Elli: OHO! :O Ja TRIPLAONNEA!! :heart::heart::heart: Toivottavasti kaikki menee loppuun asti hyvin! Sä saat sen jalkapallojoukkueen nyt vähän ennen valmiiks ku mä
Mut mä olen kyl ihan super noitten unien näkemisessä!! Nyt puuttuu enää yks mun näkemistä nelosista, vieläköhän sekin jostain tulee esiin??
Joo, helpottaahan se olla "turvallisemmalla puolella", mut kyllä mä silti ihan paniikissa oon! Kun ei mahakaan ala millään kasvaa, ja oireetki alkaa pikkuhiljaa helpottaa, ni ei tunnu yhtään et raskaana oiskaan!!
Koska teillä kielo, despe, tikru ja muut jo isomasut on maha alkanu kasvaa sillai, että sen ihan vauvamahaks tunnistaa?? Mä oon jo huolissani omastani... tyhmää varmaan, mut minkäs teet... :ashamed:
Eina: :hug: Mikäs teijän tuleva aikataulu on? Jos haluat paljastaa siis. Jaksuja! :heart:
Missäs Susu???
Ja entä meijän piinailijat snoww ja iinamiina? Toivotaan snoww, että se tosiaan oli se kiinnittyminen, minkä tunsit! :heart: Ja kyllä noi oireet nyt ihan yhtä paljo kuulostaa raskausoireilta, ku menkkaoireilta, noi raivoomiset ja kaikki. Joojoo, mä tiedän ettei toi lohduta yhtään, mut totta se on silti! Eli tsemppiä edelleen piinailuun!! :hug:
Meijän ketju on niin hiljentyny, et tyssää kohta. Viimeviikolla kiukuttelin täällä yksinäni ( ehkä vähän turhan herkkiksenä
), kun kukaan ei MULLE koskaan sano mitään eikä vastaa mun uteluihin... hohhoijaa, ihan ku kellään ei ois muuta tekemistä, ku vastailla tylsistyneelle ja hormonihirvitys- Seralle!!
Hyvä etten jo laittanu, et sanokaa vaa, jos haluutte et häivyn, sanokaa vaa!!
No, miettikää mun miesraukkaa, mitä se joutuu kestämään!
Lämpimiä kevätpäiviä kaikille toivottelee Sera ja Murunen rv 12+5