KESÄ 2010 hoidot

Iinamiina, ihanaa kuulla sinusta, suuret halit! Ja kovasti tsemppiä piikittelyyn!

Satuitko katsomaan tänään Sydänääniä sarjaa? Siinä oli tyttö jolla ollut pitkään masennusta ja käyttänyt koko raskauden ajan jotain lääkettä? Ja kaikki oli hyvin vauvalla. Ajattelin jos se toisi positiivisia ajatuksia sinulle?

Haleja! :hug:
 
Lili ja Susu, ihania uutisia :) ..välillä ihan sydän syrjällään avaa tän ketjun, kun pelottaa.. Onneks nyt oli pelot ihan turhia!!
Lili, kuule kyllä nyt saa jo iloita ja innostua vaikka kuinka, kun se on ihan oikeesti mahollista, että sä kannat nyt sisälläs teiän lasta/lapsia. Nyt pikkiriikkiset tarratkaa äippään kiinni, siellä ois kuulkaa niin niin hyvä kasvaa vielä monta kuukautta!!
Ja Susu, hyvä kun kävitte ultrassa ja sait mielenrauhan. Niinhän tuo on, että kantaa sisällään jotain niin käsittämättömän arvokasta, että pelkkä ohikiitävä ajatus siitä, että sen menettäis, on jotain aivan kauheeta. Ihana, että kaikki hyvin ja nyt alkaa olla jo sellaset viikot, että olet vaan kuten Sera myös oikein turvallisella mielellä :)

Eina ja Iinamiina, kyllä se vaan oikeesti on tosi raskasta lukea toisten onnesta, kun itsellä on huono olla, pelottaa ja masentaa ja kaikki näyttää mustalle. Vaikka kuinka haluaa ja iloitseekin toisten puolesta. Yhtä lailla te olisitte ansainnu valosampia päiviä, mietteitä ja tulevaisuuden näkymiä, ja oon ihan 100% varma, että tuutte niitä ennemmin tai myöhemmin kohtaamaan. Ja jo ennen ku pahijen päivien voi sanoa tältä erää olevan takana, toivon teille molemmille sellasia ihan arkisiakin ilon pilkahduksia, joiden voimalla taas jaksaa hitusen verran eteenpäin. Muistakaa, että teiän ei tarvii olla yhtään sen vahvempia ku ootte, ja silti kyllä pääsette eteenpäin.

Elli, sun tai siis teiän :) puolesta peukut ja muut korkeella!!

*muoks* ..vielä piti lisätä, että Lili, ne menkkaoireethan on yhtä kuin alkuraskausoireet, sehän on täällä todistettu monet kerrat ;) :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Susu,onneksi kaikki oli hyvin,ihanaa:heart:

Ja anteeks,kun ehkä "vähän"liikaa täällä hehkuttelin:ashamed: Sitä ei vaan typeränä tule aina ajateltua miltä oma hehkutus voi toisista tuntua:( Mä vaan olin jo niin varma,ettei siirtoon edes päästä,niin leijuin sit jossain tuolla korkeella,kun kyytiläiset sain.Mä oon Eina ihan varma,että te tulette vielä onnistumaan,teillä on kuitenkin jatkot selvillä,jos tää hoito ei tuo plussaa,mut kyllähän se tuo:)
Meillä tämä on nyt viimeinen hoito ja tämä oli viimeinen siirto,joten tässä on nyt meidän AINUT mahdollisuus:O Tuntuu ihan kamalalta ajatus "luopua"teistä,mut ei ajatella sitä vielä,nyt on vielä nautittava,kun pörröt on matkassa:D

Iinamiinalle iso halaus:hug: Voi kun saisit mielen taas paremmaksi,mutta jospas se nyt muuttuisi ääni kellossa,kun pääsit taas tosipuuhiin ja ihanaa et Despe on siellä sun tukena,voimia:kiss:

Kielolla ne viikot käy vähiin,ajattele,ens viikol jo huhtikuu ja sit heti perään toukokuu,vaude:heart:

Ellin puolesta täälläkin jännätään ja peukut on kohti kattoa!!!

Mites Lilin piinailut lähti käyntiin? Mulla on edelleenkin maha ihan turvoksissa,piikittelyn ja punktion jäljiltä,vai söinköhän mä oikeesti huomaamattani itteni tämmöseen kuntoon:p Hitsi jos kaikki housut pitää vyötäröstä leventää:ashamed:

Mukavaa lauantaita ystävät rakkaat,mä lähden kohti eläinlääkäriä,lähtee meijän pojalta pallit:LOL: Siis kissalta,ei muilta perheenjäseniltä...
 
No voi taivas, MITEN HYVIÄ UUTISIA TÄÄLLÄ OLI!!!!
Onnea Elli plussasta!!! :heart: + :flower:
Tuli tippa linssiin ja meni kylmät väreet, aivan ihana uutinen! Nauti siitä!!!
Oon ihan täpinöissäni tästä uutisesta =) Voi että ku ihanaa, onnea!

Barba Mullakin tuli huono omatunto kamalasta hehkuttamisesta, mutta kun oli niin kauheen jännät paikat, että päästäänkö edes siirtoon ollenkaan... :ashamed: Pitäis osata olla hienotunteinen, kun täällä kaikki ollaan kuitenkin vuorollaan ihan eri tilanteissa: toiset onnensa kukkuloilla samaan aikaan ku toiset on murheen alhossa... Mutta luotan, että kaikkien meidän vuoro tulee iloita vuorollaan :heart:

Iinamiinalle ja Einalle voimia :hug: Vielä se aurinko paistaa.

Mulla käynnistyny piinailu tosi levollisin mielin, ja koska mielialan pitäminen korkeana kasvattaa mahdollisuuksia, aion pitää mieleni iloisena ja levollisena vaikka hampaat irvessä :hug: Muistelen lukeneeni netistä tutkimuksesta, jossa todettiin, että jo alkionsiirron jälkeen toimenpidehuoneessa (tai toipumishuoneessa? en muista...) ollut klovni (!!! joo, uskokaa tai älkää) kasvatti onnistumismahdollisuuksia, eli teki hyvää nauraa heti toimenpiteen jälkeen, ja olla iloinen... Kaikkea sitä kuuleekin :LOL: Mun piti eilen sanoa siellä, että no nyt mä ottaisin sen klovnin tänne, mut unohdin... ;) Ja tosiasiassa klovnit on musta pelottavia, että mulla siitä ei olis apua, mutta you get the point.

Hehheh, Kielo, tosiaan! Nyt mä voinkin ajatella ne menkkaoireet tolta kannalta, ja olla ylpeä universumin aikaisimmista raskausoireista... :LOL:

Barba samassa veneessä ollaan: Kattelin eilen itteeni peilistä ja järkytyin, että kyllä se nyt vaan niin on, että oon onnistunut syömään itteni tähän kuntoon :( Oon mässäillyt ihan huolettomasti, ja tuudittautunut vaan siihen, että kaikki ylimääränen on turvotusta... Justiinsa joo!!!!!! :LOL: Kyllä tää ihan rehellistä läskiä on, oonkin onnistunu aika kiitettävän vararenkaan tässä hoitojen aikana keräämään.. :ashamed:. No, loppuelämähän niitä on aikaa koittaa hävittää...
 
Viimeksi muokattu:
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu


iinamiina----------2.IVF -------------punktio vko14

snoww-----------1.ICSI 1.PAS------------04/2011

Eina---------------3.IVF------------------04/2011

wilma32---------2.ICSI-------------------05/2011

Marlaa------------ ?? --------------- ??


*** PIINAILIJAT ***

barbapörrö13----3.IVF/ICSI---------- testipäivä ?

Lili_78------------- 4. ICSI--------------- testipäivä 8.4


<3 <3 <3 PLUSSANNEET <3 <3 <3


kielovanamo-------2.IUI------------ + testattu 3.9.2010 LA 15.5.
Pieni tiikeri-------1.IVF------------ + testattu 14.9.2010 LA 24.5.
Eintel------------1.IVF------------ + testattu 6.10.2010
desperate------1.IVF/ICSIn 4.PAS--- + testattu 19.10.2010 LA 24.6.
lakka83---------2.IVF------------- + testattu 24.12.2010 LA 5.9.
Susu75---4.ICSI/lahjasolut--------- + testattu 10.2.2011 LA 19.10
Sera2010-------1.IVF - 1.PAS------ + testattu 15.2.2011 LA 22.10
Elli82------------1.IVF - 1.PAS------------03/2011 + testattu 26.3 LA
 
Viimeksi muokattu:
Lista päivitetty, olipa se pudonnu kauas!

Onnea Elli! :heart: Siellä sä nyt olet plussanneissa, mä niiiiiiin tiesin tän!! :) Ja taas itkettää... :)

Ja Susu, ihanaa että kaikki oli hyvin! :heart:

Eina: :hug: Hitto ku mä säikähdin, kun luin tota sun kirjotusta, et ois muka jo tässäkin hoidossa selvinny, ettei taaskaan tullu soluja!! Sit kävin lukemassa sun blogia ja totesin, ettei sentää vielä olla siellä asti! Huh!! Tästä hoidosta niitä soluja nimittäin tulee, mä oon ihan varma, pakko tulla!! :heart:

Lili ja Barba, hehkuttakaa nyt vaan ihan rauhassa! :heart: Eiköhän täällä kaikki oo hehkuttanu ja kaikki vielä tulee jossain vaiheessa hehkuttamaan, että antaa mennä vaan! :D

Nyt omaa napaa... vähän huonoa kuuluu tänne... :'( Musta kans tuntuu, et oireet ois kadonnu melkee kokonaan. Ja eilen tuli pyyhkiessä paperiin VERTA!!! :( Kylläkin ihan vaaleeta vaaleenpunasta ja vaan pyyhkiessä kerran, mut kuitenki!! Nyt kertomaan mulle sitten kaikki, että toi on ihan normaalia!! Joooookooo?? Paniikki!!! :( :'(
 
Mäkin oon ihan varma, että Einalla tulee nyt soluja, ton pitkän lamautuksen on pakko toimia!!! :heart:

Voi Sera, mitä mä oon ymmärtänyt, niin noi alkuraskauden vuodot tuntuu olevan enempi sääntö ku poikkeus!!! Eli siitä ei voi päätellä vielä MITÄÄN. Ja oon käsittäny, että oireetkin vaihtelee, hetkittäin niitä on, ja taitaa olla ihan normaalia, että välillä ei tunnu mitään. Peukut on pystyssä, että kaikki on ok, ja olen siitä ihan varma. Huolehtiminen kuuluu ikävä kyllä asiaan. :hug: Ehkä ois hyvä mielenrauhan saamiseksi mennä varmistamaan, niin saat sitten olla levollisin mielin :heart: Ihan varmasti kaikki on hyvin.

).( Unohdin aiemmin kertoa sen testipäiväni, se on 8.4. HUI.
 
Ai niin, Sera, piti vielä sanoa, että oon lukenu ihan hirveesti blogeja tähän aihepiiriin liittyen, ja musta niissä on ihan järjestään raskauden aikana vauvelit lähettäny äidille terveisiä tuhruvuodon muodossa, toisilla enemmän, toisilla vähemmän, ja se ei silti välttämättä ole tarkoittanu mitään :heart: Varmaan monet jotka on näin pitkän ja kivisen taipaleen käyny, ovat vielä tavallistakin säikympiä tai ainakin huolestuneempia. Ja mitä Kielokin kauniisti sanoi, että edes ajatus siitä, että kävisi huonosti, tuntuu sietämättömältä. Äidit kun huolehtii... :heart:
 
Lili.huikeaa kerta kaikkiaan, onnea paljon ja ihmeiden aika ei sitten tosiaan taida olla ohi, nyt vaan klemmarit sitten kehiin ja klovnit ja kaikki:hug:
Elli:siis ei oo totta oot jo kolmas tän vuoden aikana plussannu, toi ei voi tietää muuta kuin hyvää tuleville piinailijoille !! onnea tosi paljon ja toivotaan et kaikki menee hyvin !!! tulipahan taas todistettua että pakastekavereillakin on oikeesti mahollisuus tarrata kiinni.Vähäx hienoo toi ultrajuttukin, mulla meni omaisuus kun sai omaan piikkiin ravata ultrissa mielenrauhan säilymisex.
Barba:kuulosti kauheelta kun kirjotit ton tän ketjun jättämisen, ei me susta luovuta, kukas täällä sitten piristää porukkaa ja saa ihmiset hyvälle tuulelle.olix teillä mitään suunnitelma b.tä muuten ( sori laho pää) jos ei ny onnais?( mitä ei siis saa tapahtua ja toivotaan ihan täysillä että kaikki menee nyt suunnitelmien mukaan) ja hei kyllä noilla hoitomäärillä jne saa todellakin hehkuttaa jos siirtoon pääsee ja piinailemaan ja siitä ei saa huonoa omaatuntoa kantaa.
Susu.hienoa et kaikki hyvin pikkuisella:heart:
Eina:voimia ja jaksamista ja toivon koko sydämestäni että sulla onnistuu vielä ja seuraavassa hoidossa.ja sun ei tarvii tosiaan olla ilonen kenenkään puolesta jos ei siltä tunnu.Elämä on välillä ihan sika epäreiluu kun muilla pakkaset tavaraa pullollaan ja joillekkin ei riitä niitä alkoita edes tuoresiirtoon/ kehity jne.jos ei sellanen katkeroita niin ei sitten mikään.iso:hug:
KIelo:voi apua sulla ei oikeesti oo enään pitkä aika h-hetkeen!!!joko alkaa jänskättään tuleva?sulla ilm.raskaus sujunu hyvin?
kaikille leppoisaa lauantaita ja piinailijoille eritoten klovniajattelua yllin kyllin=)
 
Lilille testipäivä merkattu :) Ja kiitos, kyllähän ne vuodot kai on aika yleisiä, mut huoli vaan on kauhee... ei kestäis enää tässä vaiheessa menetystä, kun on pitkän ja kivisen tien kulkenu, ja nyt jo näinkin pitkällä... toivotaan, että kaikki on edelleen hyvin! Olinhan mä ihan paniikissa ennen ekaa ultraakin, ja niin vaan oli kaikki hyvin, toivottavasti oon turhaan huolissani. Tota ultraan menemistä oon ajatellu sitten, jos vielä uudestaan tulee verta, tai jos tulee kipuja tai oireet ei palaa. Mä en ees tiedä, mihin pitäs ottaa yhteyttä? Ihan yksityisellekö, kun tuskin tollasen takia julkisella ees otetaan mua vakavasti :ashamed:
Nt- ultraan on vielä melkein kaks viikkoo aikaa... voi kun nyt sitä verta ei enää tulis, ni vois ootella siihen asti turvallisemmin mielin!!

Kaiken lisäks, mä oon kauheessa flunssassa TAAS!! :snotty:
 
sera:eek:li toi sun texti päivittyny justiin kun kirjotin omaani, joo ei kannata maalailla piruja seinille , vuodot on tosiaan ihan normaalia alkuraskauksissa ja jos sitä ei ihan kauhiasti tuu(kipuja tms ni kaikki varmaan ihan hyvin).kandee tietty mennä ihan oman rauhan kannalta näytille jos asia häirii.nimim.ite ravasin kun mikäki mielitautinen harvakseltaan lekurissa kaikenmaailman juttujen takia.( oon oikee lekurin kauhu odottajana)oireista taas ei kandee vetää mitään johtiksia, välillä niitä on ja välillä saatto kadota mullakin pitkäksikin aikaa kokonaan.oo vaan tyytyväinen jos ei tarvii halailla sitä pönttöä aamusta iltaan, mulla vieläkin vessa kutsuu joskus aamusin( rv 27 heh)
 
Elli, ihanaa, ihanaa, valtavan suuret onnittelut plussasta!:kiss: Kyllä se nyt on totta, sinä olet raskaana!! Ja olette aivan varmasti sen ansainneet, kyllä teilläkin on pitkä taival ollut, joten älä huolehdi "jonon ohi" kiilaamisesta! Nyt vain nautit! Ja ultraan joka viikko, vau, kuulostaa todella kivalta! Nyt sitten jännätään onko siellä 1 vai 2 vaavia matkassa, hui! :D

Lili, joo mäkin luin tosta klovnijutusta, ja sama juttu, eipä ne muakaan ihan kauheasti naurattaisi.. :LOL:

Barballe ja Lilille vararenkaan keräämisestä, kyllä se varmaan on enimmäkseen turvotusta kuitenkin? Toki myönnän että itsellä oli ihan sama efekti, annoin itselle luvan syödä, kun kerran muutenkin turvotti, miksikäs ei! No, nyt ne kilot sitten junnaa tossa vähän pidempään..

Sera, älähän huolestu vielä, se saattaa olla se veri ihan tuolta emättimen limakalvoilta? Sorry kysymys mutta oletteko harrastaneet seksiä? Se saattaa joskus ärsyttää limakalvoja? Uskotaan että kaikki siellä on kuitenkin hyvin!! Jos tuhrua kuitenkin tulee niin kannattaa soittaa neuvolaan tai terveyskeskukseen, kyllä ne sieltä varmaan ohjaa? Me mentiin suoraan Mehiläiseen kun "vika" oli vaan mun korvien välissä... ja kumma juttu että mullakin taas flunssaa, tuntuu että vastustuskyky on hävinnyt kokonaan, ennen en ollut juuri koskaan kipeänä. Oireista, mulla on siis tosiaan oikeastaan kaikki hävinneet, ja mun ymmärtääkseni tässä vaiheessa ne alkaakin jo laantumaan. Ainoa mikä oli eilen illalla että vatsa oli taas kuin ilmapallo, turvotusta siis.

Einalle myös jaksamista, toivotaan kovasti että tämä pitkä hoito nyt tuo teille paremman saaliin, ja ymmärrän täysin että et jaksa hehkuttaa meidän muiden onnea. Se on täysin sallittua.

Ihanaa aurinkoista lauantaipäivää kaikille, ja varokaahan liiallista uv-säteilyä! ;)
 
Ellille ihan mahoton kasa onnea :flower: :heart:

Äh ja Argh mua... Marlaalle mun piti jo viime kirjoituksessani antaa suuri :hug:

iinamiina: Tsemppiä uuteen hoitoon! Ja jaksamista olotilan kanssa.. Ei ole helppoa ei.

kielovanamo: Kiitti :hug: toivotaan tosiaan niitä valoisampia päiviä, ainakin jossain muodossa...

brbapörrö ja lili.. ette te mitenkään ole liikaa hehkuttaneet. Teillä on ollut täysi syy hehkuttaa! Ja mä en tosiaankaan ole tarkottanut/edelleenkään aio tarkottaa sitä että täällä ei saa hehkuttaa. TÄÄLLÄ PITÄÄ HEHKUTTAA! Mutta sille ei vaan voi mitään kuinka sitä muistaa aina silloin sen oman tilanteen..

barba: Onhan meillä joo jatkot selvillä, vaikka tämä hoito ei tois sitä onnistumista... mutta on se aika suuri paikka lähteä lahja-alkioilla yrittämään.. Ihan eri kuin omilla soluilla. Aivan kuten oikea adoptio on suuri asia, niin on minulle/meillekkin tämä "mini-adoptio". Olishan tuo nyt kuitenkin aivan hemmetin mahtavaa onnistua omilla soluilla ja nähdä meistä kahdesta tullut jälkeläinen. Eli ei silleen kauheasti lohduta sekään että se b-suunitelma meillä on. Mutta parempi tietenkin kuin ei mitään ja jos niihin joudutaan lähtemään niin ihan yhtä rakas tulee tulokas olemaan..en mää sillä taas tätä meinaa. Mutta siis isoja päätöksiä ja iso juttu!

Toivon Sera täydestä sydämestäni että toi sun vuoto on harmitonta (niinkuin yleensä se on) :heart:

despe ihana.. kiitos :heart: Ja kyllä mä oon oikeesti onnellinen toisten puolesta. Tässä nyt vaan mättää se kun tulee vaan niin huono mieli, kun aina joka ikinen kerta muistaa tän oman toivottoman tilanteensa. Mutta kiitos sanoistasi! Minäkin toivon.. vaikka uskoa ei tahdo riittää..

niin ja tuosta klovnista.. Mäkin olin lukenu sen kuinka naurulla voi olla vaikutusta.. ennen mun toista tuoresiirtoa.. Ja se kuinka mä sain jälleen kerran musertavia uutisia mun alkioiden laadusta siellä siirrossa, sai mut itkemään.. Ja mä itkin melkein koko automatkan kotiin (reilu 100km). Kyllä mä totesin mun miehelle että eipä tullu sitte paljon naurettua ei! Kyllä tämäkin yritys on nyt tuhoon tuomittu ja niin se oli! Kai se pitäis ens kerralla kokeilla tuota naurua eikä itkua.

Ja ystävät rakkaat: Älkää sanoko että te tiedätte että ensi kerralla mulla onnistuu/tulee soluja (--->siis alkioita, soluja mulla kyllä tulee..tai tuleehan noita alkioitaki jos tarkkoja ollaan.. mut ne päätyy roskiin huonouden vuoksi), ei se auta. Te ette voi tietää, kukaan ei tiedä. Toivokaa mielummin puolestani! Kiitos ja anteeksi!

Sori ko mä oon taas näin negatiivinen, mutta ku ei voi mitään. Parempi olis ehkä nyt pitää suunsa kiinni ja kommentoida teidän jutut.. pysyis mölyt mahassa!!! Tai parasta mun olis kyllä kokonaan nyt pysyy poissa täältä, mut en pysty :) Pysyis vaan oma mieli parempana ja se olis varmaan kohta alkavan hoidon kannalta parempi (tai onhan tää alkanu jo helmikuussa)... mutta you know

*muoks* ja kai osittain tämä kohta loppuun asti saatettava hoito myös vaikuttaa mun mielentilaan.. Mua pelottaa niin vietävästi :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Voi Eina :hug:
Tottakai pelottaa, ja ei kai kukaan niin teräsihminen olekaan, ettei pelottais. Mutta toivotaan kuitenkin menestyksekästä hoitoa :heart: Esim IVF:ssä on vissiin paljonkin vaihtelua esim. siinä, minkä verran soluja hedelmöittyy eri kerroilla, ihan selittämätöntä sellaista, niin luulisi, että sekin voi vaihdella, tuleeko menestyviä alkiota vai ei. Kiva että olet täällä meidän kanssa :heart: toivotaan, että täältä joskus saa myös hyvääkin mieltä ja positiivisia fiiliksiä :) Tiedän kyllä, miten raskasta on lukea välillä toisten onnistumisista, kun tuntuu, ettei se ikinä tule omalle kohdalle :|
Paljon voimia!!! :hug:
 
Elli onnea kovasti, ihanaa. Tää taas luo toivoa tulevaan.

Eina voi että, en oikein osaa sulle sanoa mitään. Kaikki tuntuu niin kliseeltä. Oon pyyhkinyt varmaan kymmenen lausetta pois kun en osaa sanoa mitään järkevää, mutta kovasti toivon sinulle jaksamista kivikkoisella tiellä. :hug:
 
Elli, onnea ihan valtavasti :heart: ..uiui, miten onkin ihanaa :) ja aivan huikee mahdollisuus, että pääsee joka viikko ultraan!

Sera, vuoto on ihan normaalia, jos alkaa kunnon verta oikein tulemalla tulemaan tai tulee isommin kipuja, niin sitten pitää enempi huolestua. Meille varhaisultrassa sanottiin, että jos jokin asia kovasti huolestuttaa voi sinne lapsettomuuspolille soittaa. No, ei sellasta tilannetta onneks tullu, enkä siis tiiä, olisivatko antaneet kuinka helpolla ajan, mutta kantsii soittaa, jos mietityttää. Samoin neuvolassa sanottiin, että soittaa vaan, jos alkaa pelottaa, niin siellä ultrataan. Muutaman kerran sitä syksyllä mietin, mutta pelkästään tietoisuus siitä, että sinne voi soittaa jotenki mua rauhotti. Että jos vielä maanantaina siltä tuntuu niin senkun soitat vaan! Ja nuo oireet tosiaan monella häviää just noilla viikoilla, joten sitä ei kannata pitää minään merkkinä.

Despe, juu, jännää on.. :eek: ..mut mulla on sellanen tunne, että oon valmis h-hetkeä varten, kun se koittaa. No toivotaan, ettei vielä kuukauteen, mut kuiteskin. Mulla tosiaan on menny kyllä hyvin, sitä on edesauttanu se, että en oo töissä vaan opiskelen, joten oon oikeestaan jo joulusta saakka ottanu suhteellisen lunkisti, kun ite kerran voi omat aikataulunsa säätää :)
Saas nähä kuinka monta vauvaa meiän ketjussa on vuoden loppuun mennessä.. aika monta!! Ja niin kauan kuin toivoa on niin toivotaan, että kaikki tekin jotka nyt vielä ootte listan ensimmäisessä osiossa tipahatte kukin vuorollanne koko listan hännille tuonne Ellin alle :)
..ja nyt sit jännätään sitä, että kuka alkaa oottaa meiän listan ekoja tuplavauvoja.

Ja vielä Eina, niinku toisilla on oikeus täällä hehkuttaa, niin sulla ja muillakin on oikeus täällä myös itkeä!! Iso hali sulle ja TOIVOTAAN :hug:
 
Viimeksi muokattu:
voi hemmetin hemmetti ko kirjotin pitkät pätkät.. osuin johonki nappiin ja kaikki hävis :kieh: Ei hyvin mee!

Eli ihan lyhkäsesti uudestaan...

Marlaalle olin kirjottanut jottain.... että en itekkäään tiä mitä mä haluisin mulle sanottavan. Iso rutistus olis tällä hetkellä enemmän kuin tuhat sanaa! Ja sitä että itsekullakin on täällä kivikkoinen tie.... eli iso rutistus myös sinulle :hug:

kielolle :heart: ja oot täysin kyllä oikeessa sanojesi kanssa!

Lilille oli mulla pitkät pätkät!!!! no jotain sellasta et lääkäri meinas meidän kohdalla että niin tasalaatusen huonoa ollut jo kahdella eri kerralla usean alkion kanssa, ettei varmaan ole pelkkää sattumaa enää meidän kohdalla. Mahdollisuudet kuitenkin siihen että sieltä saataisiin huonojen joukosta joskus joku hyväkin on kuitenkin edelleen mahdollista. (tuskin kuitenkaan useampaa)

Ja mulle siis riittäis kyllä se yksikin ok-oleva alkio!

Ja kiitokset piti Lilille :heart: ja tuota öööööö ko muistasin nyt... Niin että kyllä mä täältä myös hyvää mieltä saan ko te kaikki ootte niin ihania :kiss: sillä mä en voikkaan täältä poissa pysyä (vaikka ehkä olis välillä parempi)

Susulle paljon onnea taas hyvistä ultranäkymistä!

Sera on mielessä jälleen! Eihän oo enemäpää tullu nyt vuotoa?

Ellille vieläkin paljon paljon onnea!

Mull aon hiukan parempi mieli.. Mun muru vei mut tänään irtokarkkiostoksille suureen karkkikauppaan, kun näki et mul on milei maassa. (en kyllä yleensä ole tunnesyöppö, mut nyt tuli parempi mieli). Mulla on jo pitkää haluttanu irtokarkkia, mutta en ole syöny! Saati mitään muutakaan herrkua en oo syöny tän viimeisen hoidon vuoksi. Ei mulla paino-ongelmia ole olleskaan, mutta kun mulla on noita sokeriongelmia. Sen vuoksihan mulle noi metutki nyt tuli mukaan kuvioihin. oon sitte aatellu että en turhaan viitti pistää verensokereita heittelemään kun lääkkeitäkin siihen vaivaan syön. Mutta aattelin nyt sitten tänään et jos mun alkiot on aina olleet paskoja niin tuskin tää yksi karkinsyönti-ilta siihen mitenkään vaikuttaa että ei muuta ku Eina lähtee telkkarin eteen nyt vähän väänteleen herkkuja naamariin! :popcorn: :wave:
 
Hirmuisesti onnea Ellille plussasta! Vuosi on hyvin lähtenyt käyntiin tässä ketjussa. Toivottavasti kaikki päästäis plussa junan kyytiin.
Barbapörrölle ja Lilille onnea kyytiläisistä. Plussatuulia toivon teillekkin.
Marlaalle pahoittelut ja halaus. Tsemppiä myös muille.

Itsellä vielä viikko jännitettävää alkaako seuraava hoito kohta ja kuinka mennään. Miehen spermanäytteen tulokset tuli torstaina, aika heikko on näyte ollut, ei ole kahden kuukauden lääkitys hänellä auttanut. Mutta toivottavasti päästäis taas yrittään kun puoli vuotta jo edellisestä hoidosta.
 
Eina, lämmin rutistus :heart:

Hyviä uutisia Barballa, Lilillä, Susulla.. ketä muita vielä, mutta ONNEA teille kaikille! Ja Seralla kuitenkin pyllynjuuressa joku näppylä revennyt vaan, siitä se tuhru tuli :) mielenrauhaa sullekin! Ja ennenkaikkea onnea ELLILLE!!! Ihanaa! :heart: Ja luojan kiitos sun limikses! :D Antaa toivoa minullekin surkealle kalvojen kasvattelijalle. Sentään muniksia oon kai onnistunut ihan hyvin hautomaan.. (15 kypsää viimeks) toivottavasti myös tällä kerralla tulis riittävästi. Viimeksi aloitettiin annostuksella 150IU ja nyt mennään heti 225IU, ihan kiva nousu?

Mut mä vaikutan jotenkin muutenkin kuivuneen ihan täysin, menkat ei kestä enää ku jotain päivän kaks ja nekin ihan säälittävän niukat ja olemattomat! Mitä tää on, mitä tapahtuu, alkaaks mun kroppa jo vetelee viimeisiään, 36-vuotiaana hä???? :(

Susu, juu olen katsonut kaikki 'Sydänäänet', eilenkin. Kyllähän se järki sanoo että ei ne koulutetut lääkärit ehkä valtavia riskejä potilailleen määräis.. mutta silti. Kun jo kahteen perussairauteen syö lääkkeitä, niin ei tunnu kivalta enää lisätä tuota kuormaa jotenkin :( toinen on vielä lääke, josta 'tyhmät' terveyskeskuslääkärit sanoo että ei missään nimessä saa syödä raskauden aikana! Justjust. Noh, minä syön loppuelämäni, tulin raskaaksi tahi en. Suurempi riski se kuulemma on molemmille, jos jättää syömättä ja äiti (ja suolensa) voi huonosti. Ei tässä muuta voi kuin luottaa niihin lääkäreihin. Hyvä uutinen on se, että viime kontrollikäynnillä tuon suolen osalta kaikki näytti tällä hetkellä tosi hyvältä ja kaikki mahdolliset arvot jotka verikokein voi ottaa, olivat erinomaiset.

Istun yksin sohvalla ja juon jaffaa ja syön suklaata.. vaikken edes tykkää suklaasta. Mies toi kauppareissulta lohduksi vissiin kun itse 'joutui' lähtemään joukkueensa päättäjäisiin. Tää on niin kohtalon ivaa.. just nyt, just ennen punktiota se 'joutuu' ottamaan vähän alkoholia, niin eiköhän vaan kaikki siittiöt tuhoudu nyt. Oon syöttänyt sille jo monta kuukautta sinkit ja kaikki maholliset vitskut, niin hukkaan meni.

(no ei kai ny sentään..?)
 
Ohhoh,tännehän oli tullut päivän aikana tekstiä:O

Ellille hurjasti onnea plussasta,ihanaaaaaaa:heart:

Sera,toivottavasti kaikki ok ja verta ei ole enää tullut?Varmasti säikäyttää,mutta kyl mäkin uskon,et kaikki ok:heart:

Wilma,kiva kuulla sinustakin,toivotaan,että pääsette pian eteenpäin.

Eina,mä ainakin rutistaisin sua hurjan kovaa,jos olisit täällä:hug: Ja Iinamiinaa myös:hug: Toivotaan,et saatte nyt paljo soluja ja alkioita ja pääset kokeilemaan sitä pitkää viljelyä,mistä mä jäin vaan haaveilemaan;) Ja ei kai yks "ryyppyreissu"voi tuhota kuukausien työtä,en ainakaan usko!!!

Despe,joo meillä ei ole enää suunnitelmaa b:eek: Tähän loppuu tämä vaihe meidän elämästä.Toivottavasti se päättyy plussaan,mutta pahoin pelkään...ei meille niin hyvin voi käydä:( Me ei voida noihin adoptioihin lähteä,koska me ei olla naimisissa ja koska miehen näyte oli huonontunut noin hurjasti,niin ei edes luovutettuihin munassoluihin:kieh: Tällä hetkellä vois jo heittää kirveen kaivoon,on nimittäin maha ihan "tulessa",tuntuu siltä,et kroppa yrittäs työntää koko kohdun ulos.Välillä pitää ihan heittäytyä makaamaan,kun kivut on niin kovat:( ja nämä ei kyllä ole mitään kiinnittymiskipuja,ei kai se näin hirveesti voi koskee??!!!

Lili,mä muuten näin meidän polilla siirrossa ollessani noi Klovnit:D Ei ne kyl ollu mun siirtoa seuraamassa,vaan kävelivät odotushuoneessa ohi:LOL: Mutta eivät tainneet nyt tähän tilanteeseen positiivisuudellaan vaikuttaa,ikävä kyllä...

Kivaa sunnuntaita kaikille,mä kaivaudun peiton alle miettimään elämän julmuutta:ashamed:

Ai niin,pregnyl alkaa hiipua elimistöstä,enää hailakka haamunen.Mä hullu tietenkin otin Susun "neuvosta vaarin" ja testailen joka päivä:LOL:
 
Ellin kanssa oltiinkin täällä yhtä aikaa:)

Hyvä,et kuitenkin ne plussat sait takasi ja jospa siel on kumpikin muru tarrautunu kiinni:heart:

Nyt ala tehdä niitä" noita taikoja" enemmänkin,et täälläkin näitten kipujen keskellä alkio(t) tarrautus kiinni, vaik pitää olla kyl ihme,jos tähän "maanjäristykseen"mikään pystyy kiinnittymään:kieh:
 
Moron :wave:

Apua kun mua nauratti toi Ellin testaaminen :LOL:
Onneks kaikki näytti kuitenkin ristiriidattomia tuloksia =) Ja joo, mulla taas on Predictor joskus näyttäny haamua, vaikka todellakaan ei ole ollut mistään plussista tietoakaan, eli niitä en kyllä ikinä aio ostaa :(

Voi Barba!!!!! Mitähän ihmettä toikin nyt sitten on??? :O Mulla ei oo mitään tuntemuksia : / ei fyysisesti, ja henkisestikin oon yrittäny pitää itteni kurissa, etten liikaa pähkäile... Toki luvattoman paljon oon viettäny taas aikaa netissä lukemassa miljoonannen kerran kaiken mahdollisen tästä vaiheesta... Ihan kiva muuten, kun moni täällä virtuaalitodellisuudessa - pari palstakaveria ja lisäks moni blogin kirjoittaja - on tismalleen samassa vaiheessa menossa.

Mut joo, mä oon AINA täällä koneen äärellä :ashamed:, kun oon päättäny ottaa niin relasti ku ikinä mahdollista muutaman päivän siirron jälkeen. Lisäks vältän esim saunaa, mikä menee varmaan jo pikkasen överiks :LOL: Ku me aateltiin miehen kanssa, että kokeillaan nyt sitten tehdä kaikki vähän eri tavalla tässä hoidossa ;) Ni oon sit vaan hengaillu kotona, makoillu sohvalla läppärin (!) ja naistenlehtien kera... niin ja telkun... :popcorn:
Mutta siis joo, piti sanomani (en osaa ikinä olla lyhytsanainen, aaaaargh) että ei ole tosiaan MITÄÄN tuntemuksia. Paitsi iloinen ja positiivinen olo, mutta mielestäni niin mulla on aina tässä vaiheessa ollu...?! Nyt oon ollut ihan super-iloinen.
Mutta mulla on tullut aina jossain pp6-7 tienoilla menkkakipuja, eli ennen sitä en odotakaan mitään. Luget aiheuttaa pienoista jomotusta alavatsaan, niinhän ne aina. Ja menkat ei ala koskaan ennen lugejen loppumista, eli piiiiiiiiitkääkin pidempi piinahan tästä taas tulee... Nyt siis jo vaikuttava pp2 :LOL:
Mutta en mä usko, että tässä vaiheessa noi kivut tarkoittais mitään suuntaan taikka toiseen :)
Eli höpö höpö, et kyllä mitään kirvestä heitä vielä kaivoon :) :hug:
 
Eipä ole oikein mitään sanottavaa, huomenna soitan klinikalle ja sovitaan seuraavan hoidon aloitus. Mä vaadin viime käynnillä meidät jo jonoon huhtikuun IVFään, katsotaan onnistuuko, nyt olis kp4 joten pääsiäisen aikaan olis odotettavissa uuden kierron alku.

Bp oliskohan munasarjat vielä turvoksissa ja kipeät punktion ja pitkän stimulaation jäljiltä. Mä ainakin olin tosi kipeä vielä pitkään ihan siitä. Nyt vaan relax.

Miten muuten, tietääkö kukaan kuin kauan kestää kelalta saada lappu että lääke omavastuu osuus on täyttynyt. Mun tarvii vielä 40 euroa tuhlata itse lääkkeisiin mutta tarviikohan mun kuitenkin ite vielä kaikki ostaa ja saan sitten takasin kelalta... vai saiskohan niitä jotenkin hoputettua, ettei tarvis ite laittaa euroja kiinni.

Me lähdetään leville ajeleen kohta, ihanaa. Täytyy kaikki maailman herkut kerätä mukaan että saadaan poika viihtymään autossa, toivottavasti nukkuu koko matkan... Voipi olla kaikkien hermot koetuksella
 
Marlaa,ihanaa ja rentouttavaa levin reissua teille:cool:

Niin,voihan se olla että ne munasarjat siel vihotteli,oli kyl pitkin päivää tosi kipeitä "kouristuksia",piti hautoa lämpötyynyllä,kun se oli ainut mikä auttoi:O Mut tänä aamuna sit ei olekkaan enää tuntunut YHTÄÄN MITÄÄN,ei nippailua,ei turvotusta ja tissitkin alkaa palautua normaaliin " keittiön luuttu"muotoonsa:rolleyes: Ou nou,toivo hiipuuuuuuuu......
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä