KESÄ 2010 hoidot

Kiitos kaikille lohdutussanoista.. Mä luulin että heti seuraaviin menkkoihihin sais ruveta taas hoitoihin, mutta eihän se niin käykään, vaan nyt pitää rungon levätä ja sit toisiin menkkoihin moottori käyntiin, voi perse, VASTA!! Eli kesäkuuhun menee siirto. Ehdotteli syksyäkin tai miten ny itestä tuntuu, no ei TOD!

Shit. Mä en kans tiedä mitä mä teen, jos PAS menee syksyyn.. Sitä mä en kertakaikkiaan enää kestä. Mä luulin ett sen passin vois tehdä heti perään, mut ei tuu mitään jos pitää yhdet menkat odottaa :( Meidän loistopoli menee kii kesäkuun alussa ja pysyy kiinni syyskuuhun asti! Mä itken ja huudan sinne puhelimeen kyllä niin kauan ett saan luvan aloittaa Zumet ja laastarit heti. Ollaan sitte tulossa kipeeksikin täällä, kurkkua pistelee ihan kunnolla, ja lisäks vielä migreenin pukkas :( Samaten lapsi tuossa aivastelee ihan jatkuvalla syötöllä. Loisteliasta.

Snoww :( Pahoittelut. Toivottavasti pääset passiin vielä kevään aikana.

Eina Lyhyt kaava on ollut ja oon pistellyt 2 viikkoa. Mahdollisesti viikon 18 lopussa tai sit sillon seuraavalla, sen näkee sit kun kierto alkaa. En tiedä kumpi tehdään ivf vai icsi, viimeks icsi. Onko tää nyt sit 2. vai 3. hoito kun viimeks se muuttui inssiksi kesken hoidon... Kai toinen. Kiva saada piinailu seuraa

Snoww :'( niin niin typerää ja väärin..
Ja nuo odottelemiset ja polien kesätauot on niin perseestä.. Voi kun sekä sä että tarvittaessa Iinamiina pääsisitte seuraavalle kierrokselle ennen sulkuja. Mut Iinamiina huomio sanassa tarvittaessa, toivotaan, että uusia kierroksia ei todellakaan tarvita!!

Toukokuussahan teitä onkin iso liuta piinailemassa samoihin aikoihin! Tsemppiä itse kullekin.

Ja Barba, niin hassua kuin onkin toivoa, että jotain vikaa löytyy, niin täälläkin nyt sitä toivotaan. Oliko niin, että te ette joka tapauksessa halua lahjasoluja kokeilla?

Elli, sulla on mahtava asenne :) Moni olis aivan pissit housussa tuossa tilanteessa huolimatta siitä, että lasta on toivottu pitkään. Mutta ootte sun miehen kanssa ilmiselvästi ihan oikeat vanhemmat kolmosille, kun osaatte noinkin rauhallisesti suhtautua =) Nyt tosiaan kädet ristissä, että kaikki menisi hyvin.

Despe, aikas lailla alkaa olla tukalat oltavat tän jättimahan ja kaikkien kolotusten kanssa ja toivon, että ei ihan kuukautta tartteis enää odotella. Kivuttomia supistuksia on aika paljon, ja pari viikkoa sitten neuvolassa todettiin, että vielä vähän vauvan pää liikkuu, eli ei ihan vielä ollu kiinnittyny mutta melkein kuitenkin. Mutta eihän sitä tiiä.. voi tulla nopeestikin tai sit mennä kesäkuulle (toivottavasti ei sentään). Mites sulla?

Iinamiina: Ootko ennenki testaillu ennen 2 viikkoa? Ajattelin vaan, et jos se siitä muuttuis... vaikka kyllähän sen itse tuntee onko vai eikö.. :hug:

Hypätkää yli jos ette halua lukea negatiivista tekstiä....
Kun tuota listaa katoin ja ynnäilin, niin musta ainakin tuntuu että mä tuun olemaan pitkänmatkalainen koska mun olis pitäny plussata tästä jos meinaa pysyä muiden mukana, siis ku muut on plussannu 1.icsi/ivf 1. pas viimeistään, siis suurinosa! plaah.. mä vaan mietin omalta kohdaltani et olikohan vain mun munatorvet ainoa paikka mihin pystyi tarraamaan kiinni.
Noi luget ärsyttää niin prkleesti kirjaimellisesti, nyt on toinen pvä ilman niitä ja aina vain on arkana. Onkohan niiden käyttö aina niin välttämätöntä, mä en oikein usko niihin yhtään, ei normaalisti alkanees raskaudeskaa niitä tarvita niin miksi miksi miksi, ei tajua?? Sitten on ollu tosi usein pää kipeä, migreeniä jopa. Siis ei ole ollu lähes kymmeneen vuoteen ollu migreeniä ni miten se nyt taas rupeaa vaivaamaan.

Oon testannut ajoissa, paitsi kerran testasin ekan ja vikan kerran pp14 ja se oli kamala virhe, hajosin täysin pitkäksi aikaa. Ja edellisessä tuoresiirrossa vuotokin alkoi jo pp 11.

Kuule snoww <3 ihan just samoja sitä minäkin tässä jo alan miettiä, että tuubatko ne vei ne kaikki mun viimeiset raskausmahdollisuudet tässä elämässä. Kai sitä nyt joku kiintiö jokaisella naisella on raskauksienkin suhteen määrätty jossain.. :( Ehkä se kolme raskautta mun elämässä vaan sit kertakaikkiaan oli se kiintiö, ja se on täynnä. Ja kuinka monta alkiota teille on kaikkiaan siirretty? Meille viisi. Ei susta nyt vielä pitkänmatkalaista saa. Seuraavasta plussaat. Meillä näyttää tosi heikolta kun kaksi tuoresiirtoakaan ei tulosta tuonut ja niissä sentään paljon paremmat onnistumisprosentit kuin passeissa. Kaikilla muilla siis.

Eikä iinamiina ja snoww!!!!

Mä oon tytöt niin pahoillani teidän puolesta :hug:

Ja mitä tuohon snoww:n pitkänmatkalaisuuteen tulee, niin höpsön löpsön tyttöseni.. elä sie semmosia murehi! Ja jos sä katsot sitä plussaajien listaa ko ne on melkein kaikki (paitsi susu, mut sekin kyllä heti ekasta lahjahoidosta) saatu niin äkisti, niin eikös sullaki ollu jo hoidoista plussa? Mut se vaan oli huonoa tuuria et kiinnitty väärään paikkaan! Eiköhän se vielä pian tule sunkin vuoro taas onnistua, näin me toivomme! Eikös vaan..

Ja iinamiina kultaseni.. mitä mä voisinkaan sulle sanoa? Sä oot tärkee ja olisin jo todellakin toivonut sullekkin sitä onnistumista. Ja mäkin jo kielovanamon tapaan uskoin et se olis jo sun vuoro :( Hemmetin epäreilua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja toivotaan iinamiina että vielä ennen syksyä saisit PAS:sin!! mulla ei ole muuten mitään toivoa seuraavasta hoidosta ennen syksyä kun tuli sen lääkärin mokan takia 3 viikon viivästys! (ÄH ku taas vituttaa se moka) Meikäläiselle pukkaa sitte kesätauon päälle, jos (ja mitä todennäköisemmin kun! Muistan kuitenkin joo että kaikki on mahdollista ja ihmeitä tapahtuu, mutta meidän todennäköisyydet on tällä hetkellä että KUN) meidän 3. IVF menee mönkään :(

Ja tosiaan tuosta mun "negatiivisuudesta".. ennemminkin minun mielestäni se on totuuden myöntämistä mun kohdalla... Meillä kun tää kaikki on jo nähty! Mutta tosiaan... mä uskon ihmeisiin.. ja en väitä ettei me voitais onnistua, ihmeitä tosiaan tapahtuu (varsinkin meidän pinossa!) ja olen lähdössä hoitoon sillä mielellä että.. En jaksa toivoa liikoja, mutta uskon että ihmeitäkin voi tapahtua! :)

Harmi et Susu joutuu "uuteen" sokerirasitukseen! Toivotaan et toinen kerta menis ilman oksentelua!

barba: Tosiaan elimet pystyssä et olisitte viallisia :LOL:

despe: kiitos :heart: oot ihana!

Marlaa: ok.. laittelen listaan noi tiedot..

Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu

Eina-------------3.IVF---------------vko 18

wilma32---------2.ICSI-------------vko 18-19

Marlaa--------2.IVF/ICSI-----------vko 18-19

snoww-------1.ICSI 2.PAS-----------06/2011

barbapörrö13---4.IVF/ICSI--------------?

Lili_78-----------5. ICSI----------------?

*** PIINAILIJAT ***

iinamiina----------2.IVF --------------- testipäivä ?

:heart::heart::heart:PLUSSANNEET:heart::heart::heart:

kielovanamo------2.IUI----------- + testattu 3.9.2010 LA 15.5.
Pieni tiikeri-------1.IVF----------- + testattu 14.9.2010 LA 24.5.
Eintel------------1.IVF----------- + testattu 6.10.2010
desperate----1.IVF/ICSI 4.PAS---- + testattu 19.10.2010 LA 24.6.
lakka83----------2.IVF------------ + testattu 24.12.2010 LA 5.9.
Susu75------4.ICSI/lahjasolut----- + testattu 10.2.2011 LA 19.10
Sera2010-----1.IVF - 1.PAS------- + testattu 15.2.2011 LA 21.10
Elli82---------1.IVF - 1.PAS--------+ testattu 26.3.2011 LA 2.12

Viimeksi muokattu:
mä jätin iinamiina sut kuitenkin vielä tuonne piinailijoihin kun sulla on vielä niin pienet piinapäivät.. (en kuitenkaan yritä kauheesti lohdutella et tulos olis muuttumassa.. mut kuitenkin jätin vielä tuonne) :heart:

Iinamiina:niin.. siis toinen alkion siirto vasta mulla mutta ku mulla tosiaan on ollu paha tulehdus, että on pitäny peräsuoltaki vähä irrotella kiinnikkeistä, toinen munasarja on vinos taaksepäin, mutta kuitenki molemmat tuotannollisia. Mutta kun mietin vain että kun noita kiinnikkeitä on poltettu pois niin kuinka on sitten tullut siitäkin vaurioita ettei esim. kiinnittyminen onnistu (kuin johonki makkaramaiseen munatorveen sit tarrautua)
Tokihan lääkäri on sanonut että jos me tiedettäis että oot toivoton tapaus tulemaan raskaaksi niin ei näitä hoitoja lähdetä tekemäänkään.
Mutta silti näitä asioita tietysti miettii ja vetelee omia johtopäätöksiä omasta onnistumisesta.
Iinamiina en sun taustasta tiedäkään että mitä takana, raskautumiset, onnistumiset/epäonnistumiset..Oliko sulla monta lasta ennestään? jos saa udella..

Eina:Joo se kohdunulkoinen.. mutta tosiaan nyt varmaan ymmärrätte miksi mä murehdin ja märehdin. Aika näyttää sitten, passeihin meni kyllä luottamus jos sen näin voi sanoa. Tsemppiä sun hoitoihin vaikka tuntuu olevan siihenki kuitenki ikuisuus vaikka ei todellisuudes olekaan..:)

Kyllä täs vähä turhalta kitisijältäkin tuntuu kun kuitenki on jo yksi lapsi ja monella muulla ei ole ainuttakaan(tarkoitan yleisesti). Joten suuni suppuun ja rinta rottingille...
Kylläpäs on tullu valitettua koko ajan jostakin, täytyy ryhdistäytyä ja tsempata muita täs välis. Ja kiitos ja anteeksi:)

Niin joo.. satuin kattomaan täs yks päivä telkusta kun näytettiin kun tehtiin suunniteltu sektio, ja sit tuli kyllä -BYäääää yhy yyy:tä kerrakseen, onneksi olin yksin kotona ni ei tarvinnu selitellä että -Kato ku äitillä meni nyt TOOOOSI iso roska silmään, miten se ny tollein:LOL:

Nopeasti vain käväisen, tuun joku päivä paremmalla ajalla kommentoimaan kaikille!

Mutta nyt siis vaan oli pakko tulla "sanomaan" tämä: snoww ja iinamiina, iso :hug::hug: !!!

Ja Barballe myös :heart: Mä niin toivon nyt sitten kanssa, että teistä joku korjattavissa oleva "vika" löytyy, ja jos ei, nii toivon silti, et jaksatte viel kerran yrittää! :hug: Ja kiitos tosta "masukannustuksesta" :D Uskon siis, että mullakin on vielä toivoa, et kaikki on hyvin ja masu alkaa kasvaa :)

Snoww: yksi lapsi, kaksi kohdunulkoista + yksi colitis ulcerosa. Ainiin ja kilpirauhasen vajaatoiminta. Ja helv.. just laskin ett eihän tässä millään ehdi kuin yhden passin ennen kesäsulkua vaikka ne suostuiskin ett tehtäis suoraan nyt :( Eli jos ne ei suostu, niin edessä PUOLEN VUODEN odottelu :( ihan epätodellinen ajatus. Miks sulla muuten on menny usko passeihin? Ai ku heti ekasta ei tärpänny? Aika normaalia kuitenkin, onnistumisprossa passeissa 15% luokkaa muistaakseni, ni sähän olisit oikea hannuhanhi ja kultalusikkatyyppi jos olisit heti ekasta repässy :)

Viimeksi muokattu:
Iina: Niin katsos, jos mä haluan olla se hannuhanhi, oon mä vähä sellanen että pitäis päästä sieltä mistä aita on matalin, pakko myöntää.. mutta toisin aina käy mones asias. Ja noista passeista on tullu luettua niin paljon ilmeisesti sitä negatiivista sitten, sehän ensimmäisenä osuu silmiin. Ja kyllä sitä pettyy itseen pahasti kun ei onnistunu, sitä kun on joskus ollut tosi helppo tulemaan raskaaksi, vaikea sitä on hyväksyä että ennen oli ennen ja nytonnyt.

Voi Iinis,tosi kurjaa jos nyt ei onnistunut:'( mullakin oli jotenkin niin hyvä fiilis,et nyt sä plussaat.Voimia kaikkeen tähän kurjuuteen ja toivotaan,että PAS onnistuu ennen taukoja ja siitä se plussa pärähtää:hug: Vieläkö olet testaillut?

Kielo,olenhan minä tässä mielessäni pyöritellyt kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja,myös lahjasoluja,mutta ei mulla ole niistä mitään tietoo.et miten sellasiin hoitoihin edes pääsee:rolleyes: Joka toinen päivä haluan haudata vauvahaaveet ikuisiksi ajoiksi,etten koskaan enää joudu tämän asian kanssa pettymään ja joka toinen päivä kaipuu on niin kova,että olisin valmis mihin vaan!!!

Elli,on kyl ihana lukea sun kuulumisia,nyt kun sulla niin jänskät paikat.Uskomatonta,et sun sisällä kasvaa 3 vauvaa.Toivotaan totisesti,että kaikki menee hyvin loppuun asti ja pääsette suurperheeksi kertaheitolla!!!

Snoww,eiks niillä pakastealkioilla ole ihan hyvät mahdollisuudet kiinnittyä,kunhan vaan selviävät sulatuksesta?Mulle jopa sanovat sillon aikanaan polilla,et siellä suurempi onnistumisprosentti ollut,PAS:ssa kun tuoresiirroissa:) Tai sit ne huijas mua,voihan sekin olla mahdollista:D

Hyvä,et Despekin viel kokonaisena,vaikka malttamattomana jo odotan tänne sitä ensimmäistä vauva-uutista,jonka toivon mukaan kielo kuukauden sisällä kertoo:heart:

Eina,Marlaa ja Wilma olette sitten seuraavat piinailijat ja jospa nyt se plussa-pino saisi jatkoa,siis JOS Iinamiina ei tästä siirrosta sinne hyppää,mitä kyllä edelleen vaan toivon!!!

Kiva varmaan Susu ja Sera,kun menette niin samoissa vaiheissa.Voitte vertailla oloja ja kolotuksia:)

Pikku tikruhan taitaa myös olla Kielon kanssa aikalailla samoilla viikoilla,tsemppiä sinullekkin viimeisiin hetkiin:heart:

Mites mun piiniskamuni,Lili,jaksaa?sua ei ole täällä näkynyt:( joko olette uuden hoidon kynnyksellä?Voimia,voimia,voimia!!!

Mä nyt notkun täällä,vaikka mitään selvyyttä ei jatkosta ole.Mut kyl mä haluun teidän kuulumisia tietää ja tsempata parhaani mukaan.poistumpahan sit maan uumeniin,kunhan te kaikki muut ootte plussannu:D

Kivaa alkanutta pääsiäisviikkoa kaikille,toivotaan paljon auringonpaistetta,se taitaa nyt olla ainut elämää piristävä tekijä:cool:

Pakko tulla tänne purkamaan ylimääräistä painetta... Odottelen soittoa polilta, tänään alkoi menkat ja huomenna alkais jos alkaa pistelyt MUTTA koska ultrat, perjantai ja maanantai pyhiä... ja meidän poli on auki ma-ke-pe... kiva jos joku helvetin pääsiäinen pilaa kaiken.
Kaks vuotta sitten pääsiäinen oli meidän parasta aikaa, pitkäperjantaina tehtiin positiivinen raskaustesti...

Hei taas piiitkän tauon jälkeen...

Marlaa, pahoittelen ja ymmärrän! Turhauttavaa kun ajoitus menee pieleen! Meidänkin kohdalla viikonloput ja pyhät ovat sekoittaneet monet kierrot. Kiva, kun ensin pumppaa itsensä täyteen hormoneja ja sitten joutuu huonon ajoituksen takia turvautumaan kotikonsteihin ja vielä huonolla tavaran laadulla.

Onnittelut jälleen kaikille plussanneille!! Teitä on aina vain enemmän ja enemmän, IHANAA!! Toivoa siis on onnistua :) vaikka minusta tuntuu, että tänne jään yksin ihmettelemään... Kolme vuotta yritystä takana, eikä plussan plussaa. Uskon kuitenkin, että kaikella on tarkoituksensa ja meidän aika on vasta edessä ;))

Voimia ja kauniita kevätpäiviä kaikille ihanille ihmisille! Saan teistä paljon tukea ja lohtua vaikkei minusta kuulukaan mitään pitkiin aikoihin.

Marlaa: Voi ei :( Mullaki toi pääsiäinen sotki kuvioita ettei päässy alottaan hoitoa sillon "heti" sen lääkärin mokan jälkeen, vaan piti odotella useampi viikko (mikä puolestaan teki taas siitä lääkärin mokasta kahta kauheamman!) Ja meillä puolestaan oli vuosi sitten pääsiäinen parasta aikaa.. Tehtiin pääsiäispäivänä plussa testi (joka kyl meni kesken)! Yksiin menee meillä nämä jutut :) Miten sulla kävi? Pääsitkö aloittamaan pistelyjä tänään? Voi kun mä niin toivosin että vastaus olis kyllä! Mutta sitten puolestaan pahoin pelkään että vastaus on että et päässyt :( Himputin pyhät!!!

baby20xx kuulumisia kiva taas välilä lukea! Harmi että olet edelleen tässä yritys vaiheessa :( Tsemppiä kovasti jatkoon ja käy vaan kirjotteleen täällä just niin usein/harvoin kun itsestä tuntuu.. Aina olet tervetullut tänne kuitenkin :heart:

ON: Mulla alkais huomenna sitten pistelyt.. aluksi 300IU Menopuria, siiten muutama päivä 225IU ennen tiistain ultraa.. Pikkunen muutos kun ekassa IVF:ssä pitkällä oli vain 2vrk 150IU ja koko loppuaika 125IU, sillon soluja tuli 9 ja niistä 7 kypsää.. Nyt meillä on kaikki tai ei mitään menossa tässä vikassa hoidossa ja yritetään nyhtää sieltä mahdollisimman paljon irti. Mulla kun laatu on niin huonoa vähäisellä määrällä solujakin, niin mulla ei varmaan laatu huonone määrän kasvaessa, niinkuin joillakin :) eli yritetään maksimoida solujen saanti ja toivotaan että siellä olisi edes yksi hiukan parempi joukossa! Saa nähä jääkö tästä mitään muuta käteen tai siis mahaan kuin hyperi :LOL:

Eina hyvin tässä kävi. Kierto ei alkanutkaan kunnolla, edelleen arvon että koska alkaa piikitykset. Just voi sanoa että jotain tulee mutta ei kunnolla. Jos kierto olis alkanu maanantaina niin kuin näytti oltais menty ihan tuuriin luottaen niin että ultra olis ollu vasta en tiistaina. Orgalutran olis alkanut kuudentena pistos päivänä. Onneks nyt ei mennä ihan randomina. Odotellaan siis edelleen

Marlaa: Hyvä ettei mennyt suunnitelmat uusiksi. Pitkät pyhät on tosi ilkeitä näissä hommissa. Kiva kun meitä on kolme samoihin aikoihin piinailemassa.
Mä jouduin syömään 14 päivää teroluttia ettei menkat alkaisi liian aikaisin. Tänään kp1 ja piikitykset alkaa huomenna. Tiistaina ultra.
Baby20xx: Mukava kuulla sinustakin pitkästä aikaa.

Iltaa leidit!!
Täällä rupee porukan läsnäolot hiipumaan pahaenteisesti vaikka nyt pitäs kaikkien suorastaan rynnätä kannustamaan tulevia hoitoon menijöitä/piinailijoita.porukalla näyttäs osuvan samalla viikolle h-hetket mikäli sikäli asiat menee suunnitellusti:)
Missäs meijän Lili mahtaa olla? tuuhan kertomaan miten voit!!
Baby 20xx:kiva kuulla sustakin vaikkakin ikävää että edelleen tilanne pysyny samana:(
Eina:nyt jos koskaan on munisten aika herätä ja kehittää sulle kunnon kasat soluja ja kunnon tulevia kansalaisia;)ainakin hyvät ropit näyttäs olevan kehissä!!!
Barbis.mahtavaa et jaksat olla täällä kannustamassa muita vaikka sulla tosi kurja tuo tilanne, ja miten positiivinen aina vaan jaksat olla:heart:ja tovottavasti Kielo on tosiaan se eka jolla jotain konkreettista vauvauutista näille sivuille ja siitä seuraavana sitten Tikru!!!
Snoww:hyvin sulatuksen kestäneellä alkiolla on ihan yhtä hyvät mahikset tarttua kiinni roppaan kuin tuoresiirrossa, kaverin kaverilla tärppäs 6 ivf.n ekalla pas:illa joten kaikki on mahollista:heart:
Elli:mites kolmosodotus sujunee siellä?onko kaikki hyvin?tuuhan säkin kertoon kuulumisia
Susu.sun kuulumisia myös kaipaillaan täällä!!
Wilma:ultraonnea sulle tiistaille ja säkin kuulut nyt sitten tulevaan piinisporukkaan, tosi kiva et teitä on monta ni ompahan meillä muilla jännitettävää:eek:
Eintel.mitähän sulle mahtaa kuulua? kattelin noita laskettuja aikoja ni sullakaan ei pitäs olla enään kauaa odotusta jäljellä.ois kiva kuulla vointeja!!
kaikille mukavaa ja munarikasta pääsiäistä( vaikkei ne sanan varsinaisessa muodossa taida juuri tätä porukkaa jeesatakaan;))
tulkaahan kertoilemaan kuulumisia ennenkuin koko ketju kuukahtaa kasaan!!!

Heippa kultaset:heart:

Despe,"puhut"niin asiaa,elikkäs ollaan saamassa isoooooo määrä piinailijoita ihan lähi aikoina-> Eina,Wilma,Marlaa,iinamiina ja Snoww sit hetken perässä,joten nyt sitä tsemppiä ja kannustusta tarvitaan!!!ELIMET OJOON SIIS KAIKKI KAMUT( Tässäpä olis taas oiva paikka jollekkin hymiölle,jota ei valmiina löydy):D

Ja Lili-kulta,eikös teilläkin ollut tarkotus toukokuussa jo aloittaa uusi hoito?Voimia ja halaus:hug:

Baby20xx,kivä et käyt täällä moikkailee,mitkäs sun vaiheet nyt on?Millon tapahtuu ja mitä ;)

Mites Ellillä menee murujen kans?Tuuhan kertoilee oloja ja vointeja:p

Einalla tosiaan eilen alkoi piikit,et kuule uskokkaan miten kovasti mä TOIVON sulle kaikkea hyvää!!!

Ja Iinis,PAS:iin sinullekkin kaikki mahdollinen onni ja tsemppi,kaikkeni tekisin jos vaan pystyisin,mutta toivo taitaa olla se ainut,jonka puolestasi voim tehdä:kiss:

Mitäs Susulle kuuluu?Entäpä Seralle?Kielon kuulusia mä aina lueskelen myös tuolta blogimaailmasta,ihanaa miten lähellä h-hetkeä jo olet!!!Ja Despellekin kaikkea ihanaa toivon loppusuoralle:)

Omaan eloon ei kuulu uutta,näitä hyviä päiviä on onneksi välillä ja sit välillä taas rämmin tuolla pohjamudissa:O Mut aina,kun on fiilis parempi,niin otan siitä kaiken irti,murehtimaan ennättää taas myöhemmin:D
Meinaan viettää ihanan aurinkoista pääsiäistä,huomenna saan kyläilemään mooooonta ihqua kummilastani,taitaapa ainakin 7 heistä tulla,ikähaitarilla 5 kk- 13 v.Huippua,ihanaa,fantsua!!!
Ja sit jos vaikka olis MUNARIKAS pääsiäinen...hih...suklaa on hyvää ja enää ei tartte miettiä millon miehen kellistää,kun luomuvauvahaaveet on heitetty romukoppaan:LOL: Aika outo tunne,kun ovistikut roskapöntössä ja ekaa kertaa moneen vuoteen mennään ja tehdään niinku huvittaa ja sillon ku haluttaa:LOL:
Oho,meni jutut vähä hakoteille,mut eiks se sanontaki mee,et "siitä puhe,mistä puute":p

Kaikille ihanaista pääsiäistä,täällä jännätään ja sekoillaan teidän puolesta:wave:

Yhteistyössä