KESÄ 2010 hoidot

Elli, hurjaa!!! Onnea :heart: x3 Saatte sitten nykymittakaavassa suurperheen kertarysäyksellä =) Nyt peukut pystyyn, että kaikki menee hyvin sekä sulla että kaikilla kolmella. Ainakin ootte jo tuon tutkimuksenkin takia tiiviissä seurannassa, joten sikäli oo vaan luottavaisella mielellä! Mutta huhhuh sentään..

Eina voimia!
 
Elli: OHO! :O Ja TRIPLAONNEA!! :heart::heart::heart: Toivottavasti kaikki menee loppuun asti hyvin! Sä saat sen jalkapallojoukkueen nyt vähän ennen valmiiks ku mä ;) Mut mä olen kyl ihan super noitten unien näkemisessä!! Nyt puuttuu enää yks mun näkemistä nelosista, vieläköhän sekin jostain tulee esiin?? :D
Joo, helpottaahan se olla "turvallisemmalla puolella", mut kyllä mä silti ihan paniikissa oon! Kun ei mahakaan ala millään kasvaa, ja oireetki alkaa pikkuhiljaa helpottaa, ni ei tunnu yhtään et raskaana oiskaan!!

Koska teillä kielo, despe, tikru ja muut jo isomasut on maha alkanu kasvaa sillai, että sen ihan vauvamahaks tunnistaa?? Mä oon jo huolissani omastani... tyhmää varmaan, mut minkäs teet... :ashamed:

Eina: :hug: Mikäs teijän tuleva aikataulu on? Jos haluat paljastaa siis. Jaksuja! :heart:

Missäs Susu???

Ja entä meijän piinailijat snoww ja iinamiina? Toivotaan snoww, että se tosiaan oli se kiinnittyminen, minkä tunsit! :heart: Ja kyllä noi oireet nyt ihan yhtä paljo kuulostaa raskausoireilta, ku menkkaoireilta, noi raivoomiset ja kaikki. Joojoo, mä tiedän ettei toi lohduta yhtään, mut totta se on silti! Eli tsemppiä edelleen piinailuun!! :hug:

Meijän ketju on niin hiljentyny, et tyssää kohta. Viimeviikolla kiukuttelin täällä yksinäni ( ehkä vähän turhan herkkiksenä ;) ), kun kukaan ei MULLE koskaan sano mitään eikä vastaa mun uteluihin... hohhoijaa, ihan ku kellään ei ois muuta tekemistä, ku vastailla tylsistyneelle ja hormonihirvitys- Seralle!! :LOL: Hyvä etten jo laittanu, et sanokaa vaa, jos haluutte et häivyn, sanokaa vaa!! :LOL: No, miettikää mun miesraukkaa, mitä se joutuu kestämään! :D:D

Lämpimiä kevätpäiviä kaikille toivottelee Sera ja Murunen rv 12+5 :cool:
 
Elli: SIIS VOI HERRANJUMALA!!! Mahtavaa!! :popcorn:Ainakin mun mielestä, sä sitten oot ylityöllistetty kun ne naperot syntyy.:heart::heart::heart: Tuli oikein kylmät väreet :attn:positiivises mieles...
Kyllä mulla kaksi testiä kaapis on mutta ei oikein huvita edes testata ku tiän vastauksen, jos huomenna kuitenkin testaan ni saa lopettaa nää luget. Ehkä sitten joskus lykästää, toivottavasti. Ei masenna yhtään nyt, ei mun maailma tähän kaadu, ehkä se onni joskus kääntyy..=)
 
Elli: millanen olo sulla on, onko triplasti kaamea olo? Oliko sulla ennestään lasta/lapsia? Voi että mä oon tripla kade!! :LOL:Otahan nyt iisisti sit, äläkä stressaile olemattomia.. Ja te muutkin odottavat, ottakaa iisisti..:popcorn:
 
Sera, älä kuule mahasta stressaa, se on niin niin yksilöllistä! Yhellä tutulla just oli viimisillään maha pienempi ku mulla raskauden puolivälissä.. Mulla omasta mielestä maha tuli esiin aika nopeesti (aloin käyttää äitiyshousuja jo varmaan ekan neuvolan jälkeen..), mut ulkopuoliset uskals alkaa onnittelemaan rv 18 paikkeilla. Mut on monia, joilla menee paljon paljon pidemmälle ennenku maha on selkeesti havaittavissa.
 
Heissan tylleröiset !!!

On ihan suoraan sanottuna laiskottanu eikä oo jaksanu kirjotella tänne mutta ny on jo pakko tulla kommentoimaan ...
Elli:triplaonnea , varovaista sellaista että kaikki menee loppuun asti hyvin ja toivotaan että saatte kaikki kolme vauvelia terveinä kotiin:)on siinä ainakin puuhaa yllin kyllin!!! mites mies suhtautu tietoon? meillä ois varmaan juossu ja kovaa heh.mites tosiaan toi olotilapuoli? Kuten Snoww kyselikin ni onko oireetkin sitte sitä itteään ja triplaluokkaa? voi jösses joo saitte tosiaan koko rahan eestä eikä tarvii ihan heti palata varmaan hoitolinjalle uudestaan;)
Snoww:peukut pystyssä että se plussa siihen tikkuun tulis vaikka ootkin jo näem päättäny sen tuloksen;)
Eina:meinaakko pitää meitä jännityksessä? hienoo et joku suunnitelma jo kehissä ja kerro sitte heti meillekin kun siltä tuntuu ja oot siihen ite valmis.
Sera:en uskal palata tonne ede.sivulle ni sä ilm.kyselit tosta mahahommasta ja sen kasvusta..mulla oli ihan järkky turvotus alusta asti mutta oisko ollu jotain just 13-15 vkolla kun alko näkyyn selkeesti et jotain muutakin kin turvotusta.oon kyllä tosi pienikok joten näkykin sen takii varmaa ajoissa.ny on jo iso pakki et varmaa 6 kg tulossa heh.(kun vertaa muihin näil viikoil olleisiin)
Kielo:tajusin justiin et sulla ei oo enään kun kuukaus hui!!ox mitään merkkejä viel ollu lähestyvästä syn?
ny vaan toivotaan et meijän piinailijat plussais (IInis ja Snoww) .
Barbis:mites jakselet?
 
Viimeksi muokattu:
Elli :O :O :O Onnea ja tsemppiä kovasti!!!

Kiva kuulla barbastakin! :heart:

Ja Einalle kiitos! Sun mies kirjoittaa niin ihanasti teidän blogiin <3 nyyh.

Sera, en mäkään mikään hillitön amatsooni ole, vaikkakin minidespeä isompi (162/57) niin mulla rupes siinä puolen välin tienoilla vasta selvästi erottaa että paksuna se akka on eikä esim hetkellisesti hieman turvonnu kauheesta kaljanlipittämisestä tai hernekeiton syömisestä :) Eli voi hyvinkin olla että joudut vielä pitkän tovin ootteleen raskausmahan näkymistä, koita kestää :)

Tänne ei kuulu mitään.
 
Ellille oikein paljon onnea! Ihan mieletöntä.
Iinamiinalle tsemppiä piinailuun. Hienon saldon saitte myös pakkaseen.
Snoww: peukut pystyssä myös sinulle, toivotaan että plussa tulee testiin.

Itsellä pitäisi ensi viikolla alkaa piikitykset, kuukautisia tässä nyt vartoillaan. Niin se vaan aika on mennyt että oma hoitokin pääsee alkamaan.
 
Ensiksi, Snoww ja iinamiina, tsemppiä vielä piinailuun!! Toivon todella että tuntemuksista huolimatta teillä tärppäisi!! :hug:

Elli, HERRANJESTAS! :O Onnea triplasta, on varmasti huikea tunne!! :heart: Mutta voin lohduttaa että siitä voi selvitä, mun mies nimittäin on kolmonen! Hänella on identtinen kaksoisveli ja sisko. Miehen äiti joutui silloin (-74) vuodelepoon jo vajaa 3 kk ennen laskettua aikaa, ja muksut leikattiin keisarinleikkauksella 3 vkoa ennen laskettua aikaa, olivat kaikki yli kaksikiloisia. Mutta kaikki olivat terveitä ja kaikki meni hyvin. Tosin anoppi on sanonut että ei muista ensimmäisestä kahdesta vuodesta juuri mitään, mutta taitaa johtua siitä että olivat appiukon kanssa liian ylpeitä ottamaan apua vastaan.. :)

Nyt kovasti toivotaan että kaikki menee hyvin, otahan rauhallisesti!!

Omaa napaa sen verran että taas on migreeniä.. :kieh::x alkaa ottaa päähän tämä.. ja sitten saan jatkuvasti eri ohjeita että mitä lääkkeitä voin ottaa.. toistaiseksi olen ottanut vain panadolia, ja tänään sitten pakon edessä buranaa.. toivotaan että se nyt auttaisi, muuten menee taas yö ja huominen päivä kärsiessä ja toipuessa. Vatsa alkaa jo pömpöttää, ei kohta mene kyllä edes läskin piikkiin, taitaa juuri tuon läskin takia näyttää jo isolta..

Tsemppiä kaikille muillekin, nyt en jaksa enempää kommentoida kun pää jumissa.. Tulkaahan kertomaan olotiloja? Halauksia!
 
Mites snoww.. Ootkos testannu? Peukut pystyssä toivon parasta!

Sera, kielo ja despe: No sumut alkaa ensi sunnuntaina tai maanantaiaamuna.. (lääkäri oli määränny päiväksi maanantai aamun, mutta itte ihmettelin hoitajalle et onkohan nyt tämäkään oikein määrätty ko Procrenit on pitäny pistää sunnuntaisin... no hoitaja sano että ei se Procrenin vaikutus niin nopeaa lopu et voit alottaa sumut sillon maanantaina.. mut jos itseä huolestuttaa niin voi alottaa jo sunnuntainaki.. et hoh hoijaa.. alotan ko alotan sitten!) Piikitykset alkaa sit tuossa ensi viikon keskiviikkona 20.4. Eli meidän pääsiäisen laivareissulle häätyy roudata kaikki lääkkeet mukaan ja pistellä siellä. Eka ultra ti 26.4, toka 29.4 ja punktio sit vko 18 (2-4.5.) Eli ei tässä enää kovin kauaa! (eka procren laitettu jo 20.2) Mä oonkin jo aivan täysin täynnä näitä vaihdevuosia! Hemmetin kuumataallot ei oo antanu mun nukkua täysiä yöunia enää aikoihin! Päänsärky on perseestä jne. jne. Ei siinämitään ko tää kaikki menis niinsanotusti hyvään tarkotukseen...mutta mitä todennäköisimmin paskaa meille vaan sataa niskaan sitten alkioiden laadussa kuitenkin :'(

kiva et iinamiina kävit kertoileen kuulumisia vaikkei kuulukkaan mitään :D

wilmalle hurrjasti tsemppiä alkavaan hoitoon! saa nähä piinaillaanko me jonkin aikaa yhtä matkaa!

Toivotaan et Susun migreeni helppais pikkuhiljaa!
 
iinamiina: Kiitos, sä oot mun pelastava enkeli ton mahajutun suhteen :D Alko jo pelottaa, ku kaikki vaa sanoo, että on jo vaikka miten aikasin näkyny masu, ja mulla ei :D Mut herrajesta te ootte pieniä Despen kans, jos Despe vielä suakin pienempi!! Emmäkään paljo pitempi oo, mut painaispa ittekki alle 60kg! (Mulla on mahamakkara, ehkä mun vauva on sen takana piilossa :LOL: ) Kade... :) Ja tsemppiä vieläkin vaan piinailuun :hug:

Eina: Voi että aika kuluu hitaasti!!! :hug: No onneks teillä on toi laivareissu, vaikka varmaa hankala siellä pelata lääkkeitten kanssa, mut ainakin on muuta ajateltavaa! Voimia edelleen ootteluun, ja mä niin koko sydämestäni toivon, että ois vihdoin teidän vuoro! :heart:

snoww: Huomenna virallinen testipäivä... täällä jänskäillään sun puolesta kovasti! :heart:

Oma napa: Veriseulan tulos tuli tänään, eikä todettu riskiä 21-trisomiaan, ei aihetta jatkotutkimuksiin! Helpotti, vaikka ei niskaturvotus antanut myöskään minkäänlaista aihetta epäillä, mut nii sitä vaa kokoajan stressaa... Että mä olen onnellinen, taas saa hetkeks huokaista helpotuksesta! :heart: Kunnes taas keksii uutta murehdittavaa, kuten tää mahankasvu- homma! :LOL:

Jaksuja kaikille omiin vaiheisiinsa! :kiss:
 
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu

Eina-------------3.IVF---------------vko 18

wilma32---------2.ICSI-------------vko 18-19

Marlaa----------- ?? -----------------vko 19

barbapörrö13---4.IVF/ICSI--------------?

Lili_78-----------5. ICSI----------------?


*** PIINAILIJAT ***

snoww-----------1.ICSI 1.PAS--------- testipäivä 15.4

iinamiina----------2.IVF --------------- testipäivä ?


:heart::heart::heart:PLUSSANNEET:heart::heart::heart:


kielovanamo------2.IUI----------- + testattu 3.9.2010 LA 15.5.
Pieni tiikeri-------1.IVF----------- + testattu 14.9.2010 LA 24.5.
Eintel------------1.IVF----------- + testattu 6.10.2010
desperate----1.IVF/ICSI 4.PAS---- + testattu 19.10.2010 LA 24.6.
lakka83----------2.IVF------------ + testattu 24.12.2010 LA 5.9.
Susu75------4.ICSI/lahjasolut----- + testattu 10.2.2011 LA 19.10
Sera2010-----1.IVF - 1.PAS------- + testattu 15.2.2011 LA 21.10
Elli82---------1.IVF - 1.PAS--------+ testattu 26.3.2011 LA 2.12
 
Viimeksi muokattu:
Ellille hurjasti onnea, huhu mikä tilanne teillä. :D

Wilman kanssa aika samoissa mennään, ens viikolla odottelen myös uutta kiertoa ja sit pistokset. Punktio menee varmaan toukokuun tokalle viikolle.

Snoww, elä pidä hulluja jännityksessä
 
Nostelin listan tänne ja hiukan järjestelin sitä siistimmäksi (kohdilleen noita nimiä).. Menikö wilman punktio ajankohta oikein?

Toivottovasti iinamiina ja snoww siirtyis alaspäin listalla, eikä enää takas ylös!
 
Ai niin ja kiva että Seralle tuli hyviä uutisia veriseulasta! :heart:

Meneepä Marlaalla pitkälle punktio (siis vko19?)? Kuinka kauan sää joudut oikeen pisteleen? Mullaki alkaa ens keskiviikko pistelyt ja punktio on vko 18 (vaikka pitkällä mennään.. lyhyellä mulla oli viimeki punktio seuraavalla viikolla pistelyiden aloituksesta) Päivitänkö sulle listaan punktio viikon? Ja mikä hoito sulla nyt on tulossa? Siis monesko ja IVF vai ICSI?

Ja paljon onnea muuten alkavaan hoitoon sinulle Marlaa!
 
Ihania ootte kun ootte mun puolesta positiivisia, en ole testannu viä tänään ku ajattelin et kauhee mennä töihin sit jos iskeekin sitten itkukohtaus, huomenna vapaapäivä ni voi itkeä vaikka siihen asti ku muksu tulee koulusta..
 
Voi snoww, olen todella pahoillani! Suuren suuret halaukset!! :hug: Oliko teillä pakkasessa vielä alkioita?

Omaa napaa, palasin juuri sokerirasitustestistä, mikä meni perseelleen kun oksensin 2. verikokeen jälkeen.. :mad: hitto kun harmittaa, parin viikon päästä uusintayritys.. ainoa hyvä puoli että se litku oli ihan hyvänmakuista, että ehkä sen kestää...
 
Susu: On viä kaksi pakkases, kaksi laitetaan kerralla seuraavaksi. Katoin tota plussapinoa ja olihan siellä passeistakin plussanneita joten toivoa on siis olemassa.

Kuinka teillä muilla noiden lugejen käytöstä, että tuleeko muilla araksi paikat kun niitä aikansa on laitellu? (siis alapää):kieh:

Seuraavaan hoitoon sit valmistaudutaan, että kaippa se seur. siirtokin menee sitten 18 vk:lle ku aika säännölliset menkat ollu.

Elli: meinasinki sulle kirjoittaa että sun pitää nyt naperojen mummuilta ja paapoilta vaatia ottaan lopputili töistä ku ei ne nyt kerkiä töis käydä kun pitää hoitaa kolmosia, härregyyd...:LOL:
 
Snoww :( Luotetaan nyt sit niihin kahteen! Ja on tullut araksi hieman.. ei oo herkkua tunkeminen ei.

Itellä alkaa kans hiipua, tuntuu mahassa että se millin kokoinen limiksenpalanen alkioineen sieltä on jo matkalla ulos :( Pp 11 lähestyy, jolloin viime tuoresiirrossa alkoi roiskua..
 
Snoww,voi surku:'( Voimia sinulle ja toivotaan,että pakkasukot on sit oikein sitkeitä ja tarttuvat lujasti kiinni:hug:

Iinamiina,voimia sinullekkin ja TOIVON sydämeni pohjasta,että kuitenkin nyt saisit hyvän tuloksen:hug:

Einallakin jo onneksi hoito lähenee,mä niin toivon...kuten varmasti tiedätkin:kiss:

Marlaa ja Wilmakin kohta tosi toimissa,kaikkea hyvää teillekkin!!!

Sera,pakko minunkin kommentoida tota maha asiaa...Sillon sata vuotta sitten,kun mä odotin ensimmäistäni ja laskettuun aikaan oli 3 VIIKKOA,niin naapurin täti kysyi pihalla,"kummankos te saitte,kun näköjään olet jo synnyttänyt?" Eli siis maha voi olla pieni,vaikka pieni olen minäkin :D

Despe,kiitos kysymästä...Ei tää mitään helppoa ole kyl ollut,päivät menee ihan hyvin,illat ja vapaa-ajat siis hyvinkin vaihtelevasti.Välillä iskee hurja epätoivo ja välillä voin jopa hengittää:rolleyes:
Suunnitelmat on,et kaikki lisäkokeet ja tutkimukset otetaan vastaan mitä vaan annetaan ja sit,kun tulokset saadaan niin tehdään päätöksiä.Jos mitään ei löydy ja samalla kaavalla vaan pitäis jatkaa,niin ei varmaan ole mitään järkeä enää jatkaa,mutta jos niissä jotain löytyy,niin sit varmaan vielä kokeillaan se yksi hoito.Joten nyt kamut ne elimet pystyyn,että me oltas oikein VIALLISIA:LOL:

Kaikille ihanaa aurinkoista viikonloppua:cool:
 
Snoww:voihan pkele, tosi tylsää että sun intuitios piti paikkansa, ei auta kun laskea nyt sitten kaikki pakkasukkojen varaan ja hei meikä niiden huippukannattaja, luotan passeihin;)tosi monella oikeesti mitä ny on lueskellu/kuullu siiroista niin Pas.it on tuottanu tulosta.saapi siis sitten nähdä teetkö Ellille seuraa ja saat myös kolmoset kahella:whistle:
Elli:kaikki varpaat jne pystyyn sitten vaan että kaikki menis hyvin ja voin kyllä kuvitella miehesi kannan että muksuluku varmaan sitten täysi;)
barbis:toivotaan ny sitten että löytys ees jotain "vikaa" mikä ois korjattavissa jollain simppelillä tavalla ja että pääsisitte vielä jatkamaan hoitoja.tuntuu niin kauheelta ajatukselta että teidän tienne hoitojen osalta ois tässä.kerraankin voi toivoa jollekkin jotain vikaa heh.
Marlaa ja Wilma:teillä tosiaan käy päivät vähiin ennen seuraavaa koitosta, pääsette sitten kimpassa piinaileen, kivaa
Sera:eek:nnea hyvästä tuloksesta,helpottaa taas ees hetkeksi kunnes seuraava ressin aihe ilmaantuu ;)
Eina: et usko miten toivon et seuraava hoito tuottas parempaa satoa ja ennenkaikkea tulosta teille!!
 

Yhteistyössä