Heippa kaikki rakkaat:heart:
Mulla on ollu niiiin paha olla,et pitää vähän purkaa tuntojaan
Mut ihan ekaks Lakalle hurjasti onnea,ihanaa et pitkästä aikaa saatiin plussa tännekkin:heart:
Baby20xx kiva ettet ole meitä unohtanut,tuuhan kertoo enemmän kuulumisia!
Eina ja Wilma jo kohta tosi toimissa,nyt peukut kattoon et kaikki menee hyvin=)
Susu taitaa jo olla lomalla,mut hyvää loman jatkoa,vaikket varmaan näitä nyt lueskelekkaan
Mulla on ollu tosi masis,joulun seutu oli ihan ylättävän raskas ja mietin tosi paljon tätä mun elämääni.Tulin siihen tulokseen,etten mä ole enää onnellinen.
Tai kukapa näiden hoitojen kanssa elävä voisi täysin onnellinen ollakkaan,mut mun elämästä puuttuu se " perusonnellisuus" ja en tiedä kauanko näin jaksaa enää jatkaa:'(
Tämän vuoden "saldo" oli 3 inssiä -> nega,yksi IVF-> ei edes siirtoa,yksi ICSI-> nega ja pakkasukot ei selvinneet sulatuksesta
Tästä kaikesta jäi käteen taivaissa leijuva verenpaine,lähes päivittäinen päänsärky ja " krooninen urtikaria",hieno vuosi siis kaikenkaikkiaan:headwall:
Toi urtikaria pysyy suht.hallinnassa allergialääkkeillä ( ikinä ennen en oo moisia tarvinnut )ja ei siitä muuta haittaa pitäs olla,kun AINOASTAAN voi vaikeuttaa alkion kiinnittymistä!!!Niimpä niin!!!
Kroppa siis kokoajan jonkunlaisessa stressitilassa,mitä helvettiä mä edes mietin hoitojen jatkamista ja vauvan tuoksua,kun eihän tällaseen kroppaan mikään edes voi kiinnittyä?! TÄÄ ON KAIKKI NIIN TURHAA!!!
Mutta luovuttaakaan en halua,tiedän ettei mun parisuhde ( tai mun oma pää ) kestä hoitojen kesken jättämistä,sit kun lääkäri sanoo että" kaikki on tehty ja ymmärrä jo ettei teille vauvaa tule" niin ehkä mä sitten tosiaan pystyn sen hyväksymään,miehestäni en tiedä hyväksyykö sillonkaan,enkä voi sitä edes siltä vaatia
Mutta sen miettimisen aika ei ole nyt,vaan nyt pitäs löytää edes hitunen sitä positiivisuutta ja uskoa tähän kaikkeen,mut mistä sitä löytää???
Tässäpä taas oikein mieltä ylentävää fiilistelyä tähän vuoden loppuun,sori,mut pakko oli vähän päästä avautumaan
Kaikille teille ihanille rauhallista vuoden vaihdetta ja onnekasta uutta vuotta,ootte mulle tosi tärkeitä:hug: