KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi ketju

Vieras
Tänne kirjoittelevat keskenmenon, tuulimunan ja kohdun ulkoisen raskauden kokeneet!
Muutkin tervetuloa

Anu, 28v. Pohjanmaa, 5v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
Niisku, 22v, Vantaa, km 11/05, tm 05/06
Tatti 31v. Pohjanmaa, yritystä -98, km 4/ 03, 6/04, 9/04 ja 5/06
Jazz, 29v. Helsinki, km 02/04, 04/04, 06/04, 08/04 tyttö 08/05 ja km 06/06, 10/06
Tl, 27v. Pohjanmaa, esikko -02, km 06/05, 05/06 ja 10/06
Safiiri, 34v, Keski-Suomi,poika 10/00, poika 03/03, tm 05/04, tyttö 06/05, km 04/06
Kapris 27v, etelä-Suomi, tyttö 09/05, km 10/06
Karoliina 41v, Etelä-Suomi, tyttö 03/96, poika 06/98, km 04/06, km 09/06
Papu 31v, Häme, poika-94, poika-00, tyttö-04, km-09/06
Niksu, 27v, Pirkanmaa, poika-05, tm 10/06
antzi, 23, Nurmijärvi, enkelityttö 10/06
Tiuhti 29v, Turku, km 10/05, Enkelipoika 08/06
Tehotyttö 35v, Varsinais-Suomi, poika 04/96, tyttö 08/98, poika 07/05, km 10/06
Ruusa07, 31v, P-Häme, tyttö 8/04, tm 10/06
senora, 41v, Pohjois-Pohjanmaa, km 10/06
Tuuli, 34v, etelä-Suomi, km 9/06
ÄssÄ, 28v, Kanta Häme, tytöt 00, 02, km 11/06
mama, 40v, ?? , 4 lasta , km11/06
Kirppu!, 31v,Päijät-Häme, tyttö 12/05, km 11/06
Omppu75, 31v, Keski-Uusimaa, poika 03/04, km 11/06
miima84, 22v poika 05/06,km12/06
Hannastiina83 Yrit 04/06 km 06/06
Katzu. km 12/06
bellamariia; tyttö 99, km 9/06, 12/06, PK- seutu
neitonen25, km 12/06
peetu. tyttyö -01, poika -02, km 12/06. Riihimäki,
pikku2, 28v, poika 01/03, km 12/06
Ninni83, 23v, Kymenlaakso, tytär, 01/04, km 12/06
Sohvi, 23v, Etelä-Karjala, tyttö 07/05, km 8/06
Betty. 29 v, km 2/06, syksy/06

No niin. Kopsasin suoraan tuon edellisen alusta, pikaisen selauksen aikana ei silmiin sattunu uudempaa.

Uuden ketjun kunniaksi nimimerkkigallup! Eli alko yhtäkkiä kiinnostaan, mistä olette keksinneet nimenne. Aloitan itsestäni: muistatte varmaan vuosia sitte tuli telkkarista sarja Safiiri ja Teräs. Siitä jäi tuo safiiri-nimi mieleen. Toiseksi mulla on monta vuotta jo ollu sormuksissa, kaulakorussa ja korviksissa sinisafiireja. Ja kolmanneksi mulla on vaaleensiniset silmät. Joten ku toissa kesänä mietin itelle nimeä, tuli ku salama kirkkaana taivaalta tämä Safiiri. Sen Siprian juuret taas oli suoraan Italiasta. Joskus joku italialainen sano, että mun oikea nimi kuulema italiaksi vois olla tuo Sipria :)

KERMIT
Tänne kirjoittelevat keskenmenon, tuulimunan ja kohdun ulkoisen raskauden kokeneet!
Muutkin tervetuloa

Anu, 28v. Pohjanmaa, 5v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
Tatti 31v. Pohjanmaa, yritystä -98, km 4/ 03, 6/04, 9/04 ja 5/06
Jazz, 29v. Helsinki, km 02/04, 04/04, 06/04, 08/04 tyttö 08/05 ja km 06/06, 10/06
Safiiri, 34v, Keski-Suomi,poika 10/00, poika 03/03, tm 05/04, tyttö 06/05, km 04/06
Kapris 27v, etelä-Suomi, tyttö 09/05, km 10/06
Papu 31v, Häme, poika-94, poika-00, tyttö-04, km-09/06
Niksu, 27v, Pirkanmaa, poika-05, tm 10/06
antzi, 23, Nurmijärvi, enkelityttö 10/06
Tiuhti 29v, Turku, km 10/05, Enkelipoika 08/06
Tehotyttö 35v, Varsinais-Suomi, poika 04/96, tyttö 08/98, poika 07/05, km 10/06
Ruusa07, 31v, P-Häme, tyttö 8/04, tm 10/06
senora, 41v, Pohjois-Pohjanmaa, km 10/06
Tuuli, 34v, etelä-Suomi, km 9/06
ÄssÄ, 28v, Kanta Häme, tytöt 00, 02, km 11/06
mama, 40v, ?? , 4 lasta , km11/06
Kirppu!, 31v,Päijät-Häme, tyttö 12/05, km 11/06
Omppu75, 31v, Keski-Uusimaa, poika 03/04, km 11/06
miima84, 22v poika 05/06,km12/06
Hannastiina83 Yrit 04/06 km 06/06
Katzu. km 12/06
neitonen25, km 12/06
peetu. tyttyö -01, poika -02, km 12/06. Riihimäki,
pikku2, 28v, poika 01/03, km 12/06
Ninni83, 23v, Kymenlaakso, tytär, 01/04, km 12/06
Sohvi, 23v, Etelä-Karjala, tyttö 07/05, km 8/06
Betty. 29 v, km 2/06, syksy/06

otin nyt valtuudet poistaa plussanneet.
Mutta se EI tarkoita, ettekö "saisi" ketjuun kirjoitella... =)
Saadaan vähän lyhenemään tätä meidän mega-ketjua.

vai mistä nimimerkki. Mä oon vuosia kirjoittanu tällä nimimerkillä Matkalaukun puolella. Espanja on lähellä sydäntäni ja rouva/nainen on epsanjaksi señora. En jaksanu tuota hattua tehdä nimimerkkiin, kun aloin sitä käyttää. Ja kun nimimerkin rekisteröinti tuli mahdolliseksi, tein sen heti.

On tää meijän lista surullisen pitkä, mutta aika moni meistä kirjoittelee toisissakin ketjuissa. Eikös vaan.

No niin. Nyt on lihakastike uunissa hautumassa huomiseksi. naminami.

Nimimerkkigalluppiin. Nimimerkki Sohvi83 tulee siitä, kun tuota meidän neitiä kutsuttii Sohviksi ennen ristiäisiä. Ja oli pakko laittaa syntymävuosi perään koska pelkkä Sohvi oli jo varattu. Tuota Sohvia olen käyttänyt pitkään jos jossakin yhteydessä. =) Mutta näköjään on muitakin liikkeellä.

Alkaa jo hämärtämään, ällöä. Vain muutama tunti päivässä valoisaa aikaa. :(

Täällä "oireilut" jatkuu. Luulenpa kyllä että on pillerien lopettamista kyse, mutta... Onhan muuhunki mahdollisuus, toisaalta yritän sivuuttaa koko ajatuksen mielestä, mutta hankalaahan tuo näyttää olevan.

Jaahas, pikkukaveri punkee kainaloon, palailen paremmalla ajalla.

Sohvi kp 27/28-35

Lauantai-iltaa, vaikka ei taida olla kukaan muu nyt linjoilla. Uuden uljaan elämän kunniaksi surffailin noilla työpaikkasivustoilla ja ajattelin tulla täälläkin poikkeamaan. Yleensä yritän etten viikonloppuna niin hirveästi roikkuisi netissä, kun arkisin siinä koneen edessä istuu aina, mutta eipä se uusi työpaikka taivaastakaan varmaan putoa.

Ja uusi ketju taas; kävinkin lukemassa tuon vanhan ketjun jämiä. Antzi, minä kyllä kadehdin sinua; olen aina haaveillut, että minulla olisi kutsumusammatti. Valitettavasti vaan en ole koskaan tiennyt, miksi haluaisin tulla ja sitten olen vain jotenkin ajautunut siihen, mitä nyt teen. Ai niin oli kyllä todella törkeä kommentti siltä puolitutulta, varsinkin, jos hän kerta tietää teidän tilanteen.

Sohville peukkuja jännäykseen! Tehis, muuten samalla sekunnilla, kun luin sinun tekstiäsi siitä, että alaselkäkivut ovat myös menkkaoire, jostain alitajunnasta tuli yhtäkkisen selkeänä mieleen kaukainen aika ennen pillereitä ja silloin minulla todella oli menkkaoireena alaselkäkivut. En ole vain sitä muistanut. Joo ja sit alkoi tietty huolestuttamaan; ei kai se täti vaan tule sieltä sinun luotasi nyt heti minulle? Se minun oletettu oviskin oli vasta viikko sitten... Kaprista lainatakseni kyllä tuntuu, että hermo menee!!! No sitä vartenhan aloitin tuon ovistikuttelun, että tajuaisin, mitä minun kropassani tapahtuu.

Kyllä Tehis vähän kuulostaa siltä, että olette aikamoisen hullu pariskunta :) Me rempattiin meidän kerrostalohuoneisto lattiasta kattoon viime keväänä ja samalla tuli todistetuksi, ettei meidän parisuhde kestää talonrakennusprojektia. Töitten ohella, kun yritettiin metsästää remonttimiehiä täällä pääkaupunkiseudulla... vieläkin puistattaa pelkkä ajatuskin. Toisaalta meillä on yksi todella vanha peritty talo maaseudulla ja sitä ollaan kunnostettu jo useampi vuosi. Se on ollut ihan mukavaa ja leppoisaa hommaa, koska meillä ei todellaakaan ole mitään aikataulua sen kanssa - jos sitten vaikka eläkepäiviksi muutettaisiin sinne :)

NimimerkkiG; Tuuli liittyy eräällä tavaalla minun oikeaan nimeeni. Mutta toinen gallup: onko teillä muilla kotieläimiä kuin Ässällä? Eläinrakkaana ihmisenä huomasin, kun Ässä viimeksi mainitsi kissastaan. Minun lapsuudenkodissani on aina ollut koiria ja kissoja ja pidän molemmista hirveästi. Minulla oli myös oma kissa, jonka otin nuoruudessani, kun muutin kotoa pois opiskelupaikkakunnalleni. Kissani vain kuoli juuri nyt syksyllä samaan aikaan, kun sain keskenmenoni. Vieläkin ahdistaa, kun ajattelen niitä iltoja, jolloin välillä itkin keskenmenoa ja sitten taas kissaani :(

Yksi hauska juttu tuli eilen illalla mieleeni. Yhtäkkiä keksin, miksi minusta on niin ihanaa kirjoittaa näitä pitkiä sepustuksia tänne. Nuorena tyttönä minä aivan rakastin kirjeiden kirjoittamista; minulla oli useita kirjeenvaihtokavereita ja kirjeeni olivat kymmenien sivujen pituisia. Nykyäänhän kukaan ei enää kirjoita kirjeitä, enkä minäkään ole kirjoittanut 15 vuoteen. Mutta nytpä saan taas kirjoittaa ja samalla kertaa usealle ihmiselle :)

Tuuli

Heh, minäkin poikkeuksellisesti vielä täällä pyörähdän. En yleensä viikonloppusin kauheesti roiku, mutta muu poppoo meni yläkertaan ja minä sain ruokapöydän ym. siistiksi, niin ajattelin vielä pistäytyä.

Toivotaan Tuuli, että ei olisi se menkkaoire. Vaikka siihenhän sitä on aina varauduttava, on se kuitenkin aina se toinen vaihtoehto :-( BEEDEETÄ laitan tulemaan!

Nimimerkkigallup: En voi ihan paljastaa, ettei vaan kukaan tunnista, jos täällä taustailee paljonkin tuttuja :-) Mun pitkäaikainen lempparinimi on hyvin lähellä tuota nikkiä. Hieman olen itse muunnellut :-)

Sama homma täällä kuin Tuulilla eli toi kirjottaminen on aina ollut niin kivaa ja jotenkin sujunutkin. Enkä niin kauheen hiljainen ole muutenkaan :-) Tuolla toisessa ketjussa totesinkin, että jos muuten on suulas, niin onko se näissä hommissa sitten SORMIKAS? :-D

Mä pieksen nyt sen tädin oikein kunnolla, ettei hetkeen pääse kenenkään tykö! On se niin kauan taas täällä viipynyt, että ansaitsee kunnon läksytykset :-)

Meillä kävivätkin iskä ja isot lapset tänään hiihtämässä. Hiihtoputkessa nimittäin :-)

Nyt kuuntelemaan tuota Paula K:n konserttia. Mun mielestä konsertit telkkarista katottuna on tyhmiä!

Illan jatkoja!

Tehis kp 7/?

No nyt on taas yksi piina ohi.. Tai siis ihan mukavaahan sitä viiden viikon ikäistä vauvaa oli pitää sylissä.. siinä se nukkua tuhisi ja säpsähteli.. Mutta kun tää vauva oli siellä miehen siskolla kylässä ja hän on jo todella pyöreänä.. Onko muilla ollut samanlaisia tunteita.. Vauvoja voisin hoitaa ja pitää sylissä vaikka loputtomiin.. onhan minullakin ollut neljä vuotta sitten vauva.. mutta noiden kasvavien massujen lähellä en vain pysty olemaan.. Kait se on tuo keskenmeno vaan niin päällimmäisenä mielessä, että sitä ajattelee vaan että miksi minun mahani ei kasva jo..

Nimimerkki tulee yksinkertaisesti siitä, että yritettään toista lasta.. pikkukakkosta!

Tänään on ollu aikamoinen urheilupäivä Suomella.. onko kukaan joutanut telkkaria seuraamaan.. Minä päätin eilen, että tänään unohdan siivoamisen ja olen vaan ja möllötän.. Nyt sauna päälle ja jos se ukkokin kohta "raksahommista" kotiin kurvaisi..

Iltaa! Poikkeus tämäkin että minä olen täällä tähän aikaan:) NimimerkkiG: mama on muunnos mun lempinimestä, ei sitten siitä muuta kerrottavaa:))
LemmikkieläinG: meillä on koira ja kissa, meillä on aina ollut jonkinnäköisiä elukoita, sikojakin on joskus ollut:))
Ammattiasioita on ketjussa pohdittu: Minä vaihtaisin ammattia heti jos se olisi mahdollista, olen aika kyllästynyt nykyiseen ammattiin, 11vuotta samaa työpaikkaa on kyllä jo aika paljon:)
Talojakin on rakennettu; minä olen ollut mukana kolmessa talonrakennusprojektissa ja se, kiitos nyt riittää.....ehkä se eläkelais-talo vielä sitten joskus:))
Tässä lyhykäisesti todistusaineistoa että olen lukenut ketjun kirjoituksia!
Omaa napaa: pari päivää oli alamaha niin kipeä että arvelin tädin tulevan hetkenä millä hyvänsä. Kp.stä ei ollut hajuakaan joten kaivelin näistä ketjuista edellisen tätivierailun esiin ja sain kp.ksi nyt 23/28-30. No kivut on nyt jo hävinny, mitä lieneevät olleet?? Näillänäkymin, jos osaisin niin voisin siis jännittää jo ens viikolla:)) Jos kierto ei nyt jostain syystä venähdä?
Katsotaan ja ihmetellään! Illanjatkoja!

P.S. Pikku2selle: Ihan samoja tunteita on mullakin noitten vauvojen kanssa, kyllä niitä voi hoidella. Mulla on vajaan vuoden ikäisiä kummilapsia parikin kappaletta; toinen on vielä syntynyt samaan aikaan kuin mulla oli LA ja se tietysti on ottanut koville useammankin kerran esim ristiäisissä. Miksi me ei saatu vauvaa ja he saivat?
Mutta pahimmalle tuntuu kyllä katsella niitä kasvavia masuja:( Onneksi nyt ei ole kasvavia masuja ihan lähipiirissä:)

heips! nimimerkkiG: eli nimimerkki tulee omasta nimestä, tosin muunneltuna, yksi kaveri kutsuu mua tolla nimellä että siitä sen keksin ja tietty numeot on syntymävuosi.
lemmikkiG: meillä liki 2v jackrusselin terrieri tyttö.
).( jänskättää tuo maanantainen kontrolliultra, mitäs jos se ei olekaan tyhjentynyt kunnolla?? en millään haluaisi kaavintaan. millainen se lääkkeellinen tyhjennys on???

Moikka tytöt.

Tulin vaan kurkkaamaan kuinka te voitte ja näköjään jännäystä riittää ja plussaakin oli taas tullut!! Onnea!!

Nyt kun satuin sopivasti peetun kysymyksen jälkeen tähän jämähtämään, niin vastaankin samalla...
Eli lääkkeellisessä tyhjennyksessä sinulle annetaan supistuksia aiheuttavaa lääkettä. Kohdunsuu siis hieman avautuu ja kohdusta valuu "ylimääräiset tavarat" pois.
Se on tyhjennyksistä "hellävaraisempi", mutta itse olen kaavinnan kannalla (jos nyt voi jompaa kumpaa edes suosia), koska kohtu tyhjenee varmemmin. Lääkkeellisessä tosin ei käsittääkseni ole yhtä pitkää "fyysistä" parantumisaikaa, koska kaavinnassahan kirjaimellisesti kaavitaan kohdun pinta, jolloin limakalvojen täytyy uusiutua...
No mutta jokatapauksessa tämä oli vain minun mielipiteeni, kokemusta on kuitenkin molemmista : (
Ensimmäisen keskenmenon jälkeen minut kaavittiin ja kohtu saatiin heti tyhjäksi. Vuotoa kesti vain muutaman päivän, koska kohdu oli jo niin tyhjä.
Toisen kerran sitten ensin yritettiin lääkkeellistä, mutta kohtuun jäi vielä tavaraa, joten piti sitten kuitenkin kaapia. Ja taas vuotoa kesti vain muutaman päivän.

Eipä tässä sitten muuta kuin plussatuulia puhaltelen teillepäin...

Lemmikkig: Meillä viipeltää täällä kaks japaninpystykorvaveljestä. Täyttivät lokakuussa kaheksan vuotta.

Ens viikolla tosiaan on monta kermiä taas tulessa. Hui kauhistus, toivottavasti joku tai jotku saa ilmottaa iloisia uutisia. Sormet ja varpaat pystyssä!!!!

En jaksanut kahlata kuin viimeisimmät viime listasta, pari pvää pois ja tekstiä ropissut taas oikein olan takaa...

Galluppeihin sen verran, että nimim. tulee lapsen nimestä ja ykkönen perässä esikoisen merkiksi...=) Meidän taloudesta löytyy 1 koira (sellainen lattiamopin näköinen, pieni, mutta isolla egolla varustettu) ja erinäinen määrä akvaariokaloja. Hiiriä välikatossa ja villakoiria lattialla. Asutaan rivarissa (4h+k) jota rempataan ikuisuusprojekti meiningillä. Kai se joskus valmistuu, tai sit ei... Työpaikastani tykkään tosi paljon ja toivon nyt kovasti et tän kuun aikana saisin tietää vakinaistetaanko vai ei. Ainakin toiveet on korkealla, kuten olen jo useammassa eri otteessa maininnutkin teille.

Mulla on ihan järjetön vauvakuume...=/ Varmaan tuo äidin kuolema jotenkin sen laukaisi ihan uusiin sfääreihin, pakko päästä todistamaan elämän jatkuvuutta... Heti kun vaan työasiat selkiintyy niin pillerit joutaa nurkkaan. En jaksa enkä halua odottaa enää mitään, mutta yritän nyt vimpoilla järjen rippeillä pysyä nahoissani vielä hetken, vaikkapa kuukauden tai pari. Ehkä. Mies ei ota kantaa sen kummemmin, ilmoitti ykskantaan että on valmis heti kun minäkin olen... Katsotaan nyt sitten miten meidän vielä tässä käy.

Hei, onnea plussanneille (vai oliko vaan yksi uusi tässä vaiheessa?) ja paljon peukkuja niille, joille asia on nyt kovin ajankohtainen.

Ajatus ei oikein nyt kulje, ei myöskään oikeinkirjoitus.. Siispä nukkumaan, mars.

Ehtoita vielä :-)

Täytyypä tämäkin harvinaisuus toteuttaa, nimittäin pyörähtää täällä lauantai-iltana tähän aikaan :-)
Isäntä meni jo nukkumaan ennen kuin saatiin isompien muksujen kanssa palapeli valmiiksi :-) Todella harvinaista tähän aikaan lauantaina. Taisi vähän miestä väsyttää nuo lenkit ja hiihtoreissut. Hyvä, että kerää voimia taas tuleviin koitoksiin!
Mä olen täällä tekstaillu parin kamun kanssa ja järkänny konserttireissua. Menee se lauantai näinkin :-D Mulla nukkumavuoro huomenaamulla, joten ei mitään paineita.

Peetulle en osaa mitään viisasta sanoa, kun ei ole kokemusta. Itsellä tuli kaikki itsestään. Toivotaan, että sullakin olisi tilanne ok ja voisi katsoa eteenpäin. Jotenkin itsellä ainakin oli niin, että kun se kaikki vuoto oli ohi, niin olo muuttui totaalisesti. Se ikävästi muistutti, mitä oli menossa.

Kiva, kun päästään taas jännäämään! Tämä viikko olikin vähän hiljaisempi tässä ketjussa.
Ja osan kanssa jännätään, että menikö se ovis tai tuleeko sitä lain sallimissa rajoissa lainkaan? :-D

BEEDEETÄ ja DEEBEETÄ kaikille sekä plussien että ovisten suhteen!!! :-D
Nyt tämä sormikas ihminen taitaa painua pehkuihin, mitä mä täällä yksinäni hillun ;-)

Tehis kp 7/?

kiitoksia vastauksista, itsellä on ikävä kyllä yhdestä kaavinnasta kokemusta mutta siitä on aikaa ja olin silloin tosi nuori ja kokematon. siitä aiheesta ei sen enempää.
kyllä mullakin mieli tavallaan muuttui positiivisempaan suuntaan kun vuoto vihdoin loppui ja toivotaan et kaikki ok että pääsee odottelee seuraavaa ovista tai edes menkkoja =)
täytyy tästä varmaan lähteä kohta puoliin nukkumaan.
kävin muuten meitin koiruuden kanssa astutuksessa tänään mutta kun on meitin koiralle eka kerta niin ei raukka oikein tiennyt vielä mistä kyse, parin päivän päästä uusi yritys.
meillähän koira on sijoituksessa eli kun on tehnyt pennut saadaan koira omaksi, kasvattaja onneksi hoitaa synnytyksen ja pennutkin luovutusikäisiksi. no ei teitä kyllä varmaan nuo meidän koira-asiat paljoa kiinnosta, otettiin sijoitukseen kun rotukoira olisi ollut sen verran hintava ostaa, että tuli edullisemmaksi näin.
no nyt hyvät yöt!!!

Huomenta! Ne oudot mahakivut on sitten muuttuneet vatsataudiksi:)) Enpä muista milloinm olis näin pahasti oksu lentänyt. Sitkeesti se on tullut kun kivut alkoi monta päivää sitten ja eilen oli ihan ok olo ja nyt laatta lentää:)) Huomiseksi kuntoon eihän tunnollinen työntekijä voi töistä pois olla:)
Peetulle: Mulla oli nuorempana oma kennel, kasvatin suomen ajokoiria ja pitkäkarvaisia collieta, aikaa aikaa kutakin. Nyt yksi vanha collie enää. Kyllä nykyään koiranpennun hinnat on ihan tapissa, tonni ei tahdo riittää jos oikein jalostuskoiraa meinaa. Sijoituskoira on ihan kiva juttu mut siinä on vaara että sukset menee ristiin omistajan kanssa, mut sehän on paljon itsestä kiinni:) Toivottavasti saatte pentueen onnistumaan ja sittten koiran omaksi:)
Hyvää sunnuntain jatkoa!

Huomenet vaan! Oli tänään mun nukkumavuoro, mutten mä kyenny puol 9 pidempään makoilemaan. Oli ihan pakko nousta veskiin. Nyt kaffetta täs hörpin =)

NimiG: ÄssÄ tulee ihan vaan tylsästi mun etunimen ekasta kirjaimesta..

Eläimistä: Meillä tosiaan on tuo kissanrontti, täyttää tänä keväänä 11v (luuska) =) Koira (sakemanni) meillä oli sillon kun esikko syntyi, mutta koira-parka tuli niin kipeäksi jo 6v että se piti päästää kärsimyksistään..Huh, kyllä se otti koville! Kyllä me ollaan koiraihmisiä sen verran että kunhan täältä kerrotalosta pois lähdetään niin kyllä meille koira tulee =)

Mua ei kanssa hetkauta vaavit ihan niin paljoa kun pyöreät ihanat masut, ne ottaa välillä koville...

ON: Meillä oli tosiaan eilen vieraita, ja mainitsinkin ton pieru-tyyny-syndrooman mikä mua tällä hetkellä vaivaa. Se on muuten aika kiusallista... ei oikein viittis lasketella vieraiden aikana, ja sitte kun pidättelee niin meinaa haljeta ja mahaa kivistää!
Mulla on kyllä jonkin asteisia laktoosi-vaivoja mutta ei tämmösiä oo ollu ikinä vaikka olis jätskiä syöny!
Tänään olis vielä yks kyläreissu... että pier,pier xD

ÄssÄ kp24/27

Huomenta ja hyvää sunnuntaita.

Tänään olisi siivouspäivä kun mies on töissä (siis poissa jaloista). On se kumma juttu kuinka paljon saa aikaiseksi kun on yksin kotona :)

Mä tässä olen kuunnellut kroppaani ja tarkkailen joko se tätisi olisi tulossa. Välillä vähän mahaa nippailee ja jokseenkin on turvonnut olo.

Tuskailen painoni kanssa!!!! Heti kun raskaustesti oli plussaa,mun paino pomppas pari kiloa ylöspäin. Nyt tuntuu ettei se laske millään. Ällöttää tämä vartalon löysyys!!!!!!!! Mun on kyllä hirvittävän vaikea hillitä itseäni. Jos karkin himo iskee, niin sitten se iskee ja karkkia on saatava. En mä kyllä kerralla psyty kauheasti syömään,mutta ilman niitäkin olisi parempi olla. Samoin tänä päivänä on ihan liian helposti saatavilla kaiken maailman pikaruokia, pakastepizzoja jne. Nälkäisenä työpäivän jälkeen houkutus noihin kasvaa....... :(

Se siitä purnauksesta......

Ai niin Karoliinako se oli plussannut???? Hurjasti onnea, toivotaan että kaikki menee hyvin LOPPUUN asti.

Samaa mieltä myös siinä, että tuo meidän lista on turhan pitkä. Muistuttaa vain siitä kuinka "yleistä" tämä on,kuten minulle sairaalassakin sanottiin niin moneen kertaan.

Ei nyt se on pakkolähteä siivomaan.............

ps. huomenna soittoaika siitä pad-vastauksesta sekä keskiviikkona jälkitarkastus. Siinä mun seuraavat jännäykset :)

Täällä on oltu ahkerana koko viikonloppu... Vastailen ensin galluppeihin. Nimimerkki tulee... niin mistä? Eipä oikein mistään. Ehkä siitä että silloin raskaana ollessa ajattelin että vatsassa on kirpun kokoinen "tyyppi"
Ja eläimistä: Minulla on ollut myös sijoituskoira eli kun pennut on tehty niin sain omaksi. Tosin nyt koiruus asustelee vanhemmillani koska rakas mieheni ja vielä rakkaampi tyttäreni ovat allergisia. Mutta eläkeläisillä on aikaa paapoa sitä koiraa ja tykkää olla kun siellä on toinenkin koira!

Minä olen yrittänyt etsiä raskausoireita. Rinnat tuntuivat tossa muutaman päivän tosi täyteläisiltä ja hieman aroilta mutta ei ehkä sittenkään. Ekassa raskaudessa rinnat olivat siis todella kipeät jo ennen kuin kuukautiset olivat myöhässä. Muuten olen ollut aika itkuinen ja todennäköisesti kohta pillitän Kuitusen hiihtoa -kävi siinä sitten hyvin tai huonosti. Eilen pillitin Koivuniemen konserttia kun se äidilleen lauloi. Ja muutenkin. Paula Koivuniemi on kyllä huippu!!!

Katzu: toipa pitääkin muistaa, siis että paha ilma ei pysy hyvässä ihmisessä. Meillä koko perhe on aika kova paukuttelemaan :o) ja siitä aina naljaillaan keskenämme.

Ja niistä masuista. Mulla välillä oikein ilkeys riipaisee sisimpääni kun näen pyöreän masun. Ajattelen että miksi toi enkä minä. Mitä se on muka tehnyt paremmin... Hassua, nyt ajattelen että pyöreä masu on söpö ja seksikäs kun raskaana ollessa oli niin possumainen ja äklö olo. Höh!

Nyt ruokaa napaan, reippailin aamupäivällä melkein kahden tunnin juoksulenkin!!Jee!

Juu, tuo Paulan laulu oli kyllä koskettava. Sniif. Täälläkin tuota herkkyyttä riittää kierron vaiheisiin katsomatta :-)

Nyt lähdetään kahden nuorimmaisen kanssa perhepompputunnille. Oltiin varattu keilarata ennen kuin tiedettiin tästä pomppuilusta, joten iskä ja esikoinen lähtivät sinne.

Jännäysviikkoa odotellen... BEEDEETÄ vielä kaikille!
Mä muuten aina ihmettelen, miten kaikilla muilla ne kierrot menee niin nopsasti, kun itsellä ei tunnu edistystä tapahtuvan ;-)

Tehis kp 8/?

Täällä päivän ainut hiljainen hetki, esikoinen nukkua tuhisee tuossa vieressä sängyssään.. Aamupäivän ulkoilut siis ulkoiltu ja pidettiinkin se elokuvapäivä vasta tänään, joten sohvalla on köllitty ja autot katsottu..

Vielä pitäs valokuvia siirrellä tiedostosta toiseen.. huomasin nimittäin tuossa joulun pyhinä, että vanhemmille on viimeksi annettu kuvia esikoisen 2v. synttäreiltä.. Sitä se digikamera-aika teettää.. (Ostettiin silloin neljä vuotta sitten molemmille mummoille valokuva-albumit, jotta voidaan teettää sitten kuvia heillekkin..) Aikamoinen kasa taitaa kuvia nyt sitten tulla..

No, kohta pääsee taas jännäämään noita suomalaisten urheilusuorituksia ja illalla olis vielä äidin oma hetki.. pääsen kutomaan piiiiitkästä aikaa !

Tuntemukset nollassa.. jotenkin vaan tuntuu, että kauan saan odottaa tädin tuloa.. Sais kyllä tulla mahdollisimman nopeasti, jotta pääsisin piikittelemään..

Lemmikkigalluppiin: Meiltä löytyy kaksi kissaa, molemmat ovat 4 vuotiaita, tänä vuonna siis täyttävät jo viisi. Aikaisemmin kun kerrostalossa asuimme niin olivat ihan sisäkissoja, mutta nyt kyllä ulkoilevat suurimman osan päivästä.

Voi kurjuus Mama että oksutauti yllätti, se ei ole mikään maailman paras tauti. Pikaisia paranemisia!!!

Kerronpa hieman itsestäni ja tuosta pienistä vauvoista ja masuista.
Kun silloin elokuussa sain keskenmenon, en halunnut nähdä vauvoja ollenkaan, siis sillä hetkellä. Mieheni siskolle syntyi syyskuun lopussa poikavauva, ja olin aivan innoissani!! Innolla odotin millon pääsemme vaavia katsomaan. Ja kun se hetki tuli... 10 minuuttia meni oikein hyvin, ihastellessa pikkusormia ja -varpaita, mutta sitten iski kamala ahdistus. Vihan tunne. Miksei meille? Miksi muille? Aivan tyypillisiä tunteita, luulisin. Oli aivan pakko lähteä pois, syytä emme miehen siskolle sanoneet, siellä oli kyllä "onneksemme" muitakin vieraita. Koko kotimatkan 30 kilometriä itkin. Itkin vielä kotonakin.
Kun seuraavan kerran joskus parin viikon päästä menimme uudelleen, sama ahdistus iski. Sillä kertaa en antanut periksi. Ajattelin että se mitä meille tapahtui, ei ole muiden vika. Miksen muka voisi olla onnellinen muiden puolesta?
Nykyisin ei vauvat tunnu miltään, siis pahassa mielessä, aivan ihania ovat!!!
Muutama raskausuutinen on tässä nyt tullut, ne olen ottanut vastaa sillä mielellä, että aha... Johtuen siitä että ITSE VOISIN OLLA RASKAANA JO PITKÄLLÄ.

Sellaista tämä elämä on.

Mitenkäs viikon jännärit? Onko teillä testaussuunnitelmia??? ;)
Täällä rinnat vaan paisuu... Toivotaan, toivotaan... =)

Sohvi kp 28/28-35