Mun hcg jatkaa nousuaan. Mikä tietty olis pitäny arvata, ihan turha toivoa että mikään enää järjestyisi. Mä en jaksa enää, oon aivan loppu. En ole syöny tai tehny mitään kahteen viikkoon, kaikki on niin sekaisin eikä ulospääsyä ole. Koko ajan vaan menee kaikki mahdollinen pieleen. Elämä on sietämätöntä. En enää mene kontrolliin, mä en jaksa yhtään huonoa uutista enää. Mä en halua leikkausta mistään hinnasta. Ihan sama luovuttaa, ei tää räpiköinti mitään auta. Mikään ei järjesty kuitenkaan. Viimisillä voimillaan jotain yrittää niin aina vaan paskaa riittää. Ilmeisesti Jumala haluaa että kuolen niin olkoon sitten niin, mä en enää jaksa taistella kun häviän kuitenkin. Ei näin voi elää.
Lisäksi tänään kuulin että ystävän veljellä oli todettu syöpä. Hän on vähän yli 30v, vaimo ja kaksi pientä lasta. Syöpä on levinny ja ei ole enää mitään tehtävissä, elinaikaa annettu n.vuosi.
Onhan se vuosi toisaalta ihan pitkään kun mä en varmaan nää edes joulua.
Ei riitä usko enää mihinkään hyvään.
Maailma on musta paikka.
Lisäksi tänään kuulin että ystävän veljellä oli todettu syöpä. Hän on vähän yli 30v, vaimo ja kaksi pientä lasta. Syöpä on levinny ja ei ole enää mitään tehtävissä, elinaikaa annettu n.vuosi.
Onhan se vuosi toisaalta ihan pitkään kun mä en varmaan nää edes joulua.
Ei riitä usko enää mihinkään hyvään.
Maailma on musta paikka.
Viimeksi muokattu: