KESÄ 2010 hoidot

Huh, despe, onneks kaikki hyvin!! Mä jouduin ihan tosissani miettimään, et uskallanko ees tulla kattoo sun kuulumisia, mut onneks uskalsin.. Nyt voit tosissas itekin huokasta helpotuksesta ja alkaa nauttimaan :)

Tiiättekö tytöt, nyt alkaa mullakin tulla raja vastaan ikävistä uutisista, että oon tosiaan tilannu nyt teille kaikille roppakaupalla hyviä uutisia meille kaikille joululahjaks!!

Marlaa, tervetuloa!

Eina, aivan ehdottomasti nää lapset, jos ketkä on rakkauden hedelmiä ja kaiken lisäks vielä aitoa suomalaista käsityötä (miehen oivallinen lohkaisu tuossa yhtenä päivänä.. ;)

Miimii ja despe, mäkin aloin suunnittelee muuttoa Hämeenlinnaan, ku ois hauska tulla teiän vaunuseuraks ..suostuiskohan mies.. ;)

ps. (.) mä oon muuten nyt sit ihan virallisesti raskaana eli toisin sanoen enää ei onnistu millään mahaa piilottamaan. Tuntuu hassulta, että siis nuo ihmiset tuossa, jotka puhuu raskaudesta ja synnytyksestä ja vauvoista puhuu mulle.. Kyllä voi olla pitkät piuhat kun edelleenkään ei meinaa käsittää, eikä vielä oo tullu mieleenkään käydä ostaa mitään vauvajuttuja.

Tsemppiä kaikki kultaiset!!
 
Joo kielo tänne vaan! :) Ite oon paluumuuttaja, oikeestaan kaikki vanhat kaverit on poissa, muuttaneet johonkin muualle. Hengailen lähinnä äitin ja pikkusiskon kanssa.. :D Ihanaa kielo, ja nauti raskaudestasi <3 Itsellänikin meni varmaan reilusti yli puolenvälin ennenkuin aloin ihan pikkuhiljaa tajuamaan että meille ihan oikeesti taitaa tulla vauva. Silti olin ihan ylivarovainen ja pessimistinen loppuun asti, puhuinkin vielä viimeisilläni että 'jos me saadaan vauva'.. Jotenkin kurjaa, kun nyt jälkeenpäin ajattelee. Jos/KUN vielä pääsen niin onnelliseen tilaan, niin aion nauttia täysillä siitä ajasta, se on ihan ainutlaatuista! Jos jotain sattuu niin sattuu, sitä murehditaan sitten, mutta etukäteen ei kannata.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos että saan tulla tänne purkamaan tuntojani, toivottavasti edelleen. Meillä siis on yksi lapsi, hoidoilla alkunsa saanut hänkin.
Miimii; sulla alkaa testipäivä lähenemään, jännää. Sinullako on jo lapsi, sain sen käsityksen tuosta aiemmasta. Me muuten asutaan kans Hämeenlinnan lähimaastossa. Ootko julkisella ollut hoidossa? Itse oon ollut tosi tyytyväinen meidän sairaalan touhuun.
 
Lomalta kotiuduttu ja kävin tänään ultrassa.... Viime viikolla siellä ei ollu mitään mainittavaa ja nyt: Limakalvo 13 mm paksu, 3 kpl 13 -14mm follia oikeella ja 7 kpl vasemmalla :) Tää määrä suunnilleen oli tavoite, et pääsee Pregnylin pistämään. Oikeesti punktio ois ollu maanantaina mut lääkäri halus mun oottavan tiistaihin et follit ois vähintään 23 mm. Viime punktiossa 20-22 mm ei ollu soluja. Tiistaita siis kovasti täällä nyt ootellaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Tsemppiä hirveesti lakalle tiistaihin!!!

Ei oo totta Marlaa :O täällä on siis jo yhtäkkiä kolme samalta suunnalta! :) Kivaa! Me aloitettiin viime keväänä yksityisellä mutta nyt syksyllä siirrettiin meidän pakastealkiot maksusitoumuksella julkiselle ja nyt siis yksi PAS tehty julkisella, ihan tyytyväinen olen kyllä KHKS toimintaan ja hlökuntaan ollut aina, olen siellä nimittäin aikas paljon aikaa viettänyt valitettavasti.. : / Nyt vaan ihan ekaks heti tapahtui tää kömmähdys että niillä ei ollut Tampereella mun esitietoja ja mulle siirrettiin kaksi top-alkiota, vaikka terveydellisistä syistä olisi ollut kuulemma syytä siirtää vain yksi. Meillä on 2v tyttö, ihan luomusti saanut alkunsa <3 olen vielä hoitovapaalla hänen kanssaan kotona.

Tsemppiä sullekin jatkoon!
 
Ihan ekaksikin kiitokset kanssajännittäjille ultran tiimoilta:)
Lakka:hyvältä näyttääpi tän hetkinen tilanne sulla ja ihan mielettömästi zeppiä tiistaille, toivottavasti loma teki terää ja sait voimia tulevaan koitokseen!!!
Marlaa:tervetuloa joukkoomme ja kiva kuulla että säkin oot sitten samoilta tulevilta kotikulmilta.Meitähän on kohta koko joukko siellä:) herää kysymys että onko lapsettomuusongelmat kotosin Hämeestä heh.
Kielo:totta hemmetissä sun miehes suostuu muuttamaan sinne , sulla on niin kova tukijoukko sitten ympärilläs siellä ettei oo tosikaan, nään jo sieluni silmin kaikkien meidän akkojen kärryttelevän siellä pitkin katuja että oikeen hymyilyttää:D Saako udella missäpäin nytten asustelette? ja onnea kasvavasta masusta!!!!!
Miimii:ehkä hyväkin että posti hidasteleepi, muuten oisit jo käyttäny kaikki ennen testipäivää:LOL:
Katoin muuten kartalta ni 1.7 k etäisyys teiltä meil, jeee, sitte saa vaunut kyllä kyytiä=) ja oon ihan innoissani että tällä lapsettomuusasialla on ollut tämäkin puolii että on ollut mahtava tutustua niin ihaniin tyyppeihin kuin te kaikki ootte.Ja tältä osin yhteinen tausta yhdistää tän porukan jotenkin niin lujasti yhteen!!!
Eina: hyvä asenne sulla, ja on ihan normaalia et käy mielessä luovuttaminenkin kun ottaa tarpeex pannuun, kuitenkin se lopullinen tahto onnex jyrää yli ja jostain saa aina voimia uuteen koitokseen vaikka pännis niin pirusti!!!
Sera:uutisia sieltä suunnalta odotellaan!!!!!
Susu:mites meni psykolla?
 
Miimii ja eina Joo, pitää vain toivoa että ei satu mitään ikävää enää, mutta jotenki mietin jo noita alkioitaki jo ku meil ei ole kuin kolme pakkases ja tiedä nyt sitten sulatuksen jälkeen miten sit käy. Niin ja se hcg oli enää vain 136, ens ti taas verikokeisiin. Ja ilmeisesti pääsen hyvinkin nopeesti sinne munatorvien poistoleikkaukseen.

Mun tietoja joku voi päivittää jos joku viitsii, ainaki vaik sen et eka icsi 25.10 punktio ja 27.10 siirto oli (joka nyt meni kohdunulkoiseksi) tays:ssa oltu.
 
Heips taas!

Ensinnäkin, Miimii, onnittelut siirrosta!! Ja nyt kaikki peukut ja varpaat pystyssä että kyytiläiset tarraa lujasti kiinni (tai ehkä sinun tilanteessa mieluummin se yksi, mutta niinkuin sanoit, kaikki otetaan vastaan)!!

Samoin Ellille, tsemppiä kovasti nyt piinailuun!

Tervetuloa uusille joukkoon, Snoww ja Marlaa! Marlaalle tiedoksi, meilläkin syy (erittäin todennäköisesti) miehen huonoissa simpoissa, todella vähän ja ei-liikkuvia. Olemme nyt siis menossa lahjasoluhoitoon. Haluatko kertoa montako hoitoa teitte silloin ensimmäisellä kerralla kun onnistui? Meillä on siis takana 3 ICSI:ä + 2 PAS yritystä (ei päästy siirtoon), joten mielellään kuulen muiden kokemuksia?

Barbapörrölle halit, paljon on sinullakin taas ollut haasteita, mä en olisi varmaan kestänyt tossa tilanteessa, pieni vauva sylissä ja pappi vielä lausuisi sen "meidän vauvan" nimen.. Me kun ollaan kovasti toivottu kaksosia niin on muuten ollutkin miettimistä niissä nimissä.. =)

Despe, huh kun säikäytti tuo sinun aiempi viestisi, mutta onneksi kaikki oli nyt hyvin!! Otahan rauhallisesti siellä!

Lakka, jee, hienoa että nyt limis ja rakkulat kasvussa!! Tsemppiä tiistaille!!

Evita ja Eina, päästäänköhän piinailemaan yhdessä tammikuussa? Mulla on nyt kp 6, ja meinaan soittaa ensi viikolla lääkärille ja pyytää reseptit! =)

Eli omaa napaa: Psykokäynti oli tänään, ja se meni mielestäni todella hyvin. Mieskin oli ihan ok, varmaan ajatteli että ei se nyt niin paha ollut, ja kieltämättä psyko oli aika rento ja nauravainen, varmaan aika samaa ikäluokkaa kuin mekin. Paljon saimme tietoa siitä että miten lahjasoluhoidossa tunteet vaihtelee, ja keskustelimme myös että mitä meille tarkoittaa perimä ja se että sitä ei sitten miehen puolelta ole. Mutta käynti ehdottomasti vahvisti sitä että ME olemme biologiset vanhemmat, ja varsinkin kun psyko sanoi miehelle että "sinusta tulee isä", mulla meni kyllä pala kurkkuun. Voi kuinka ihanaa se todellakin olisi... ja tottakai keskusteltiin siitä että miten lapselle asia sitten aikanaan kerrotaan. Mutta tästä jatkamme vielä toisella kerralla, tammikuun lopulla toinen käynti. Varmistin tosin häneltä että EIHÄN se estä aloittamasta jo hoitoa??!! =) =) Hän sanoi että ei estä, että kaipa hän sitten näki että ollaan asian kanssa suht sinuja, ja ollaan täysipäisiä ihmisiä.

Mä olen jo suunnitellut oman hoidon: 26.12 Procren, ja vko 1/2 Puregonit ja vko 3 / 4 punktio ja siirto... saas nähdä onko lääkäri samaa mieltä?? :D En malta odottaa, ja kun noissa siittiöissä ei pitäisi olla jonoakaan, niin mahtaisiko "herra tanskalainen" (näin psyko nimitti) tulla meille kylään!! (heh mun huumori menee jo tosi huonoksi..) :LOL:

Ihanaa viikonloppua teille kaikille, voikaahan hyvin! :heart:
 
Kiiitos Susu! Ja toivottavasti sun suunnitelmat pitää kutinsa! :D Hienoo että psykakäynti meni kivasti kans!

Snowwlle kovasti tsemppiä asioiden etenemiseen! Kyllä se on turvallisinta vaan olla sitte näköjään ilman niitä paskatorvia.. Jos pitää kerta koeputkilapsia tehdä, niin hyvä että yksi riski on meillä ainakin vähemmän. Meilläkin on enää 2kpl pakkasukkeleita, nyyyh. Toivottavasti me ei tarvita niitä! Muuta ku ehkä pikkukolmosen tekemiseen korkeintaan.... :)

Despe, äläs muuta sano!! Ja samaa mieltä vertaistuesta yms. Yhtäkään kaveria tai muuta ihmistä ei ole, kenen kanssa näistä vois jutella, saati että ne mitään ymmärtäis! Oon tosi kiitollinen tästä meidän ryhmästä :heart: Enpä tiedä millä lailla olisin selvinnyt ilman tätä vertaistukea. Toki oon siellä psykolla käynyt, ja ei se pahitteeksi ole, mutta ei se myöskään vertaistukea ole, kuten tämä.
 
Nimimerkki..........Hoito.........................Aikataulu


Susu75-------4.ICSI/lahjasolut----------01/2011

lakka83----------2.IVF-------------------vko50

Eina------------2.IVF suunnit.käynti-------13.12.2010

Sera2010--------1.IVF - 1.PAS ------------ 01/2011

evita-----------3.ICSI---------------01 tai 02/2011

Marlaa----------2.ICSI suunnit.käynti-------01/2011

barbapörrö13----3.IVF/ICSI

wilma32

snoww


*** PIINAILIJAT ***


Miimii-75-------1.IVF-2.PAS-------testipv 17.12. (2 alkiota)

Elli82--------------1.IVF----------testipv 21.12. (1 alkio)


:heart::heart::heart: PLUSSANNEET :heart::heart::heart:


kielovanamo-------2.IUI--------------- + testattu 3.9.2010
Pieni tiikeri----------IVF--------------- + testattu 14.9.2010
Eintel--------------1.IVF-------------- + testattu 6.10.2010
desperate------1.IVF/ICSIn 4.PAS----- + testattu 19.10.2010
 
Viimeksi muokattu:
miimiii; Mä repesin,,, paskatorvia!! No TODELLAKIN :D Kyllä on vaan monimutkaista olla nainen, helevetti, kyllä miehillä on helppoa paitsi että jos oliskin niin että miehet ois raskaana ja niil ois menkat ja ailahteva mieli jne. niin ne ei kestäis päivääkään, sen takia naiset on luotu naisiksi, sanon minä.
 
Snoww,totta puhut,miehet ei ikinä kestäis näitä mieliala vaihteluita,kun ei näköjään kestä niitä ees sivusta seurata:kieh: Taisin saada taas yhden perhekriisin aikaseks,kun "vähän"avauduin,kun KAIKKI ottaa päähän ja miehen pitäs se ymmärtää ja kestää mutta eipä tainnu taas ymmärrystä löytyä:LOL: No mököttäköön sit aikansa,mä lähen työkamujen kaa syömään:D

Ellille onnea kyytiläisestä,niitä plussapuhureita sinnekkinpäin,niinku edelleen myös Miimiille:heart:
Millos meinasitte testailla?

Lakalla tilanne kuulosta tosi hyvältä,nyt vaan tsemppiä punktioon=)

Susu,ihanaa et teillä nyt hoidot etenee ihan rytinällä:heart:

Mitäs Seralle kuuluu?

Kielo ja Despe,ihana on aina kuulla teidänkin kuulumisia,Despe säikäytit kyl pahasti,mut onneks kaikki oli ok!!!

Marlaa,tervetouloa minunkin puolesta=)

Shaynasta huoli vaan kasvaa:'( Voi kun jaksaisit piipahtaa täällä joskus...

Kaikille mukavaa perjantai-iltaa,mä lähen herättelee autoa talviunesta,et pääsen valmiiseen ruokapöytään,nam:p
 
Ihanaa barba, että pääset vähän tuulettumaan!

Mitäs piinailukaverilleni Ellille kuuluu? Täällä on alkaneet tutut repäisykivut mahassa, ja myös viiltelee, jomottaa, särkee selkeästi oikealla puolella.. (voisko olla munasarja tai leikatun munanjohtimen kohta...en tiedä??) Valkkaria lorahtelee litrakaupalla, iyyh. Pikkuhousunsuojapaketteja menee tuhansia aina piinailujen aikana : / Kela vois alkaa korvata nekin, sanon minä!

Shaynaaa, miten voit? Ilmoittele itsestäsi! Toivottavasti kävisi joskus lukemassa täällä edes.. :heart:
 
Susu, meillä kävi todella onnekkaasti että ekasta tuoresiirrosta saimme pojan. Nyt kun ollaan yritetty 2 kertaa pakastealkion siirtoa ei olla päästy siirtoon asti. Toivottavasti pääsisitte alottamaan niin kuin suunnittelet itse. Meillä alkaa joskus kevään aikana, mulla on onneks kierto tosi säännöllinen. Lyhyellä kaavalla mentiin viimeks, nyt kait samalla lailla. Mulla pco ja munikset kasvaa tosi hyvin mutta aika huonosti hedelmöittyvät että kato kävi aika lailla ekalla kerralla.

desperate, mä en asu hämeenlinnassa mutta käyn harva se päivä siellä, naapuri kuntaan muutettiin vuos sitten mutta katson että oon puoliks hämeenlinnalainen kun oon 30v siellä asunut ja edelleen siellä käyn töissä.

Nyt hyvät viikonloput
taidan avata yksinäisen illan kunniaks punaviinipullon, nams
 
ON pp5, tai oikeastaan pp7, kun tuo alkio niin "vanhana" siirrettiin että on piinailuaikakin lyhempi. Ois tuo testipäivä ti 21.12, mutta taidan testata vasta jouluaattona JOS ei menkat ole alkanu jo ennen sitä. On vuoden kiireisin aika töissä, enkä usko että pystyisin töissä negan jälkeen täysillä puurtamaan. On sitten joulunaikaan aikaa kotona rauhassa itkeskellä. Ei uskalla ajatella että tärppäis, kun pelottaa se pettymyksen määrä taas. Vaikka pettyy sitä aina vaikka kuinka itseänsä ois yrittäny valmistaa etukäteen. Tänään ollu aika paljon kaikenlaisia tuntemuksia, mutta luulempa että johtuvat noista kun munasarjat alkaa palautumaan siitä hyper super isosta tilastaan, mahakin alkaa olemaan kohta suht normaali tosin vararengasta on jokseenkin tän hoidon aikana kertyny, voi vidu ja jouluki vasta tulossa :rolleyes:

Miimii Miten siellä? Mikä pp sulla on menossa? Joko oot testaillu tai millon aijot testailla? Ei sulla enää hirveeen montaa päivää ole viralliseen testipäivään... ja joo, sais kela tosiaankin korvata nuo pikkuhousunsuojat. Tosin olen käyttäny koiralle juoksuajansuojiksi ostettuja pikkuhousunsuojia, kun siltä kohtu poistetaan kohta niin ei tarvi niitä enää, käyhän se näinkin :LOL:

Barba Täälläkin pitäny taas "vähän" avautua miehelle, hyvä kun ei varhot hulmunnu ikkunoissa äänen paineen johdosta. Noo pistetään hormoonien piikkiin ;)

Susu Tsemppiä hoitoihin ja herra Tanskalaisen kyläilyyn ;) mitä tietoja saatte tuosta luovuttajasta?

Uusille tervetuloa munkin puolesta! :flower:
 
Hei pakko kommentoida tuota pikkuhousunsuojajuttua.. ;) käytätte niitä varmaan Lugejen takia? Meidän klinikan sairaanhoitaja sanoi että niitä ei kannata käyttää, "että niillä saa vain itselleen hiivan aiheutettua kun ne ei hengitä".. suositteli ennemmin käyttämään vaihtohousuja.. No, jokainen tekee niin kuin itsestä parhaalle tuntuu! Mutta ällöä se tahna on, siitä ei pääse mihinkään.. Tsemppiä piiinailuun, ja Miimii, kyllä se plussa sieltä voi vielä tulla, niin erilaisesti hormonit naisilla toimii!! :heart:
 
Kiitos Susu tsempityksistä! <3 Mulla lorahtelee valkkaria siis pöksyyn ihan litroittain, ja se onkin melkoisen juoksevaa nestettä (YÖÖÖK) että housut olis päällysvaatteita myöten märät jos en ph-suojia käyttäis.. siis pakko! Toivottavasti ei tuu hiivaa, muuten kyllä kirvelee ja kutisee vähän ajoittain.
 
Joo kyl mäkin mielummin paikkarinsuojia käyttäsin kun et vaihtasin monta kertaa päivässä pöksyjä. Sitähän joutas ostamaan tuhottomasti uusia alusvaatteiyta tietysti, et ehkä ois oiva tilaisuus käyttää sitä syynä uusiin vaateostoihin ;):D Kovasti tsemppiä Elli ja Miimii piinailuihin!!! Toivottavasti mäkin pääsen piinailemaan.......................

Kiva kuulla et Susun psykon käynti oli ihan ok :)

Mun pitäs 1,5 tunnin päästä pistää Pregnyl... hirmusesti houkuttais pistää enemmän kun se yks piikki, mut sit tiiän miten saan syyttää itteeni jos jotain menis mönkään. Jotn taidan jättää sen ihan yhteen piikkiin. Viime punktioo ennen laitettiin la 1 Decapeptyl ja ma 2 Decapeptyliä, mut ei siltikään niitä soluja saatu :( Siks on HIEMAN epäileväinen olo..... Ihan kaamee alkuviikko tulossa, kun jännitän jo nyt sitä punktioo. En siis sen takia et kipu pelottas vaan siks et tuleeko niitä soluja??!! Hitto, et mä sekoon varmaan.....
 
No tuohan oli hieno lohkaisu kielovanamo.... "aitoa suomalaista käsityötä" :)

lakalla alkaa kyllä olla aika jännät ajat! Mulla on sulle peukut niin pystyssä että ne kuule aivan kramppaa kohta!!! Sun on pakko saada niitä soluja tällä kertaa!

Älä turhaan ressaa snoww niitä kolmea alkiota siellä pakkasessa.. Toivotaan että ne selviää sulatuksesta ja on sulla ainakin tällä hetkellä parempi tilanne kuin jos siellä pakkasessa ei olis yhtään. Eli jaksetaan nyt vaan uskoa :)

Kiva kuulla että Susun käynti sujui hyvin ja että pian pääsisitte alotteleen taas.. Toivottavasti päästään piinaileen samaan aikaan!

Kylläpä Ellillä on kadehdittavan rautaiset hermot jos meinaat jouluaattoon saakka jaksaa venyttää testailun! Vaikka siis mä kyllä ymmärrän täysin tuon ettet haluu tehdä "työpäivinä". Toivotaan että sieltä tulis se maailman paras joululahja!

Miimii: Peukut pystyssä sulle että ei pysy vitivalkoisena! Kaikkeen on vielä mahdollisuus!


ON: mulla on huomenna 2.IVF:n suunnittelukäynti! Toivotaan että päästään heti aloittamaan hoito (kun siihen mahdollisuus kierron puolesta)! Ja toivoisin myös että lääke menee vaihtoon ja kokeiltaisiin jotain muuta, jos vaikka saataisiin täten EDES YKSI HYVÄ ALKIO!! Huomenna viisaampi!


*muoks* SERAAAAA?!?!? Mua alkaa oikiasti jo huolestuttaan että jotain kamalaa on tapahtunut kun susta ei oo kuulunu mitään sen sun PAS-suunnittelukäynnin jälkeen. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin!

Ja Shaynankin kuulumisia kuultaisiin mielellään..
 
Viimeksi muokattu:
Nimimerkki..........Hoito............... ..........Aikataulu


Susu75-------4.ICSI/lahjasolut----------01/2011

lakka83----------2.IVF-------------------vko50

Sera2010--------1.IVF - 1.PAS ------------ 01/2011

evita-----------3.ICSI---------------01 tai 02/2011

Marlaa----------2.ICSI suunnit.käynti-------01/2011

Eina-------------2.IVF----------------------02/2011

barbapörrö13----3.IVF/ICSI

snoww-----------1.ICSI--------------------10/2010 + (ku.raskaus)

wilma32



*** PIINAILIJAT ***


Miimii-75-------1.IVF-2.PAS-------testipv 17.12. (2 alkiota)

Elli82--------------1.IVF----------testipv 21.12. (1 alkio)


:heart::heart::heart: PLUSSANNEET :heart::heart::heart:


kielovanamo-------2.IUI--------------- + testattu 3.9.2010
Pieni tiikeri----------IVF--------------- + testattu 14.9.2010
Eintel--------------1.IVF-------------- + testattu 6.10.2010
desperate------1.IVF/ICSIn 4.PAS----- + testattu 19.10.2010
 
Viimeksi muokattu:
Eina; kyselit aiemmin meidän aikataulusta. Me ollaan menossa 15.12 käymään lääkärillä. Katotaan voiko jo seuraavaan kiertoon lähteä yrittämään vai pitääkö vielä odotella keskenmenon jälkeen. Eli jos seuraavaan kiertoon päästään hoidot tekemään niin lääkkeet alkais viikolla 1 ja punktio ois sit viikolla 3. Keskiviikkona olen viisaampi asian suhteen.
 
Moikka kaikki ihanat taas!

Ja anteeks Eina ja muut huolestuneet, täällä ollaan ihan täysissä voimissa edelleen :) Oon koittanu pysytellä vähän pois, ettei kärähdä lopullisesti hermo tähän ootteluun, alan olla niiiiin kateellinen teille, joilla asiat menee edes ETEENPÄIN!! Vaikka tosi onnellinen oon kuitenki teijän puolesta... niin ristiriitasia tunteita, mut kyllähän te tiiätte... :heart: Mä oon vaan niiiiiiiiin surkee oottaan, jotenki voimaton olo, kun päivät, viikot, kuukaudet vaan kuluu, ja mitään ei tapahdu!!
Hienoo Eina, että pääsette vielä alottaan tän vuoden puolella hoidon! Peukkuja kovasti, että NYT vihdoin tärppää!! :) :heart:

Eli siis joo, mä olin siellä suunnittelussa, ja ilonen yllätys oli, että munasarjat oli parantunu rääkistä oikein hyvin, ja oisivat suostuneet tekemään hoidon jo tähän kiertoon!! Ei niin iloinen yllätys taas oli, että ultrassa ei näkyny johtofollia ollenkaan, eli todennäkösesti ovista ei täs kierros oo tulossa. Ei siis siirtoa myöskään. On kuulemma ihan tavallista, että eka kierto hoidon jälkeen ei oo normaali. Mulle siis tehdään ihan omaan kiertoon siirto ilman lääkkeitä. Nyt on jo kp 17, eikä vieläkään kunnon viivaa ovistikussa, eli seuraavaan kiertoon pitää ootella ilmeisesti, prkl!! :kieh: Nyt toivon, että mun kroppa tajuaa, et tää kierto on ihan paska, ja jää mahdollisimman lyhyeks, pääsee nopeemmin siirtoon! :D

Elli: Oiiiiikeiiin paljon onnea kyytiläisestä ja tsemppiä piinailuun!! Nyt vetäset sen plussan sitten, niin mullakin on toivoa, että perässä tullaan!! :heart::heart: Ja saadaan saman ikäiset joukkueen vanhimmat meidän jalkapallojoukkueisiin! ;) Miten teidän huurunenien laita olikaan, montako saitte pakkaseen?

Kiva kuulla myös, että Susulla hommat etenee hienosti, ja Lakkakin kohti uutta yritystä menossa! :) Tsemppiä muruset! :heart:

Miimii: :hug: Ja vielä myö toivotaan, että se tikku ei valkoseks jää!! Virallisena testipäivänä pistät viivat paukkumaan! Jaksuja piinailuun! :heart:

Mites Barban kuulumiset? En uskalla mennä tonne edelliselle sivulle, ettei koko kirjotus katoa... :ashamed: Toivottavasti kuuluu hyvää!:heart:

Marlaa: Tervetuloa munkin puolesta! :flower:

Shayna: ?? :heart: Tuuhan ilmottelemaan, että oot kunnossa! Ikävä ja huoli täälläkin! :heart:

Nyt kaikille mukavaa joulundotusta, ja niille jotka piinailevat, toivotaan niitä maailman parhaimpia joululahjoja! :heart: Meille muille sitten jotain muuta kivaa... :xmas:
 
heipparallaa!!

Sera:kiva kuulla susta pitkästä aikaa ja oot varmaan tehny ihan fiksusti kun oot ottanu etäisyyttä ns odotusajalla, tekee hyvää saada muutakin ajateltavaa kun hoidot.Toivotaan et sun kroppas tajuis olla ny sitte fiksu ja filmaattinen ja alottaa uuden paremman kierron ja nopeesti=)
Lakka:onko sulla huomenna se punktio vai oliko jo tänään? hui jännittäviä aikoja elellään!!! tuu sitte heti raportoimaan meille miten kävi!!!
Elli:eek:ot kyllä kärsivällisyyden huippu:D meinaatko tosiaan ootella noin pitkään ennen testausta? töistä huolimatta?
Evita: sullakin hommat etenee vaikeuksista huolimatta, ennenkuin huomaatkaan on jo tammikuu:)
en myöskään uskalla palata tonne aikasemmille sivuille mutta kaikille oikein paljon zemppiä missä tilanteessa ikinä oottekaan, paljon ainakin tuntuu kaikille tapahtuvan ja olevan kovaa vauhtia tapahtumassa, jännää:eek:
Kielo: mihkäs meidän Kielo on hiljentynyt? onko kaikki ok?
Shayna: ootko jättäny meijät ny ihan totaalisesti?
 

Yhteistyössä