Heissan! Ei tää meidän pino kuukahda, eihän! :attn: Itsellä on tosiaan jäänyt kirjoittaminen vähän vähemmälle lomailun takia, mutta täältä Lapin pakkasista ajattelin muutaman sanan kirjoittaa..
Hienoa Miimii ja Despe että olette treffanneet! Varmasti tekee hyvää jutella ihmisen kanssa joka tietää ihan tarkkaan miten suhtautua ja jonka kanssa jakaa ajatukset. Itse olen käynyt jonkun verran Simpukka-yhdistyksen tapaamisissa, siellä saa myös vertaistukea.
Lakka, onnittelut vielä vahvistuneesta raskaudesta!
Evitalle tsemppiä pistelyn aloittamiseen, huh sulla onkin ollut jännää noiden lääkkeiden kanssa, onneksi järjestyi! En mäkään ole vielä Puregonia hakenut, vaikka pitäisi varmaan maanantaina piikitykset aloittaa. Me asutaan pienellä paikkakunnalla mutta isomman kaupungin vieressä, ja haen aina sieltä lääkkeet. En haluisi todellakaan että meidän "kyläapteekkari" tietää meidän hoidoista..
Einalle kanssa, tsempit piikittelyyn, toivotaan tosiaan että lääkkeen vaihdolla saatte huippualkioita!!
Mulla siis maanantaina 0-ultra ja jos kaikki ok niin varmaan aloitan jo maanantaina Puregonin. Tosin vielä tänään ei ole menkat alkaneet (Procren voi viivyttää muutaman päivän), joten katsotaan maanantaina. Mulla on ollut tällä kertaa ihan hirveitä "mummutauti"oireita.. =( kylmä ja kuuma vuorotellen, ja pinna niin kireenä ja lyhyt että mies on saanut huutoa milloin mistäkin, sekin on varmaan aika väsynyt muhun.. Onneksi tiedän että kun aloitan Puregonin, olen taas "Rouva Aurinkoinen".. =) kunnes taas aloittaa siirron jälkeen Lugesteronit ja sitten mennäänkin taas alamäkeä.. on tää välillä rasittavaa tää hormonihirviönä oleminen.
Tuosta tukanleikkuusta, olen miettinyt ihan samaa! Olen kasvattanut vuoden verran tukkaa kun mentiin naimisiin toukokuussa ja halusin nutturakampauksen. Nyt on tullut halu leikata mutta vielä viime kerralla en uskaltanut. Ehkä ensi kerralla!
Oikein ihanaa ylimääräistä lomapäivää kaikille, mekin palataan viikonloppuna täältä lomalta, inhottaa mennä töihin mutta ihanaa kun tietää että hoito alkaa konkreettisesti! Palataan, haleja!:heart: