kerron salaisuuteni. sain lapsen ja hänen isänsä on naimisissa oleva yhden 7v tytön isä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minin äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ihmiset elelevät satu maailmoissa , koska tätä minun elämääni epäillään. Kuulkaa, näitä samankaltaisia juttuja on monia, tiedän muutamia joilla suht sama tilanne.

Sä elät satumaailmassa, jossa ei ole todellisia perheitä. Sun elämässä ei ole minkäänlaista välittämistä toisista ihmisistä ja mä epäilen, että sun lapset (montako heitä sitten lopulta onkaan, huoh) huostaanotetaan ja mä toivon, että heidät huostaanotetaan pikaisesti, koska he ansaitsevat paremman kodin, oikean äidin, eikä jakorasiaa, josta tunkee aina lisäää vauvoja, joiden isien elämät sä haluat pilata ja rakentaa sulle oman maailmas, jonka keskipiste olet sinä. Sun ainoa oikea sana onkin tuo toinen nikkisi : minä. Sä olet minä, etkä sä koskaan opi eläytymään yhdenkään ihmisen todelliseen elämään.

Miten kukaan voi olla noin hölmö kuin ap jotta tänne tulee tätä leivttään. Multa ei ainakaan tule myötätuntoa kuin sitä onnetonta vaimoa ja hänen lastaan kohtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etsintäkuulutus!

Onko sinulla mies, joka on syntynyt v. 77, oli bileissä yksin, teillä 7 v. tyttö ja asutte Pohjanmaalla? Ota yhteyttä ap:hen :D

Voin varmuudella sanoa ettei ole ainakaan minun mies :heart:

tottakai lapsella on oikeus isään, laitat isyydenselvityksen vireille pikimmiten. lastenvalvoja hoitaa kyllä asian puolestasi. miehen on otettava vastuu teoistaan, piste.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja kerro heti:
Itse ainakin tahtoisin tietää silläkin uhalla että perhe hajoaisi. On vain ajan kysymys milloin joku toinen syrjähyppy särkee tuon perheen,niin ikävää kun se onkin. Sillä naisella on oikeus tietää eikä sun tarvitse sitä miestä sääliä,itse on soppansa keittänyt.

Tässä on kyllä sekin pointti, että lopputuloksena olisi yksi hajonnut perhe ja lapsi olisi edelleen ilman isää. No, tietty sitten elatusmaksut tuolta mieheltä saisi, mutta taitaa jäädä sitten se isyys siihen. Ilmeisesti ap ja tämä mies eivät lähtisi rakentamaan keskenään uusioperhettä?

Tämä mitään tavatonta ole tässä maailmassa. Voihan tämä isä maksaa niitä elatusmaksuja ihan epävirallisestikkin.

Paikkakunta- ja tiimarivihkoselvittelyjen jälkeen nostaisin uudelleen esiin tämän mielipiteeni.

Isyyden tunnustuksen voit vaatia. Lapsi sitten perii tämän joskus ja ne elatusmaksutkin tietysti kuuluu maksaa. Mutta muuten ei kyllä kannata alkaa mitään tapaamisia alkaa vaatimaan. Ketään ei vanhemmaksi voi pakottaa, ja eipä se lapsen kannaltakaan mukavaa olisi jos toinen pakosta häntä tapaisi.

Olen samaa mielta, kun pari muutakin tassa ketjussa, vaimona haluaisin tietaa mieheni pettamisesta ja paattaa omasta elamani jatkosta, kun tiedan kaikki faktat. Vaimolla on oikeus tietaa. Mies harrastaa suojaamatonta seksia tuntemattomien kanssa, se on jo terveysriski!

Mina vaatisin isyyden tunnustamisen ja sita kautta lapselle perinnon. 'Mies' ei kuitenkaan varmaan koskaan lapsellesi isaksi ala, enka tieda onko tuollainen ukko sellainen, jonka lapsen elamaan haluaisikaan.

:hug: Kaikkea hyvaa sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Olen samaa mielta, kun pari muutakin tassa ketjussa, vaimona haluaisin tietaa mieheni pettamisesta ja paattaa omasta elamani jatkosta, kun tiedan kaikki faktat. Vaimolla on oikeus tietaa. Mies harrastaa suojaamatonta seksia tuntemattomien kanssa, se on jo terveysriski!

Mina vaatisin isyyden tunnustamisen ja sita kautta lapselle perinnon. 'Mies' ei kuitenkaan varmaan koskaan lapsellesi isaksi ala, enka tieda onko tuollainen ukko sellainen, jonka lapsen elamaan haluaisikaan.

:hug: Kaikkea hyvaa sinulle!

Peesi.

Ehdottomasti tee isyydentunnistus tjms!

Mää ainakin vaimona haluaisin tietää, jos mies olisi maannut jonkun kanssa ja vielä ilman ehkäsyä! Et varmaan ole edes ainoa naine, jonka kanssa on maannut. Ties vaikka muitakin isättömiä muksuja on...

Hassua edes ajatella, että sun pitäisi olla nyt jalo ja olla hiljaa. Totuus ilmi vaan! En ymmärrä edes miksi osa haluaa sitä miestä suojella? En tajua edes, että mitä suojelemista siinä on myöskään vaimoa ja lasta kohtaan olla kertomatta miehen pukkimaista käytöstä. Mieshän on jo pettänyt, se on aivan sama sanooki sitä ääneen vai ei, niin pettänyt on ja varmasti tulee joskus ilmi!

(ja joo, en lukenut ketjua juurikaan)

Harmi, että aviorikos ei ole lailla rangaistava teko, samoin kuin ei aviossa olevan kanssa vehtaaminenkaan. Saisi tulla kunnon rapsut ja julkinen maineenmenetys kummallekin "onnelliselle". Vanhaan aikaan häpeäpaalu kirkon ulkopuolella ei ollut ollenkaan huonompi viritys.

Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Dunno. :/ Vaikea päätös.

Minusta lapsella on oikeus isäänsä eli vaadi isyydentunnustus ainakin.

mutta tässä tilanteessahan tämän miehen vaimo saisi asiasta tietää ja en halua hajoittaa perheitä.. vaikea tilann tämä on, koska toivoisin että hän olisi isä tyttärellemme.

Meinaatko että olisi ? Jos ei kerran halua nytkään.. tuskin senkään jälkeen jos kerrot asiasta ja heidän perhe hajoaa..

Alkuperäinen kirjoittaja lue:
ihmiset elelevät satu maailmoissa , koska tätä minun elämääni epäillään. Kuulkaa, näitä samankaltaisia juttuja on monia, tiedän muutamia joilla suht sama tilanne.

Sä elät satumaailmassa, jossa ei ole todellisia perheitä. Sun elämässä ei ole minkäänlaista välittämistä toisista ihmisistä ja mä epäilen, että sun lapset (montako heitä sitten lopulta onkaan, huoh) huostaanotetaan ja mä toivon, että heidät huostaanotetaan pikaisesti, koska he ansaitsevat paremman kodin, oikean äidin, eikä jakorasiaa, josta tunkee aina lisäää vauvoja, joiden isien elämät sä haluat pilata ja rakentaa sulle oman maailmas, jonka keskipiste olet sinä. Sun ainoa oikea sana onkin tuo toinen nikkisi : minä. Sä olet minä, etkä sä koskaan opi eläytymään yhdenkään ihmisen todelliseen elämään.

Näin on. Avioituneiden kanssa vehtaavat ovat ennen kaikkea itsekkäitä paskoja, jotka kuvittelevat omien oikeuksiensa olevan niin ainutlaatuisia ja hyviä, että niillä voi surutta rikkoa perheitä ja polkea laillisten lasten oikeuksia miten päin vaan. Kunhan itse saa mitä tahtoo, viis siitä mitä kukaan muu joutuu kestämään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etsintäkuulutus!

Onko sinulla mies, joka on syntynyt v. 77, oli bileissä yksin, teillä 7 v. tyttö ja asutte Pohjanmaalla? Ota yhteyttä ap:hen :D

Jos vaimo näkisi...hänelle on mielestäni oikeus tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja minin äiti:
tulin raskaaksi yhden illan jutusta, mutta pidin lapsen tästä huolimatta. en tiennyt miehen kanssa sekoiltuani vaimosta ja lapsesta, jos olisin tienyt niin en olisi sänkyyn mennyt. mutta näin kävi. mies ei lasta halua tavata, enkä kai pakottaakaa voi. tämä tilanne on vain niin raastava, hän kuitekin lapsen isä.kaiken kukkkuraksi hän kertoi, että he yrittäneet vaimonsa kanssa 5v toista lasta, mutta ei tärppää.. mitä tekisitte tilanteessani? yritänkö lapsen oikeuksista pitää kiinni ja saada isän lapsen elämään? en todellakaan halua rikkoa hänen perhettään, viedä hänen tyttäreltään isää, mutta jos tämä tulisi ilmi niin hän menettäisi perheensä. mutta toisaalta, meidänkin tyttömme tarvitsisi isäänsä.

Sun virheet:
- yhden yön juttu ilman ehkäisyä

Sen miehen virheet:
- petti vaimoaan
- jätti sulle kertomatta olevansa varattu ja perheellinen
- ei halua ottaa vastuuta lapsesta

Niin kauan kun olen veronmaksaja, niin toivon, että ruokot maksaisi aina se, jolle ruokot kuuluvat, eikä yhteiskunta (= veronmaksajat).

Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
Näin on. Avioituneiden kanssa vehtaavat ovat ennen kaikkea itsekkäitä paskoja, jotka kuvittelevat omien oikeuksiensa olevan niin ainutlaatuisia ja hyviä, että niillä voi surutta rikkoa perheitä ja polkea laillisten lasten oikeuksia miten päin vaan. Kunhan itse saa mitä tahtoo, viis siitä mitä kukaan muu joutuu kestämään.

:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Sun virheet:

Sen miehen virheet:
- petti vaimoaan
- jätti sulle kertomatta olevansa varattu ja perheellinen
- ei halua ottaa vastuuta lapsesta

Niin kauan kun olen veronmaksaja, niin toivon, että ruokot maksaisi aina se, jolle ruokot kuuluvat, eikä yhteiskunta (= veronmaksajat).

Niinpä. Rehellisyys kunniaan! Jos mies on *aska, niin on sellainen. Ei sellaista tarvitse suojella. Ja uskon myös, että vaikka saisit nyt vaimoltasi tuhatmäärin haukkuja yms. niin on varmaan paljon kiitollisempi, että kuulee siitä nyt kuin sitten kun lapsi onkin vanhempi. Jos menet paljastamaan tarinasi jollekin tutullesi, niin voipi hyvin lähteä kiertoon nopeastikin. On hyvin raskasta pitää noinkin suurta salaisuutta itsellään varsinkin kun monet siitä kyselee.

Älä suojele petturimiestä!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä