Moikka muruset!:wave:
Ihan ekaks Einalle onnea Pöllykästä ja Pallukasta!:heart: Nyt et tosiaan vielä luovuta, kaikki tsempit nyt pikkuisille, että jaksavat tarrata tiukasti kiinni! Ihan uskomatonta kyllä, kun noin vähän soluja tulee ja lähtee jakautumaan!
MUTTA, niinkun kaikki muutkin on jo todennu, et onhan niillä huonommilla alkioilla raskauksia alkanut, ja kaikki menny hyvin. Ja onneks oot jo ittekkin positiivisemmalla mielellä
Kielovanamolle iso kiitos tsempistä! :heart: Ihana toi alleviivattu KUN- sana. Tulee sellanen olo, että onneks joku jaksaa vielä uskoo munki puolesta, kun ittellä alkaa "välillä" usko ja kärsivällisyys loppua!
Kiva kun Pieni Tiikerikin poikkesi tsemppaamaan meitä
Ja samaa oon ihmetelly myös tuosta limakalvon paksuudesta, ei mullekkaan sitä koskaan oo mittailtu, sanottu vaan, että hyvältä näyttää. Samoin nuo alkioiden laadut, kaikki puhuu TOP- alkioista ja muista... kertokaahan mulle, mitä ne tarkottaa? :O Mä kun kysyin lääkäreiltä alkioiden laadusta, niin sanoi, että erittäin hyviä. Sanoi myös, että niistä 26 hedelmöittyneestä 21 lähti jakautumaan, ja vain yks oli poikkeava, eli sitä ei pakastettu. Ei mistään top: eista tai muistakaan puhunu, enkä kehdannu kysyä... eli jos joku osaa tästä päätellä jotain luokituksia, ni kertokaahan ihmeessä mullekki! Ilmeisesti eri käytäntö julkisella ja yksityisellä, kun tosta laadusta puhutaan?
Susulle myös paljon tsemppiä! Ja tuosta parisuhteen jaksamisesta, niin melkoista vuoristorataahan tää on!
Siis mun osalta, ukko on aika tasaisen rauhallinen ja varma, että tää vielä onnistuu. Mä sitte suren senki puolesta! Ja syytän itteeni tästä tilanteesta, vaikka eikai tää kenenkään syytä oo...
Ja mä uskon samoin kuin sä, että varmaan siinä vaiheessa, kun saatte sen lapsen syliin, niin se biologisuus unohtuu ihan varmasti, jos sellasta pohdintaa ees onkaan ollut! Annahan iso hali sille miehelles, iso päätös tuo kuitenkin varmasti on, ja kunnioitettavaa jotenkin mun mielestä. Oon melko varma, että oma mieheni ei suostuis tuohon hoitomuotoon, asiasta on joskus keskusteltu, että mitä jos olisikin ollut hänessä vika, ja ollut ehdottomasti sitä mieltä, että ei suostuis... vaikka toisaalta, hyvähän se on sanoa, kun ei mitään vikaa oo, tiedä sitten, jos asiat olis toisin, muuttuisko mieli.
Evitalle myös jaksuja pitkään punktioreissuun! Ja toivotaan, että se limis ottaa kasvuspurtin!!
Missäs Elli???!! Tuuppa kertomaan kuulumisia, ikävä!
Entäs Miimii?
Omaa napaa... Täällä siis kp4!
Ei tarvinnut rouskutella Teroluteja kuin kolme päivää, ni johan alkoi tätiä pukkaamaan kylään! Mä taidan olla tässä meidän "omituisten otusten- ketjussa" se, jonka kroppa reagoi kaikkiin lääkkeisiin vähän yliampuvasti!
Pelkäsin, että toi ois vaikuttanu jotenki siihen, tekevätkö siirron tähän kiertoon, mut ei onneks! Sain siis luvan lopettaa kuurin kesken, ja eikun ovista etsimään! Kauhee pelko jo siitäkin, että mitä jos mun kroppa on menny jotenki totaalisen sekasin, eikä ovista tuu tässäkään kierrossa!! No, toivon parasta, pelkään pahinta...