Heippa vaan...
Ootte te niin ihania :heart: Kyselitte fiiliksiä, niin todettakoon, että paskat on.
Mutta kyllä tästä suosta taas noustaan.
Tänään PP12 ja herkässä testissä ei häivähdystäkään, että kyllä tämä oli tässä. En testaa enää. Haluaisin jo lopettaa luget, kun täti ei ennen sitä tule, ja en haluais pitkittää seuraavaa hoitoa päivääkään kauemmas kun on pakko
Siis meillä seuraava ICSI toukokuussa. Lisäks olis veritesti, niinku joka kerta aiemmin, mutta ei todellakaan huvittais mennä, taidan skipata sen. Se on musta ihan hullua itsensä kiusaamista...!!! Puhumattakaan siitä, ettei kiinnosta tässä konkurssissa mikään turha rahanmeno
Kun oon ymmärtäny, että jos hcg olis >10 ni se näkyis kyllä noissa kotitesteissä, ja jos on alle sen, ni sitä ei lasketa, eli mitä iloa olis kuulla veritestin tulos, meillä se on aina ollu nolla tai yksi, ja tasan kerran oli huimat 4... Huokaus...
Oho, ei mulla ollut tarkoitus näin negatiivista vuodatusta kirjoittaa... Kyllä mä oon jo menneinä päivinä pahimman surun käyny läpi ja katse on jo suunnattu seuraavaan hoitoon.
Mietittiin, että pitäiskö kokeilla nyt Puregonin sijasta Menopuria, mutta mitä oon netistä lukenut, niin ristiriitaisia kokemuksia niistä on ollut, toisilla lisääntyy munikset, ja laatu paranee, toisilla taas päinvastoin... aaaaargghhh miten vaikeeta!!! :headwall:
Onneksi te ootte olemassa!!!!!! :heart: Suurensuuri :hug: kaikille =)
PS. Munkin on pitänyt ihmetellä jo monta kertaa, että miten
Kielo osaakin aina sanoa just ne oikeat sanat...
Niinku tietysti kaikki muutkin; on tää vaan niin suuri tuki tällä pitkällä matkalla!