Moro moro :wave:
Tulin heti ku kynnelle kykenin kuikuilemaan
Barban kuulumisia, mutta eihän täällä vielä mitään ollut... Mitä sulle
Barba -kulta kuuluu???
Ja hui, miten pian jo
iinamiinan punktiokin!!! :O Toivon huikeaa viime hetken loppukiriä muniksille, lycka till
Onpas teillä pitkä ja jännä viikko edessä, kun on niin pitkä viljely... Mäkin haluaisin viljellä pidempään, mutta kun ei koskaan saada yhtä tai kahta alkiota enempää, ni ei ne oo meidän klinikalla vielä innostunu mun ehdotuksista... höh.
Snoww onnea kovasti kyytiläisestä, kylläpä tosiaan kaikki kuuluu menneen nappiin... =) Nyt vaan rennosti hautomaan pikkuista ja odottamaan kiinnittymistä :heart:
).( PP8 ja aivan megajärkyt menkkakivut ja lisäks nega herkällä testillä. Urpo menin testaamaan jo... Kyllä tää tais kuitenkin olla tässä :'( vaikka olis miten aikaista, niin kyllä noi menkkakivut on niin järkyttävät, että maailman suurin ihme olis jos tässä vielä plussa tulis. Ikinä ei ole vielä tässä vaiheessa olleet noin kovat, mulla on näin kovat kivut aina ainoastaan kp1:nä
Mulla luget pitää menkat pois, ni voi taivas, pitääks niitä kuitenkin vielä viikko tunkea tuonne, viralliseen testipäivään asti...!!!?? :stick: Voi perse, miks tää ei jo olis voinut onnistua!!!??? :headwall: Alkaa huonolta näyttää, kun takana nyt neljä hoitoa ja viis alkionsiirtoa, ni eipä paljon rinta rottingilla jatketa eteenpäin. Aateltiin kyllä vielä koittaa, mutta alkaa tulla jo vähän tyhmä olo, jos jaksaa vielä kuvitella voivansa onnistua
Että tällaset fiilikset täällä... :'(
Toivon muille iloisempia viikonlopputunnelmia!