KESÄ 2010 hoidot

Menkat alkamassa, ruskeeta vuotoa tulee, eiköhän se siitä kohta punaseksi muutu. On niin paska olo. Ei musta koskaan äitiä tule. Ei voi muuta sanoa etä on viimeset kolme vuotta olla yhtä helvettiä ja ei se siitä taida enää onneksi muuttua. Oon tässä miettiny että ois parempi ku jättäsin mun miehenki, kun ei siinä mitään vikaa oo, sillä ois kuitenki sitte mahollisuus hankkia niitä lapsia jonkun muun kanssa. Tuntuu niin ku ei mikään nainen oiskaan enää.

Toivottavasti Lakalle käy paremmin.
 
Miimiille pahoittelut :hug: Mä näin viime yönä unta, että sä plussasit... mun unet ei siis ole enneunia näköjään :(

Elli: ?? Mitä, nytkö muka jo?? :mad: Eikö sulla oo testipäiväkin vasta ens viikolla? Eiks toi vois olla jotain normaalia vuotoa, vaikka oisitki raskaana? Mä en ainakaa ala!!! :( Ja toi koko sun teksti oli ihan ku mun näppikseltä tullu, niin samanlaisia ajatuksia ollut tässä vuosien varrella :hug: Mut ei sitä miestä kannata kuitenkaa jättää, kyllä se ihan varmana haluu sen lapsen just SUN kanssa, eikä kenenkää muun! Jaksuja nyt vielä piinailuun, älä vielä luovuta! :heart:

Lakalle iiiiiisosti tsemppiä! :flower:

Eina: Hienoa, että pääsette kuitenkin seuraavaan kiertoon heti uuteen hoitoon! Meette siis lyhyellä kaavalla tällä kertaa? Mikäs sun aikataulu on nyt sitten, että otetaankos uus yritys piinailukavereiks? :)

Kielolle myös voimia omaan iiiihanaan odotukseen, ja läheisten auttamiseen! :heart:

Ja Despelle pakko sanoa, sä oot oikee meidän ilopilleri, tuun aina hyvälle mielelle, kun luen sun kirjotuksia! :)

).( Eilen oli mulla niin huono päivä, ettei taas hetkeen oo ollu, ihan kaikilta osin... :'( Elämä tuntuu niin epäreilulta! Miks just MUN pitää jaksaa, miks muilla on helpompaa, miksmiksmiks??!!! :mad:

Onneks te ootte olemassa ja ymmärtämässä! :heart:
 
Halaukset ja voimia kaikille murehtijoille ja onnea teille kaikille naisille omiin vaiheisiinne! Olette mielessäni.

Mähän luulin että tähän jotenkin muka turtuu, mutta olinkin ihan väärässä. Tää tuntuu näköjään järkyttävämmältä ja kamalammalta vaan koko ajan. Oon niin musertunut. En nuku ja päänsärky on vissiin pysyvä ja silmätkin lähes umpeenmuurautuneet. Siskopuolen ja sen äidin painostus ja syyllistäminen ei auta asiaa yhtään. Mä yritän sulkeutua kuplaani edes hetkeksi, ja kerätä vähän voimia.

<3
 
Voi Miimii,voimia sinulle hurjasti:hug:

Ja Elli,sullahan tosiaan testipäivään viel aikaa,jospa tuo tuhruttelu onkin ihan muuta!? Mikäs pp sul nyt menossa? Pidetään viel peukut pystyssä!!!

Ja toi sun kirjotus oli myös aivan kun minun kirjottamani:( Mä mietin edelleenkin joka ikinen päivä,et luopuisin rakastamastani miehestä ihan sen takia,et sekin vois saada oman lapsen ja kokea sen kaiken ihanuuden.Mulla on jo 2 isoa poikaa,mutta miehelläni ei yhtään ja tuntuu niin väärältä,et siltä se onni vietäisiin:'( Mä olen joka hoidon vaiheessa niin rikki ja loppu ja hajalla,et tiedän jo nyt,etten enää jaksa yrittää kun tämän yhden ja viimeisen kerran...mietin et nyt olis varmaan "helpompi" luovuttaa ja päästää mies menemään,kun ei ole itse ihan hajalla,kun hoitotaukoa on jo ollut.mut nää on niin pirun vaikeita asioita...ei näitä toivois kyl kenellekkään...
En tiedä mitä meidän elämässä tulee tapahtumaan,mut kauaa en jaksa enää näin.Joulukin tuntuu miehen takia ihan kamalan vaikealta...mun muksut pitää mut "järjissäni",mut voin vaan lukea mieheni kasvoilta miten siihen sattuu,kun mun pojat höpöttää isästään yms.
Tulipa taas sekavaa tekstiä.mut kyl te rakkaat ihmiset varmasti ymmärrätte mitä tarkoitan:(

Elämä on oikeesti liian julmaa...
 
Ei sen aamun jälkeen enää mitään vuotoa oo ollu ku tippa vaan ruskeeta tuhrua. Höh, onko tässä enää toivoa, vai ei?? :confused::confused: Silmät oon ainaki kereny itkee jo päästäni, onneksi on vp. Nyt siis pp 9, tai tavallaan pp11 kun se alkio niin myöhään siirrettiin. Tiistaina ois testipäivä. Kerkasin aamulla hakia apteekista jo lääkkeet pas:ki varten. Ostin samalla varhasen r-testin, että teen sen vielä varalta ennen ku lopetan luget. Jos sen aamulla tekis, kai ne luget nyt kuitenki kannattaa vielä ottaa, varmaan.... :confused:

barba ja sera on kyllä hirveetä, kun rakastaa toista niin paljon että mieluummmin sitten vaikka luopus hänestä hänen onnensa takia. toisaalta taas mieheni väittää, että jos hänet jättäsin ei hän muiden kanssa alkaisi lapsia hankkimaan enää, hän on minua huomattavasti vanhempi. Mutta tiedä sitten mikä tilanne sitten oikeasti olisi kun joku sopiva tulisi hänellä vastaan.... En tiedä on nämä niin vaikeita asioita miettiä, eikä näitä voi mitenkään järkeillä.

Miimii, laitoin äidilleni viestin että hoito meni pieleen, vastaus oli vaan "äläpä nyt harmittele liikaa asiaa". jep, meni hermot ja laiton sille että eikö vois joskus ees jonku lohduttavan sanan kuulla eikä aina tuota vähättelyä. sain takas ryöpyn että hän ei jaksa kun syylistän häntä ja kohtelen alentavasti jne jne. eipä tarvi sitten hänelle enää näiistä asioista puhua kun ei edes yritä ymmärtää kuinka kamalaa ja veikeeta tämä on. Huoh :(
Voimia Miimii sinulle!!!!

Miten lakalle kävi lekurissa? Oliko paljon hyviä alkioita?
 
Elli, älä vielä luovuta!! Tollanen pikkutuhru voi nimenomaan olla oire raskaudestakin, samoin kuin ne vihlaisut alavatsassa. Despehän on meiän elävä esimerkki siitäkin, että tulee kunnon menkatkin ja silti on raskaana (eikös näin ollu?). Mulla oireina ennen plussatestipäivää oli nimenomaan nippailua alavatsassa, tuntua, että menkat on alkamassa ja rintojen arkuutta.

Älkää rakkaat ihmiset miettikö miesten jättämistä, vaikka kyllä mäkin sen tunteen tiiän.. Kantsii varmaan ottaa puheeksi miehen kanssa ihan suoraan, jos asia pyörii mielessä, koska uskoisin, että miehellä on aika selvä vastaus: haluan ensisijaisesti olla sun kanssa, ja jos saadaan lapsi, se on sitten ekstraa, mutta ensisijaisesti ollaan sinä ja minä!
Mutta hirveetä se on kattoa läheltä toisen tuskaa.. ihan hirveetä.. yhtä lailla kuin on huimaa kattoa läheltä toisen onnea..

voimia kultaiset!
 
barbapörrö ja Miimii :hug:

Elli: Älä vielä luovuta. Jospa se ois vaan ohimenevää!

7 hedelmöittyneestä munasolusta oli 4 selvinnyt. 3 kpl II-luokkaisia ja 1 kpl III-luokkaa. Tänään siis siirrettiin 1 II-luokkainen. Limakalvo oli 12mm, joten lääkäri kuvasi tilannetta hyvin otolliseksi. Itse koitan hillitä ajatukset ja keskittyä ihan jouluun nytten. Virallinen testipäivä ois 1.1.11 :O
 
Jep, tänään tuli päivällä ihan verenpunasta vuotoa, ei paljon, mutta kuitenkin ja tein sitte keskellä päivää predictorin varhasen r-testin, negaahan se näytti. Teen vielä aamuvirtsasta varmistustestin, mutta siihen ne nyt loppu piinailut tältä erää. Ei oikeestaan tunnu nyt hirveesti miltään. Kerkesin torstaina jo itkeä ne itkut, enkä enää oikeestaan uskonu että mitään mahollisuuskia ois. Onneksi on seittemän hyvää huurunenää pakkasessa, jospa ne ois sissiintyneet sielä kylmässä ja selviytyisivät sitte paremmin. Nyt taidan avata pullon hyvää viiniä ja tilailla kaikkea kivaa postimyynnistä, ihan vaan itselle! :)

Lakalle tsemppiä piinailuun!

Ja mukavaa joulunodotusta kaikille :xmas:
 
Viimeksi muokattu:
Elli: voihan itku, no se ei sitten ollut vieläkään teidän vuoro:( mutta onnea eritoten hienosta asenteesta ja oikeessa oot et etiäpäin on vaan mentävä!! ja tosiaan 7 pikkukaveria oottaa teitä pakkasessa joten voit todellakin nauttia hyvällä omalla tunnolla siitä viinistä ja joulunodotuksesta!! ens vuos on ihmeitä täynnä, uskotaan niin:heart:
Sera:kiva et ees joku tulee hyvälle tuulelle mun jutuista heh,, kotona mies ei juurikaan jaksa innostua mun hormonimyrskyjen aiheuttamista kiukunpuuskista:LOL:nimim.odotellen sitä teikäläisenkin plussaa!!!
Kielo:huh kaikki siis hyvin ,mä jo hetkex ehin pelästyä!!!!
Lakka:tuhannesti onnea kyytiläisestä:heart:sulla on sitten aikas maaginen testipäivä!!!!!!
kieloa lainatakseni älkää syyllistäkö itteenne ja tosiaan ees miettikö miestenne jättämistä koska se ei oo todellakaan mikään vaihtoehtonen hoitomuoto!!!!jos oisin teidän miestenne housuissa voisin jopa loukkaantua tuollaisesta syystä siitä, että ne on valinneet teidät ja haluaa olla yhdessä kävi varmaankin miten kävi.ja mihinkäänhän ei oo kiveen kirjotettu ettettekö koskaan onnistus joten Barba ja Elli nyt tollaset ajatukset jonkkaan niinko olis jo:attn::attn:

nyt kaikille kivaa joulunodotusta ja voimia vikaan hösäviikkoon ennen joulua huoh
 
Elli :hug:
Katseet vaan kohti tulevaa! Kyllä se sissi sieltä löytyy pakkasesta, uskotaan niin.

Levollista ja kaunista joulun aikaa kaikille! Toivottavasti moni saa lomailla ja rentoutua muutenkin arjen ikävyyksistä, ja sitten ensi vuonna uudella höyryllä ja toivoa täynnä eteenpäin!!

Pusu ja hali Kielolta kaikille :heart:
 
Heissan taas!

Elli, harmi että teillä ei tärpännyt! Halaus sinne! :hug:

Lakka, tsemppiä kovasti piinailuun!! ;)

Taitaa olla aika hiljaista nyt hoitorintamalla muilla? Mulla oli nyt sitten tänään lääkäri, ja sain puhuttua hoidon sillä aikataululla mitä halusin! :eek: Nyt sitten laitetaan Procren piikkiä sunnuntaina, ja 10.1 on 0-ultra ja sitten piikittämään.. punktio on sitten viikolla 4, huh kun jo jännittää.. oisikohan tämä nyt vihdoinkin se meidän vuoro..

Oikein ihanaa joulun odotusta kaikille, ja toivottavasti jokaisella on rauhaisa joulu!
 
Susu: Hieno juttu, että pääsette noinkin pian hoitoja jatkamaan!!

PP 5. Mulle tulee ilmeisesti noista Lugeista pahoinvointia :/ Sunnuntai illasta asti on ollut ajoittaista ja melko voimakasta pahaa oloa. En kuitenkaan aio lopettaa niiden käyttöä missään tapauksessa vaikka sivuoireita tulee. Menkkoja ootan joululle (vaikka virallinen testipäivä on 1.1.11), koska vuoto on alkanut joka kerta Pregnylin pistosta 12 päivän jälkeen. Eli kyseinen päivä ois jouluaatto.........
 
Moi kaikille pitkästä aikaa. Olen kyllä käynyt lukemassa teidän juttuja ja ollut hengessä mukana. Kyllä näyttää seuraava plussa olevan sitkeässä, josko lakka aloittais seuraavan plussa aallon jonka mukaan päästäis kaikki ens vuonna.

Oikein hyvää ja rauhallista joulua teille kaikille! ja onnekasta uutta vuotta!
 
Ihanaa Joulun odotusta näihin viimeisiin päiviin ennen joulupukin tuloa!

Taidan olla vähän erilainen täällä, kun mä mielessäni nyt vatvon, että uskalletaanko lähteä nyt seuraavaam kiertoon hoitoihin vai pitäiskö odottaa viel yhdet menkat? 24.12. alan popsimaan Primolutia, jolla ajoitetaan menkat tiettyyn aikaan, jotta paras punktio päivä ei sattuis viikonlopulle. Tämän mukaan menkat alkais loppiaisena ja siitä piikittelemään ja punktio ois sit viikolla 3. Mitä tehdään? Kun joku viisas kertois. Tänäänkin kävin "varmistus" ultrassa et miltä kohdun limakalvo näyttää yms. ja ihan ok kaikki oli. Eli nyt vaan itse tarvis sitä rohkeutta lähteä uuteen yritykseen...
 
Moikka ihanat!

Onpas täällä ollut hiljaista, kaikilla vissiin joulukiireitä. Ja hyvä niin, ompahan hetkeks edes jotain muuta ajateltavaa... vaikka mun mielestä ainakin joulu on lapsettomille niiiin raskasta aikaa... :( Ei näkynyt ovulaatiota tähän kiertoon, eli kuukautisia ootellaan alkavaks JOULUAATTONA, huoh!! Toivoin, että ois tullut lyhyempi kierto, ei niitten ny ihan jouluna kuitenkaa tarttis... no, minkäs teet, ku ei nyt vaa mitää ylipitkää kiertoo tulis, että pääsis sinne hoitoihin joskus!!!! Välillä mä ajattelen, että miten hitossa lapsen "tekeminen" voi olla näin vaikeeta, ei tästä tuu yhtään mitään! Ja välillä, että pakkohan tää piina on joskus palkita! Toivon jälkimmäistä...

Missä on Elli ja Miimii?? Lohtuhaleja oikein kovasti molemmille :hug: Ja tulkaahan kertomaan, että ootte kunnossa, Sera on täällä kovasti huolissaan!! Eikä oo Einastakaan kuulunu, kaikki hyvin? :)

Shaynaa ja Gabia tietty kaipaillaan kertomaan myös kuulumisia! Voimia oikein paljon molemmille, ja toivottavasti ootte jaksanu rämpiä eteenpäin, ja löytää tästä niin kovin epäreilusta maailmasta jotain hyvääkin! :heart:

Tikru, tuuhan sinäki joulun kunniaks kertomaan meille, miten sinä ja masukki voitte? :) Onko teidän perheellä asiat jo paremmin?

Ihana kuulla Susu, että hoidot etenee noin nopsalla aikataululla! Toivotaan tosiaan, että nyt on vihdoin teidän vuoro, oisitte tosiaan ansainnu sen onnen jo! :hug: Saako udella, miten kalliita nuo lahjasoluhoidot oikeen on? Mä kun pelkäsin ihan hirveesti ennen tuota meidän ivf:ää, että mun munasoluissa on jotain vikaa, ja että joudutaan kans lahjasoluhoitoon. No, onneks niin ei sitten ollut kuitenkaan, mut oletan, että se on kamalan kallista? Jaksuja ja tsemppiä!! :heart:

Lakalle tsemppiä loppupiinailuun! Jänskättää kovin sun puolesta...

Evita: Jos kerran kaikki on muuten hyvin, ja lääkärin mielestä voitte jo yrittää uudestaan, niin täältä tulee oikeen kunnon puuska sitä rohkeutta, voimia, tsemppiä, toivoa ja onnea!!! :hug: Saat multa osan rohkeudesta, mä kun olen ihan tyhmänrohkea, aina lääkärit haukkumassa mua, kun mä vaan menisin suuna päänä eteenpäin ;) No joo, mutta eikai se odottelulla parane tää meidän tilanne kuitenkaan? Voimia! :heart:

Oikein hyvää ja lämmintä joulua kaikille ihanille! :heart:
Ja koitetaan jaksaa muistaa, kun joku ääliö sukulainen ( joka on vielä niin kaukainen sukulainen, että sille ei sitten yhtään hiukkaakaan kuulu meidän lasten teko!!! :mad: ) tulee lässyttämään: "Koskas teille tulee vauvoja?? ", että onneks meitä on muitakin samassa ahdistavassa tilanteessa sillä samalla hetkellä, joku joka tietää, miten pahalta meistä tuntuu... kiitos kaikki ihanat, kun ootte olemassa!!

Parempaa ja oikein plussarikasta ensi vuotta MEILLE KAIKILLE!! :heart:
 
Moikka!

Massu alkaa jo hiukkasen pömpöttämään. Yksi ilta oli kädet vatsan päällä ja tunsin oikein napakan potkun alavatsassa. Nyt ei ole tuntunut mitään..kovasti odottelen jo tammikunn ultraa, tietäis että kaikki on hyvin-kun viimekertainen neuvola-aikakin peruuntui. Miehen kanssa menee onneksi paremmin.

Onpas täälläkin sattunut ja tapahtunut! Olen pahoillani Miimii ja Elli. Älkää kuitenkaan luovuttako!

Tsemppiä kaikille hoitoihin ja odotteluun. Toivottavasti minun juttuni eivät pahoita kenenkään mieltä, se ei ollut tarkoitus.

Hyvää joulunodotusta kaikille-ja hyvää joulua!
 
Näin joulun alla haluun vaan toivottaa teille kaikille sitkeille sisseille ja mahtaville mimmeille oikein Rauhaisaa Joulun aikaa ja ennen kaikkea PLUSSAMAISTA UUTTA VUOTTA 2011:heart:
palailen joulun ähkyssä sitten kommentoimaan tarkemmin tilanteitanne:)
 
Voi Elli, halaus sullekin! Noi sukulaisetkin vois joskus ampua vaikka kuuhun vähäks aikaa.. Päivä kerrallaan täällä mennään, ja katseet eteenpäin jälleen kerran suunnattuna, huoh.. Helmikuun alkupuolella pitäis olla viimeinen PAS sitten, ja heti uuteen IVF:ään siitä jos ei tärppää taaskaan. Kuusi alkiota käytetty, kaksi jäljellä. Hurjalta tuntuu että ne olis voinut heittää vaikka heti alussa kaikki roskiin, sama lopputulos. Noh, onneksi täällä ei vissiin ole sen kummempia jonoja, kevään aikana pitäis päästä uuteen hoitoon. Niin lopullisen pitkältä tuntuu vaan silti tuo aika, ja sen kuluminen. Minähän odottaisin jo kolmatta lastani jos tässä omien suunnitelmien mukaan asiat olisivat menneet. Pah.

Lakalle plussatuulia! Mulla on muuten aina tullut Lugeista kans pahoinvointia, eka passissa jopa oksensin kerran.

Kaikille teille lämmintä joulua ja ihmeitä täynnä olevaa uutta vuotta!! :heart:
 
Lakka:ihan mieletöntä ja mahtavaa:heart: paljon onnea ja ihan maailman paras joululahja tais sitte olla:)
oot jo varmaan täpinöissäs menossa veritestiin, harmi kun pyhät ny pahasti sotkee heh.
VIELÄ KERRAN KAIKILLE MUILLEKKIN RAUHALLISTA JOULUA!!
 
Lakka, ONNEA!! :heart::heart: Onko viiva jo vahvistunut? :D

Toivottavasti kaikilla on mennyt joulu rauhallisesti, ja kaikilla meillä olisi ensi jouluna se oma nyytti sylissä.. :)

Minä laitoin tänään Procren piikin, tästä se sitten taas alkaa..Kamalaa kun on nyt toiveet taas niin korkealla, pelottaa ihan hirmuisesti että jos ei näillä lahjasoluillakaan onnistuta. Sera kyselin hoidon kalleudesta, onneksi siittiöt on huomattavasti halvempia kuin munasolut, tässä puhutaan sadoista euroista kun munasolut on tuhansia euroja.. Kallista lystiä nämä kaikki hoidot on, välillä ottaa todella päähän että miksi jotkut saa ihan "ilmaiseksi" lapsia ja me joudutaan kaikki rahat säästämään näihin.. No, elämä ei aina ole reilua.

Oikein hyvää loppuvuotta kaikille, me lähdemme miehen kanssa ensi viikolla ansaitulle lomalle Lappiin, ihanaa, saadaan rentoutua ihan kaksin.. ;)
 

Yhteistyössä