K
klaara
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:unia kaikille.. ehkä palailen huomenna illalla.
Älä enää saman asian tiimoilta, johan tämä tuli veulattua ees taas
Öitä sinnekin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:unia kaikille.. ehkä palailen huomenna illalla.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Sydämesi kertoo sinulle mitä sinun pitää tehdä, kunhan maltat kuunnella sitä rauhassa ja ajan kanssa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan vaan vinkkinä:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan vaan vinkkinä:Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Sydämesi kertoo sinulle mitä sinun pitää tehdä, kunhan maltat kuunnella sitä rauhassa ja ajan kanssa :heart:
Tolla pikkuvosulla ei ole sydäntä. Tussu näyttää tietä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ihannetilanne olisi että miehen vaimo hyväksyisi tilanteen kuultuaan ja lapsi olisi välillä heidän perheen luona, mutta tuskin tällasta asiaa pystyy kukaan vaimo hyväksymään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämän voisi jo poistaa...jankuttaa samaa asiaa. Eiköhän ap saanut jo vinkkinsä ja jokunen vm.77 miehen vaimo menettänyt yöunensa(vitsi)
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämän voisi jo poistaa...jankuttaa samaa asiaa. Eiköhän ap saanut jo vinkkinsä ja jokunen vm.77 miehen vaimo menettänyt yöunensa(vitsi)
...
Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämän voisi jo poistaa...jankuttaa samaa asiaa. Eiköhän ap saanut jo vinkkinsä ja jokunen vm.77 miehen vaimo menettänyt yöunensa(vitsi)
...
Mun exä oli vm 77 ja muna vei miestä, että sikäli. Ihana rento Regina toi ap, jakorasia vailla vertaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämän voisi jo poistaa...jankuttaa samaa asiaa. Eiköhän ap saanut jo vinkkinsä ja jokunen vm.77 miehen vaimo menettänyt yöunensa(vitsi)
...
Mun exä oli vm 77 ja muna vei miestä, että sikäli. Ihana rento Regina toi ap, jakorasia vailla vertaa![]()
Sinä taidat sitten olla aikamoinen pihtari jos 3 vuoden aikan 2 miestä on sun mielestä jakorasia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh vaan "mamma":Joo, olen ikuinen neitsyt. Mä en nussi varattuja. Se on pitänyt ja se tulee pitämään. Mua ei edes aseella uhaten saa tekemään tollasta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jo toinen tällainen "onnellinen" provo parin päivän sisään. Ketkä saa kicksejä tällaisista aloituksista? Vai onko joku palstalaisten yleinen moraalikäsitysten testausviikko menossa?
Alkuperäinen kirjoittaja satutädille terveisiä:Tää on aika hauska ketku tässä BB:tä seuratessa. Samaa totaalisen älyvapaata toimintaa ap:n vosumeininki. Hanki kuule niin iso perhe, että tuntuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MinttuInkkari:Voimia sinulle!Itsellä myös 2 tyttöä, 5v ja 1 v ja niillä eri isät..Vanhemman isä kuoli tytön ollessa 2 v ja Nuorempi on onnellinen vahinko..jonka isä ei tunnusta lastaan(vaikka ovatki ihan saman näköisiä..) eikä uskalla mennä isyystestiin..(haku tosin on päällä sinne viranomaisten toimesta..) Ei tää yh-elämä 24/7 mitään herkkua ole, mutta mitäpä ei lastensa eteen tekisi..Oon muuten samaa vm kun sinä.. Tsemppiä! :hug: