KESÄ 2010 hoidot

Barba, ei se toivo nyt saa hiipua :)
Hieno juttu, jos ei enää koske!!! Eikä se varmaan mitään alkion kannalta haitannu, toi kipristely, kun ei kai ne vielä näin aikaisin edes yrittäis kiinnittyäkään...? Hyvä, että tilanne on rauhoittunut =)

Mulle tuli kyllä jo eilen vähän uskonpuute, että mitenkähän tässä taas käy... :| Kun nyt on ollu tässä hoidossa sellanen fiilis, että nyt tän ois pakko onnistua... ainakin pitkään joudutaan säästämään rahaa seuraavaan hoitoon. Ja muutenkin, nyt alkaa tuntua siltä, että tää matka on ihan sietämättömän pitkä, kun takana on neljä hoitoa ja viis alkionsiirtoa. En tiiä, miten paljon ihminen jaksaa...
Mutta toistaiseksi oon iloisin mielin liikenteessä =) Eilen illalla tuli myöhään tosi kipeä olo, sellanen olo, että nousee lämpöä ja kurkku on karhea, ja sitä kesti koko yön, mut nyt kunnon yöunien jälkeen on jo mukavampi olo. Oon lomalla, joten nyt en ainakaan suostu tulemaan kipeeksi!!!

Leppoisaa viikkoa itse kullekin säädylle :cool:
Toivottelee Lili kera Pikkiriikkisten PP3 (OMG tää aika kyllä MATELEE...)
 
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu


iinamiina----------2.IVF -------------punktio vko14

snoww-----------1.ICSI 1.PAS------------04/2011

Eina---------------3.IVF------------------04/2011

wilma32---------2.ICSI-------------------05/2011

Marlaa------------ ?? --------------- ??


*** PIINAILIJAT ***

barbapörrö13----3.IVF/ICSI---------- testipäivä ?

Lili_78------------- 4. ICSI--------------- testipäivä 8.4


<3 <3 <3 PLUSSANNEET <3 <3 <3


kielovanamo-------2.IUI------------ + testattu 3.9.2010 LA 15.5.
Pieni tiikeri-------1.IVF------------ + testattu 14.9.2010 LA 24.5.
Eintel------------1.IVF------------ + testattu 6.10.2010
desperate------1.IVF/ICSIn 4.PAS--- + testattu 19.10.2010 LA 24.6.
lakka83---------2.IVF------------- + testattu 24.12.2010 LA 5.9.
Susu75---4.ICSI/lahjasolut--------- + testattu 10.2.2011 LA 19.10
Sera2010------1.IVF - 1.PAS------ + testattu 15.2.2011 LA 22.10
Elli82------------1.IVF - 1.PAS-------+ testattu 26.3.2011 LA 2.12.2011
 
Viimeksi muokattu:
Moikka! Nopee päivitys vain teille ihanille huolehtijoille! :heart:

Eli ei siis verta tullu enää sen yhen kerran jälkeen, mut en oo käyny missään näytilläkään. Ei oo ollu kipuja, mut ei kyl oireitakaa, tuntuu ettei ees turvotusta enää!! :| Yritän luottaa siihen, että kaikki on hyvin, ja jaksaa piinailla vielä yli viikon siihen nt-ultraan!

Oon taaaas kipeenä, kuumeessa ja flunssassa, joten tuun kommentoimaan enemmän, ku oon vähä paremmassa kunnossa! :snotty:

Tsempit kaikille!
 
Huomenta...
Seralle pikaista paranemista!!! :)

Mitäs Barballe kuuluu???
Mulle huonoa: on ollut eilen illalla ja tänä aamuna MENKKAKIPUJA :(
Siis WHAAAAT????? Nyt on vasta PP4!!! Ei oo koskaan näin aikaisin tullu, aikaisintaan kai joskus PP6. Ja eilen illalla tosiaan alkoivat ja aika voimakkaina, menin ihan paniikkiin, ja tänä aamuna ne on jatkuneet. Oliko tää nyt sitten tässä??? Eihän se edes ois vielä kiinnittynyt...!! :'(
Siihen meni sit hyvä mieli. Ei ole lupaavia nippailuja mahassa, ei huimausta, kiinnittymisnipistelyjä, hajuherkkyyttä, ei lupaavan oloista tukkoista oloa, ei repäisykipuja. Ei. On menkkakipuja.
Voi voi, kun pelottaa :|

Sorry kamala omanapaisuus... tää pelko nyt valtas kaikki ajatukset.
 
Lili: Äläs nyt hätäänny siellä vielä! :) Ei ollu mullakaan plussakierrossa mitään muita tuntemuksia, ku menkkaoireita! Voihan se vaikka just parhaillaan kiinnittyä ja kivut tulla siitäkin? Tsemppiä nyt vaan ja vielä pitää jaksaa uskoa ja toivoa ja piinailla hetki! :hug:

Elli: Vähänkö mä repesin tosta sun KAIKKIEN raskaustestien tuikkaamisesta kippoon :LOL: Ihana! Mistä teille niitä kertyy kaappeihin tolla lailla? Ostatteko te jotai tukkupakkauksia?? :D Mä en ikinä kehtaa ostaa ku sen yhen ja mielellää aina välillä eri apteekista, ihan ku oisin joku kuka tahansa "vauvantekijä", joka ei tarviikkaa ku sen yhen testin, joka jo näyttää plussaa... :ashamed: Mut joo, oon kans monelta kuullu tosta Predictorista, et ei oo toimiva, ei siis kannata käyttää enää! Ihan mahtavia muuten noi ultrat mihin pääset, mää oon kade!! :D

Samoin repesin tosta iinamiinan kommentista, et vuoto johtui vaan "pyllynjuuressa revenneestä näppylästä!" :LOL: Todennäkösesti joo, tai mun oma veikkaus on, että limakalvot on vaa ollu herkillä, ku nenästäki on tullu verta... mut kyllä se silti huolestuttaa kovasti, minkäs sille voi... :ashamed: Ja ei, sun miehes yks ryyppyreissu ei kyllä siittiöitä haittaa yhtään! :D Eihän teillä ees ollu siittiöissä mitään häikkää, vai muistanko väärin? Eli siitä ei kannata stressata! :)

Barballe noista kivuista... :hug: MUT en mä silti luovuttais vielä!! Sulla kun on ne kaks kyytiläistä, ni mä muistan lukeneeni jostain, et kaksosten odottajilla on ollu alkuraskaudessa enemmän kipuja. Tai sitte sellasissa, missä on alunperin ollut kaks, mut toinen on jääny pois matkasta. Että täällä elimet pystyssä edelleen! :heart: Mikäs pp sulla siellä menossa? :)

Einalle taas iso kiitos huolehtimisesta! :heart: Sä oot kyllä niin ihana, kun omien murheitten keskellä jaksat musta huolehtia! Koitahan nyt kuitenki pitää hyvää huolta itestäskin, ja mahtavaa, että oot ollu paremmalla mielellä ees vähäsen! :hug: Ja ihana mies sulla, irtokarkit on ihan parhaita!! :D Alan olla entistä enemmän sitä mieltä, että luovutetulla Sera jr:llä ois loisto-oltavat teillä, ku äippä on noin ihku, ja isukkikin kuulostaa kovin mukavalta :D

Sera ja Murunen 10+3
 
Jaaa-a, sitä ollaan meijän vanhasta sakista oikeestaan tällä kusisemmalla puolen enää Eina ja minä.. kaikki muut siirtyneet plussan puolelle. Hieman on haikee ja pettynyt olo, ei sen näin pitänyt mennä. Toki toivon että myös Barba sinne hyppää, sanomattakin selvää se. Mut en olis halunnut jäädä tänne viimeisinä!!!! :'( Mutta kaikki ryhmässä paikkansa ansainneet, toki se yksi lapsi ensin kaikille. Ett sikälihän tää menee nyt reilusti ja oikein.

Mulla oli kans viime passissa tommonen järkky kipukohtaus ku Barballa.. oikeeta munasarjaa (?) särki ja poltteli vimmatusti, jouduin ottamaan Panacodin ja hautomaan kuumalla kauratyynyllä sitä, että lopulta pystyin nukkumaan. Mikä lie?? Toisin kuin Elli, mä en allekirjoita että raskauden tai vastaavasti negan tietäis jotenkin.. Oon ollut kolmesti raskaana, enkä kyllä yhdelläkään kerralla ole sitä aavistanut saati tiennyt missään luissani. Yllätys se oli joka kerta. Samaten kieltämättä negat. Kyllä mä myönnän että luulin tyhmänä ekoilla alkionsiirtokerroilla voivani mahdollisesti olla raskaana, mutta vitivalkeaakin valkoisempi neganpaska aina. Ei auttanut vaikka kuinka PÄÄTIN tulla raskaaksi. Ei kunnioittanut alkio minun vakaata päätöstäni, vaan hylki ohutta paskalimistäni vaan ja häipyi pois.. :(

Sera, kyllä meillä siittiöissäkin jtn häikkää on, ekassa analyysissä oli huomattavasti alentunut määrä ja laatukaan ei päätä huimannut, seuraavassa oli vähän parantunut, mutta tuloksia en saanut (aion vaatia myös ne huomenna!) ja saapa nähdä miltä nyt tällä kerralla näyttää, useamman kuukauden on nyt mies popsinut sinkkiä ja vähän kaikenlaista ekstraa.

Täällä viisi Puregon-pistosta nyt mennyt, eilen illalla alkoi tuntua jo mahassa jotain pientä. Viimeksi ei tuntunut varmaan oikein missään vaiheessa juuri mitään. Huomenna ultra, pelottaa mitä sieltä löytyy. Kuitenkin joku superkysta, jonka takia hoito joudutaan keskeyttämään. Tai jotain vielä pahempaa. Kyllä tää on piinalllista ihan alusta loppuun asti tää koko helevetin pjaska!

Niin, ja nyt rupes pelottaa ja ahistaa mitä luin toisesta ketjusta tuosta blastoviljelystä! Että ei tehdä jos punktio ma/ti. Mä oon just laskeskellut että mulla vois hyvinkin osua just ma/ti.. Ja että muniksiakin (vai alkioita??) pitäis olla yli 15kpl! Ei tuu siis mitään :( Meillä oli viimeksi 15 kypsää munista ja 8 hedelmöittynyttä alkiota. Ja mä kun olin just tämän varaan laskenut koko homman! :'( en mä usko enää minkään perusalkion kiinnittymiseen omalla kohdallani.
 
iinamiina :hug: ja tsemppiä huomiselle ihan hemmetisti

ja p.s. iinamiina.. mul on sellanen vahva tunto persuuksissa että kusisemmale puolelle mä tuun myös jäämään tämänkin hoidon jälkeen!

ai niin joo... mul on 0-ultra huomenna
 
Viimeksi muokattu:
No jos se yhtään lohduttaa, niin minä tuon ainakin ihan varmasti negan tähän ketjuun, vaikka en nyt vanhaa sakkia olekaan.

Itse olen yrittänyt ajatella niin, että aina kun joku tässä samassa suossa rämpivä vastoinkäymisten jälkeen plussaa, se on iloinen asia. Tuntuu, että sittenhän se voi tapahtua myös mulle, vaikka välillä uskonpuute iskisikin ja tuntuu vaikealta.

Kiitos kiltti Sera tsempistä :)
 
Ehkä mun pitäis taas :$ mutta sanonpa nyt kuitenkin ettei jää väärää kuvaa ainakaan minun ajattelumaailmastani....

"No jos se yhtään lohduttaa, niin minä tuon ainakin ihan varmasti negan tähän ketjuun, vaikka en nyt vanhaa sakkia olekaan." ---- Ei lohduta, ei... Ei sitten yhtään. Enkä toivo Lili näin käyvän!


"Itse olen yrittänyt ajatella niin, että aina kun joku tässä samassa suossa rämpivä vastoinkäymisten jälkeen plussaa, se on iloinen asia." ---- Kyllä, todella iloinen asia. Joka ikinen kerta kun olen plussannutta onnitellut, niin olen tarkoittanut sitä täydestä sydämestäni :heart: aivan tosissani, ja näin tulee edelleenkin olemaan!


Mutta... Minulla on huono mieli omasta tilanteestani, varsinkin kun se on alusta saakka näyttänyt todella synkältä. Ja kun sitä ei yhtään helpota se että, jos minä nimenomaan pyydän, että älkää tietäkö puolestani yhtään mitään, koska kukaan ei voi tietää.. Vaan toivokaa! Olkaa kilttejä rakkaat ja toivokaa puolestani. Niin pyyntöni jälkeenkin mennään vielä minulle sanomaan ettei toivota puolestani vaan päätetään. Niin kyllä, olen pahoillani, mutta ei minun mieleni siitä ainakaan helpottunut niin, että jaksaisin tänne enää "kummempia" kirjoitella. :(
 
Viimeksi muokattu:
Iinamiina ja Eina, Toivon! Voimia tuon "helevetin paskan" läpi rämpimiseen..

Piinailijoille uskoa tulevaan, kaikki on mahdollista!

Sera, hyvä, että kaikki hyvin :)

Meiän tuoreimmalle plussanneelle Ellille ja kaikille muillekin levollista mieltä!

Ja meille jokaikiselle jaksamista, mihin ikinä sitä tarvitaankaan!!
 
Eina ja Iinamiina,minäkin toivon teille voimia ja kaikkea muutakin hyvää:hug: Ja toivottavasti kumpikin saa tänään hyviä uutisia!

Sera,onneks kaikki ok:heart:

Kielo,oot ihana:kiss:

Lili ihan samat fiilikset täällä ja myöskin koko eilisen päivän MENKKAKIPUJA:kieh: No onhan tuo jo pp6,joten kyllähän ne voipi jo alkaa:rolleyes: Toivon kuitenki,että ei!Ei mulla,eikä sulla!Harmi vaan,kun näissä kuvioissa ei ole ennenkään toiveita kuunnelta:mad:

Iinamiina,et sä yksin tonne ylös jää...mä jään sinne ainiaaksi,tässä hoidossa kirves kaivossa ja uutta hoitoa ei tule ja pakkaslokerokin tyhjä,joten sieltä "viivan yläpuolelta" mä sit seurailen teidän eteenpäin menoa;) Tuntuu oikeesti,et elämä leikkii jotain sairasta leikkiä mun kaa,ei minun elämän kuulunut olla tällanen.Mut ehkäpä tämä onkin joku piiiiitkä uni vaan ja kohta mä herään kymmenen lapsen äitinä ja niiiiiiiiin onnellisena:LOL:
 
En Eina ollutkaan mistään sun kommentista pahoittanut mieltäni.

Itse olen saanut täältä ihan mielettömästi tukea. Ja on ollut aivan korvaamatonta se tuki mitä olen saanut, ja ihanaa on ollut saada kannnustusta, sanamuodoista riippumatta. Jokainen täällä kuitenkin vilpittömästi tarkoittaa hyvää, ja tekee parhaansa lohduttaessaan, jos toisella on siipi maassa. Mulle tämä on ollut erityisen tärkeää, sillä tämä on tosiaan ainoa paikka, missä voin asiasta keskustella. Ja olen tullutkin nimenomaan hakemaan tukea tässä elämäni suurimmassa kriisissä, niin kuin varmaan meistä kaikki. Onneksi tukena on kuitenkin lisäksi maailman paras, huomaavaisin ja ihanin mies. En vain haluaisi ihan kaikkea kaataa hänen niskaansa joka hetki.

Poistun täältä joksikin aikaa. Kiitos kaikille ihanille kannustamisesta :hug: ja oon ihan varma, että Barba plussaa =) On tää piinailu jännää, huh... mut parasta toivotaan!!! :)
Toivon, että jokainen kaipaava saa sen plussan kokea, ja vauvan ihan syliin asti :heart:
Itse jään toivomaan ja odottamaan :)
 
Eina: :hug: Ihan kamalan paha mieli tuli sun kirjotuksesta. Anteeks, jos oon jotain sellasta sanonu, mitä et ois halunnu, niinku taisin tehdä... :ashamed: Mut en enää sen jälkeen mielestäni, kun kielsit? Jos, niin tosiaan huomaamattani, en tarkotuksella, pahoittelut! Koska kaikkein viimeisimmäks mä haluaisin sun mielen pahottaa! :heart: Yritin sun uuteen blogiinkin kommentoida yks päivä, mut en ilmeisesti osannu...

Ja minnes se Lili nyt aikoo häipyä?? :mad:

Omaa napaa... kauheen paha mieli kokoajan, itkettää ja kiukuttaa ja raivostuttaa, stressaaaaa... ja mitä vielä?? Ilmeisesti johtuu jännityksestä siihen nt-ultraan ja muista asiaan mitenkään liittymättömistä huolista... voi kun kaikki ois siellä ultrassa hyvin!

Ja Barba, menkkakivut ei kuulosta yhtään huonolta raskausoireelta ;) :heart:
 
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu


iinamiina----------2.IVF -------------punktio vko14

snoww-----------1.ICSI 1.PAS------------04/2011

wilma32---------2.ICSI-------------------05/2011

Marlaa------------ ?? --------------- ??

Eina---------------3.IVF------------------????


*** PIINAILIJAT ***

barbapörrö13----3.IVF/ICSI---------- testipäivä ?

Lili_78------------- 4. ICSI--------------- testipäivä 8.4


:heart::heart::heart: PLUSSANNEET :heart::heart::heart:


kielovanamo-------2.IUI------------ + testattu 3.9.2010 LA 15.5.
Pieni tiikeri-------1.IVF------------ + testattu 14.9.2010 LA 24.5.
Eintel------------1.IVF------------ + testattu 6.10.2010
desperate------1.IVF/ICSIn 4.PAS--- + testattu 19.10.2010 LA 24.6.
lakka83---------2.IVF------------- + testattu 24.12.2010 LA 5.9.
Susu75---4.ICSI/lahjasolut--------- + testattu 10.2.2011 LA 19.10
Sera2010------1.IVF - 1.PAS------ + testattu 15.2.2011 LA 22.10
Elli82------------1.IVF - 1.PAS-------+ testattu 26.3.2011 LA 2.12.2011
 
Lili ja barba :hug: ja pysykääpä nyt vahvoina. Muistakaa että teillä on masussas nyt kaksi pikkuista alkua, jotka sinne tahtoisivat jäädä!

Et sä ole Sera mitään pahaa sanonu mulle. Älä murehi. :hug: (Ja voit kommentoida niin että valitset sieltä siihen kommentti nimellä valikkoon Nimi/URLosoite. Laitat ainoastaan nimesi, voit jättää sen URL-kohdan tyhjäksi...jos tää nyt oli se syy miksei kommentointi onnistunut)

Ja ehkä mä turhan voimakkaasti yleensäkkin reagoin siihen asiaan, mihin nyt olenkaan reagoinut. Anteeksi eilinen.

Mutta nyt mä olen totaalisesti siinä tilassa etten jaksa enää! En vaan jaksa! 0-ultra takana. Kroppa on reagoinut kuten kuuluukin, MUTTA. Lääkäri on mokannut, en voi aloittaa hoitoa nyt. En tiedä koska. Olen todella lähellä lyödä hanskat tiskiin kokonaan.

Ajoimme n. 300km tänään turhaan mieheni kanssa. Otimme palkattomat päivät töistä turhaan. Olen ottanut ensi viikon ti ja pe palkattomiksi sovittuja ultria varten, joita ei nyt sitten lääkärin virheen vuoksi tule. Minulle on töihin sovittu sijainen joten....eipä työnantaja halua varmaan maksaa palkaa kahdelle, eli ei oo perumista. Henkinen jaksaminen on nyt täysin nollassa. Kaikesta tästä jäi käteen klinikan odotushuoneesta ilmainen näytenumero Vauva-lehdestä, lisäksi hoitaja lupasi antaa meille hyvitykseksi yhden raskaustestin (olisi halunnut hyvitellä enemmänkin, mutta ei hänellä ole valtuuksia)
 
Eina: :hug: :hug: Ja samantien, mitä v*ttua???!! Mikä moka tollanen voi olla lääkäriltä?? Ei tollasta saa tapahtua!! Ja sitte annetaan hyvitykseks raskaustesti??!! :O Kai sanoit sille, mihin se sen testin voi tökkästä?!! :mad: Eli siis, jos vaan jaksat, ni haluisin kuulla, mistä on kyse?? Voimia! :heart:

iinamiinalle myös :hug: Ei tää nyt oo ketään kohtaan reilua ja oikein, että ylipäätään ollaan kukaan tällä palstalla!! Mut tiedän tunteen, kamalaa omalta kannalta kattoa, kun plussalista pitenee ja itelle ei tapahdu mitään... tsemppiä nyt tulevaan ultraan, toivotaan paljon hyviä muniksia! :)
 
Eina,ei voi olla totta!!!! Miten ihmeessä lääkäri voi mokata noin ja mitä oikein tapahtu? Voimia hurjasti,vaikkei varmasti lohduta yhtään:':)hug:

Lili,älä nyt katoa mihinkään,mä tarviin piiniskamua:p

Elli,ajattelin että jos huomisesta tai torstaista jo alottelis testien tekemisen:whistle:

Mites Iinamiinan ultra meni?

On muuten ihanan aurinkoinen ilma,vaikka aamulla olikin -20 astetta pakkasta:O
 
Eina:SIIS MITÄ HWETTIÄ? miten lekuri on mokannu ja siis miten minkään hoitoihin liittyvän mokan voi korvata jollai hemmetin raskaustestillä? ei siis oo totta.tuu kertoon jos jaksat..etkö pysty asiasta nostaan meteliä ja vaatia ns oikeutta itelles?? ai että tuun pahalle päälle tollasista jutuista, ihan kun ei ois sulla ja yleensä hoidoissa olevilla vaikeeta muutenkin ni ei nykypäivänä tollasta pitäs sattua stana.sori raivoominen mutta jossain tahoilla ei näemmä oikeen tajuta miten paljon ihminen joutuu kokemaan ja kärsimään ensinnäkin olemalla hoidoissa ja vielä käytännönasioitakin järkkäileen et ylipäätään pääsee hoitoihin paikalle töistä jne.:headwall:
Lili:elä ny katoo mihkään, sitä vartenhan oot täällä et sua yritetään parhaamme mukaan zempata:hug:
Barba.oot ilmeisesti varannut testejä kaappiin jos aattelit alkaa jo huomisesta testaileen:whistle:peukkuja pystyyn siis vaan ja heti tänne raportoimaan tilanne!!!
Elli:noi ekat viikot on niiiin tuskaa kun aika eil kulu ja vaan oottaa ja pelkää pahinta.i know the feeling.
sera.sulle samat sanat kuin Ellillekkin!!!
 
Ei oo totta Eina, täällä kans kiehutaan samalla lailla ku muutkin... ja vielä just sulle tää tapahtu, joka oot niin kärsivällisesti jaksanu koko tän kevään kestäneen piiitkän hoidon. Aivan törkeetä ja kaiken huippu nää "lohdutukset"... vauvalehti ja raskaustesti, voiko pahemmin enää veistä haavassa kääntää.. ei prkle.. kaikki myötätunto sun puolella
 
Ei saa olla totta!!!!!!!!!!!!! Mitä helvettiä tapahtu Eina??? Mä oon kans ihan raivona täällä, ei tollasta VOI tapahtua. Eiks tää mee jo jonkun pahan karman puolelle! Kyllä päivä sai täälläkin synkän sävyn tuosta uutisesta. Mä jotenkin jollain lailla uskon tietäväni miltä se tuntuu kun matto vetästään totaalisesti alta ja kaikki muuttuu ja romahtaa yhtäkkiä. Mitään ei voi tehdä täällä muuta kuin kiroilla ja lähettää syvempääkin syvempiä myötätunto :hug: :hug: :hug:

Ja sitten höpsis, mua ei todellakaan lohduta jos Lili tai Barba ei plussaa. Tietenkin mä toivon teidän plussaavan. Ja mä oon lukenut niiiiiiiin monta täysin varmaa paatosta negasta, joka sitten 'hirvittäväksi hämmästykseksi' onkin plussa, että en enää jaksa noteerata niitä 'varmoja tietoja'. Sitten vasta ollaan varmoja kun testi kahden vkon päästä näyttää totuuden. Nih, että elkää tietäkö lopputulosta etukäteen, kun ette sitä kuitenkaan voi mitenkään tietää :) Että tsemimieltä kaikille! Mut jostain kumman syystä mulla se vaikuttaa kyllä niin päin ehkä enemmän että mitä enemmän kaikki muut ympärillä plussaa niin se lisää juurikin omaa epävarmuutta ja epäuskoa että just muka mulle vois tuota tapahtua.

Ultrassa näkyi vähemmän muniksia kuin viime hoidossa. Toivon että punktiossa niitä pulpahtaisi lisää esiin jostain uumenista. Mut kyllä niitä siellä kai joku 10kpl ehkä oli. Limakalvo 6,8mm. Greippimehua kolme litraa kaapissa, ja ostan tarvittaessa vaikka joka päivälle oman litran.. :) Kortisoni alkaa punktiosta, aspiriinia olen syönyt jo yli viikon. Uusi ultra on perjantaina, jolloin selviää lopullinen aikataulu. Mutta melko varmasti punktio on ma ja siirto pe. Eli eivät voi tuoresiirtoon viljellä blastoksi asti, mut kuitenkin täytyy uskoa että on se nelipäiväinenkin parempi kuin kaksipäiväinen. Sit ne mahdolliset loput pakastettavat alkiot viljellään blastoiksi asti. Tänään meni eka Orgalutran.
 
Ihanaa että iinamiinalla oli parempia kuulumisia ku mulla! :heart: Mä jo pelkäsin että sullekki jotain paskaa tullu taas niskaan ko näin myöhäseen vasta kuulumiset tulit kertoon!

Mä vaan suoraan kopsaan mitä kirjotin jo blogiin tosta mitä oikein tapahtu.. En jaksa suoraan skriivata tänne uudestaan samaa juttua!


Lyhyesti kerrottuna, lääkärin piti silloin joskus helmi-maaliskuun vaihteessa päättää, että pistänkö toisenkin Procren piikkin vai jatketaanko hormonitoimintani lamautusta sumuilla 20.3. eteenpäin. Tässä samassa yhteydessä, kun hoitaja on tämän asian lääkäriltä ottanut selville, on ollut jo minulle varattuna O-ultra aika 30.3 (eli tälle päivää). Lääkäri teki tuolloin päätöksen, että pistän sen toisen Procrenin.

Ja siitä päästäänkin tämän päivän tapahtumiin. Menimme mieheni kanssa lääkärin huoneeseen. Lääkäri kyseli minulta Procrenin pistopäivät ja alkoi laskeskelemaan....
-"Mitä te täällä jo nyt teette", kuului lääkärin kysymys.
-"No meille on annettu tää aika", vastasin.
-"Procrenin pistosta pitää olla vähintään kaksi viikkoa, ennenkuin pistoksia voidaan aloittaa", kertoi lääkäri.

Sitten siinä oli hiukan keskustelua siitä, että miten tässä nyt näin on päässyt käymään. Mutta se on täysin selvä juttu, että meidän vika tuo ei ollut. Meille on ilmoitettu mitä lääkettä ja milloin, ja milloin mikäkin ultra ja milloin punktio. Ja hoitajalta vielä olen kotiini postitse lapun saanut missä lukee että tämä suunnitelma on lääkärin mielestä OK.

Se mitä lääkäri on tehnyt väärin on tuo valinta Procren/sumut.. Hänen olisi pitänyt valita sumut, koska niiden käyttö olisi puolitettu tässä vaiheessa ja pistokset olisi voitu aloittaa silloin kun minulle oli O-ultra sinne varattuna (eli tänään). Tuo O-ultra päivä kun oli silloin jo mulle varattu kun lääkäri päätöstään teki, eli täten tiedossa oleva juttu, mikä olisi pitänyt ottaa huomioon!

että tällätavalla täällä meni Einalla tämä päivä..
 
Niin ja viikon päästä en voi alottaa pistoksia ko punktio menis pääsiäisviikolle... kahden viikon päästäki alottaessa on vielä pääsiäisviikko sotkemassa.. Aikaisintaan voin aloittaa kolmen viikon päästä pistokset!!!!! Eli 3viikkoa lissää vaihdevuosia! Johan mä oonkin nukkunut perkeleen huonsti yli viikon ja päätä särkeny sikana ja jaja jajajajajja vittu! :kieh:

Niin ja Procren ei taas sitte enää niin kauan vaikuta niin tähän täytyy sit vielä sumut alottaa joku päivä prkl!!!!

Diin kerta
 
Ei helevetin perse!! Kyllä on MOUKKA paskiainen siellä lääkärinä!! Eikö ne jumalauta tajua että näissä voi mennä ihmisellä koko elämä uusiks suunnilleen tollasten mokien takia!!? Ja nuo lomat ja kaikki ne aina pilaa kaiken, julkisella varsinkin! Niinku ei jo muutenkin tarpeeksi kestäis ja kestäis näissä hommissa. Voi syvä huokaus!
 
Täällähän minä:wave:

Voi Eina,kyl teitä nyt koetellaan,tosi kurjaa et lääkärit sekoilee noin:( Mä oon kans lukenu sun blogia lähes päivittäin,mutten osaa sinne uuteen kommentoida:ashamed:

Iinamiinalle tsemppiä tän päivän ultraan!!!Ai sulla jo maanantaina ultra?Menipäs aika nopsaan:O

Jokos se ens viikolla oli Snoww:n ultra ja sit siirtokin:rolleyes:

Lili,miks katosit???Ala tulla takasi;)

Elli,emmä uskaltanutkaan viel testailla:ashamed: Vaik testejä tosiaan löytyy kaapin kätköistä,voinkin perustaa ensi viikolla "barban testikaupan":p
Ja oireita ei ole,paitsi niitä menkkaoireita:( Mut mä torjun niitä kaikin voimin-> finnit kun yrittää tulla,niin äkkiä clerasilit kehiin,kuumotukset kun alkaa,niin ikkunat auki,raivonpuuskiin siis löytyy aina joku muukin syy ja siivousvimma kun iskee niin sekin on selitettävissä kevätsiivouksella:LOL:
Eli tuloksesta ei siis paljo arvailujen varaan jää,mut vielä hetken mä leijun täällä haavemaailmassani,sit ku täti kurvaa paikalle punasella ooppelilla,niin selitykset ei enää auta:headwall:

Ihanaa auringonpaisteista perjantaita kaikille kultaisille:cool:
 
Hui että ku mua pelotti tulla lukeen barbiksen kirjotusta =)

Mä oon tällä hetkellä saikulla ja n. tunnin päästä olis aika mielenterveysneuvolaan keskustelemaan.. Itse päivystävältä lääkäriltä pyysin tuota keskusteluapua. Hän olisi kirjoittanut mulle ainoastaan saikkua 1 viikon!

Olin mä eilen yhteydessä taas klinikkaan... Muistin katos että mullehan on varattuna vielä ensi viikollekkin kaksi ultra-aikaa. Soitin sit et onhan ne peruttu, ettei niistä vaan tuu mitään laskuja kotiin.

Keskustelin mä hoitajan kanssa 22min... Hän lupasi että saan vaikka joka päivä tän kolmen viikon aikana soittaa hälle, jos mä tartten jotaki kelle puhua! Ja hän lupasi vielä laskea..yrittää löytää jonkin keinon millä hoitoa saataisiin edes hiukan aikaistettua! Mutta en mä uskalla nojautua tuohon korteen.. mutta hiukan toivon kuitenkin!

Nyt pakko alkaa tekeen lähtöä keskusteluhetkeen!
 

Yhteistyössä