KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva kiva, Kapris kävi :-) Älähän nyt vielä mitään. Ei noihin lämpöihinkään oikein aina voi luottaa!!!

Arvatkaa vaan, miten isäntää huvittaa, kun minä joka päivä: Ei ku se ovis onki vasta tänään, et millään viitteis :-D
Noi limat on kyllä ennen ollu takuuvarma juttu, mut ei enää sekään. Siis limat päätty ku seinään, eilen ei mitään ja tänään aukes limahanat uudestaan, höh.

Kuukupista. Mä ostin sen Luneten, joka on suomalainen, tilasin netistä.
Mä en vaan ole oikein vielä kunnolla päässyt vauhtiin sen käytössä. Tulin sillon raskaaksi sen hankittuani (!). Km-vuotoon en tietenkään käyttänyt. Kahdet menkat siis sen jälkeen. Olen ollut jotenkin varoivainen, kun noi kierrot olleet vähän epämääräisiä. En ole viitsinyt sisuksiini mitään ylimääräistä tunkea, paitsi se yks, juu nou :-D Ennen vannoutunut tampaxilainen on siis käyttänyt vallan nyt siteitä. Seuraavien menkkojen aikana(toivottavasti siis parin vuoden päästä) aion kyllä ottaa käyttöön. En siis vielä ainakaan osaa haukkua.
Mutta älähän nyt Kapris vielä hanki...

Heippa Kapris! Ihanaa kun palasit sieltä takavasemmalta. JEE! Ja hiphei, tuhrut eivät ole vielä sinne tulleet. SUPERMEGApeukutukset että hetken päästä plussaat!!

Tuulille mukavaa työreissua.

Kyllä tämä oviksen bongailu yms. on aika rankkaa puuhaa. Minäkään en tikuttelisi ellei tosiaan tarvitsisi lugejen takia. Mutta tämän kierron jälkeen en meinaa niitä enää hankkia, eli sen jälkeen tjottailaan niin puhtaasti kun siihen pystytään. Mulla oli tällä kertaa niin selkeät ja hirveät oviskivut, ettei niitä voi olla missaamatta jos ovis jatkossakin oireilee noin vahvasti. Viime kierrossa taas oli ihme limailua koko ajan, joten ei tästä kropasta kyllä ota selkoa.

Itse ihmettelen lämpöjäni kun aamulla mittari näyttää ihan normaalilämpöä. Minäkin mietin, että onko se nyt varmasti ollut? Viluttaa ja sisällä on 24 astetta, eli se voisi kertoa siitä että jotain tapahtuu. Mutta toisaalta lugetkin aiheuttavat vastaavia oireita.

Tiedä häntä. Mutta kohta taas paltsuun. Blaah.

Tehikselle, kun mulla se raskaus (mikä meni kesken) sai alkunsa, niin mulla myös tuli sitä limavuotoa ainakin sinne menkkojen piti alkaa-päivään asti! Jospa sulla on sama "vika" ;) bd! Ihmettelin sillon, että niin mikä kuiva kausi...

Toi Ompun teoria ois kyllä ihana, mutta en nyt luota täysin siihen tässä tapauksessa:-D
Viime kiertoahan jälkeenpäin kelattuani se oli ihan samanlainen. Varmasta ovisbongauksesta 4 pvää tod.näk. vasta se ovis oli. Sitä odotellessa siis...

Minähän tikuttelin tässä kierrossa saadakseni selkiyttä näihin kiertoihin.Upeesti onnistunut! ;-)

Tehis kp 19/?

heh, enhän mä muistanut sitä, et maanantaisin alotellaan......

näin hyvin osaan pysyä taustalla, kun uusia ketjujakin perustelen minkä ehdin..

kapris

joten pysytään vaan täällä...