KESÄ 2010 hoidot

Nega testattu,pp10:'(Älkää sanoko,että vielä on toivoa,kun menkat ei ole alkaneet tai että voi olla myöhäinen kiinnittyminen.Koska ei sitä toivoa enää ole.
Kaksi top-alkiota,eikä edes yritystä kiinnittyä.Ei tietenkään.Vaikka menkkaoireet kertoivat tämän jo monta päivää sitten,ei se pettymystä lievennä.:(
Näin päättyi siis meidän tarina.Ei tullut onnellista loppua.Jäi vaan sairaan paha mieli ja tyhjä syli.
En tiedä mitä nyt,meillähän ei ole mitään varasuunnitelmaa.Meillä ei ole enää mitään.Kaikki toivo on viety.Vauvan tuoksu jää ikuiseksi haaveeksi.Kaipuu on niin kova,että sydäntä viiltää.:'(
Miten tästä selviää ja miten voi jatkaa elämää ilman toivoa? En tiedä.Ei kai mitenkään.Ja tällä hetkellä sillä ei edes ole mitään väliä.
Olette olleet minulle äärettömän suuri tuki.Teistä on tullut minulle paljon tärkeämpiä,kuin olisin ikinä edes osannut kuvitella.Teitä tulee ikävä.Kiitos siitä tuesta teille ihan jokaiselle.Ilman teitä en olisi jaksanut edes tänne asti.
Toivon täydestä sydämestäni teille kaikille parempaa onnea.Toivon,ettei kenenkään teistä tarvitse kokea tätä loputonta tuskaa.
Minulle ei pitänyt käydä näin.Niin minä tyhmä luulin,kun näihin hoitoihin lähdin ja tänne palstalle ensimmäistä kertaa kirjoitin.Luulin,että onni suotaisiin meillekkin.Voi taivas miten väärässä olin.
Voimia ja jaksamista kaikille teille omiin vaiheisiinne,anteeksi,mutta parempaan en nyt pysty:'(
Voi olla,että puran tätä tuskaa vielä teillekkin,tai sitten en,mutta blogiini ainakin.En usko,että voin kokonaan olla tietämättä mitä teille kuuluu.Mutta nyt tuntuu niin pahalta,etten edes tiedä selviänkö huomiseen:'(

" Niin paljon se sattuu,kun nään SYLIN tyhjäksi jääneen.
En estää voi kyyneltäkään,yksin itken mä ääneen...
...Pois olet mennyt,vain "muistosi" jää
ja ymmärrän sen nyt: EN SUA KOSKAAN NÄÄ :'( "

Rakkaudella ja lämmöllä teitä ajatellen Barba:heart:
 
Barba :'( ..mua kans itkettää, enkä osaa yhtään lohduttaa, tuntuu vaan hirveen pahalle sun puolesta. Jaksa huomiseen ja siitä päivä kerrallaan aina seuraavaan, ja joku päivä huomaat, että on taas helpompi olla. Sua tulee myös tosi tosi kova ikävä, joten älä ainakaan kokonaan jätä meitä, ja hyvä, että ainakin blogin kautta pääsee sua lähemmäks.
 
Barbapörrö, sanat eivät riitä kertomaan kuinka pahoillani olen.. :'( tuntuu varmaan todella kamalalta nyt, todella paljon halauksia ja voimia mennä päivä kerrallaan eteenpäin!! Mutta.. mutta... jos kuitenkin oli vielä liian aikaista testata..? En haluaisi vielä päästää toivoa sinun puolesta.. Jaksathan vielä kuitenkin laittaa lugeja jos vuotoa ei ole, lupaathan? :hug:

Lili, kovasti sinullekin halauksia piinailuun, tiedän että on hermoja raastavaa aikaa! Toivotaan että menkkaoireet olisivat sitä itseään, mulla oli kanssa todella vahvoja oireita ja silti se plussa tuli.. pp10 on kuitenkin mielestäni liian aikainen sanoa varmasti että onko nega vai ei..? Toisilla vaan voi se hcG nousta hitaasti?

Snoww, hienoa että sinäkin pääsit mukaan piinailemaan!! Ja repesin tolle meteorologi vitsille... :LOL:

Ja iinamiinalle kovasti onnea huomiseen punktioon, toivotaan että sieltä nyt tulisi hyvä määrä soluja kuitenkin, ja saatte perjantaina loistavat alkiot (alkion, en muista halusitteko kahta) matkaan! Ja limakalvon kasvattamiseen, greippimehu on hyvää, en tiedä mahtaisko rasvainen ruoka auttaa, kun itsellä on tuota lihavuutta ja se ilmeisesti nostaa estrogeeniä = kasvattaa limakalvoa? Tyhmä ajatus mutta ajattelinpa vaan (kun itsellä oli se hervoton 19mm...) :confused:

Einalle, toi sun kohtalo on kyllä ollut todella julma, järkyttävää! Pisti todella vihaksi kun luin viestiäsi, mä olisi varmaan paiskannut sen Vauva lehden lääkärin naamalle! Toivottavasti nyt kuitenkin pääsisitte mahdollisimman pian jatkamaan hoitoa! :hug:

Elli, tiedän niiiiin ton tunteen kun on epävarma että onko vatsassa elämää.. Koitahan jaksaa, teitkö jo CB testin uudelleen?

Meillä on huomenna NT-ultra.. vähän jo jännittää, mutta eiköhän kaikki mene hyvin!

Rauhallista sunnuntaita kaikille!
 
Barba::'( tähän asti oot aina saanut mut nauramaan ja hyvälle tuulelle, nyt ei sanat riitä kertomaan miten tuskaista oli lukea tuo sun kirjoituksesi.Ihan hirveästi haleja ja lohduttavia sanoja ei löydy, ei sellaisia tähän tilanteeseen olisikaan.toivon että jos vaan vähänkin ite pystyt tulisit meille pahaa oloa purkamaan ja blogiasi seurailen joka tapauksessa.Elämä on taas niiiiiin epäreilua tällä hetkellä ettei mitään rajaa.Voimia Barba-kulta!!:headwall:
 
Hei kaikki - tutut ja tuntemattomat!

Tulin varmaan kolmen kuukauden tauon jälkeen lukemaan mitä teille kaikille kuuluu. Täällä on näemmä suurin osa uusia, kuten arvelinkin. Luin vain viimeisen sivun tekstit, enkä näin ollen osaa kommentoida juuri kenellekään mitään, MUTTA Barbapörrölle ihan mielettömän paljon jaksamista! Usko mua, elämä voittaa, vaikka olis heitetty pää edellä asfalttiin ja otettu pois kaikki mitä on. Ja Kielovanamon positiivisuutta ja välittämistä mä jaksan vain ihmetellä, että näin monen kuukauden tauon jälkeen jaksat muistaa meitä, jotka on syystä tai toisesta jouduttu jättämään tämä tie toisten kuljettavaksi.

Mun elämä... No, se jatkuu! Ja tänään jaksan nähdä taas tulevaisuuden ja sen valoisuuden. On hyviä päiviä ja sitten on niitä päiviä, ettei näe kyyneleiltään edes ikkunasta ulos, saati siellä paistavaa aurinkoa tai tulevaa. Mä olen asettunut Helsinkiin, ostanut uuden asunnon, muuttanut viimeiset huonekalut sieltä Pirkanmaalta entisestä kodista pois, tehnyt ositusta ja asunnonmyyntiä ex-puolison kanssa, käynyt psykologilla ja psykiatrisella lääkärillä, saanut kuulla olevani en masentunut vaan sairastunut vahvuuteen, alkanut toipua ja katsella elämää täältä sumun keskeltä. Tiedän, että monta takapakkia on vielä tulossa toipumisessa, mutta tärkeiden ystävien, sisaren perheen ja vanhempieni tuella sitä kokoaa itseään pala palalta ei samaksi, mutta uudenlaiseksi ihmiseksi. Välillä sitä ihmettelee miten yhden ihmisen kohdalle voi osua liian monta liian isoa surua. Yksikin olisi riittänyt kaatamaan elämän. Mutta mun elämään tarvittiin jostain syystä monta isoa. Se tuntuu epäreilulta ja pahalta, mutta yritän nähdä, että sillä olisi joku tarkoitus...

Mä en yleensä kuuntele iskelmiä, mutta Rakkaudessa suuria -biisi tarttui joskus syksyllä korvaan autoradiosta... Siitä lähtien se on soinut mun koneelta. Ja vasta tällä viikolla tajusin ton "syli täynnä murheita" -ajatuksen. Aikaisemmin yhdistin sen vain menetettyyn rakkauteen, mutta tällä viikolla myös lapsettomuuteen, joka muuttui syksyllä mun osalta ja keskeytettyjen hoitojen jälkeen tavallaan syvemmäksi ja sellaiseksi ajatukseksi, josta unelmoiminen ja haaveileminen on tällä hetkellä utopiaa.

"On hetkiä parempia, on myös sateisia päiviä ja syli täynnä murheita...."

"Mutta niin, sinä lehtoon lähdit, etkä palata voi. Olen suruni päällä, mutten sen yli..."

Mä toivon teille kaikille ihan mielettömästi toivoa ja jaksamista omiin vaiheisiinne!
 
barballe suuren suuri :hug: En vaan voi ymmärtää miksi tän pitää olla toisille niin pirun vaikeeta (ja mahdotonta)!! Olisin niin toivonut toisenlaista lopputulosta sinulle :(

Lilille myös pahoittelut ja :hug: toivottavasti jaksatte edelleen jaksaa yrittää!

Gabin kuulumisia oli todella mukava lukea!

Ja iinamiina... Koko huomisen päivän. Mä toivon, toivon, toivon parasta sulle!!!!

Ei mulla muuta.. Voimat vielä itellä poissa että jaksais kummemin mitään kommentoida. Tärkeimmät tulin kirjotteleen. On vaan niin käsittämätöntä tää paska mitä sattu. Tunteet ja mielialat hyppii laidasta laitaan. Sairaslomaa ensi torstaihin saakka. mielenterveysneuvolasta/mielenterveyshoitajasta ei juuri apua ollut. : / Keskiviikkona lääkärille sinne!

:kieh::kieh::kieh: vieläki niin suututtaa!!!
 
Voi Barba :'( mä oon niin pahoillani sun puolesta.
En osaa sanoa mitään järkevää.
Tiedän, miten paljon sattuu, ja tiedän, että mikään, mitä joku muu sanoo, ei voi lohduttaa.
Vielä jonain päivänä meitäkin hymyilyttää, oon ihan varma siitä.
Voimia sulle ja miehellesi!!! :hug: Olisin niin kovasti toivonut, että nyt onnistutte.

Täällä on kans niin järkyt menkkakivut, että vuotaisin ku seula ilman noita lugeja, eli eiköhän tässä samassa veneessä olla... :(

Munkin piti sanomani, että oon kans edelleen niin vihainen tosta Einan hommasta :(
Ja oisin saanu ihan mega-kilarit noista Vauva-lehdestä ja raskaustestistä, OMG.

Pakko uskoa, että tällä kaikella on tarkoituksensa, ja hyviä asioita on meidän kaikkien varalle vielä suunniteltu ja tulossa.
 
Ihmeellisiä noi luget koska satuin nyt huomaamaan että n. 1-2viikon päästä käytön aloittamisesta ne valuu pois, kiva ruveta taas käyttämään suojia sit sen takia. Ei muut ole huomannu samaa?
Ärsyttää koko helvetin luget!
 
Barba: :'( Sanoja ei löydy, tiedän että mikään ei nyt lohduta! Paljon voimia ja iso halirutistus :hug: Sua tosiaan tulee ikävä, jos nyt aiot poistua tältä palstalta, mutta onneks sun blogia voi seurailla kuitenkin! Ja toivon niin kovasti, et keksisitte vielä jonkun Plan B:n, vaikka sitten pienen tauon jälkeen? JAKSUJA!! :heart: Ja samoin ku Susu, mäki toivon ettet viel Lugeja kuitenkaa lopeta, ja testaat vielä virallisena testipäivänä uudestaan

Lilille myös :hug: Ja samoin sulle, testaile vielä uudestaan, mä en halua luopuu toivosta teidän suhteen vielä!! :heart:

Miimiille hurjasti tsemppejä!!

Ihan mahtavaa kuulla Gabista!! Ihana kuulla, että elämä on nyt enemmän mallillaan! :heart: Piipahdahan useamminkin täällä meitä moikkaamassa :)

Susulle tsemppiä ultraan, sama täällä edessä loppuviikolla, jännittää nii pirusti!! :D

snoww: Muistaakseni ( suurella yhen kierron kokemuksella ;) ) lugeista, ni mulla ainaki niitä valu pois ihan alusta asti! Tosin ei mitenkää hirmuisen paljo kyllä... ja mullahan loppuki sit lugejen käyttö siihen kahteen viikkoon, ku omaan kiertoon tehtii siirto, mites sulla? Tsempit piinailuun! :heart:

Jaksuja ja tsemppejä tasasesti kaikille ihanille!!

:heart: Sera ja Murunen
 
Gabi, olipa ihana susta kuulla, kun just oot ollut mielessä! Ei sitä voi ymmärtää, miks toisille pitää kasautua niin monta surua.. päällekkäin ja peräkkäin. Mutta oot selvästi jo valoisan puolella, eteenpäin menossa, kunhan tosiaan muistat antaa edelleenkin aikaa ja mahdollisuutta itelles surra, etkä yritä olla liian vahva. Iso halaus ja kaunista ja ikimuistoista kevättä ja kesää!! :heart:
 
Täällä sitä makkoillaan ja ootellaan klinikalla.. Rankempi ja kaikinpuolin erilainen oli kokemus tällä kertaa. Jouduin yksin punktioonkin :-( kun mies siepattiin näytteenantoon heti ilmoittautumisesta, kun ruuhkaa tääl ja satuttiin sen verran aikasin ett ottivat vaan tulojärjestyksessä. Vähän kipeä olen. Muniksia tuli aika vähän ja limis oli tosi ohut ja miehelläkin kuulemma vain pieni määrä tuli tavaraa.. Mut eivät oo tulleet uusintanäytettä pyytämään sentään onneks. On tää piinaa, ootella jo näitäkin tuloksia :-( On kyl nii erilaista ku viimeks.. mikään ei sattunut enkä todellakaan ainakaan itkenyt. Niinku nyt.
 
Iinamiina Tsemppiä!!! Pidän peukkuja, että kaikki menee hyvin :hug:
Ainakin tarpeeksi hyvin :) Kuten täällä on huomattu, niin vähilläkin solu- ja alkiomäärillä on plussia tullut. Parasta toivotaan, voimia!!!

).( PP10 ja nega - tietenkin. Aivan lannistunut olo. Kyllä olis herkässä testissä pitänyt jo jotain näkyä. Kilttiä silti tsempata, mutta kyllä se nyt tässä oli taas. Niinku jokaikinen kerta ennenkin :'(
En tiiä, miten taas tästä eteenpäin. Samalla tavalla kai jatketaan, vaikka tuntuu niin tyhmältä ja mahdottomalta. Mutta me ei haluta muita ku omia soluja. Ja haluttais adoptoida, mutta hoitoja ei sais jatkaa, ja en vaan halua luovuttaa vielä, vaikka tää niin vaikeaa onkin. Enkä tiedä, onko sekin tie jo mahdoton, mies on 40v... Miks vitussa tän pitää olla näin vaikeaa :'(
 
Lili:taas tuntuu et musta pilvi vainoaa tätä ketjua kun josai vaiheessa vaikutti taas kaikki niin lupaavalta.iso hali ja rutistus ja jaksamista taas rankkaan päivään( viin)ei voi juuri sanoa mitään..jotenkin taas vetää fiiliksen matalaxi tän päivän negatiiviset uutiset sulta .toi ikä homma on kans niin syvältä jos adoptiota miettii sillon aikasemmin mietittiin kans eri vaihtoehtoja ja mulla mies 44 ,olikohan se ny 43 tms se raja ulkomaisessa adoptiossa.toikin ettei saa olla adoptiojonossa ja hoidoissa samaan aikaan on ihan syvältä koska koko ad.prosessi kestää nykysin monta vuotta.Mutta joo hienoa jos ja kun jaksatte viel yrittää:hug:
Gabi.ihana kuulla sustakin piiiiktästä aikaa, oot ollu usein mielessä!! käy välillä piipahtamassa kun jaksat ois kiva kuulla ees jotain väliaikatietoja mitä sulle kuuluu!!! :heart:
Eina:toi sun tilanne on aivan sietämätön, ei oo oikeesti todellista miten ihmistä voidaan kohdella ja toi raskaustesti/vauvalehti juttu oli kyllä niin pohjanoteeraus.Ei oo sanoja ei tuohon sunkaan tilanteeseen( kaikki ns lohdutusfraasit kuulostaa oikeesti jo niin korneilta enkä haluu niit käyttää)
Kielo.ootko koskaan harkinnu psykologin tms ammattia, sulta tulee aina niin oikeita sanoja ja mielenrauhaa täällä kaikille et jos et oo ni kehottasin ny jo viimeistään sitä harkitsemaan:heart:
Susu.miten nt-ultrassa?
haluisko joku siirtää tota listaa tänne lähemmäs( en uskal koskee ku on tapana pistää koko netti aina ihan sekasin muutenkin)..
sateista maanantainjatkoa kaikille tasapuolisesti!!
 
Pikaisesti:

Lilille suuren suuri halaus!! Sanat eivät ritä kertomaan miten pahoillani olen.. :'( kovasti voimia!

NT-ultra on vasta klo 18:30, ja prkleen mies ilmoitti äsken että ei pääsekään mukaan kun joutuu jäämään töihin!! :kieh: ymmärrän että kun on tunnin ajomatkan päässä ja pitäisi mennä vielä illalla takaisin niin menisi "hukkaan" 3-4 tuntia.. Silti, hemmetin yrittäjä, mä oon niin vihainen.. onneksi sisko pääsee mukaan ettei tarvitse yksin mennä, tulen sitten kertomaan kuulumiset!
 
heips kaikille, paljon on tapahtunut

Päälimmäisenä kuitenkin kiukuttaa Einan puolesta, kaikkea sitä tapahtuu, eikö teitä ole jo koeteltu tarpeeksi. Mä olisin viskannu sen raskaustestin tarjoajan naamalle, törkeetä.

Ja huonoja uutisia myös Barbapörröltä ja Lililtä, pahoittelut. On tää elämä kurjaa kun ei voi omasta lisääntymisestäänkään edes itse päättää.

Susu pääsee jo nt-ultraan, hurjasti aika kulkee, tule kertomaan kuulumiset.

Snoww rattoisia piinailupäiviä.

Iinamiinalle myös toipumista punktiosta, toivotaan että laatu korvaa määrän.

Omassa elämässä ei tapahdu nyt mitään, kp12/30 menossa eli piikkejä päin mennään
 
Sera: Mulla on luget ja zumenonoit ainakin tohon testipäivään asti, ja jotaki luin sit netistä että kai mulla sit valkkistaki joka valuu lugejen kans, mene ja tiedä. Kun on niin vetistä että kaikki housut kastuu, vai pissinkökö mä housuihinki jo:LOL:

Elli:Ja tosiaan mä joudun ne kaikki kolme lugea päivän mittaan spruittaamaan alaluukusta tupaan, saiski kipata vaikka kaikki kurkkuunsa. Mullaki pientä huimausta ollu, en tienny et ne vois lugeista aiheutua, mä luullu että mulla menee järki ni sen takia huippaa. Ja kyllä on niiiiin fläski olo että nam!:headwall:

Marlaa: kiitoksia.. "iloisia" tulevia piikityksiä sullekin:wave:
 
Mä en uskaltais liian aikaisin testailla koska pp14 kuitenkin on se päivä, testatkaa ny viä kuitenkin, eiks vaan...

Mulla on muutenkin testipäivä mukavasti perjantai, niin saan painua pehkuihin sit jos huonolta näyttää, jos testaisin ennen aikoja en tiä kuinka jaksaisin töihin mennä.
 
Eilen luin netistä jostain sivulta että keskenmenoon voi vaikuttaa luontaistuotteetkin??? Täh? Onko kukaan kuullu tälläsestä? Viime hoidos söin Urisania(karpalo-inuliinitabletti) kun meikäläiselle tulee tosi helposti virtsatie tulehduksia, noh enää en ole syönyt näitä tabuja varmuuden vuoksi ja kysyinki silloin lekurilta onko vahingoksi ja sanoi että ei usko että olisi vahinkoa.
Eli enää en syö muutaku d-vitamiinia ja yritän syödä terveellisesti, vaikka tuskin syömiset täs auttaa. Jos kaikkivaltias God on vain lotonnut että - "Joooo siis laitetaanpa että toi ei saakkaan muksuja ja toi saa... hmm... vai olisiko sittenkin...."
 
Olin kans herkällä päällä eilen, tuli kans vetisteltyä, tuli miehen kans vähä sanaharkkaa pikkuasiasta, tai mies raivos jostaki mitättömästä ja minä sit vollotin. Harmi kun en tajunnu eilen sanoa että, -"Siis hei, mähän täs pumppaan kaikkia lääkkeitä itteeni, mullahan täs pitäs olla hermot kireällä ja oikeus hyppiä seinille, ei sulla":LOL:
 
No niin, nyt ehtii kirjoittelemaan vähän enemmän, samalla kun katsoo American Idolia (oon ihan koukussa..) :popcorn:

Gabille myös täältä suuret halaukset, oli ihanaa kuulla sinusta! Päivä kerrallaan, ne elämän palaset pitää koota uudelleen, tiedän kokemuksesta.. tsemppiä kovasti! :hug:

Elli, luota vaan siihen että ne menkkakivut kuuluu asiaan! ;)

iinamiina, halit myös sinne rankan punktion jälkeen!! Mulla on kaikki varpaat ja sormet ristissä että nyt saatte niistä vähistä soluista hyviä alkioita!! :hug:

snoww, tsemppiä piinailuun!! Kyllä ne luget sieltä valuu, ja varmasti myös valkovuotoa, mulla sitä tuli kanssa reippaasti. Mä koitin välttää pikkuhousunsuojia ettei haudo, mutta toisaalta taisi mennä parit pikkaritkin pilalle kun se ällö tahna ei meinaa lähteä pesussa..
Noista luontaistuotteista, olen ymmärtänyt että jotain yrttiteetä tmv. ei saisi käyttää, koska joskus muinoin jotain yrttejä on käytetty nimenomaan keskeyttämään raskaus. Mutta en usko että tollaset perusvitamiinit olisi vaarallisia? Mä vaihdoin Linolivet (pellavansiemenöljy omegat) mustaherukansiemen omegaan, kun raskauden aikana pellavansiemenet on kiellettyjen listalla.

Omaa napaa, skipatkaa jos tuntuu pahalta: :ashamed:

NT-ultrassa kaikki ok! Vaavi jopa vilkutteli siskolle, ja myös välillä ojenteli itseään täyteen mittaan. Ei meinannut antaa mitata niskaa vaikka kuinka tönittiin.. Mutta saatiin se mitattua, turvotus oli 0,7 mm eli sen puolesta ei huolta. Pääperämitta oli 52,6 mm, ja muutenkin kaikki rakenteet näytti hyvältä tässä kohtaa. Huh.. seuraava olisi sitten rakenneultra, saa nähdä malttaako sinne saakka odottaa.. :p
 
Kiitos :heart:

Ja Lili :( voi ei, lämmin halaus!

Oma napa koki tänään kyllä yhenlaisen koettelemuksen taas, huhhu sanon minä. Kyllä on ku yö ja päivä julkisen ja yksityisen touhut! Tosiaan, meidät otettiinkin aiemmin kerrotusta poiketen tulojärjestyksessä sisään, ei mitään esilääkityksiä vaan samantien ukko koppiin ja eukko pötkölleen jalat levälleen ja piikkiä toosaan ja tippa suoneen. Siinä sitten lääkäri ultraili eka ja juttu kun oli luokkaa; onpa tosi ohut limakalvo ja kyllä täällä muutama näitä munasoluja löytyy niin siinä jo alkoi vedet valua silmistä, ja kun se mieskään ei päässyt paikalle.. Sit kun se ite punktio vielä kaiken lisäksi kirpaisi aika ajoin niin siitähän se niagara repes, tuntui tosi surkealta. Viimeks ei toimenpide tuntunut ollenkaan ja kohtelu oli lempeää ja oma mies oli vieressä turvana ja kaikki oli ihan erilaista.

Meille ei siis nyt kerrottu yhtään mitään mistään (paitsi biologi huuteli sieltä että kyllä täällä saattaa olla yli 7kpl munasoluja..), kuulemma munisten kypsyyskin selviää vasta viikolla, sperman laadusta ei mitään hajua, ICSIÄ pyysin ja pitkää viljelyä - ei tipu. Mies ei saanut sairauslomatodistusta, vain todistuksen polilla käynnistä. Että palkattomaks meni. Hemmetin hieno juttu kyllä, mihin me nyt rahaa tarvittais??

Soittaa ja häiritä ei kuulemma saa eikä kysellä hedelmöittymisestä, se ilmoitetaan sitten siirtopäivänä, mikäli se tulee. Armollisesti soittavat kuulemma sentään niin etten turhaan hyppää junaan. Eli torstaina nyt sitten pitäis siirto olla. Ja ihmettelimme kyllä kovasti äsken sitä kun tuossa lapussa jossa on tuo siirron ajankohta, lukee myös että soluja 14!! En siinä pöhnässä edes tajunnut koko lappua siellä, nyt vasta rupesin katteleen. Mut siis mitä ihmettä, munasolujako? Ja nekö ehti sittenkin laskea ne jopa? Onko nuo kypsiä vai mitä hittoja? Noh, kyllähän sen tietää että rahalla saa, ja pitää nyt olla tyytyväisiä kai tähänkin palveluun toki. Paska maku vaan kyllä päivästä jäi. Ainiin, ja sitäkin se hoitaja muisti päivitellä ja rypistellä otsaansa, kun miehellä sitä kuumetta ja flunssaa ollut. Antoi kyllä täti viestinnällään semmosen kuvan että joo kyllä teillä nyt pilalle meni kaikki ja siittiöt mennyttä kamaa.

Susu, ihanat ultrakuulumiset, onnea! <3 Kysyit alkioista, meillehän ei kahta siirretä vaikka kuinka haluttais. Se yks kerta oli vahinko kun niillä ei ollut meidän esitietoja. On noita perussairauksia ja tehtyjä isoja mahan alueen ja kohdun leikkauksia ja vielä atoninen kohtu, niin eivät uskalla ottaa riskiä. Kunpa me saatais nyt ees se yksi alkio siirtoon!! Ja ehkä pari pakkaseen.. vai meneekö jo räikeän ahneuden puolelle...? Kun vähän on semmonen semitoivoton olo.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä