vaatteita pojalle ja itselleni. Käytiin syömässä hyvin. Rahaa meni törkee määrä. Eipähän tarvii säästellä lääkkeitä varten.

Einalle kovasti jaksamista, tää on kurjaa.

Lilille onnea kahdesta vauvan alusta.
 
Lili, valtavan jättisuuret onnittelut kahdesta kyytiläisestä! :kiss: Sullekin lähetän nyt purkkaa, klemmareita ja sitä erikeeperiä, että tarraavat lujasti kiinni!!

Ultrasta on kotiuduttu, ja olihan siellä kaikki ok... :ashamed: :heart: pikkuinen näkyi jo selkeästi, kädet ja jalat erottu, pituutta 32 mm ja sydämen syke 179. Vastasi viikkoja 10+1 ja niskaturvotusta ei ainakaan nyt näkynyt. Voitte uskoa että suuren suuri kallio vierähti sydämeltä.. Oli todella asiallinen lääkäri, taitaa olla Turun äitiyspolin vastaava lääkäri, juteltiin sitten samalla vielä tuosta migreenin hoidosta. Ja huomasi jopa mun papereista että olen käynyt syyskuussa -07 kun lopetettiin ehkäisy, sanoi että aika pitkä matka meillä on ollut .. tosi ihana!

Sera, jos sulla on oireita niin ei ole mitään hätää!! Mä ehkä hätäännyin siksi kun tuntui että oireet vaan häviää, ne pienetkin mitä on ollut. Ehkä mun pitää sitten vaan uskoa että olen onnekas jos selviän näin vähillä vaivoilla. Nyt jaksankin hyvin tuonne NT- ultraan..

Mä uskon että te ymmärrätte paremmin tän mun tuskan, sitä vaan niin paljon pelkää että tää onni otetaan pois kun ei sitä tähän saakkakaan ole saanut.

Ihanaa viikonloppua kaikille, ja leppoisia piinapäiviä Ellille, Barballe ja Lilille!! :heart:
 
Lilille valtavasti onnea:flower:

Ja kaikille kiitti vastauksista, kävi yhteenvetona selväksi että kahden alkion siirtoon ei mun kohdalla suostuta tai ei viitsi kysyäkään ehkä parempi kun ei, meidän molempien suvuis kuitenki luomukaksosia, joten..

Sera: Oon 32v.

ja sit just se että oon ennen tullut tosi helposti raskaaksi ja kun ekas icsiski plussasin niin ei varmasti suostuisi kahden alkion siirtoon, en viitsi kyllä kysyäkään sitten kuitenkaan ku tuli loppuraskaudes silloin rytmihäiriöitä...(että ei aivan terveeksi tuntenu oloaan silloinkaan) silloin vuonna 2002. (Huh ompas siitä pitkä aika, tuolla se sohvalla kattelee simpsoneita ja syö hyväskää, mun isovauva:LOL:)
Tänään olin kans tyttösen kans soppailemas, sit iski kauhia migreeni ku oksettiki, oiskohan sit tullu noista zumeista? muuten on menny hyvin näiden lääkkeiden kans. Piti tosiaan sit kesken kirpparikierroksen ajaa vain kylmästi kotia, peiton alle.. niin kauhia olo tuli.
 
Hengissä täällä ollaan. Jotain on nyt selvästikin tapahduttava ja muututtava. Tää ei voi olla kovin normaalia. Vähän niinkuin kaksisuuntainen mielialahäiriö minikoossa. Hallitsee ja määrittelee liikaa mun, ja koko perheen elämää.

Tänään sain ensimmäisen pistoksen mahaan. Keskiviikkona eka ultra. Toivottavasti tällä kertaa ei tarvis pistellä kahta viikkoa. Oon ollut pöyristynyt, kun jotkut pääsee lukemani mukaan punktioon viikossa. Mut mähän oon todistetusti hidas. Toisten limisten paksuudetkin ihmetyttää ja masentaa kun itellä aina siirrossakin hädin tuskin 8mm ollut. Sekin pelottaa, että punktion täytyy olla ihan järkyttävä tuska nyt, kun viimeksi ei tuntunut missään. Sehän on nyt melkein kiveen hakattu fakta.

Näillä nyt tässä vaiheessa madellaan eteenpäin.. Onneks on tuo despe tuossa naapurissa olemassa, se saa kiusata mua kyllä läsnäolollaan ihan mielinmäärin :)

Ilmeisesti hirveesti tapahtumia, kun niin hirveesti tekstiäkin. Täytyy myöhemmin palata asiaan. Kaikille yhteisesti :hug: ja :heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä