KESÄ 2010 hoidot

Joulukiireistä selvitty ja nyt tänne kommentoimaan teidän juttujanne! mielessä olette olleet, mutta aika on ollut kortilla!

Ihan ekaksi Ellille pahoittelut negaan päättyneestä hoidosta :hug: En olekkaan käynyt kirjoittelemassa vähään aikaan ja pahoittelut tulevat täten hiukan jälkijunassa, mutta tulevatpa kuitenkin :flower: Olisin kyllä toivonut että plussaan olisi hoitosi päättynyt..

Lakalle suuren suuret onnittelut! Aivan mielettömän mahtavia uutisia sulla :heart: Mä en ehtiny sua edes kyytiläisestä onnitella ko sai jo plussasta tulla onnitteleen! :D

Kiva kuulla Pienen tiikerin kuulumisia :heart: Ja et ainakaan minun mieltäni saa pahoitettua jutuillasi :)

Paljon täällä oli muutakin asiaa teiltä kaikilta mitä voisin kommentoida, mutta taidan jättää tällä kertaa välistä! tulis muuten ihan liian pitkästi tekstiä ko mun viime kirjoittelusta on tosiaan taas aikaa :D

Nostan vielä tuon listan tuolta jostain muutaman sivun päästä! Saako lakan jo siirtää plussanneisiin vai odotellaanko vielä?

OONNÄÄ sen verran että n. ensi viikonloppuna pitäisi menkkojen alkaa ja sit kp3 piikittely! Tästähän se taas kohta lähtee rullaamaan...
 
Nimimerkki..........Hoito............... ..........Aikataulu


Susu75-------4.ICSI/lahjasolut----------01/2011

Sera2010--------1.IVF - 1.PAS ------------01/2011

Eina-------------2.IVF-------------------punktio vko2-3

evita-----------3.ICSI---------------01 tai 02/2011

Marlaa----------2.ICSI suunnit.käynti------01/2011

wilma32---------2.ICSI--------------------03/2011

Miimii-75-------1.IVF-2.PAS

Elli82--------------1.IVF

barbapörrö13----3.IVF/ICSI

snoww-----------1.ICSI--------------------10/2010 + (ku.raskaus)





*** PIINAILIJAT ***


lakka83----------2.IVF-------------------testipv.?-----1.alkio



:heart::heart::heart:pLUSSANNEET:heart::heart::heart:


kielovanamo-------2.IUI--------------- + testattu 3.9.2010
Pieni tiikeri----------IVF--------------- + testattu 14.9.2010
Eintel--------------1.IVF-------------- + testattu 6.10.2010
desperate------1.IVF/ICSIn 4.PAS----- + testattu 19.10.2010
 
Viimeksi muokattu:
Sen verran vielä että...

Kiva Susu että sullaki alkaa tapahtua! Toivotaan että päästään piinaileen samoihin aikoihin! Ja Sera ainakin meidän kanssa myös mukaan!!!! (toivotaan että olis vielä muitakin) niin ja hyvää reissua! N-A-U-T-T-I-K-A-A!!!

Ja siirsin lakka sut nyt ensin käymään tuolla piinailijoissa kun et sinne ollutkaan vielä ehtinyt :D
 
Oi ihanaa lakka! Vielä kerran onnea vahvasta plussasta! :hug:

Eiköhän sitä sitten voi siirtää sutkin jo tuonne plussanneisiin? mikä laitetaan testipäiväksi? Eikö se ollu jouluaatto ko testasit ekan plussan?
 
Onnittelut kaikille tässä syksyn aikana plussanneille!! Ja suuri onnitteluhali Lakka, joka sai parhaan joululahjan ikinä!! Olen onnellinen teidän kaikkien puolesta. Se antaa toivoa, että jonain päivänä onnistuu meidänkin kohdallamme :)

Olen pysytellyt taustalla jo pidempään, mutta seuraan tiiviisti teidän kaikkien kohtaloa. Monesti itken ja onneksi välillä annatte myös syytä hymyyn ;)

Nyt on työpäivä kesken, joten päivittelen myöhemmin omaa tilannetta. Lyhyesti voin sanoa, että meillä TAKKUAA ja paljon... Mutta toivon niiiin kovasti, että 2011 olisi se meidän vuosi! Joten oikein mahtavaa uutta Vuotta kaikille ja voimahaleja <3
 
ONNEA LAKKA! aivan ihanan joululahjan sait.

Mulle voi listaan päivittää 2.ICSI maaliskuussa. Ens viikolla ajatelin soitella eikö sais millään sitä helmikuulle. Ärsyttää tosi paljon kun epäonnistuneen yrityksen jälkeen joutuu takas jonon hännille. Menee ikuisuus vaan jonottaessa julkisella puolella.
 
Mukava kuulla susta baby20xx.. Ja toivotaan että se vuosi 2011 olisi vihdoin teillekkin se onnen vuosi (niinkuin toivottavasti tietenkin meille kaikille muillekkin!)

Päivittelin wilma sun tietoja. Toivotaan että saisit helmikuulle jo hoidon. Julkisellahan tuo jonon hännille tippuminen on todella ikävä asia. Tsemppiä odotteluun :hug:
 
Heippa kaikki rakkaat:heart:
Mulla on ollu niiiin paha olla,et pitää vähän purkaa tuntojaan:(

Mut ihan ekaks Lakalle hurjasti onnea,ihanaa et pitkästä aikaa saatiin plussa tännekkin:heart:

Baby20xx kiva ettet ole meitä unohtanut,tuuhan kertoo enemmän kuulumisia!

Eina ja Wilma jo kohta tosi toimissa,nyt peukut kattoon et kaikki menee hyvin=)

Susu taitaa jo olla lomalla,mut hyvää loman jatkoa,vaikket varmaan näitä nyt lueskelekkaan;)

Mulla on ollu tosi masis,joulun seutu oli ihan ylättävän raskas ja mietin tosi paljon tätä mun elämääni.Tulin siihen tulokseen,etten mä ole enää onnellinen.
Tai kukapa näiden hoitojen kanssa elävä voisi täysin onnellinen ollakkaan,mut mun elämästä puuttuu se " perusonnellisuus" ja en tiedä kauanko näin jaksaa enää jatkaa:'(

Tämän vuoden "saldo" oli 3 inssiä -> nega,yksi IVF-> ei edes siirtoa,yksi ICSI-> nega ja pakkasukot ei selvinneet sulatuksesta:(
Tästä kaikesta jäi käteen taivaissa leijuva verenpaine,lähes päivittäinen päänsärky ja " krooninen urtikaria",hieno vuosi siis kaikenkaikkiaan:headwall:
Toi urtikaria pysyy suht.hallinnassa allergialääkkeillä ( ikinä ennen en oo moisia tarvinnut )ja ei siitä muuta haittaa pitäs olla,kun AINOASTAAN voi vaikeuttaa alkion kiinnittymistä!!!Niimpä niin!!!
Kroppa siis kokoajan jonkunlaisessa stressitilassa,mitä helvettiä mä edes mietin hoitojen jatkamista ja vauvan tuoksua,kun eihän tällaseen kroppaan mikään edes voi kiinnittyä?! TÄÄ ON KAIKKI NIIN TURHAA!!!
Mutta luovuttaakaan en halua,tiedän ettei mun parisuhde ( tai mun oma pää ) kestä hoitojen kesken jättämistä,sit kun lääkäri sanoo että" kaikki on tehty ja ymmärrä jo ettei teille vauvaa tule" niin ehkä mä sitten tosiaan pystyn sen hyväksymään,miehestäni en tiedä hyväksyykö sillonkaan,enkä voi sitä edes siltä vaatia:( Mutta sen miettimisen aika ei ole nyt,vaan nyt pitäs löytää edes hitunen sitä positiivisuutta ja uskoa tähän kaikkeen,mut mistä sitä löytää???

Tässäpä taas oikein mieltä ylentävää fiilistelyä tähän vuoden loppuun,sori,mut pakko oli vähän päästä avautumaan:rolleyes:

Kaikille teille ihanille rauhallista vuoden vaihdetta ja onnekasta uutta vuotta,ootte mulle tosi tärkeitä:hug:
 
barbapörrölle suuri halaus! :hug: En oikein osaa muuta sanoa, paitsi että tuttuja tuntemuksia monessa mielessä. Kyllähän tämä kaikki tulee jatkuvasti kyseenalaistettua, olisikin niin paljon helpompi jaksaa ja jaksaisihan sitä vaikka mitä jos joku voisi luvata että kaiken rahanmenon, hormonien, oireiden ja aikataulutuksen lopputuloksena on raskaus ja vauva. :(

Pakko vaan uskoa, että ensi vuosi voi olla parempi! Ja pakko myös uskoa ettei stressaaminen ole mikään absoluuttinen este kiinnittymiselle, muuten olisi varmaan 95% vähemmän onnistuneita hoitolaisia. Käsi pystyyn, kuka saa aivonsa käännettyä offille tai ei muuten kiinnosta ajatella piinaviikoilla? :D

Iso hali ja yritä jaksaa taas tämän aallonpohjan läpi! Kyllä se jossain vaiheessa taas helpottaa edes vähän! :flower:
 
Lakka, huikeen ihanaa ja onnea tosi tosi paljon!! :heart:

Barbapörrö, iso hali sulle.. tuntuu väärältä kun toisia viedään niin äärirajoille..

Tikru, ihanaa kuulla susta ja että asiat on hyvin/paremmin :)

Susu, Eina ja Sera, tsemppiä hoitoihin!! Ja olikohan joku muukin jolla pian taas tositoimet eessä..

Tiiättekö, tää kulunut vuosi antoi osalle meistä suurensuuren lahjan ja tiedän, että osa tulee sen saamaan ensi vuonna eli tarttukaa ja tartutaan kiinni siihen toivoon!! Mä tahdonn teille kaikille kaikkea parasta :heart:

ps. omaa napaa niille ketkä jaksaa/halua lukea, toivottavasti en loukkaa.. raskauden puoliväli on saavutettu ja rakenneultrassa kaikki hyvin. Vauva liikkuu ja ilmoittelee itestään jo kovasti ja nyt alkaa tulla jo todellisemmaksi, että meistä tulee äiti ja iskä. Tuskin voisin olla onnellisempi.. Mä niin niin hirveesti toivoisin, että saisitte jokainen kokea tän tunteen ja mahdollisimman pian!!
 
Kielovanamo, onnea hyvin edenneestä raskaudesta. Kävin äsken odotus-puolella kurkkimassa kuulumisia ja haaveilemassa, että pääsisin itsekin sinne pinoon joskus. :)
Tuli muuten mieleen noista pinossanne juttua olleista lapsen alkuperän kyselyistä, että itse varmaan vastaisin hymyillen, että "joo, mies antoi mulle hoitoja ;) ".. vastaus olisi toisaalta totta, mutta laittaisi suut kiinni porukalta :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä onkin ollut hiukan hiljaisempaa..

barbapörrö.. ihan oikeaan paikkaan tulit tuntojasi purkamaan jos kerran on paha olla. Joulunaikahan on monesti paha aika juurikin lapsettomille,eronneille ja muuten vaan yksin oleville.

Ymmärrän täysin tuon sinun "perusonnellisuuden" puuttumisen. Viime kevät-syksy välillä mulla oli täysin samat fiilikset!! Ei ole helppoa elää sillä tavalla :( Paljon jaksamista sulle :hug: ja toivotaan että se sun perusonnellisuus kumpuais jostain takaisin! Mä en tiedä mistä minä löysin sen takaisin, mutta jostain se alkutalven aikana tuli ja täytyy sanoa kuinka nyt olen huomannut kuinka inhottavaa se aika silloin olikaan elää kun se puuttui.

:heart: Miten Miimii ja Elli te voitte? :heart:

kielovanamo: Aika menee kyllä siivillä! Sullaki tosiaan jo puoliväli menossa.. Huhhuijaa sentään :) Onnea hyvistä näkymistä ultrassa! :heart: (Kyselittekö kumpi tuleva pienokainen mahdollisesti on?)

Miten lakan fiilikset?

Ja kaikki muutkin keitä en nimeltä nyt maininnut niin olette olleet mielessä ja kuulumiset kiinnostaa?

Mulla taitaa alkaa menkat tänään tai viim. varmaan huomenna. Tiputellut on jo muutaman päivän eli eiköhän tässä hanat pian aukea! 28pvä:n kierron mukaan tänään pitäisikin alkaa, eli vaikuttaa siltä että ainakin tältä osin on kroppa onneksi kunnossa viime hoidon jäljiltä! Olinkin mielessäni päättänyt että jos tää kierto venyy ihan ihme mittaiseksi niin odotan ne toiset luomumenkat ennen seuraavaa hoitoa. Mutta tällä kertaa näyttäisi tässä käyvän paremmin kuin hyvin!

Hyvää uutta vuotta kaikille! Olette olleet mun tuki ja turva!
 
barbapörrö: Suuren suuri halaus sinne! En oikein löydä sanoja nyt

kielovanamo: Hyviä kuulumisia sieltä!

Lady_gigi: Niinhän se on, ettei siihen alkion kiinnittymiseen voi itse vaikuttaa mitenkään tai pilata sitä esim. stressillä. Mullekin lääkäri sanoi, et se on menoa nyt etkä mahda mitään.

Tänään oli se virallinen testipäivä ja selkeän vahva plussa. En kerennyt kuin kastaa tikun pään pissaan niin plussaviiva näkyi heti. Nyt rv 4+3 ja etova olo rantautunut...

TOIVOTAN TEILLE KAIKILLE PAREMPAA UUTTA VUOTTA JA TOIVON SYDÄMENI POHJASTA, ETTÄ KAIKKIEN HOIDOT TOISIVAT ALKANEENA VUOTENA HYVIÄ TULOKSIA :heart:
 
Halusin tulla vain sanomaan teille,että olette olleet minulle korvaamaton tuki ja apu,nyt vaan minun voimat ei enää riitä:'(

Toivon kaikille teille ihanille hyvää alkanutta vuotta ja paljon voimia elämään.Te olette tosi urheita ja voimakkaita naisia,ikävä kyllä minusta ei ollut siihen:(

Kirjoitin kuulumiseni tonne rukousketjuun,nyt poistun takavasemmalle...
 
Ensiksi: Barbapörrölle oikein iso :hug: Pidä huolta itsestäsi, kyllä sitä valoa siellä tunnelin päässä vielä näkyy!

ON: eipä tässä oikein mitään uutta ole tapahtunut. Miehen kanssa menee paremmin, onneksi ja välillä tuntuu että tässä jää itse vähemmälle huomiolle kuin masuasukki :D mut en valita, hienoa että molemmat on tässä mukana.

Oikein hyvää alkanutta vuotta kaikille!

Tikru
 
Heippa tytöt!
Pitkä aika on viime vierailusta vierähtänyt ja osa uusista ei varmaan minua tunnistakaan. Halusin tulla toivottamaan kaikille vielä onnea matkaan. Kuten barballa, minulla on voimat myös täysin loppu. Usko ei riitä hyvään ja olo on lyöty. Lopetan toistaiseksi palstailun ja me miehen kanssa yritämme nauttia elämästä kaksin, ehkä jatketaan kun pääsemme jaloillemme. Nyt on pakko saada etäisyyttä, ja vaikka olette kaikki tärkeitä, minun on pakko antaa itselle hetkeksi lupa olla olematta iloinen muiden puolesta koska oma tuska on niin pohjaton. Kirjoittelen jaksamiseni mukaan vielä blogia, jonne olette lämpimästi tervetulleita. Jaksamista kaikille :heart:
 
Eihän tää meidän pino vaan meinaa ihan kokonaan kuukahtaa?!

Mahtava juttu lakka että testiviiva on pysynyt vahvana ja ilmestyy tikkuun samantien! (luulisi tarkoittavan vaan hyvää)

barbapörrölle ja Shaynalle suuren suuri :hug:

Te olette vahvoja naisia molemmat vaikka nyt tuntuuki että voimat jaksaa ovat ihan loppu. Joku päivä te vielä löydätte ne voimat jostain! Jos ei enää lapsen yrittämiseen, niin ainakin sitten ihan tämän elämän elämiseen! Tsemppiä molemmille ja olen todella pahoillani teidän molempien puolesta että asiat ovat kohdallanne menneet niinkuin ovat menneet!

Kiva että pienellä tiikerillä menee miehen kanssa jo paremmin! Ja kiva kuulla susta!

ON: Menkat alkoi eilen. Huomenna sitten ensimmäinen piikki Pergoverista ja ensi viikon maanantaina ultraan! Mua jännittää ihan kamalasti kuinka tämän 2.IVF:n käy... Saadaanko lääkkeen vaihdolla aikaiseksi parempia alkioita!!! Toivotaan, toivotaan!

Kävin tänään kampaajalla. Olipas vaan piristävää! Leikkautin hiukan yli olkapäiden ulottuvat hiukseni ihan lyhyiksi! Aivan kuin olisi uusi elämä alkanut kun melkein kaikki vanha hius jäi sinne kampaamon lattialle! :D
 
Nimimerkki..........Hoito............... ..........Aikataulu


Susu75-------4.ICSI/lahjasolut----------01/2011

Sera2010--------1.IVF - 1.PAS ------------01/2011

Eina-------------2.IVF-------------------punktio vko2-3

evita-----------3.ICSI---------------01 tai 02/2011

Marlaa----------2.ICSI suunnit.käynti------01/2011

wilma32---------2.ICSI--------------------03/2011

Miimii-75-------1.IVF-2.PAS

Elli82--------------1.IVF

barbapörrö13----3.IVF/ICSI

snoww-----------1.ICSI--------------------10/2010 + (ku.raskaus)




*** PIINAILIJAT ***






:heart::heart::heart:pLUSSANNEET:heart::heart::heart:


kielovanamo-------2.IUI--------------- + testattu 3.9.2010
Pieni tiikeri----------IVF--------------- + testattu 14.9.2010
Eintel--------------1.IVF-------------- + testattu 6.10.2010
desperate------1.IVF/ICSIn 4.PAS----- + testattu 19.10.2010
lakka83-----------2.IVF--------------- + testattu 24.12.2010
 
Heippa ystävät! Tulin välillä moikkaamaan teitä, pitänyt matalaa profiilia tässä ja ihan hyvää se on pääkopalle tehnytkin. Meillä siis 2 alkiota jäljellä ja PAS kuun vaihteessa jos kaikki menee hyvin. Se on sitten todennäköisesti viimeinen, sitten 2. IVF edessä.

Barballe ja shaynalle rutistukset! Blogista kävinkin eilen lukemassa kuulumisia, ja uskallan myöntää että jokainen sana oli kuin omalta näppikseltä, ja viimeksi tuo kulunut viikonvaihde oli ihan samaa pelottavaa mustaa suota taas.. Mieskin alkaa näkyvästi lähestyä sietokyvyn rajojaan. (Psykologista ei mun kohdalla ole ollut apua, ainakaan mitään näkyvää ja selkeää). Mutta sitten taas tänään mieliala on normaali ja tasainen, ja tyttö kuin eri ihminen ja toiveikas. Outoa, pelottavaa, raskasta ja kuormittavaa tämä on. Onneksi myönteisiä päiviä on suhteessa kuitenkin enemmän nykyään. Silti nuo kamalat ja lamaannuttavat kuopat aina yllättää ja vetää maton alta täysin.

Lakalle suurensuuret onnentoivotukset ja Einalle kovasti tsemiä tulevaan! Mäkin kävin muuten joku aika sitte pätkäseen tukkani, ja nyt haluttaa hirveesti nyrhiä vielä enemmän! :) Kyllä nuo pikkujutut piristää. Itse asiassa nyt kun mietin niin aina kun mulla on ollut joku suuri kriisi elämässä niin mä oon joko mennyt ja leikannut tukkani lyhyeks tai ottanut tatuoinnin :O

Miljoona kertaa parempaa uutta vuotta teille jokaiselle, voimia ja onnistumisia!


(Ps. Mulla on tänään senkin takia jännä ja ekstrapositiivinen päivä ollut, kun tapasin vihdoin despen! :) Käytiin vähän ulkoilemassa ja puistoilemassa. En voinut tätä(kään) pitää omana tietonani kertakaikkiaan.. :D Oon niin iloinen!)
 
Viimeksi muokattu:
Niin kuin ei muuten ois tää kaikki sressaavaa...!!! Tämän päivän aikana odottelen menkkoja alkavaksi ja huomenna alkais Puregon pistokset. Eilen vein reseptit apteekkiin ja tänään piti lääkkeet hakea (kukaan muu ei varmaan jätä lääkkeiden hankkimista näin viime tippaan) Aamulla soittivat apteekista että Orgalutrania ei ole tullut ja sen saatavuudessa on ongelmia, tosin sanoivat että jostain periferiasta ovat mulle sen viisi piikkiä tilanneet. No sit onkin ollut melkoista puhelin rumbaa apteekkiin ja klinikalle. Nimittäin hoitoa ei voi aloittaa jos ei ole 100% varmuutta että Orgalutrania saan. Ja kun viime hoidossa tarvitsin sitä sen kuusi piikkiä ja nyt mulle oli saatu vaan se viisi piikkiä tilattua. Miehen kansssa tehtiin jo päätös että siirretään nyt sitten hoitoa kuukaudella, kun sitä yhtä piikkiä en saa, jos se tarvitaan. Ja soitin vielä klinikalle ja sieltä sit sanottiinkin että sieltä sen yhden piikin tarvittaessa saan lainaksi. Eli nyt kuitenkin apteekkiin hakemaan lääkkeet ja ei kun vuotoa illaksi odottelemaan. Toivottavasti teillä muilla on lääkkeet valmiina eikä näitä ongelmia muiden kohdalle tule eteen. Huoh....
 
Lakka:hienoa että siellä kaikki hyvin ja että saatiin 1 nimi lisää plussanneisiin:) lisää toivottavasti saadaan listalle heti jahka porukoilla hoidot siinä mallilla että testille taas käyttöä!!!!
Eina:huomasin kun itekin ollut hieman tauolla näistä ympyröistä, että hiljentynyt hirveesti tän pinon touhu, toisaalta monet varmaan halunneet pitääkin tietoisesti hieman joulu/ uus vuos taukoa mikä ehkä hyväkin välillä, saa päänuppi levätä ja hieman muutakin ajateltavaa.
Yksi uusi kirjoittajakin näemmä ilmestynyt tänne?tervetuloa joukkoon!!
mua nauratti kun luin Miimiin kirjotuksen että varmaan laitatkin jotain tän päivän tapaamisesta, oisin ittekkin ratkennut sen jo tänne mainostamaan heh, ollut kyllä hieman epätodellinen päivä kaikinpuolin kun tavallaan kaikki kirjotettu muuttuu konkreettiseksi ja tapaa ns palstatyypin:)huikeeta!!!! ja ennenkaikkea todella positiivista!!!!
tosta hiusten leikkaamisesta että tuntuu olevan näemmä naisten keino purkaa stressiään ja saada asioita järjestykseen, itellä oli myös aikoinaan melkeen tonne alaselkään asti tukka ja tän kaiken hoitorumban ja elämänmullistusten myötä menin myös yhtenä päivänä kampaajalle ja leikkautin ihan lyhyeksi( sillä tiellä olen vieläkin)ja se oikeesti hetkellisesti jeesas, tuntu tosiaan että tukan myötä myös ne ongelmat ois jääny sinne kampaamon lattialla:) se tavallaan kuvastaa myös sen vanhan minuuden (joka koskaan ei palaa) pois jättämistä .
kauheesti tuntus porukalle tapahtuvan nyt alkuvuonna hoitojen suhteen joten ihan hirveesti zemppiä ja onnea jokaiselle:heart:
Barba:toivottavasti vielä kuullaan susta ja tauko taka-alalla saa voimasi takaisin ja ennenkaikkea uskon kaikkeen palaamaan takaisin!! iso halaus sinne ja oot mielessä!!!
Shayna:voimia myös sinulle, kävin lukemassa blogiasi ja toivotaan että reissu saa edes hetkeksi sut paremmalle mielelle.
kielo:voi sulla on jo niin pitkällä raskaus, ihana kuulla että osaat nauttia tilanteesta ja kaikesta tulevasta!!
Eina ja Evita: kivaa, saatte toisistanne samalle ajalle piinailukaverit:)
aatelkaapa tytöt vielä kuukaus sitten tää tammikuu tuntui olevan loputtoman pitkällä ja nyt mennään jo 5 päivää, niin se vaan aika vierii, toivotaan että tää vuos ois kaikille erittäin positiivinen ja jokainen teistä sais vihdoin ja viimein sen pienokaisen alulle:heart:
 

Yhteistyössä