KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uusi ketju

Vieras
Tänne kirjoittelevat keskenmenon, tuulimunan ja kohdun ulkoisen raskauden kokeneet!
Muutkin tervetuloa

Anu, 28v. Pohjanmaa, 5v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
Tatti 31v. Pohjanmaa, yritystä -98, km 4/ 03, 6/04, 9/04 ja 5/06
Jazz, 29v. Helsinki, km 02/04, 04/04, 06/04, 08/04 tyttö 08/05 ja km 06/06, 10/06
Safiiri, 34v, Keski-Suomi,poika 10/00, poika 03/03, tm 05/04, tyttö 06/05, km 04/06
Kapris 27v, etelä-Suomi, tyttö 09/05, km 10/06
Papu 31v, Häme, poika-94, poika-00, tyttö-04, km-09/06
Niksu, 27v, Pirkanmaa, poika-05, tm 10/06
antzi, 23, Nurmijärvi, enkelityttö 10/06
Tiuhti 29v, Turku, km 10/05, Enkelipoika 08/06
Tehotyttö 35v, Varsinais-Suomi, poika 04/96, tyttö 08/98, poika 07/05, km 10/06
Ruusa07, 31v, P-Häme, tyttö 8/04, tm 10/06
senora, 41v, Pohjois-Pohjanmaa, km 10/06
Tuuli, 34v, etelä-Suomi, km 9/06
ÄssÄ, 28v, Kanta Häme, tytöt 00, 02, km 11/06
mama, 40v, ?? , 4 lasta , km11/06
Kirppu!, 31v,Päijät-Häme, tyttö 12/05, km 11/06
Omppu75, 31v, Keski-Uusimaa, poika 03/04, km 11/06
miima84, 22v poika 05/06,km12/06
Hannastiina83 Yrit 04/06 km 06/06
Katzu. km 12/06
neitonen25, km 12/06
peetu. tyttyö -01, poika -02, km 12/06. Riihimäki,
pikku2, 28v, poika 01/03, km 12/06
Ninni83, 23v, Kymenlaakso, tytär, 01/04, km 12/06
Sohvi, 23v, Etelä-Karjala, tyttö 07/05, km 8/06
Betty. 29 v, km 2/06, syksy/06
sanna m, 33v, tyttö 6/2000 ja poika 7/2003 ja enkelipoika 36rvkoa 12/2006.

Huomenta!

Alkuun päivän mietelause Positiivareiden ajatusten aamiaisesta. =)

Älä ota itseäsi liian vakavasti. Älä kuvittele,
että ikäviä asioita ei osuisi sinun kohdallesi,
mutta päätä, että mitä tahansa tapahtuukin,
sinä selviät siitä.

Edellisessä ketjussa jo kyselin, että pitäisikö ottaa uusi käytäntö ja aloittaa uusi ketju aina maanantaisin riippumatta siitä kuinka monta viestiä edelliseen on kirjoitettu? Toinen kehitysidea olisi se, että mitä jos listattaisiin meidän onnellisesti odotuspuolelle siirtyneet laskettuine aikoineen listan perälle?

Minä selviydyin eilen lähes mahdottomasta tehtävästä. Mies oli sitä mieltä, ettei suunnilleen edes pysty ajattelemaan pariutumista kun pumppu hakkaa ja heikottaa. Sain pistää kaikki viekottelukeinot kehiin saadakseni ukkokullan syttymään. Onneksi onnistuin, mutta arvatkaa vaan kuinka hyväksikäyttäjäfiilis tuli sen jälkeen. Nyt on sitten pistetty kaikki peliin, eli kohta voidaan jännätä. HUI!

Tehiksellä oli myös jumppatuokio sunnuntai-illan ratoksi. =) Ilmeisesti mitään tsunamivaroituksia ei ole kuitenkaan kantautunut?

Ruusa oli päivitellyt jännääjälistaa. Lohtuhalaus mikäli viestin ymmärsin oikein ja täti on hyökännyt teille kylään.

Tässä välin Senora olikin kerennyt kirjoittelemaan edelliseen ketjuun. Senoralle vilkutukset. =)

Nyt on jotenkin tyhjä pää, taidan hakea kupposen kahvia ja palata myöhemmin jatkamaan juttua.

Aurinkoista aamua ja ihanaa alkanutta viikkoa teille kaikille!

Tässä välissä pikaiset terkut tännekin ketjuun! Mukavaa alkanutta viikkoa.

Nyt pariin päivään en ehdi täällä niin paljon pyöriä. Lähden keskittymään omiin hommiin yliopistolle. Ehkä mä ruokatunnilla käväsen netissä, jos sellasen maltan pitää...

Juu, näky olevan vesi aika korkealla Aurajoessa. SYYTÖN :-D

Yritän pysyä kärryillä, vaikken kommentteja ehtisikään heitellä nyt alkuviikosta. Pärjäilkää :-) Peukut on pystyssä, hankalaa tää kirjottaminen... Kokeilkaa itse :-)

Tehis kp 16/?

joo... luin kyllä että maanantaina aloitettaisiin uusi ketju . joo ja aivot ei tajunnu, että pitäis vielä kerran leikata ja liimata teksti ... jos kiinnostaa niin käykää kurkkimassa edellisen ketjun lopusta .....

Hurjasti vielä peukutuksia Safiirille..

*vilkutttaa jazzille takaisin*

(.) Ei mitään ihmeellistä. Outoja unia ja ihmeellisiä ajatuksia. Pitänee viikon verran ootella tätiä tai ... Mies oli töihinsä väsynyt niin... ei millään jaksanut petihommia. Mikähän masennuskausi silläkin on??

maltoimpas olla viikonlopun kurkkimatta Elleihin. Tosin se meni sitten uniin ja näin unta että meillä oli tapaaminen. En kyllä tiijä oliko se kermit vai Wabbilaiset, mutta safiiri oli ainakin ja omppu ... Ja Heti tänne on kirjoitettu monta sivullista. Lueskelen ja kommentoin ... voi tulla sekava romaani. koittakaa kestäää!

ÄssÄlle hurrrrjan paljon onnea!! huiii... mä tiesin, että näin käy. Tarrasukkia täältä lähettelen.

Safiirilla vesirokkoa podettu viikonlopun yli... Jokos kutina ja näpyt alkaa olla vähempänä? peukutuksia db bd... eihän täti löydä sinne eihän??? Ja testaillutkin olet. Voi jumpe....

Antzi, on sulla fixut isovanhemmat. Antavat tuolleen hiprakoitumis-valuuttaa... Tietävät että teillä on tiukkaa ja kaikki liikenevä raha menee elämiseen. Eihän vaan pää tullut kipeex?

peetu Jospas se oli se möykky mikä näkyi ja tuli nyt pois. kauanko sulla on nyt sen km-vuodon alkamisesta??Se vuotohan kesti kauan? Vai sotkenko taas jotain...

Ninnille onnittelut tätistä :) Siitä se uusi parempi elämä alkaa... Uusi kierto - uudet kujeet...

mama: hei hei... oli kiva rupatella sinunkin kansassi.. Kiva että kierto alkaa palaa sinullakin...

Jahas... Oili on kyläillyt ja petiä pelmuutettu. ja vedenpinta turussa noussut metrin... syy vai seuraus .++

Maanantaina!

jazz vei varpaat suustani .... tulin vielä tänne kurkkimaan, että oisin edellisestä ketjusta liittäny viestini.. Copyn kerkesin tehdä - paste jää nyt siis väliin...

Heips!
En ole koko viikonloppuna käynyt täällä ja siis aika paljon viestejä lukematta. Tänne kurvasi eilen illalla täti... Pe..le. Ihan yllättäen, olin 85% varma että olen raskaana. Itku tuli ja nyt on masis.

kirppu 2/27-30

Hei ei voi olla totta, mäkin näin unta teistä!! Siis ainakin Safiiri pyöri koko yön mielessä ja Ässä ja Jazz ja..ja...!! Itse asiassa, mun piti jo varmaan viikko sitte sanoa, että teidän nimet kaikuu mun päässä kaiken yötä :) !Oliskohan EHKä aika ottaa hieman etäisyyttä tänne, mitä luulette..?

Voi hitsi Kirppu, pahoittelut..

Samaan hengenvetoon, siis kp 19 ja orastavaa ovulaatiotykytystä :) Siis, kyljessä ainoastaan, toistaiseksi! Vaikka huomaan kyllä katselevani miehiä sillä silmällä tässä ;).

Pakko jatkaa hommia,

hei senora!
mulla alkoi 9.12 se km-vuoto ja 11.12 siis todettiin ultrassa km, vuóto kesti 3viikkoa sit oli parin viikon tauko ja nyt sit taas kolmatta päivää vuodan. välillä alavatsassa juilii sillai oudosti.
kyllä se tästä =)

Voi Kirppu, olen pahoillani. Ymmärrän tunteesi hyvin, mä olin viime kierrossa satavarma siitä että tärppi oli tullut. Suuren suuri halirutistus. Ensi kierto on sitten plussakierto!

Hyvä Senora ettet pahastunut.

Minkäslaisia unia se Omppu on meistä nähnyt? Toivottavasti kivoja!

Nyt palaveriin.

Mukavaa päivää teille kaikille!

Voi rähmä kirppu ... sinnekinkö se täti-pahalainen kerkesi ja Ruusan tykökin??? hemmetin akka...!

peetulle: voisi siis olla joko kuukautisvuoto tai sitten sieltä tulee ne ylimääräiset pois...
Mä yritin tikuttaa ovista silloin km:n jälkeen, mutten saanut mitään tuloksia, eli ?? No toivottavasti kierto alkaa palauta tästä...

Onpa täällä ollut taas aktiivista porukkaa.. (posiitiivista)

Meillä on alkanut aurinko paistaa risukasaan.. Isäntä tais olla silloin terapian jälkeen enemmän vihainen itselleen kuin minulle, mutta mites miehinen EGO sitä myöntäisi.. Ei tarvitsekkaan sillä lopputulos miellyttää minua..

Lauantaina käytiin elokuvissa ja poitsu oli mammalassa yökylässä.. yöllä selviteltiin tunteitamme ja jätettiin peiton alla peuhaaminen väliin.. Eilen ukko oli koko päivän kotosalla.. tehtiin yhdessä kotihommia, käytiin makkaranpaistoretkellä jne. Illalla saatiin poitsu nukkumaan jo ennen puolta yhdeksää ja päästiin katsomaan Tyttö sinä olet Tähti-elokuvaa omalla kotisohvalla.. Kyllä oli ihanaa kölliä oman kullan kainalossa ja olla vaan.. No, eihän se siihen ihan jäänyt.. Olihan se peittoa heiluteltava ennen unen tuloa.. : )

Valtavasti onnea selvälle PLUSSALLE ja peukutan edelleen heikolle PLUSSALLE ! ! !
Minulla oli eilen illalla tai siis yöllä havaittavissa tuhrua.. josko se täti kohta vaikka kurvailis tännekkin.. Odotan jo todella malttamattomasti, että pääsen aloittamaan piikityksen.. ja siitä sitten punktio + alkioiden siirto..

Kierto aika hakusessaan.. mutta ensimmäisen tiputtelun perusteella kp olis 39 (silloin ultrassa vielä näkyi alkiopussi..) ja viikon päästä laskettuna kp olis 29 (ultrassa tyhjä kohtu) mukaan..

KP 39 tai 29/ ? (ensimmäinen kierto KM jälkeen..)

Hei vaan,

Pikaisesti kävin illalla laittamassa tilannetiedot. HÖH ja PÖH! Vaikka tosiaan tuossa jo aikaisemmin vähän arvelinkin ettei ollut onnistunut, niin pettynmyshän tuo täti hyökkäys on. Mokomakin onneton täti että kehtaakin... No ei auta itku näillä markkinoilla. Nyt pitää vain alkaa metsästämään sitä ystävänpäivän plussaa...

Viikonloput menee meillä niin huimaa vauhtia että harvoin ehdin tänne kirjoittelemaan. Työaikana sitten enempi *punastuu*

Lauantainen teatteriesitys oli oikein mukava ja ruoka oli hyvää. Ainoa miinus oli tosiaan tuo tätönen joka kolmantena pyöränä mukanamme pyöri. No sainpahan hyvällä omalla tunnolla ottaa konjakin kahvin ja leivoksen kera teatterissa.

Peukut ja halaukset kaikille niitä tarvitseville.

ruusa
kp3/28

Aurinkoista maanantaita kaikille! Uusi viikko ja uudet kujeet; mielestäni hyvä idea, että aloitetaan joka maanantai uusi ketju. Ja muutenkin tosiaan Jazz voisi ainakin vähän ryhmitellä tuota listaa eli plussaneet kuten Ässä ja Sohvi loppupäähän erikseen. Ja Maman voisi sitten varmaan poistaa; kiitokset sinulle seurasta ja hyvää jatkoa! En halua ketään pudottaa listalta, mutta kun se helpottaa kyllä tätä keskustelua täällä, kun on ajantasainen lista. Katsellessani tuota listaa tuli lisäksi mieleeni, etten minä kyllä ainakaan muista Hannastiinan kirjoitelleen tänne?

Vai Senora ja Omppu oli nähnyt meistä unta, suloista.

Kirpulle todella paljon lohturutistuksia! Samoin Ruusalle :(

Ninnille onnea ja tarmoa uuteen yritykseen! Jazz on sitten ainakin kaikkia esteitä uhmaten hyödyntänyt oviksen. Nyt sitten vaan aletaan jännäämään! Tehiksellä myös jumppatunti pidetty ja ovis ilmeisesti varmuudella ;) bongattu? Työniloa sinulle muuten! Ja Ompullakin kuulostaa oviksen suhteen hyvältä!

Voi rähmä Kapris, ei kai ne menkat vielä ole tulossa???? Vai tietopimennossa luulet olevasi? Ja itestäni, kun tuntuu siltä, että aina täällä roikun jotain vatvomassa :) Sanotaan nyt näin, ettei tätiä vielä ole näkynyt. Eilen 14 päivää oviksesta. Mutta mutta, kun en tiedä kuinka monta päivää se minun kuuluisa luteaalivaiheeni on. Ja oireista sen verran, että jotain jomottelua ja epämääräistä kuvotusta on ollut viikonloppuna. Olen kuitenkin jo kaatanut monta sankoa jäävettä päähäni, etten innostu liikaa tai edes yhtään, sillä pelkään pahoin, että tämä itsensä liiallinen vahtaaminen voi kasvattaa niitä oireita. Tädin tulo on siis vielä aivan mahdollista ja kun se jo itsessään olisi kieltämättä suuri pettymys, en halua pudota liian korkealta.

Eli yhtä viilipyttymäisenä :) kuin Safiiri uusintatestinsä kanssa odottelen ainakin keskiviikkoon...

Tuuli kp 42/42-43

Mulla oli km pikkusen ennen joulua,vuoto kesti n.viikon,nyt pitäs olla menkka aika,testi oli 3 pv sitte nega,nyt limasta pientä tuhrua,yksi pieni veriviiru,ei kipuja,voiko tai oisko kellään ollut tällaiset "menkat" keskenmenon jälkeen?
Km vuodon jälkeen ei olla käytetty mitään :)

heippa tytsyt ja ihanan aurinkoista maanataita!

Ensimmäiseksi pahoittelut Ruusalle ja Kirpulle!!! On se väärin, mutta kuten (turhan) monta kertaa todettu, niin uusi kierto uusi mahdollisuus

Tehikselle, en enää hihittele vaan hurraan aikaisesta oviksesta ja hyvästä hyödyntämisestä :)
Kuin myös Jazzille!!
Hienosti laitoit naisen valtit peliin ja kellistit ukkosi... ;)
Nyt vaan peukut teille pystyyn!!

Ihanaa, että pikku2 on nyt hyvä fiilis kotona miehen kanssa ja löytyy sekä romantiikkaa ja henkistä yhteyttä kuin sitä fyysistäkin!
Taisi siitä terapiasta olla hyötyä :)

Senoralla vielä aivot unessa =)
Teillä se lähtö lähenee.... huisii!!!!!! Etkös ehdi jännäilemään vielä ennen lähtöä?!
Sehän on sit - muistelen että kirjoitit - molempi parempi. Eli jos + pärähtää niin tietenkin ihanaa, mut jos se tätiläinen tulee, niin voitte viettää viimeisen loman perinteiseen malliin pitkään aikaan =)
mutta peukutan kuitenkin tolle ++++, eikös ;)

Peetulle en osaa vastata, mutta toivottavasti kaikki nyt tulee ulos ja tekee tilaa tulevalle pikkuiselle.

Ompulta piti kysyä, että sulla kun on se lyhyt lutsku myös, niin onko lekuri sanonut, että 12 tai alle on liian lyhyt luteaalivaihe?!
Luin nyt paljon aiheesta viikonlopun aikana ja aika järkyttävää oli lukea se, että jos on todella liian lyhyt luteaalivaihe ja JOS raskaus kuitenkin alkaa, se yleensä aina päättyy keskenmenoon.....
ja liian pieni keltarauhashormoni (olikohan noin...?) aiheuttaa myös ei raskautumisen lisäksi kohdun rappeutumista?!
JÄRKYTYS!!
Toivottavasti nyt äkkiä alkais ne menkat niin pääsis heti lekuriin, jottei käy taas niin että vaikka ++ tulisikin ja sitten menis kesken....
voi tätä hankaluutta!

kapris kp26 (ovis kp19)

hei, mites TUULI??!!!
raporttia pliis =)

olinpa hidas kirjoittamaan...

Tuulille siis bdbdbdbd ettei se täti sinne löytäisi!

Hyvä että ruusalla ollut mukava lauantai tädistä huolimatta =)
Siinä asennetta johon pyrin!!!

nyt täytyy mennä ulos, on NIIN ihana ilma

engel02.gif

Huiiiiii.. Tuulillakin on jännät paikat Peukutuksia db bd db bd. Taitaa tulla jännetupen tulehdus kun teitä saa peukuttaa... ja kuten tehis sanoi, niin peukut ylhäällä on himputin vaikeeta kirjoittaa...

hyvä juttu pikku2, etät ootta saanu juteltua... Ollaan kyllä huomattu tuo miehinen itsetunto. Toivottavasti se täti nyt tulee eikä vaan tuhrustele... Pääset sitten normaaliin kiertoon. Mutta mikäs sen mukavampaa kuin tekoharjoitukset....

Hannastiina tais kirjoitella kerran tai kaksi... entäs neitonen ja betty?? Oottako vielä taustalla? Tai miima ?? Anu tais käydä moikkaamassa, mutta entäpä Tatti?? Mutta järjestämistä lista vaatii. Olis varmaan hyvä laittaa plussanneet erilleen tai perään vaan teksti että plussannut... jaa erikseen laitto vois olla papempi...

Gerolle hei ja pahoittelut kokemastasi keskenmenosta. Minulla ensimmäiset menkat keskenmenon jälkeen olivat TODELLA niukat ja muistan kuinka itsekin silloin pähkäilin, että olivatko nämä nyt oikeat menkat vai ei. Tosin erotuksena sinun tilanteeseen, minulla oli myös kipuja ja kunnon jomotuksia.

Voi Kapris Kapris sinähän nyt olet synkkiä asioita lukenut ja pohdiskellut :( Tunnistan kyllä itseni tuosta samasta; aina minäkin ajattelen heti kaikkia mahdollisia ongelmia. Hankala tilanne kaikin puolin. En osaa valitettavasti auttaa, kun olen niin noviisi näissä jutuissa itsekin, mutta toivon totisesti, että saisit selvyyttä tilanteesi piakkoin.

Senoran lomaa tuossa ajattelin. Jos ei nyt tärppää niin sitten ens kierrossa on hyvät mahikset tuolla lomalla saada mies villiintymään :) Minusta ainakin tuntuu siltä, että etelässä ja lämmössä hormoonit hyrrää ihan eri tavalla kuin täällä pimeässä ja kylmässä. Siitä tulikin mieleeni, että pitäisköhän meidänkin lähteä talvilomalla etelään...

Tuuli

Neitosta minäkään en muista. Bettystä muistan sen verran, että hän sanoi pysyvänsä taustalla ja palaavansa, kun siltä tuntuu. Tatti on käsittääkseni vanha kermitti, Jazz varmaan muistaa paremmin hänen tilanteensa. Odotellaan, kun Jazzin palaveri päättyy...teillä on muuten Jazz paljon palavereita :) Voisitkos sanoa työnantajallesi, että sinulla on täällä sen verran tärkeitä juttuja, että josko vähennettäis noita kaikenmaailman kokouksia...

Tuuli

Kaprikselle. Siis mun käsittääkseni 12 pv lutsku on ok. Mulla aikoinaan ovisplussasta 14 vrk päästä alkoi menkat ennen kuin aloin poikaa odottamaan. Mutta, mulla on nyt ollut sit tää 9-maks 10 päivän luteaalivaihe ja Lugeilla sain sit raskauden alkamaan ja kestämään, kunnes meni kesken. Mulla on nyt ohjeena jatkaa niitä lugeja mahdollisen tärpin käydessä, kunnes ultrataan ja katotaan tilanne. Vähän täs itteeki jännittää, että toistuuko sama kuvio jos ja kun uusi raskaus alkaa.. Ihan muistelen kyllä, että gyne olis sanonut, että ei lyhyt luteaalivaihe ole este raskaaksitulemiselle, mutta se on just sit se kiinnittyminen ym mikä on se ongelma.

Gerolle tervetuloa joukkoomme.

Jännäilijöille peukut, Tuulilla ainakin vaikuttaa lupaavalta bd!

Niin ne unet joita näin.. en muista mitään muuta kuin, että teidän nimet pyöri päässä :) ja havahduin siihen, että mietin Safiirin tilannetta!

Kiva kuulla, että Pikku2:n parisuhde on piristymään päin!

Tosta listasta, olisko mitään, että sen luettelois keskenmenon/tuulimunan mukaan, siis että aikajärjestykseen? Kun lukee toisten juttuja niin pitää kelata, että ai niin missäs vaiheessa tämä olikaan menetyksen kokenut..