KESÄ 2010 hoidot

Voi Elli, toivotaan nyt kaikkein parasta.. :| Jospa kuitenkin kaikki kääntyisi vielä hyväksi, mutta kyllä on nyt piinaavaa aika teilläkin.. Voimia kovasti!

Kiva kuulla teistä Pieni Tikru ja Baby20XX, tsemppiä kumpaisellekin, Tikrulle loppuodotukseen ja Babylle hoitoihin!

Barba, ihana oot :D ..pitäkää hauskaa miehen kanssa ;)

Ja tosiaan nyt kaikki elimet ojoon teiän seuraavien piinistelijöitten puolesta!! Oliko siis niin, että ens viikolla ekoja ultria luvassa?

Liput korkeelle ihanat naiset!! ..ja kaikille tavalla tai toisella munarikasta pääsiäistä =)
 
Moikka, kaikki ihanaiset naiset :wave:

Täällä mä vielä olen...
Oon pitänyt suhteellisen onnistuneesti taukoa näistä hommista, vaikka paljon tahdonvoimaahan se on vaatinut ;)
Mut kun itselle ei tapahtu MITÄÄN, niin jotenkin on ollut turvallisempaa olla suuremmin lukematta muiden kuulumisia... (Tosin tästä on tullut niin elämäntapa, että en vaan voi olla naputtelematta säännöllisesti näitä tiettyjä osoitteita...) Täällä ovista odotellaan, ja siitä sit taas 2 vkon päästä alkaa menkkojen myötä piikitykset. Sen ois pitänyt olla jo eilen, mut yllättävää kyllä, on näköjään kerrankin myöhässä :O

Oon kyllä, pakko myöntää, käyny välillä ihan vaivihkaa kuikuilemassa teidän kuulumisia...
Siis Barballe SUURHALI!!!!!!!!!!! Ja tsemppiä, mitä sitten päätättekin jatkossa... Tervetuloa mun kans taas piinailemaan, kun (tai jos) siltä tuntuu :)
Ja iinamiiina... iso :hug: voi kun niiiiiiiin toivoisin sullekin, tai siis teille, hyvää!!!!!!!!
Ja Ellillä on toooooosi jännä tilanne... toivon niin kovin kaikkea hyvää!!!
Mun suurin haave ikinä on ollut kaksoset, mut saa kyllä olla onnellinen, jos tässä joskus yksönenkään saadaan aikaseks, HÖH! Onnea sinne tosi paljon :heart:

Ja Despe, Kielo, ja Pieni Tiikeri, NAUTTIKAA OLOSTANNE, ja peukut on pystyssä, että kaikki menee hyvin :heart: Tuotte toivoa tännekin =)

Täällä mä siis edelleen olen, ja hengessä mukana kaikessa =) Hali kaikille!!!!!!!!
 
Kuulumisia kävin lukemassa!=)

Oikein paljon jaksamista ja hyvää kevättä kaikille!

t. lakka ja kirppu 21+0

p.s. rakenneultrassa kävin torstaina ja kaikki siellä hyvin. Vauva potkii jo ihan kunnon potkuja, joita tuntee ihan mahan läpikin kädellä =)
 
Mites Marlaalla? Oletko jo aloittanut piikittelyt? Onneksi se pääsiäinen ei sotkenut kuvioita!!!!!!

Ja Wilmalla on ollu ultra.. Miten meni? Toivotaan että on ollut oikein munarikas pääsiäinen!

kiitti despe! Oot aina niin kultainen sanoinesi :heart:

oikea asenne barba! Sillon ko tuntuu hyvältä niin siitä kaikki irti!!!! Toi on niin niin tuttua että menee ylämäki alamäki systeemillä päivä kerrallaan! Tsemppiä muruseni!

toivotaan Elli että kaikki menee loppuun saakka hyvin!

Ei ole Tikrulla ja kielolla enää pitkästi taivalta jäljellä :)

Kiva et Liliki on vielä täällä! :)

lakka :heart:

Mansis... hyppele vaan täällä :)

ON: Ultra oli tänään.. näytti ihan hyvältä.. tai siis hyvältä. Perjantaina ei ollenkaan toista ultraa (mikä ruukaa kyl pitkässä kaavassa aina olla) oli niin hienon tasakokosia folleja toistakymmentä että niiden mukaan vaan mennään ja net on maanantaina valmiita punktooitaviksi!!! Sit jos sinne on siihen mennessä tullu mukaan muitakin rakkuloita lisää niistä hiukan pienemmistä joita oli siellä kunnon kasa, niin ne nähdään ja kerätään silloin..turhaa niitä on käydä perjantaina mulkkaamassa! :D

Hiukan uskoisin että niistä pienemmistäkin sinne muutamat mukaan vielä kasvaa.. Ainakin ekassa pitkässä IVF:ssä mulla oli tässä tiistai ultrassa vain yksi 13mm (tuon kokosia oli nyt toistakymmentä) ja sillon ekassa saatiin kuitenkin niistä pienemmistäkin kasvamaan niin että 7 kypsää solua saatiin yhteensä! Eli voisi toivoa että niiden nyt 13mm lisäksi sieltä tulisi vielä lisää??? Olo on muuten ollu eilisestä lähtien melkoisen kipuileva! :) Toivotaan ettei mun munasarjat kuitenkaan oikein riehaannu! Tuoresiirtoon kun olisi kuitenkin tarkoitus päästä! Ei uskalla toivoa eikä luottaa että pakkaseen saataisiin tälläkään kertaa yhtään mitään, vaikka hyvä saalis soluja näyttäisikin olevan tulossa! (toivotaan vain että tuossa olis edes siihen tuoresiirtoon hiukan paremmat alkiot kuin on aikaisemmin ollut! Se on nyt tavoite!)

Kerrankin mulla edes hiukan perempia uutisia kerrotavana oulun käynnistä... :)
 
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu

Eina-------------3.IVF---------------vko 18

wilma32---------2.ICSI-------------vko 18-19

Marlaa--------2.IVF/ICSI-----------vko 18-19

iinamiina------2.IVF 1.PAS -----------vko ?

snoww-------1.ICSI 2.PAS-----------06/2011

barbapörrö13---4.IVF/ICSI--------------?

Lili_78-----------5. ICSI----------------?


*** PIINAILIJAT ***



:heart::heart::heart:PLUSSANNEET:heart::heart::heart:


kielovanamo------2.IUI----------- + testattu 3.9.2010 LA 15.5.
Pieni tiikeri-------1.IVF----------- + testattu 14.9.2010 LA 24.5.
Eintel------------1.IVF----------- + testattu 6.10.2010
desperate----1.IVF/ICSI 4.PAS---- + testattu 19.10.2010 LA 24.6.
lakka83----------2.IVF------------ + testattu 24.12.2010 LA 5.9.
Susu75------4.ICSI/lahjasolut----- + testattu 10.2.2011 LA 19.10
Sera2010-----1.IVF - 1.PAS------- + testattu 15.2.2011 LA 21.10
Elli82---------1.IVF - 1.PAS--------+ testattu 26.3.2011 LA 2.12
 
Hei taas pitkästä aikaa!! Olen käynyt lukemassa teidän juttuja mutta en vaan ole saanut aikaiseksi kirjoittaa, laiskimus..

Elli, voi kuinka pelottavia uutisia olit saanut ultrasta! :hug: Huoli on varmaan aivan mieletön vauvojen puolesta, toivotaan kovasti että se yksi nyt olisi ottanut spurtilla muita kiinni!! Milloin sinulla on seuraava ultra?

Eina, hieno tulos ultrassa, nyt sitten vaan kasvattelemaan niitä pieniäkin ja toivotaan että ei munasarjat nyt ihan tolkuttoman kipeiksi tule! Hyvältä saaliilta kuulostaa kyllä ensi viikkoa ajatellen, tsemppiä!! Ja kiitos tuesta, huomenna mulla uusi sokerirasitus ja nyt vaikka teippaan suun kiinni että onnistuu!

Barbapörrö, tsemppiä kovasti teidän tutkimuksiin jos jotain löytyisi, mä olen sitä mieltä että kannattaa niitä lahjasolujakin miettiä, meillä se oli ihan selvää alusta asti että jos ei tule omilla soluilla niin sitten "lainataan"! Meillä kuitenkin niin kova lapsen kaipuu.. en tosin tiedä miten olisin henkisesti kestänyt jos nekään ei olisi tuonut tulosta, mutta ainakin nyt voin 100 % suositella tätäkin vaihtoehtoa! Totta kai ymmärrän että toisille se on vaan liian vaikeaa ajatella että lapsen geeneissä ei ole sekä isää että äitiä, mutta loppujen lopuksi se on niin pieni osa mikä lapsesta muotoutuu geenien perusteella, rakastavat vanhemmat on lapselle tärkeintä!

Iinamiina, pahoittelut vielä munkin puolesta negasta, ja toivottavasti pääsette vielä ennen kesätaukoa yrittämään!

Wilmallakin ulta tänään, jos oikein luin? Miten meni?

Marlaa, tsemppiä myös sinulle, piikittelyt käynnissä?

Despe, kiva kun kaipailit, täällähän sitä ollaan, en vaan mukamas ole ehtinyt kirjoitella! :wave:

Kielolla ja Tikrulla alkaa jo lähtölaskenta, vitsi kun aika menee nopeaan!:D

Omaa napaa: täällä kaikki ok. Tänään oli lääkärineuvola, oli muuten lääkäri varmaan just täyttänyt max 25 v (nainen), ei millään pahalla en halua olla ikärasisti mutta pikkasen tuli sellainen olo että viitsinkö mä nyt päästää sen kopeloimaan mun alapäätä.. ? No, kaikki oli ok, ja pikkusen sydänäänetkin löytyi vihdoin tuolta makkaroiden alta, joten kaipa sitä taas hetkeksi uskaltaa luottaa siihen että kaikki menee hyvin. Sitä kaipaa niin paljon sitä konkreettista todistetta.. kaipa nyt täytyy sitten malttaa odottaa siihen rakenneultraan että näkee taas pienen. Huomenna siis uusintaan sokerirasitukseen, nyt sen on pakko onnistua.. Sieltä pitääkin sitten kiitää vauhdilla tuonne firman tiedotustilaisuuteen, kuuntelemaan että kauanko sitä saa vielä olla töissä.. Eihän ne mua voi irtisanoa mutta jos työt siirtyy Espooseen niin se on sitten moro. Katsellaan..

Hurjasti tsemppiä nyt teille hoitoihin menijät, ja tulkaahan päivittämään heti kuulumisia niin saatte piinailutukea! :heart: :popcorn:
 
Pikaisesti tulin kirjoittamaan kuulumisia. Tulin juuri töistä ja ihan kohta pitää lähtee taas liikenteeseen. Oli kuitenkin pakko tulla tsekkaamaan nämä sivut.
Ultrassa kävin tänään. 14 hyvän kokoista rakkulaa näkyi sekä lisäksi jonkin verran pieniä. Perjantaina olisi toinen ultra. Punktio olisi ehkä ensi viikon maanantaina tai tiistaina.
Einallakin näyttää hyvä saldo olevan tulossa!
 
Heippatirallaa!

Elli,voi apua,toivottavasti saat pitää kaikki murut loppuun asti mukana!!!Voimia ja halaus:hug: tuuhan kertoilee mitä teille kuuluu?

Ja kiitos kysymästä,mies jaksaa huomattavasti paremmin,kun mä.Tai niin mä luulen:O Mä olen tainnut tehdä ison virheen,kun valitsin tällaisen "hiljaisen tien",ei nimittäin olla oikeestaan nega testin jälkeen edes puhuttu aiheesta.Alkuun en pystynyt puhumaan,sanat ei vaan tullut ulos,kyyneleet vaan ja sit jotenkin tuntuu vaikeelta ottaa asia taas puheeksi..ounou,vaikea selittää,mut mä taidan olla pattitilanteessa ja umpikujassa:( Jotain päätöksiä pitäs tehdä suuntaan tai toiseen,mut menen ihan lukkoon,kun tää asia pitäs "nostaa pöydälle",paljon helpompi on vaan puhua vaikka säästä:eek:
Jatkotutkimuslähetteet tulee joskus,ei mitään tietoa millon ja niissä tuloksissa kestää sit pari kuukautta,et varmaan syksyllä olen viisaampi.Piiiitkä aika,mutta hyvä niin.Mä olen aina tykännyt paljon enemmän näistä tauoista,kuin hoidoista,joten nyt saan vielä miettiä asioita tosi tosi pitkään.Vaikka onhan se niinkin,että jos nää asiat etenis hiukka nopeemmin,niin tämä jakso elämässäni sais nopeemmin jonkunlaisen päätöksen.On tää vaan niin kuluttavaa elää näinkin.

Eina,tosi hyvältä kuulostaa sun ultranäkymät,toivotaan nyt et siellä se köllii teidän tuleva vauvanalku:heart: ja kiitos ja iso halaus sinulle!!!
Niinkun teille kaikille muillekkin,ihana kun täällä jaksatte meille vikoja toivoa:)

Lili,kiva että jaksoit jo tulla tännekkin ja huippua miten lähellä sun hoito jo on!!!Musta et kyl piiniskamua saa,mut täysillä hengessä mukana:kiss:

Susu,oliks teillä tää viimenen siis LAHJASOLU-hoito?Ja miehen simpat käytössä?Vai kuinka?Voi hitsi,kun mä kaipaan meidän vauvaa ihan joka hetki,päivä päivältä vaan kovemmin,mut pettymykset pelottaa liikaa,en tiedä uskallanko antaa ikinä itseni enää toivoa:'(

Menee taas synkistelyn puolelle,hups,joten äkkiä karkuun ( juokseva hymiö) Mitenkähän tätä omaa elämäänsä pääsis yhtä nopsaan karkuun:p
 
Barba, olisiko teidän mahdollista käydä juttelemassa jonkun ulkopuolisen kanssa, jos siellä pystyisi avautumaan paremmin? Itse koin että se "pakollinen" psykologin keskustelu ennen lahjasoluja avasi kyllä silmiä. Ja olen kuullut että monet on saanut apua pariterapiastakin?

Meillä oli käytössä lahjasiittiöt, ja minun munasolut (vaikka eipä nekään mitään huippua enää tässä iässä ole, mutta varsinaista vikaa ei ole löydetty). Mulle näin päin on ollut ehkä vähän vaikeampaa, kun pelkäsin miehen puolesta että miten hän sen kokee. Mutta on ottanut sen todella hyvin, ja kokee mielestäni tulevan vauvan täysin omakseen. Varmasti erilaisia tunteita ja pelkoja tulee vielä matkan varrella, mutta katsotaan niitä sitten. Jos olisi ollut kyse siitä että olisimme tarvinneet lahjamunasoluja, en olisi epäröinyt sittenkään.

Laita vaikka viestiä jos haluat jutella tarkemmin! =)
 
Elli, ihan silmät kyynelissä täällä, ihana asenne sulla! :kiss: Näinhän se on, itse et tuohon asiaan mitenkään voi vaikuttaa, kaikkein parasta vauvoille on se että itsekin olet levollinen ja iloinen.

Olen täältä Varsinais-Suomesta misssä tuo eräs kännykkäfirma meinaa huomenna ilmoittaa ison jytkyn.. ;)

Tosi aikaisin olet saanut sydänäänet kuulumaan! Mulla on kanssa tuo doppleri, mutta en ole omasta mielestäni vieläkään löytänyt niitä sydänääniä, pelkkää jotain istukan kohinaa varmaan (nyt rv 14+6), mutta eipä meinannut se lääkärikään tänään saada heti, kun on tota rasvakudosta ja istukka edessä.. Mutta ei se mitään, mä kokeilen aina silloin tällöin ja kyllä ne sieltä varmaan sitten jossain vaiheessa kuuluu! =)
 
Moikka!

Einalle paljon tsemppiä ja onnea hyvästä follimäärästä! :heart:

Barballe superiso lohdutus- ja tsemppihali! :hug: :hug:

Lakka: Vautsi, siellä mennään jo yli puolessavälissä! :heart:

Ellin pikkuisille, ja varsinkin sille kaikkein pienimmälle, hurjaa kasvuspurttia toivotaan!! :heart:

Susu: Niin samoissa mennään, että ois kiva sun kuulumisia kuulla useemminkin :)

(.) Kuulin tänään Murusen sydänäänet neuvolassa :heart:

Aurinkoista kevättä kaikille! :cool:
 
Mä jo pelkäsin että kaikki on siirtynyt jo johonkin muualle, hiljaista ollut.

Ellillä on kyllä piinaava odotus edessä, toivottavasti kaikki sujuu hyvin. Todella aikasin olet kuullut kotidopplerilla, mä sain kuuluviin vasta joskus 12-13 viikoilla. Se kyllä hiukan helpottaa tuskaa.

Kiva kuulla että Susulla ja Seralla kaikki hyvin.

Einalla loisto uutisia, ihanaa. Mä niin pidän peukkuja sulle. Wilmalle myös.

Tänään pistin tokan 150 yksikköä Puregonia ja perjantaina ultra. Mä pelkään ihan hirveesti että taas tulee lunta tupaan... Tuo ekan hoidon onnistuminen on ollut varmasti joku lääketieteen ihme, mun kroppa on jotenkin täynnä vikaa vikaa vikaa...

Barballe kovasti lämpimiä auringon säteitä. Yritä ottaa sitä ukko kultaasi kaulasta ja jutelkaa, ei se varmasti hänellekään ole helppoa ollut vaikka ilmeisesti ulos päin niin on näyttänyt. :hug:
 
Kiitos taas kaikille ihanille:kiss:

Susu,itse asiassa eilen olikin postipoika tuonut kirjeen,jossa aika ensimmäiseen "tukikeskusteluun"(hieno nimi kallonkutistajalle:p ) joka on jo ensi maanantaina!!!Onneks kerrankin edes jotkut asiat tapahtuu nopeassa aikataulussa,mua nimittäin peloteltiin,et syksylle jopa menis toi eka aika:O Menen sinne kyl yksin,jotenkin haluan ainakin alkuun purkaa tätä p*skaa ihan itsekseni,vaikka tiedän toki,et miehenkin kanssa on puhuttuva ja se on sit meidän vappu viikonlopun aihe,kääk:eek:

Marlaalle myös peukuttelen täällä,toivotaan hyvää tulosta perjantain ultraan:)

Wilmallahan onkin siellä hyvä saalis kasvamassa,ihanaa:)

Elli,ihanaa et olet sydänäänet bongannut ja peukut pystyssä kaikille kolmelle,toivotaan et pikkuisinkin ottas sieltä kasvuspurtin:heart::heart::heart:

Ihanaa,että Serallakin kaikki kunnossa:heart:

Mitäs kuuluu Iinamiinalle?Paljon olet ollut mielessä:hug:

Ja kaikille muillekkin iso halaus ja mukavaa keskiviikko päivää!

Ja Susu,sinulle on postia;)
 
Viimeksi muokattu:
Oi, kylläpäs täällä olikin luettavaa. Ihana kuulla teistä jokaisesta!

Eina ja Wilma, loistavat ultranäkymät, luottavaisin mielin vaan eteenpäin :)
..ja Marlaa, jos jotain vikaa onkin, niin se on selätettävissä! Teillä on siitä elävä esimerkki kotona, ja monella meistä on siitä elävä esimerkki kasvamassa sisällämme.

Elli, mä kans ihailen sun asennetta. Nyt oikein sellasta keväistä kasvamisen ihmettä pikkuisimmallekin!

Lili, tsemppiä ihan mahottomasti!!

Barba, onpa hyvä, että et joutunu oottaa sitä tukea syksyyn asti! Nyt vielä toivotaan, että on kyseessä oikein pätevä ja sulle sopiva tuen antaja. ..ja tosiaan tsemppiä juttelemiseen miehen kanssa. Voisko olla niin, että sun mielessä kynnys on vähän turhankin korkeeks kasvanu ja että lopulta puhuminen on helpompaa kuin kuvitteli? Tai eihän siitä tunnetta tule puuttumaan, mut voisin kuvitella, että teille molemmille on kuitenkin helpotus, jos uskaltaudutte puhumaan. Ja vielä sellanen, että mulla on pari tuttavaa, jotka on myös lahjasoluilla tulleet raskaaksi, ja varmaan 100% suosittelevat sitä muillekin. Iso juttuhan se on, mutta isot jutut tässä on joka tapauksessa kyseessä.. eli en usko, että on millään lailla ylitsepääsemättömästä asiasta kyse.

Susu
, toivottavasti nyt meni sokerirasitus paremmin! ..ja ihana kuulla sun, Seran ja Lakan kuulumisia :) Sydänäänten kuuleminen on aina yhtä ihmeellistä ja ihanaa, edelleenkin. Tsemppiä teille kaikille! ..niin ja Susu, meillä ei oo doppleria mut oon ymmärtäny, että usein menee aika pitkälle ennenku sillä kuulee, että älä huoli.

(.) Mieli on aika malttamaton, tietää että kovin monesta viikosta ei enää voi olla kyse, mutta aika tuntuu matelevan. Yritän kuitenkin ottaa kaiken ilon irti tästä ajasta vielä, kyllähän tässä sellasen ison ihmeen kanssa elellään, että ei voi edelleenkään oikein käsittää.. Nähtiin piiiitkästä aikaa meiän pikkuinen ultrallakin (tosin erittäin antiikkisella sellaisella), kun hoitaja tarkisti, että onhan varmasti jo pää alaspäin. Voi mahoton miten kaipaakaan saada lapsen jo syliin.. ja miten äärettömän onnekas oon, että se on pian totta. Muistissa on vielä niin tuoreesti se tyhjän sylin tunne, kun käsivarsiin oikein sattuu, kun kaipaa niin paljon, eikä tiedä, saako koskaan syliinsä tyhjyyttä enempää.. Jotenkin syvältä sydämestä kirpaisee kun teidän monien syvää kaipuuta ajattelen..

Iso voimahali :hug: kaikille jotka sitä tarvii :heart:
 
Onpahan vierähtänyt aikaa kun viimeksi oon päässyt täälläkin pyörähtämään. Päivisin ei enää oikein koneelle pääse, ja illalla ei enää jaksa. Kaikille yhteisesti ryhmähali ja tsemppiä!! :heart: Einallakin hyviä uutisia, lämmitti mieltä kovasti, peukut on pystyssä. Ja barballe jaksuja kans, on se hyvä käydä juttelemassa, itekin käyn nyt säännöllisesti terapeutilla. PAS on todennäköisesti ensi viikon to tai pe. Mut tietysti kaikkee voi sattua. Siihen taas varaudun. Kaiken lisäksi pyydystin nyt huvikseni itelleni poskiontelontulehduksen, että ois taas alkiolla kaikki mahdolliset haasteet kiinnittyä. Ku ei oo kystia tai paksusuolentulehdusta päällä niin piti jotain keksiä taas tällekin siirtokerralle. Antibiootti ei ainakaan kuulemma paranna estrogeenin tehoa limikseen, että saapa nähdä kasvaako ollenkaan, tai ehtiikö ainakaan ensi viikkoon...

Mut ihanaa ja aurinkoista kevättä ja vappua kaikille teille!
 
Ainiin, unohtunut mainita: meidän polin kesäsulku ei vaikuta passeihin!! Tays:n sulku kestää vain puolitoista kuukautta ja muuten tekevät passeja läpi kesän. Gynen poli täältä päästä hoitaa limisultrat, lapsett.lääkäri antanut tarkat ohjeet heille toimia. Että jotain hyvääkin! :)
 
Heippa!

Kiva kuulla että täälläkin taas tapahtuu!

Omaa napaa: olen menossa huomenna äitiyspolille, koska vauva on väärinpäin. En ole synnytystä liiemmälti miettinyt, eli ei jännitä vielä ainakaan. Jotenkin tuntuu sille että menee yliajalle..mut huomenna varmaan taas on viisaampi. Tyttö on tulossa ja mies on aivan myyty valmiiksi :D

Oikein hauskaa vappua kaikille!

Tikru
 
Viimeksi muokattu:
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu

Eina-------------3.IVF---------------vko 18

wilma32---------2.ICSI--------------vko 18

iinamiina------2.IVF 1.PAS ----------vko 18

Marlaa--------2.IVF/ICSI------------vko 18-19

snoww-------1.ICSI 2.PAS-----------06/2011

barbapörrö13---4.IVF/ICSI--------------?

Lili_78-----------5. ICSI----------------?


*** PIINAILIJAT ***



:heart::heart::heart: PLUSSANNEET :heart::heart::heart:


kielovanamo------2.IUI----------- + testattu 3.9.2010 LA 15.5.
Pieni tiikeri-------1.IVF----------- + testattu 14.9.2010 LA 24.5.
Eintel------------1.IVF----------- + testattu 6.10.2010
desperate----1.IVF/ICSI 4.PAS---- + testattu 19.10.2010 LA 24.6.
lakka83----------2.IVF------------ + testattu 24.12.2010 LA 5.9.
Susu75------4.ICSI/lahjasolut----- + testattu 10.2.2011 LA 19.10
Sera2010-----1.IVF - 1.PAS------- + testattu 15.2.2011 LA 21.10
Elli82---------1.IVF - 1.PAS--------+ testattu 26.3.2011 LA 2.12
 
Mahtava juttu iinamiina että teidän polilla onnistuu PAS:sit kesälläkin! Ihanaa!!! (vaikka tottakai me kovasti toivotaan että jo/vihdoin tämä PAS olisi nyt sitten se kerta kun rysäytät sen plussan!!)

wilmalle huomiseen ultraan tsemppiä! Hyvät näkymät oli sullakin ultrassa tiistaina :)

Mulla jää nyt sitten se perjantai ultra käymättä, eli täydessä epätietoisuudessa edetään maanantain punktioon!! Enää kaksi piikityspäivää + sit tietenkin pregnyl päivä!!! JES ja hui ku jännittää!

hyvää vappua jo toivottelen kaikille! Lähden jo huomenissa Ouluun "odotteleen" punktiota (ts. viettämään vappua) ja tuun vasta maanantaina punktion jälkeen kotiin.. Saa nähdä että vierailenko täällä enää ollenkaan ennen sitä! :wave: (niin ja jos en...... ja wilmalla on punktio myös maanantaina niin tsemppiä sullekkin siihen)
 
Iinamiina, tsemppiä nyt kovasti limiksen kasvatteluun ja ensi viikon PAS:iin!! d=)b toivottavasti poskiontelontulehdus nyt talttuisi nopeasti!

Kielo, varmasti on rasittavaa kun aika matelee, mutta kohta teillä on se vauva jo sylissä! Itse ei oikein vielä osaa sinne asti ajatella.

Einalle hyvää reissua ja viimeisiä piikkejä, ja hurjasti tsemppiä punktioon!! Tulehan sitten heti maanantaina kertomaan miten meni!

Wilma myös, tsemppiä punktioon!

Omaa napaa: sain tänään sokerirasitustulokset, ja niukasti napsahti raskausdiabeteksen puolelle! :headwall: Arvot oli (suluissa rajat): paastoarvo 5,5 (<5,3) 1 h arvo 7,4 (<10,0) 2 h arvo 6,3 (<8,6). Eli siis paastoarvo meni pikkasen yli.. Menen tiistaina neuvolaan nyt sitten keskustelemaan ruokavaliosta ja mahdollisesta sokerien mittaamisesta kotona. YÄK, mä inhoan edelleen piikittämistä, saatikka veren näkemistä. No, katsotaan jos saisin nyt nopeasti vaan ruokavaliolla ja liikunnalla korjattua tuon, ettei menisi pahemmaksi.

Hyvää Vappua jo minun puolesta kanssa, tosin mä varmaan notkun koneella viikonloppunakin! :wave:
 

Yhteistyössä