Ohhoh,tännehän oli tullut päivän aikana tekstiä:O
Ellille hurjasti onnea plussasta,ihanaaaaaaa:heart:
Sera,toivottavasti kaikki ok ja verta ei ole enää tullut?Varmasti säikäyttää,mutta kyl mäkin uskon,et kaikki ok:heart:
Wilma,kiva kuulla sinustakin,toivotaan,että pääsette pian eteenpäin.
Eina,mä ainakin rutistaisin sua hurjan kovaa,jos olisit täällä:hug: Ja Iinamiinaa myös:hug: Toivotaan,et saatte nyt paljo soluja ja alkioita ja pääset kokeilemaan sitä pitkää viljelyä,mistä mä jäin vaan haaveilemaan
Ja ei kai yks "ryyppyreissu"voi tuhota kuukausien työtä,en ainakaan usko!!!
Despe,joo meillä ei ole enää suunnitelmaa b
Tähän loppuu tämä vaihe meidän elämästä.Toivottavasti se päättyy plussaan,mutta pahoin pelkään...ei meille niin hyvin voi käydä
Me ei voida noihin adoptioihin lähteä,koska me ei olla naimisissa ja koska miehen näyte oli huonontunut noin hurjasti,niin ei edes luovutettuihin munassoluihin:kieh: Tällä hetkellä vois jo heittää kirveen kaivoon,on nimittäin maha ihan "tulessa",tuntuu siltä,et kroppa yrittäs työntää koko kohdun ulos.Välillä pitää ihan heittäytyä makaamaan,kun kivut on niin kovat
ja nämä ei kyllä ole mitään kiinnittymiskipuja,ei kai se näin hirveesti voi koskee??!!!
Lili,mä muuten näin meidän polilla siirrossa ollessani noi Klovnit
Ei ne kyl ollu mun siirtoa seuraamassa,vaan kävelivät odotushuoneessa ohi
Mutta eivät tainneet nyt tähän tilanteeseen positiivisuudellaan vaikuttaa,ikävä kyllä...
Kivaa sunnuntaita kaikille,mä kaivaudun peiton alle miettimään elämän julmuutta:ashamed:
Ai niin,pregnyl alkaa hiipua elimistöstä,enää hailakka haamunen.Mä hullu tietenkin otin Susun "neuvosta vaarin" ja testailen joka päivä