KESÄ 2010 hoidot

Ellille onnea!!!!!!!!!!! Ihanaa!
:):flower::hug:

Barba: Mä täs odottelen täs et kello lyö 11.00 niin saan tietää selviskö mun sulatettuni jos ei niin sit on 2 huonompaa seuraavana vuoros, ne menee sit varmaan ens viikolle ja sit laitetaan kaksi kerralla, mutta on sellanen tunne persees että ei nää selviä ku muutenki näitä vain kolme,, niin,,:|
 
Snoww,ihan huippu oot:LOL: Ja nyt olet jo varmaankin jalat levällään siellä murun haku matkalla:p Huippua,pääset piinailee ja iinamiina sit ens viikolla=)

Eina,hyvä et olet päässyt puhumaan jonnekkin,eihän se pettymystä poista,mutta ehkäpä kuitenkin helpottaa,jaksuja!!!
Ja varmasti päädyn tohon keskusteluapuun itsekkin,kunhan sitä testitikkua taas seuraavan kerran tuijotan:(
 
Täällähän minäkin :wave:
Lähdettiin miehen kans vähän reissuun, kiva oli saada vähän ajatukset pois piinailusta...
Ja jotenkin vähän hölmö olo tuli, kun eihän sitä tulosta tosiaan voi yhtään arvuutella ennen ku sit ku aika on kypsä ja testi sen tuloksen näyttää... : /
Mut ei mulla MITÄÄN muuta ole edelleenkään ku satunnaisia menkkakipuja...

Hirvee toi Einan juttu!!! Voi helvetin perse tosiaan!!!!!!!! :( :hug:

Oon puhelimen varassa täällä reissussa ja täl on vaikee kirjottaa... Kotona sit illalla tai huomenna enemmän - eihän täältä voi pois pysyä... :)
 
Snoww :D tsemppiä!!! Samaten Lili ja barba, ootte pitkällä piinailuissa jo! Einalle heitän taas yhden halin. Itelläkin keskusteluaika ensi viikolla.

Meillä siirto vkon päästä pe. Tänään ultrassa näkyi edelleen vähemmän muniksia ku viimeks ja limis oli edelleen alle 7mm :( Punktio ens maanantaina puolilta päivin. Se hyvä tässä on ettei tarvi nyt yökyläpaikkaa järkätä, kun noi toimenpiteet tehdään noin myöhään tuolla Tays:issa, samaten siirto. Nyt vaan rukouksia että niitä alkioita ensinnäkin tulee ja että ne vielä eläisivät sinne perjantaihin!
 
Lili samoin sulle kans että älä stressaile, kiva kun lähditte lomaileen..
Einallekin jaksuja:hug:
Iinamiinakin perässä tulla vouhottaa kovasti, tsemppiä!!

Mulla oli selvinny sulatuksesta ja muutenkin menny nappiin koko päivä, ku hain sitten samalla reissulla matkan varrelta hamsterin poikasen, ni on mullaki muuta ajateltavaa ja touhuttavaa. Satuin sitten kysymään selviytymisprosenttia sulatettavista niin sanoi että n. 80% yleensä selviää. Mulla ois testipäivä sitten 15.4. Ajattelin ruveta pitää päiväkirjaa tuntemuksista, piinailupäivistä. Sinne sitten kirjaan kaikki pierun törähdyksetkin, :LOL:
 
Einalle voimahali :hug:

Snoww, loistavaa!! ..ja tuut sit tännekin raportoimaan kaikki pierun töräykset ja muut ;)

Iinamiina, tsemppiä, turha tätä kirjottaakaan, mutta melkoinen piinaviikko sulla eessä.. Mä toivon, että sä saisit jostain sellasen oikein ylimaallisen rauhallisen mielialan koko täks viikoks ja sit viikon päätteeks sisukkaan kaverin kyytiin :) ..rukouksia lähetetty.

Barbis, mäkin aivan pelonsekaisin tunnelmin tätä konetta taas availin, kun uhkailit alkaa testaamaan niin aikasin.. oivoivoi, sitä kun niin toivois.. Samoin Lili! Ihana, että saitte muuta ajateltavaa ja nyt sit vikoihin piinapäiviin oikein roppakaupalla voimia!

Mulla on jotenki tässä mielessä myös ollu meiän "vanhat" palstakaverit Gabi ja Shayna. Shaynan kuulumisia onneks pääsee lukemaan blogista. Gabille lähetän kauniita ajatuksia.. toivottavasti elämä on alkanut voittamaan..
 
Moro moro :wave:

Tulin heti ku kynnelle kykenin kuikuilemaan Barban kuulumisia, mutta eihän täällä vielä mitään ollut... Mitä sulle Barba -kulta kuuluu???

Ja hui, miten pian jo iinamiinan punktiokin!!! :O Toivon huikeaa viime hetken loppukiriä muniksille, lycka till :) Onpas teillä pitkä ja jännä viikko edessä, kun on niin pitkä viljely... Mäkin haluaisin viljellä pidempään, mutta kun ei koskaan saada yhtä tai kahta alkiota enempää, ni ei ne oo meidän klinikalla vielä innostunu mun ehdotuksista... höh.

Snoww onnea kovasti kyytiläisestä, kylläpä tosiaan kaikki kuuluu menneen nappiin... =) Nyt vaan rennosti hautomaan pikkuista ja odottamaan kiinnittymistä :heart:

).( PP8 ja aivan megajärkyt menkkakivut ja lisäks nega herkällä testillä. Urpo menin testaamaan jo... Kyllä tää tais kuitenkin olla tässä :'( vaikka olis miten aikaista, niin kyllä noi menkkakivut on niin järkyttävät, että maailman suurin ihme olis jos tässä vielä plussa tulis. Ikinä ei ole vielä tässä vaiheessa olleet noin kovat, mulla on näin kovat kivut aina ainoastaan kp1:nä :( Mulla luget pitää menkat pois, ni voi taivas, pitääks niitä kuitenkin vielä viikko tunkea tuonne, viralliseen testipäivään asti...!!!?? :stick: Voi perse, miks tää ei jo olis voinut onnistua!!!??? :headwall: Alkaa huonolta näyttää, kun takana nyt neljä hoitoa ja viis alkionsiirtoa, ni eipä paljon rinta rottingilla jatketa eteenpäin. Aateltiin kyllä vielä koittaa, mutta alkaa tulla jo vähän tyhmä olo, jos jaksaa vielä kuvitella voivansa onnistua :( Että tällaset fiilikset täällä... :'(
Toivon muille iloisempia viikonlopputunnelmia!
 
Kiitos kielo! :heart:

Lili, jospa se kuitenkin on vaan liian aikaista.. Tulee vaan heti mieleen, kun tässä on nyt tuo erilaista kuin aiemmilla kerroilla, että on noi kovat menkkakivut, ett josko se oiskin merkki... Toivotaan sitä kuitenkin vielä!! Itellä ei ollu tuoresiirrosta mitään kipuja muistaakseni, vaan menkat alkoi yhtäkkiä pp11, Lugejen läpi tosta noin vaan :( Sit passeissa ne on alkaneet vasta Lugejen lopettamisen jälkeen. Toisaalta, jos noita teidän siirtoja aattelee, niin eihän tuo viisi määrällisesti vielä ole kovin paljoa, kun joillain voi olla 15.. että en menettäisi vielä toivoa enkä taatusti lopettaisi hoitoja vielä!

Tänään pistetään Pregnyl! Olisko jollain jotain viime hetken vinkkejä, kun me ollaan ihan unohdettu miten se pistettiin.. Saatiin me jotkut muovinappulat polilta mukaan, joilla vissiin avataan ne ampullit? Oliko siinä itse pistämisessä jotain huomioitavaa, vai pistetäänkö samalla lailla kuin esim Orgalutran? (mähän en itse katselekaan sinne päin.. mutta välitän kyllä tiedot miehelleni) :)
 
Kiitos iinamiina :) Joo onhan tässä teoriassa vielä toivoa, mutta kun pessimisti ei pety (ja paskat, sanon minä...) niin varaudun kuitenkin jo pahimpaan.

Tsemppiä Pregnyliin! Mä en ole koskaan saanu mitään muovinappuloita :O me on vaan väännetty ne paljain kätösin ja toivottu parasta... mut oon saanu aina toisen paketin sitä varalle siltä varalta, et ampulli levii käsiin iltamyöhällä, eikä mistään saa uutta. Pregnyl pitää pistää navan alle piikki kohtisuoraan ihoa vasten! Kun taas Orgalutranhan laitetaan 45 asteen kulmassa. Että sellaisia terveisiä miehelle ;)
 
Ihanaa ku heti tuli vastausta, KIITOS!! :) Muuten pitääkö se neula ihan koko pituudelta tunkea sinne läskiin??? Hyi hitto. Vaikka eihän tuo tainnut juuri kummempi olla kuin Puregonissakaan itseasiassa. Uudestaan en kyllä mene katsomaan sitä.

Tiiän kyllä ton tunteen sen ekan negan nähtyään, että tää oli tässä :( Niin monet kuitenkin saaneet sen haamun jo jopa pp 6-7!! Paskat sanon minäkin. Tekis mieli tehä barbat ja testata se Pregnyl, niin näkis ees kerran elämässään vielä ne KAKS viivaa!!

Niin, ja ei meilläkään ekalla kerralla ollut mitään apuvälineitä, ihan sorminensa se äijä ne aukaisi, onnistuneesti. Mut ehkä me nyt sit kokeillaan noita nappuloita. Luin tältä palstalta niistä, niin toki kinusin ne nyt sit heti hoitsulta :) Pitikö ne aineet kipata eka johonkin kuppiin mistä ne imetään siihen ruiskuun..?
 
Viimeksi muokattu:
Ei kun suoraan ampullista vaan imetään. Mies on aina pitänyt niitä ampulleja ja kallistanut silleen sopivasti, että oon saanu imettyä kaiken aineen hyvin neulaan :) Ja joo, koko neula pohjaa myöten makkaraan :LOL: Se neula taitaa olla suunnilleen samankokonen ku Orgalutranissa... Mä oon joillakin kerroilla (7 taitaa olla jo takana inssit mukaan lukien...) pistäny sen ite, ja mulle se ei ole kummonen juttu ;) hampaat yhteen vaan ja piikki massuun :) Hyvin se menee! Kerran mies rakensi mulle muuten hienon telineen, johon olisin saanut ampullit nätisti pystyyn, siltä varalta, että hän ei olis paikalla, mut onneks sit peruuntui se silloinen meno.
 
Heh. Kultainen telineenrakentajamies :) Onneks mul on tosiaan edellisistä leikkauksista vielä vähän tunnoton ja turta mahaläski, niin ett ei tunnu pahalta pistokset. Tosin en tiiä miltä ne normaaliin mahaan pistettynä tuntuu, ehkä ne vaan ei tunnukaan muutenkaan..?

Mut hei, nyt on sitte toi äijä KUUMEESSA! Pari päivää ollu flunssassa ja nyt jo sit ihan kuumetta 38 astetta :headwall: Tottakai just nyt! Siinä meni sit viimeistään meijän siittiöt! Prklnprkl!
 
Lili78: Kannustukseksi voin vaan sanoa, että meidän poika tuli 1.ivf 5.pas:ta eli niinku 6 alkion siirto, että jospa sitten teilläkin :D

ja yhden tosi hyvä ystävän olen löytänyt täältä ja heillä tosiaan tais olla tollaiset 15 siirtoa takana kunnes plussa ja lapsi tuli tää on niin ihmeellistä tuuripeliä. Heillä tosin taisi auttaa kortisoonipistos otti viimeisen hoidon aikana pistoksen ja ja tuli elämän ensimmäinen plussa.
Onhan näitä tarinoita.... Toivotaan, että pääset omaasi kertomaan joku kerta :hug:
mutta älä nyt vielä luovuta jos vaan jaksatte yrittää.
 
Onhan se tosin vähän eri asia jos kaikki on tuoresiirtoja, ja aina kokonaan uusi hoito tehtävä, kuin että pakastimeen ois yhdestä hoidosta saatu kymmeniä ja niitä siirreltäis perä perää.. Kelakaan ei korvaa kuin kolme hoitoa ja jos yhdestä hoidosta saadaan aina vain yksi alkio niin.. :( Mut lohduttavaa enivei, ja pääasia että nappas :) Meillä on kans nyt kortisoni tukena, ja aspiriini myös. Välillä sitä huomaa toivovansa (hullu) että tulis ees kemiallinen, kun ei haamun haamuakaan ikinä näitten hoitojen aikana, oli sitten kahden tai yhden alkion siirtoja.. vähän alkaa tuntua toivottomalta.
 
Lili, ymmärrän ton pessimisti ei pety- ajattelun (tai sen yrittämisen..), mut oikeesti vielä on kyllä aika aikasta.. Ja JOS nega nyt osottautuu todeks, niin kuule rinta rottingilla vaan etiäpäin hoitoja siitä huolimatta, jos ja kun tuntuu, että omat voimat siihen vielä riittää. Ihmeiden aika ei oo ohi tässäkään ketjussa, oon siitä ihan varma.

Iinamiina, ne siittiöt, mitkä pääsee tositoimiin ens viikollahan on niitä, jotka on kehittynyt kolmisen kuukautta sitten, joten ei kai kuumeen niihin pitäis millään tavalla vaikuttaa. Ainoo tietysti et miehelle homman hoitaminen on ikävämpää, jos on kovin kipee, mut eiköhän hän siitä selviydy oikein kunniakkaasti, ja tautikin voi hyvin jo ehtiä maanantaihin mennessä jo talttua!
 
iinamiina Hyvä, että sujui hyvin, arvasin sen =)

Tulin Barban kuulumisia taas kuikuilemaan, nyt on mun vuoroni huhuilla sua...!
Onhan kaikki hyvin? :heart:
Toivon sitä :)
Mulla on menoa tänään iltaan asti - onneks saan jotain muuta ajateltavaa taas - ja huomenna sit ajattelin testata sen lopullisen negan, kun on pp10...
Toivon Barba niiiiin kovasti, että sä nyt plussaat! :hug: ja paljon lämpimiä ajatuksia!
 

Yhteistyössä