KESÄ 2010 hoidot

Ei voi olla totta!!!!!!!!!!!! 13 kypsästä munasolusta 11 oli hedelmöittynyt, ja kolmessa päivässä lähtenyt jakautumaan ja kehittymään hyvin, 10 on pakkasessa; 6 yksittäin jopa eli olivat kuulemma lähes huippuluokkaa jokainen! : o Eli siis yksi topeista topein sisälläni nyt! En tiiä oliko lääkärin omaa tsemppausta vai mitä mutta sanoi että ei muista milloin olisi näin hyvää tulosta nähnyt! Niiiin vaikee uskoo tätä! Sain luvan aloittaa Zumenonitkin 2kpl/vrk limiksen kasvattamiseksi, kun mulla niitä sattuu passien jäljiltä kotona olemaan valmiinakin.

Siirto oli taas kivulias, aina se punktiota enemmän sattuu. Mut sattukoon vaikka vielä kuuskyt kertaa enemmän, jos tästä jotain tulosta saadaan!
 
iinamiina, VAU!!!! :heart::heart:

Ihanaa, valtavaa, todella hienoa! Mulla meni iho ihan kananlihalle kun luin sun viestiä, vitsi mikä saalis, ja noin hyviä!! Nyt jännittää mahdollisesti vieläkin enemmän sun piinailut, hurjasti lähetän nyt tarrasukkia, liimaa, klemmareita, sinitarraa, liisteriä ja mitäs vielä... että nyt todellakin tärppäisi! =)

Otahan rauhallisesti ja parantele tuon kivuliaan siirron jälkeen! Haleja!
 
Iinamiina: Ihan mahtavaa!! Onnea! :heart: Kaikki peukut ja ties mitkä pystyssä täällä!!
Mut miten sulla siirto sattu enemmän ku punktio? :O Mulla ei punktiokaan hirveesti sattunu, tipan laitto sattu varmaa eniten, mut siirto, ni mä en ees huamannu, et jotai tapahtu! :D Mää kysyinki silt lääkärilt, et joko se sinne muka meni, ookko ny ihan varma?? :LOL: Kurjaa että sattu, mut mitäpä sitä ei tekis, niinku tiiät... ;)

Elli: IIIIIIIHAAANAAAA!! :heart::heart: Sieltä se eka kaksosraskaus meijän ketjuu sitte poksahti!! :) Ja niinhä se on, että tuplaonni, mutta myös tuplahuoli! Toivotaan kovasti, että molemmilta syke löytyy seuraavassa ultrassa!! :heart: ONNEA!! :flower:

Eina: :hug: Mä oon ajatellu sua paljon viimeaikoina, ja toivonu kovasti voimia sulle! :heart: Sitä mä mietin tossa, et menikö tossa sun hoidossa nyt hukkaan muutakin ku aikaa? Meinaa lääkkeitä tai jotain, siis rahaa? Että eikö niistä mitään korvausta vois saada? Vaikka teillä on tainnu KELA:n katto paukkuu jo tänä vuonna?

Oma napa, saa skipata jos siltä tuntuu: Tänään olin np- ultrassa, ja siellä yks erittäin vilkas pikkuihminen potkiskeli kovasti! :heart: Nt oli normaali, ( 0,5 ) ja sikiö vastas viikkoja, oli pari päivää edelläkin. Olihan se melkosen uskomaton tunne... :heart:
 
Iinamiina =) oon ihan superonnellinen sun puolesta! Loistava saalis ja edelleen sulle sitä levollista mieltä ja luottamusta, että asiat järjestyy! Nyt pikkuinen sissi :heart: tarraudut äitiin kiinni, etkä päästä pitkään aikaan irti!!

..ja Elli, voi miten suloista.. :heart: onnea :heart: Pelko, huoli ja epäusko tuntuu valitettavasti kuuluvan asiaan, mutta kaikki todennäköisyydet on sen puolella, että jouluna sulla on kaks kääryläistä sylitettävänä :)

Sera, ihanaa, että teilläkin kaikki hyvin :)

Snoww, tsemppiä piinistelyyn!

Eina, sulle edelleen toivon supervoimia jaksaa eteenpäin :hug: Olis niin ihana kun vois luvata sulle jotain, mut niinku itekin oot monta kertaa todennut, kukaan ei voi tietää eikä kukaan voi luvata, mutta tiiät, että sitäkin suuremmin me kaikki toivotaan!!
 
Täällähän tapahtuu, ihanaa :heart:

Onnea Iinamiinalle mahtavasta saaliista ja myös minä toivon kaikenmaailman hetipitiliimauksia ja tarrasukkia ja teippiä että siellä alkio tarraisi lujasti kiinni!

Elli, tuskin sinun tarvitse olla pahoillasi hehkuttelusta, luulen että kaikki täällä ovat aidon onnellisia puolestasi!
 
Elli, ihanaa!!! Tuplaonnea, me ollaan valtavan onnellisia sun puolesta! :heart::heart:

Ja mun puolesta saat hehkuttaa rauhassa, ja koita nauttia nyt tästä, vaikka huoli on varmastikin nyt isompi (paraskin puhuja mä...) =)
 
Elli ihania uutisia, onnea! <3 Sera, mul on joku mutka tai ahdas kohta kohdunsuulla tai siellä jossain matkalla, niin sattuu todella kun sieltä runnotaan joku katetri läpi. Tarvisin samat tropit siihen ku punktioonkin. Taidanpa ens kerralla ottaa alle ominpäin rauhottavan ja jonkun vahvan kipulääkkeen. On tässä vähän kyllä semmonen mieli, ett ei tää vaan voi näin mennä.. Jotain tulee vielä varmasti. Joku koira tässä on haudattuna.. Ehkä ne meidän alkiot jaksaa elää just sen 3pv ja kuolevat heti sen jälkeen. Tai sit se on se mun heikko limakalvo, joka vaan ei pysty vastaanottamaan mitään. Tää olis nyt viides siirretty alkio ja jos tääkin vaan tipahtaa pois heti ja jälkiä jättämättä, niin rupee vaikuttaa kyllä selvältä peliltä.
 
Elli: Mulla viikkoja tänään neuvolan mukaan 12+0. Toi np- ultra tehdään viikoilla 10+0- 12+6. Ja hehkuta ihan rauhassa vaan, ihania uutisia on ihan jokasella varmana oikeus hehkuttaa, samalla lailla kun sitä pahaa oloa purkaa!! :heart:

snoww: Mitämitämitä?? Eikä tunnu yhtään tyhmältä, nyt kerrot, onko jotain lupaavia oireita!! KEEEEEEEEERRRRRRRRO NYYYYYYYYY! :p Emmä utelias oo, mut... :popcorn: Mä niiiiiiin toivon kovasti plussaa sinnekkin!! :heart:

iinamiina: Auts! :( No varmasti sattuu sitten, jos samanlaista troppia joutuu ottaa ku punktiossa, mä ainaki olin punktion jälkee pikkasen "pöllyssä" : / Ja kyl se vaan nii on, vaikka ihmeet aina tapahtuuki muille, että joskus se voi sattua omalle kohalle, vaikkei uskois :heart: Mut tiedän tunteen, mullakin on aina kaikkeen toi "koira haudattuna", pessimisti ei pety! Nimimerkillä koskakohan tästä raskaudesta oikein uskaltaa alkaa iloita... :whistle: Mutta täällä tsempataan, loppuun asti!! Ja tosi hyvältä nyt ainakin alkioitten osalta sitte kuulostaa! Mut mikäköhän siinä sun limiksessä sitte tökkii? Ootko siihen mitää "diagnoosia" saanu? Kun kuitenki luomuraskautuminenki on aikasemmin onnistunu.

Kaikille lämpöiset halirutistukset ja tsempit piinailijoille!! :hug:
 
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu


wilma32---------2.ICSI-------------------05/2011

Marlaa------------ ?? --------------- ??

Eina---------------3.IVF------------------????

barbapörrö13----3.IVF/ICSI--------- ?


*** PIINAILIJAT ***

Lili_78------------- 4. ICSI--------------- testipäivä 8.4

snoww-----------1.ICSI 1.PAS--------- testipäivä 15.4

iinamiina----------2.IVF ------------- testipäivä ?

PLUSSANNEET


kielovanamo-------2.IUI------------ + testattu 3.9.2010 LA 15.5.
Pieni tiikeri-------1.IVF------------ + testattu 14.9.2010 LA 24.5.
Eintel------------1.IVF------------ + testattu 6.10.2010
desperate------1.IVF/ICSIn 4.PAS--- + testattu 19.10.2010 LA 24.6.
lakka83---------2.IVF------------- + testattu 24.12.2010 LA 5.9.
Susu75---4.ICSI/lahjasolut--------- + testattu 10.2.2011 LA 19.10
Sera2010------1.IVF - 1.PAS------ + testattu 15.2.2011 LA 21.10
Elli82------------1.IVF - 1.PAS-------+ testattu 26.3.2011 LA 2.12
 
Huspois tollaset ajatukset, iinamiina! Mä oon miettinyt samaa että kun sais pari nappia diatsepaamia niin vois olla rentona punktiossa.

Ihanaa onnea Ellillä.
(Pakko sanoa että tällä hetkellä jos tota meidän poikaa olis nyt kaks kappaletta niin tekis tiukkaa ehtiä kannoilla.... Just ongin pesuaine pulloja vessan pöntöstä, tv ja digipoksi on jo tältä aamulta niin sekasin että tarvi avata toinen tv että näkee jotain katsella)

Soitin meidän klinikalle jo aikaa sitten kai pari viikkoa sit mutta eipä ole tullut hoidon aloitukseen kirjallisia ohjeita vaikka lupas hoitaja lähettää. Tarviskohan soitella uudestaan etteivät hyppää mun yli... Kahden viikon päästä ollaan jo hyvässä vauhdissa.
 
Juu, onneks mulla on itellä Opamoxia ja Panacodia kaapissa valmiina, täytyy vaan sitten muistaa ottaa mukaan :) Ja sama homma täällä.. yhdessä ON (mulle) riittämiin! Just KADOTIN lapseni pihalla!!! Juoksin ku hullu ympäri pihapiiriä ja huusin nimeltä ja kaikki sieppaamiset ja kaikki kävi mielessä, kun se katoaminen tapahtui niin nopeasti, kenkiä olin laittamassa eteisessä jalkaan ja päästin tytön etupihalle odottelemaan. Just kun olin alkamassa huutaa viereiselle bussipysäkille että ovatko nähneet pikkuista tyttöä pinkeissä kurahaalareissa, niin sieltä se käveli muina miehinä takapihalta. Hyi että mä tärisin sen jälkeen pitkään ja sydän hakkas ja olin aivan voimaton. Tää koko tapaus kesti ehkä minuutin, max pari, mutta tuntui puolelta elämältä. Kyllä siinä sai alkiot ja kohdut nyt semmosen stressihormoni- ja adrenaliinipläjäyksen että oksat pois! Mahaa rupeskin heti sen jälkeen pikkusen kouristelemaan ja jomottelemaan. Voi olla ett se hirvee säntäily ja juokseminen sai sen aikaan.
 
Sera: ehkä luulen että kiinnittymisen tunsin ku oli yks päivä menkkamainen kipupäivä, MUTTA en usko että tässä raskaana ollaan kun ei minkäänlaista oiretta ole, ei edes tissit ole kipeinä lugeista. Ei näin normaali olo voi olla jos ois raskaana, mulla oli vaikka mitä oireita kun oli tuo KU. Mut en sitä muista että oliko oireita ennen testiä. Voi perse että vituttaa.
 
Täälläkin joo v*tuttaa ja ahdistaa ihan kympillä kaikki. Mahaa särkee, varsinkin oikealla puolella jomottelee ja kiristelee tutusti, finni on tulossa nenänpieleen, päätä särkee ja eilen sitten laskeutui verho ja tuttu PMS-tauti laskeutui päälle. Olen vuoroin masentunut ja vuoroin silmittömän raivon vallassa. Huudan ja raivoan ja paiskon tavaroita. Tärisen ja sydän hakkaa tuhatta, olen vähän väliä niin hillittömän vihan vallassa että voisin tappaa seuraavan vastaantulijan joka mulle jotain väärää puhuu. Raivostun kaikesta liasta ja paskasta ja mun on pakko imuroida, ja oon joutunut myöskin juoksemaan ja kävelemään ja pyöräilemään ympäriinsä. Eilen painuin myös vihan vallassa saunaan, eli uhmaan näköjään ihan kaikkee tällä kertaa. Ihan sama. Ei ole leppoisasta sohvalla pötköttelystä ollut kyllä tietoakaan.
 
Iinamiina: Huvitti jotenkin sun kirjoitus ku just samalta kans joskus tuntuu, pitäskö käydä johnaki syvällä mettäs huutamas pari tehokasta kirosanaa ja käydä samalla hakkaamas puita kirveellä vituiksi :LOL::LOL: Ni hellittäis ehkä suurempi vitutus..
 
Huomenta kultaset:heart:

Pakkohan se oli tulla katsomaan mitä teille kuuluu ja viikonlopun jälkeen taas jaksaa vähän paremmin.vapaa-ajat on pahoja,kun on liikaa aikaa miettiä tätä omaa kurjuutta:rolleyes:

Iinamiinalla loistava saalis alkioita,ihanaa,voi kun niin toivon,että pääsisit tonne viivan alle!!!Jaksuja hurjasti!!!

Snoww:lle myös peukut pystyssä,toivotaan,toivotaan hyvää lopputulosta!!!

Viimeksi unohdin kokonaan Susun ultrakuulumiset,onnea niistä, ja Serallekkin samaiset onnittelut,ihanaa.Ja olen kyl ihan aidosti onnellinen teidän puolesta:heart:

Kielolle erityis-super-hyper-iso hali:hug: Sä vaan oot niin huippu!!!

Eina,edelleen luen sun blogia,mut voisitko auttaa tyhmää,et miten sinne voi kommentoida:ashamed: Halaus myös sinulle ja kyl mä täällä taustalla peukutan kaikki elimet pystyssä,vaikken täällä niin paljon vierailekkaan:)

Ihana oli myös kuulla Gabin kuulumisia pitkästä aikaa,halaus myös sinulle:hug:

Mites Lili jakselee,voimia sinullekkin!!!

Toivon totisesti,että piinailijat pääsette parempaan lopputulokseen,kun mä,ja kaikille ihanaa aurinkoista (toivottavasti)tiistai päivää:cool:
 
Miten kultaiset täällä voidaan?! Taitaa tunnelmat olla aika laidasta laitaan..

Snoww ja Iinamiina, toivotaan, että kaikki vitutus ja raivopäisyys nyt tarkottais sitten ankaraa tsemppausta myös teiän kyytiläisellä. Periks ei anneta.

Onko Eina teiän aikataulu tarkentunu? Entä mites marlaa teiän suunnitelmat? Wilmallakin alkaa jo seuraava etappi olla lähellä?

Barbis, kiitti, ITE OOT!! :heart:

..ja Lili, mielessä oot.. :hug:
 
Joo en mäkään ole ehtinyt edes onnitella Elliä edellisestä ultrakäynnistä.. mutta nyt sitten, Onnea!

Sera: lääkekatto oli täynnä, eli siitä ei tullu ko muutamia euroja lisää lääkekustannuksia. Työnantajalle tuli aikalailla kustannuksia, kun mä sain perua ne mun varaamani palkattomat. Ja sijaista ei enää työnanataja perunut (eli maksoi meille molemmille palkan) ja sit mulle tuli se viikko saikkua tuon vuoksi (eli työnantajan menetys tämäkin). Pääsiäissuunnitelmat meillä meni miehen kanssa uusiksi. En halua ottaa sumuja ja piikkejä mukaan sinne minne oltiin menossa (kauheesti sukulaisia ympärillä), niin meni nekin suunnitelmat mönkään. Ei sillä.. tehtiin me uudet suunnitelmat ja lähdetään laivalle.. mut olis se ollu kiva nähdä niitä sukulaisia, joita näen kerran vuodessa. (aina pääsiäisenä)

barba kyseli sitä kommentointi hommaa. Menet siihen tekstin alla olevaan kohtaan: kommenttia. Painat siitä ---> aukeaa erillainen näkymä.. Menet siihen tyhjään valkoiseen kenttään mihin kirjoitetaan kommentti. Kun teksti valmis, valitse siitä kommentti nimellä kohdasta Nimi/URL-osoite, laitat niihin sitten nimen nimi-kohtaan ja URL-kohtaan voit laittaa linkin sun blogiin (voi jättää myös tyhjäksi tuon URL-osoite kohdan), sit paina jatka, sit lähetä kommentti. (kysy jos jäi vielä jokin epäselväksi, voit laittaa kyl vaikka yv:näki)

Olikohan mulla muuta.. Ai niin! Himputti.. En ole muistanu varmaan iinamiinaa onnitella kyytiläisestä! Mä toivon parasta, vaikka susta tuntuiskin että PMS pukkaa päälle! :heart:

Niin ja kielo tais kysellä onko meidän aikataulut tarkentunu: On ne.
 

Yhteistyössä