Voi Iinis,tosi kurjaa jos nyt ei onnistunut:'( mullakin oli jotenkin niin hyvä fiilis,et nyt sä plussaat.Voimia kaikkeen tähän kurjuuteen ja toivotaan,että PAS onnistuu ennen taukoja ja siitä se plussa pärähtää:hug: Vieläkö olet testaillut?
Kielo,olenhan minä tässä mielessäni pyöritellyt kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja,myös lahjasoluja,mutta ei mulla ole niistä mitään tietoo.et miten sellasiin hoitoihin edes pääsee
Joka toinen päivä haluan haudata vauvahaaveet ikuisiksi ajoiksi,etten koskaan enää joudu tämän asian kanssa pettymään ja joka toinen päivä kaipuu on niin kova,että olisin valmis mihin vaan!!!
Elli,on kyl ihana lukea sun kuulumisia,nyt kun sulla niin jänskät paikat.Uskomatonta,et sun sisällä kasvaa 3 vauvaa.Toivotaan totisesti,että kaikki menee hyvin loppuun asti ja pääsette suurperheeksi kertaheitolla!!!
Snoww,eiks niillä pakastealkioilla ole ihan hyvät mahdollisuudet kiinnittyä,kunhan vaan selviävät sulatuksesta?Mulle jopa sanovat sillon aikanaan polilla,et siellä suurempi onnistumisprosentti ollut,PAS:ssa kun tuoresiirroissa
Tai sit ne huijas mua,voihan sekin olla mahdollista
Hyvä,et Despekin viel kokonaisena,vaikka malttamattomana jo odotan tänne sitä ensimmäistä vauva-uutista,jonka toivon mukaan kielo kuukauden sisällä kertoo:heart:
Eina,Marlaa ja Wilma olette sitten seuraavat piinailijat ja jospa nyt se plussa-pino saisi jatkoa,siis JOS Iinamiina ei tästä siirrosta sinne hyppää,mitä kyllä edelleen vaan toivon!!!
Kiva varmaan Susu ja Sera,kun menette niin samoissa vaiheissa.Voitte vertailla oloja ja kolotuksia
Pikku tikruhan taitaa myös olla Kielon kanssa aikalailla samoilla viikoilla,tsemppiä sinullekkin viimeisiin hetkiin:heart:
Mites mun piiniskamuni,Lili,jaksaa?sua ei ole täällä näkynyt
joko olette uuden hoidon kynnyksellä?Voimia,voimia,voimia!!!
Mä nyt notkun täällä,vaikka mitään selvyyttä ei jatkosta ole.Mut kyl mä haluun teidän kuulumisia tietää ja tsempata parhaani mukaan.poistumpahan sit maan uumeniin,kunhan te kaikki muut ootte plussannu
Kivaa alkanutta pääsiäisviikkoa kaikille,toivotaan paljon auringonpaistetta,se taitaa nyt olla ainut elämää piristävä tekijä