Moikka ihanat!
Onpas täällä ollut hiljaista, kaikilla vissiin joulukiireitä. Ja hyvä niin, ompahan hetkeks edes jotain muuta ajateltavaa... vaikka mun mielestä ainakin joulu on lapsettomille niiiin raskasta aikaa...
Ei näkynyt ovulaatiota tähän kiertoon, eli kuukautisia ootellaan alkavaks JOULUAATTONA, huoh!! Toivoin, että ois tullut lyhyempi kierto, ei niitten ny ihan jouluna kuitenkaa tarttis... no, minkäs teet, ku ei nyt vaa mitää ylipitkää kiertoo tulis, että pääsis sinne hoitoihin joskus!!!! Välillä mä ajattelen, että miten hitossa lapsen "tekeminen" voi olla näin vaikeeta, ei tästä tuu yhtään mitään! Ja välillä, että pakkohan tää piina on joskus palkita! Toivon jälkimmäistä...
Missä on Elli ja Miimii?? Lohtuhaleja oikein kovasti molemmille :hug: Ja tulkaahan kertomaan, että ootte kunnossa, Sera on täällä kovasti huolissaan!! Eikä oo Einastakaan kuulunu, kaikki hyvin?
Shaynaa ja Gabia tietty kaipaillaan kertomaan myös kuulumisia! Voimia oikein paljon molemmille, ja toivottavasti ootte jaksanu rämpiä eteenpäin, ja löytää tästä niin kovin epäreilusta maailmasta jotain hyvääkin! :heart:
Tikru, tuuhan sinäki joulun kunniaks kertomaan meille, miten sinä ja masukki voitte?
Onko teidän perheellä asiat jo paremmin?
Ihana kuulla Susu, että hoidot etenee noin nopsalla aikataululla! Toivotaan tosiaan, että nyt on vihdoin teidän vuoro, oisitte tosiaan ansainnu sen onnen jo! :hug: Saako udella, miten kalliita nuo lahjasoluhoidot oikeen on? Mä kun pelkäsin ihan hirveesti ennen tuota meidän ivf:ää, että mun munasoluissa on jotain vikaa, ja että joudutaan kans lahjasoluhoitoon. No, onneks niin ei sitten ollut kuitenkaan, mut oletan, että se on kamalan kallista? Jaksuja ja tsemppiä!! :heart:
Lakalle tsemppiä loppupiinailuun! Jänskättää kovin sun puolesta...
Evita: Jos kerran kaikki on muuten hyvin, ja lääkärin mielestä voitte jo yrittää uudestaan, niin täältä tulee oikeen kunnon puuska sitä rohkeutta, voimia, tsemppiä, toivoa ja onnea!!! :hug: Saat multa osan rohkeudesta, mä kun olen ihan tyhmänrohkea, aina lääkärit haukkumassa mua, kun mä vaan menisin suuna päänä eteenpäin
No joo, mutta eikai se odottelulla parane tää meidän tilanne kuitenkaan? Voimia! :heart:
Oikein hyvää ja lämmintä joulua kaikille ihanille! :heart:
Ja koitetaan jaksaa muistaa, kun joku ääliö sukulainen ( joka on vielä niin kaukainen sukulainen, että sille ei sitten yhtään hiukkaakaan kuulu meidän lasten teko!!!
) tulee lässyttämään: "Koskas teille tulee vauvoja?? ", että onneks meitä on muitakin samassa ahdistavassa tilanteessa sillä samalla hetkellä, joku joka tietää, miten pahalta meistä tuntuu... kiitos kaikki ihanat, kun ootte olemassa!!
Parempaa ja oikein plussarikasta ensi vuotta MEILLE KAIKILLE!! :heart: