KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta ja hyvää tätä vuotta

No niin kyllähän se vuoto onneksi täälläkin loppui ja on päässyt taas miehen kanssa tosi toimiin :) Nyt sitten alkaa täälläkin sen tädin odotus. Saas nähdä milloin ehtii tulla kyläilemään ja toivon tietty, että tulee vain yhden kerran.

Toivottavasti saamme mahdollisimman paljon plussa uutisia lähiaikoina!!!!! Eli kaikille peukkuja kovasti

Mistä muuten tulee ketjumme nimi Kermit??????

Nyt täytyy alkaa ihmettelemään työntekoa

Huomenia!

Jaahas, vähitellen paluuta arkeen. Meillä jo iskä lähti töihin, lapsilla vielä tämä päivä lomaa. Huomenna siis pikkumiehen kanssa "päästään" normaaliin kuvioon.

Katzulla kuulostaa tilanne hyvältä ;-) Kovaa treeniä vaan päälle, että sitten homma hoituu :-D

Mä noissa omissa oireissa ihmettelen eniten sitä viivaa. Siis en ollenkaan etsinyt oireita, vaan yritin tosissaan mennä kierron loppuun täysin oireetta :-) Peilin edessä vaan yksi päivä jäin hämmästelemään sitä viivaa. On siis erikoisen tumma. Kyllä sitä aina on näkynyt raskauksien jälkeen, mutta noin selvänä ei "normaalitilassa".
Kakkosta odottaessa tuo viiva paljasti tissien lisäksi tilan. Esikoisesta viiva oli napaan asti ja kakkosesta heti alussa se kasvoikin navan yli :-)
Arvoitukseksi jäi nyt tuo viivan tummentuminen tällä kertaa.

Ketäs me sitten seuraavaksi jännätään?
Nyt niitä plussia ja sassiin :-D

Tehis kp 3/34-43

Huomenta kaikille ja oikein hyvää alkanutta vuotta!

Voi hindelin hindeli kun se täti yllätti myös Tehiksen. Pahoitteluni!

Mä olen miettinyt miten olen voinut lukea kroppani viestejä niin väärin viime kierrossa. Olin nimittäin niin varma siitä, että tärppi oli käynyt. Tehiksellä oli myös niin lupaavat oireet ja täti vielä myöhässä. Uusi vuosi, uudet kujeet. Toivotaan että tänä vuonna saadaan niitä oikeita oireita. Toivon myös että tänä vuonna meillä on jokaisella joko vauva kainalossa tai masussa kypsymässä ensi jouluun mennessä.

Bettylle piti kirjoittaa, että minun puolestani saat kirjoitella täällä meidän kanssamme vaikka käytte hoidoissa. Mukavaa jos tuntuu siltä, että voimme olla avuksi. Ja teidän tilanteenne seuraaminen pistää asioita perspektiiviin, ainakin minulle. Toivottavasti seuraava hoito toisi teille toivotun tuloksen! Halauksia sinulle.

Pikku2:lla on tänään mielenkiintoinen päivä. Toivottavasti saatte jotain irti keskustelusta. Olisi kiva kuulla mitä lääkärillä oli sanottavanaan, noin yleisesti, jos siis haluat jakaa kokemasi. Meille ei ole yhdenkään keskenmenon jälkeen tarjottu keskusteluapua. Eikun, tämän viimeisimmän jälkeen sain sairaalapastorin numeron, mutta en kokenut että se oli sillä hetkellä tarvitsemani keskusteluapu. Te täällä elleissä olette paljon parempi tuki. Kiitos siis teille kaikille!

Kirppu: olen monelta kuullut, että eivät ole ahkerasta tikuttelusta huolimatta saaneet tasavahvoja viivoja. Joillan ne testit eivät vaan toimi. Todennäköisesti omat tuntemuksesi ovat tikkuja paremmat. Toivotaan että tässä kierrossa kävisi tärppi!

Kapris: hyvä että olet saanut itsesi kasaan! Itsekseni hihittelin, vaikka tilanteessasi ja pähkäilyissäsi ei ollut mitään hauskaa, kun jotenkin osaan samaistua suhun niin hyvin. Mä olen myös monen monta kertaa epäillyt ja toivonut vaikka mitä menkoista huolimatta. Kun se pienen pienikin toivonkipinä juurtuu sinne pääkoppaan, ei sitä aja pois oikein millään. Toivotaan että meidän ei tarvitse montaa kiertoa pähkäillä kuviteltujen oireiden kanssa vaan päästään piakkoin kasvattamaan masua ihan oikeasti.

Kiitos Heinikselle toivotuksista! Hyvää alkanutta vuotta myös sinulle. Toivotaan tosiaan että plussatuulet puhaltelevat koko vauvahaaveilupalstan läpi.

Hienoa Niksu että olet jo hieman tokeentumassa! Paljon, paljon voimia sinulle ja halauksia. Tule ihmeessä piipahtamaan ja kertomaan kuulumisiasi, ja kohta pääset taas haaveleimaan.

Kauriille ja Sämpylle terkkuja! Kiva kun käytte täällä meitä moikkaamassa. Perässä tullaan, kova hinku on päästä sinne teidän kanssa turinoimaan.

Nyt pitää keskittyä töihin. Terkkuja kaikille ja mukavaa päivää.

-Jazz kp 10/?? (ovistikut tulevat vissiin tänään postissa... ja eiku tikuttelemaan)

Yllätyin hieman tänään kun soitin terveyskeskukseen ja oisin varannut jälkitarkastuksen..Siellä oltiin todella tyly! Ei kuulemma tehdä tarkastusta jos olo on hyvä ja vuotoa ei ole?! Luulin, että aina tehdään jonkinlainen tarkastus, mut ilmeisesti ei! Miten muilla?? onko kaikille tehty tarkastus? Mulle tuli tosta tosi huono olo.. Alkaa tulla mitta täyteen! Jos ois rahaa ees pikkasen enemmän, että ois mahdollista käydä yksityisellä...
Toivoin pääseväni siihen tarkastukseen. Olen ihan pihalla kaikesta. En tiedä mitä tehdä..

Hyvää tätä vuotta!

Meillä meni uusivuosi railakkaasti. Valvottiin aamun asti ja tanssittiin ja laulettiin. Oli kyllä kiva ilta. :) Mites muuten onko täällä jollain alkanut nyt tipaton tammikuu? Miehen kanssa puhuttiin eilen että voisihan sitä vaikka ollakin selvinpäin, kun rahaa ei kuitenkaan ole ja jos vaikka elimistökin piristyisi noin niinkun jälkikasvua ajatellen... :)

Menen tänään ensimmäistä kertaa uuteen työpaikkaan, vähän jännittää... Toivottavasti saan nyt sitten työvuoroja tarpeeksi että pärjätään!

Nuo raskausoireet ovat kyllä jännä juttu... Sitä jotenkin joko keksii tai oikeasti on kaikenmaailman oiretta, mutta silti ei sitten kuitenkaan ole raskaana. Mulla viimeraskaudessa selvin merkki oli se, että perjantaina alkoi sellainen menkkajomotus, kun la piti menkat alkaa. Muttei alkanutkaan joten vaikka kierto joskus venyy niin tein ma testin ja positiivista näytti. Eli käytännössä mulla ensimmäinen merkki oli tädin myöhästyminen. Ei ollut edes rinnat arat tai mitään sitä ennen. Ja joskus tosiaan tuntuu että on kaikki mahdolliset merkit ja oireet mutta ei...

No mutta nyt menen töihin valmistautumaan! :)

antzi 20/26-?

KERMIT
KERMIT
Tänne kirjoittelevat keskenmenon, tuulimunan ja kohdun ulkoisen raskauden kokeneet!
Muutkin tervetuloa

Anu, 28v. Pohjanmaa, 5v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
Niisku, 22v, Vantaa, km 11/05, tm 05/06
Tatti 31v. Pohjanmaa, yritystä -98, km 4/ 03, 6/04, 9/04 ja 5/06
Jazz, 29v. Helsinki, km 02/04, 04/04, 06/04, 08/04 tyttö 08/05 ja km 06/06, 10/06
Tl, 27v. Pohjanmaa, esikko -02, km 06/05, 05/06 ja 10/06
Safiiri, 34v, Keski-Suomi,poika 10/00, poika 03/03, tm 05/04, tyttö 06/05, km 04/06
Kapris 27v, etelä-Suomi, tyttö 09/05, km 10/06
Karoliina 41v, Etelä-Suomi, tyttö 03/96, poika 06/98, km 04/06, km 09/06
Papu 31v, Häme, poika-94, poika-00, tyttö-04, km-09/06
Niksu, 27v, Pirkanmaa, poika-05, tm 10/06
antzi, 23, Nurmijärvi, enkelityttö 10/06
Tiuhti 29v, Turku, km 10/05, Enkelipoika 08/06
Tehotyttö 35v, Varsinais-Suomi, poika 04/96, tyttö 08/98, poika 07/05, km 10/06
Ruusa07, 31v, P-Häme, tyttö 8/04, tm 10/06
senora, 41v, Pohjois-Pohjanmaa, km 10/06
Tuuli, 34v, etelä-Suomi, km 9/06
ÄssÄ, 28v, Kanta Häme, tytöt 00, 02, km 11/06
mama, 40v, ?? , 4 lasta , km11/06
Kirppu!, 31v,Päijät-Häme, tyttö 12/05, km 11/06
Omppu75, 31v, Keski-Uusimaa, poika 03/04, km 11/06
miima84, 22v poika 05/06,km12/06
Hannastiina83 Yrit 04/06 km 06/06
Katzu. km 12/06
bellamariia; tyttö 99, km 9/06, 12/06, PK- seutu
neitonen25, km 12/06
peetu. tyttyö -01, poika -02, km 12/06. Riihimäki,
pikku2, 28v, poika 01/03, km 12/06
Ninni83, 23v, Kymenlaakso, tytär, 01/04, km 12/06
Sohvi, 23v, Etelä-Karjala, tyttö 07/05, km 8/06
Betty. 29 v, km 2/06, syksy/06

ninni... mulle ei oo tehty jälkitarkastusta. Ei kyllä käynyt mielessäkään pyytää edes moista. Kun kävin ultrassa jossa todettiin km, ja tyhjä kohtu, terkka sanoi, että seuraavalla viikolla pitäis käydä labrassa - raskaustesti verestä ja pissasta. Kävin ja t-testi negatiivinen ja veressä hormooniarvot 5 (tai jotain kuitenkin alle 10). Labralähetteen hommasin neuvolan kautta ja sieltä kyselin tuloksetkin...

Vai taklasi täti Tehiksenkin. Simpuran täti! sais mennä kuunsirppiin killumaan!

Toivottavasti postipoika tuo Jazzille paketin ja pääset tikuttelemaan ...

Minä kans odottelen pikku2:n juttua, mitä keskusteluissa tuli ilmi. Keskusteluapua ei tosiaan ole ollut tarjolla. Vaikka kunnassa pitäis olla kriisiryhmä, mutta kai siihen itse pitää ottaa yhteyttä.

Mä oon kans miettiny että mistäs tän ketjun nimi tulee. Kai lyhenne jostakin.... Mutta kai sitä on muutakin miettimistä tässä elämässä.

Kapriksella ja Kirpulla on kovat petin tamppaukset menossa, toivottavasti on seuraamuksiakin ...... plussatuulia * puuuuuuuuh*

Ässällä ja Safiirilla lapsoset sairastelleet. Toivottavasti on pesueet nyt kunnossa.

Mukavaa plussaista alkanutta vuotta kaikille.

kp 9/28

Antzi ... kyllä mekin puhuttiin tuosta tipattomasta tammikuusta.... tuntuu vaan niin hurjalta koko ajatus. Meni kyllä juhlinta vähän överiksi ja eilinen päivä oli aikas ------ miten sen nätisti kertoisi. Päänsärkyinen ja sekalainen...
Voisihan sitä ainakin vähentää.

Ja kun sitä oikein kuulostelee ja tarkkailee omaa kehoaan, niin kyllä sitä tuntee vaikka millaisia nipistyksiä. Hajuaisti tarkentuu ja tulee etovaa oloa.. ja sitten kuitenkin täti kurvaa takavasemmalta. Vähitellen alkaa olla se aika että tarkkailla jos sen oviksen tunnistaisi ihan ilman testejä.

teittekö muuten uudenvuodenlupauksia???????? Kiloja pitäis karistaa ja alkomahoolia vähentää. Lenkilläkin voisi joskus käydä.

Vesirokkopotilas voi jo paljon paremmin. Enää ei kutise. Päikkäriin päästään sitte ku kaikki näpyt on kunnolla kuivettumisvaiheessa eikä kuumetta oo.

Välikysymys. Katoitteko eilen Twin Peaksin? Pakko vissiin alkaa tuijottaan sitäki. Onneks tulee myös lauantaisin, sunnuntaisin ei oikein viitsi valvoa niin myöhään.

Munki puolesta hyvää ekaa työpäivää Antzille! Itte meen ens lauantaina haastatteluun ihan toiselle puolen Suomenmaata. Ja ennen joulua kävin toisessa haastattelussa, tähän täytyy vielä soveltuvuuskokeissa. Kummassakin paikkakunnassa on niin paljo hyviä puolia, että ois tosi hankalaa päättää, mihin sitä muutettais, jos pääsisin molempiin. No, odotellaan odotellaan mitä tuleman pitää.......

Terveisiä vielä kaikille muillekin. Nyt täytyy mennä kurkkaan, joko potut ois kypsiä.

Safiiri kp 18/28.

ps. silmäilin tuossa tuota meidän listaa. Se on jo älyttömän pitkä :(

senora..Mutta kun mulle ei oo tehty kuin sisätutkimus!! Ei oo katottu ultralla, ei oo tehty mitään! Lääkäri sanoi vain, että verta tulee näin runsaasti, että keskenmeno selvästi ja jollei vuoto kolmessa päivässä lopu sitten lääkäriin. Mulla loppui se vuoto siinä ajassa. Ahistavaa!!

Heissan taas!

Antzille kovasti tsemppiä ekaan työpäivään!

Hienoa että Safiirin pikkupotilas on jo paranemaan päin. Teillä on sitten mielenkiintoiset ajat tiedossa, jos tulee muutto muualle. Onko teillä sidoksia kumpaankaan paikkaan? Hui, itse en varmaan uskaltaisi moista päätöstä tehdä. Hatunnoston arvoinen suoritus siirtää koko perhe uuteen paikkaan. Pidän peukkuja pystyssä, että jompi kumpi työpaikka natsaisi.

Ketjun nimeä ihmeteltiin ja täytyy tunnustaa etten minäkään sen taustoja tiedä. Olisiko joku vanha ketjulainen kuulolla, joka osaisi historiaa valoittaa?

Senora kyseli uuden vuoden lupauksia. Me ei sellaisia tehty kun mä en ainakaan osaisi niitä pitää. Kiloja pitäisi karistaa ihan reippaasti. Alkoholin juontia en voi oikeastaan vähentää kun juon sitä muutenkin jo niin vähän. Niin yhden jutun tein, ryhdyin karkkilakkoon. Toivottavasti pitää pitkään.

Ninni kyseli jälkitarkastuksesta. Mulla on sellainen määrätty automaattisesti vain muutaman kerran. Itse olen sitten käynyt omalla gynelläni ihan varmuuden vuoksi. Sinuna valehtelisin ja sanoisin että on kipuja tms. jotta saisin ajan lääkärille. Onhan se ihan hyvä tarkistaa, että kaikki on ok. Mulla esim. viimeksi ei ollut mitään kipuja ja vuotokin lakkasi tosi nopeasti, mutta silti hcg laski todella hitaasti. Kuukauden päästä keskenmenosta tuli uudestaan vuotoa ja sillä kertaa kohtu vasta tyhjeni kunnolla.

Mitäs vielä. Ärsyttää olla töissä. Ei yhtään huvita täällä notkua kun olisi muutakin huomattavasti parempaa tekemistä.

Päivän jatkoja!

Ai niin, pitihän mun siitäkin vielä kirjoittaa kun luin lööpit ja iltapäivälehtien kannet matkalla lounaalle. Kyllä on uutisista pulaa kun IS kanteen oli päässyt Maajussi-Anssi, joka on ilmeisesti löytänyt itsellensä naisen... säälittävää. Musta ei olisi ainakaan kiva juttu, jos mun miehen löytäminen olisi uutiskynnyksen ylittävä asia.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni83 (ei jaksa kirjautua):
senora..Mutta kun mulle ei oo tehty kuin sisätutkimus!! Ei oo katottu ultralla, ei oo tehty mitään! Lääkäri sanoi vain, että verta tulee näin runsaasti, että keskenmeno selvästi ja jollei vuoto kolmessa päivässä lopu sitten lääkäriin. Mulla loppui se vuoto siinä ajassa. Ahistavaa!!

Anteeksi että hyppään ulkopuolisena keskusteluun.. Mulal oli km 5+5 viikolla keväällä. Ei mullekaan tehty enää jälkitarkastusta - mutta KOKSissa katsoi lääkäri ultralla, kun menin vuodon takia silloin päivystykseen.
Eihän pitäisi yllyttää.. mutta kokeile kauniisti puhua vielä, että voisiko tarkistaa - jos ei muuta niin neuvolan kautta. Inhottavaa että sulel oltiin noin tylyjä - mulle päivystyksestä antoivan silloin naistentautien polin nronkin mihin olisi saanut soittaa. Yritä nyt vielä vaikak puhua neuvolaan - jos sitä kautta saisit apua, jos mieltä vaivaa.
Voimia!

Tm:ssa ei keväällä kakstuhatta ja neljä ei tehty mitään jälkitarkastusta. Piti vaan jossain vaiheessa käydä labrassa r-testissä. Nyt viime keväänä sama tilanne, ei tarkastusta.

Mun mielestä tää Kermit-nimi viittaa keskenmeno-sanaan. Alkuperäset, hihkaskaa jos oon väärässä.

Ninni ... samaa kuin tuo Jazzkin... eli soittele neuvolaan ja kysele sieltä mitä nyt tapahtuu. Pyydä ainakin labraan lähete, että selviää raskaushormoonien laskeminen.

Meilläkään ei ultraa ole, mutta sain naapurikuntaan ultra-ajan, kun lekuri oli koko ajan sitä mieltä että vuotoa voi olla runsaastikin ja silti raskaus jatkuu normaalisti. Ma olis ollu eka neuvola ja perjantaina sain ultraan ajan ... Jäipä käyttämättä sekin neuvola-aika. En tiijä paljonko auttoi se, että olen meijän kunnan neuvolan tätin kanssa aikas tuttu. Tai tuttu ja tuttu, vuosikaudet oon e-pillerit hänen kauttaan saanut. Tiesi, että oon maanantaihin mennessä täysin sekopäinen, kun vuoto vaan jatkuu ja viikonloppu tulossa.

Kummasti vaan aika parantaa... viikonpäivät on vielä mielessä, mutta päivämäärät hämärtää... taisi olla suht täydellinen tuo vuoden vaihteen nollausoperaatio.

Heluurei kaikille tasapuolisesti!!

Taisin eilen illalla toivotella jo hyvät uudet vuodet, mutta pistetääs vielä se kans ilmoille: Parempaa vuotta 2007 kaikille!!

Joku kyseli uudenvuoden lupauksista. Minä olen päättänyt lopettaa ylenmääräisen syömisen ja lenkkeillä ainakin 3 kertaa viikossa. Ihan pakko. Laihdutettavaa olisi n. 15 kiloa, mutta kymppikin riittäisi.

Tipattoman tammikuun olen myös luvannu pitää, oli sen verran heikohko olo tuossa viikonlopulla että parempi pysyä vesilinjalla. Ja koska kiertokin kohta puolin alkaa olla loppusuoralla, voihan se olla että tulee tipaton vuosi muutenkin, hih! Noo... toivossa on ainakin hyvä elää. =)

Inhottaa kun en vielä tiedä tuota kierron pituutta. Ennen keskenmenoa minulla oli aina 28-29. Pillereiden jälkeinen kierto oli siis, olikohan se nyt 35. Edelleen täällä "rintatuntemukset" jatkuu ja mieskin kyllä eilen sanoi että taitavat olla turvonneet. Tälläistä minulla ei siis ole missään kierron vaiheessa ollut ikinä. Verisuonetkin kuultavat sinisinä selvemmin kuin ennen, ottakaa tästä sitten selvää...

Tuosta km:n jälkitarkastuksesta: Itselläni ei ollut sitä, muuta kuin niitä jatkuvia verikokeita vaan. Ultraan kuitenkin jouduin sen runsaan vuodon takia, ja voin sanoa että silloin vasta loppui kaikki huolet. Koko ajan olin varma että jotakin edelleen vialla. Se jos mikä rassaa hermoja. Sinuna Ninni jollakin ihmeen konstilla yrittäisin lekuriin päästä, jo oman mielenrauhan vuoksi.

Nyt täytynee kiiruhtaa ruoanlaittoon, nälkä kurnii vatsassa.

Sohvi kp 22

heippa ja oikein hyvää uutta vuotta kaikille! niin se mullakin vihdoin loppu tuo vuoto 3 viikon jälkeen. mulla kontrolliultra 8.1, eli varmistetaan että kohtu on tyhjentynyt kunnolla, toivottavasti kun en millään haluaisi kaavintaan. vähän kyllä pelottaa kun ei tuo vuoto mielestäni ollut kovin runsasta koko aikana, pieniä hyytymiä tuli kyllä parina päivänä, mutta ei mitään järin suurta. ottaa näistä nyt sit selvää. no onneks se selviää sit ens maanantaina.

heipparallaa!!

Mulla taitaa olla uusi vuosi ja uudet kujeet. On siis todella mukava olo. Hyvä, seesteinen ja onnellinen. Mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut, mutta mieli vaan on jotenkin hyvä.

Ovista en ole onnistunut bongaamaan. Joka päivä olen aamupäivällä testaillut ja su+eilen oli haamut. Tänään ei ollut sitten muuta kun kontrolliviiva. Tuntemukset oli kyllä viikonloppuna sellaiset että ovis oli...

Ninni: en osaa oikein sun tilanteeseen vastata. Minä kävin jälkitarkastuksessa yksityisellä, mulle tehtiin kaavinta. Sairaalassa sanottiin että pitäisi mennä tarkastukseen kun kuukautiset ovat olleet. Soita ihmeessä neuvolaan ja kysy sieltä tilannetta. Tosi kurjaa että kohtelivat "kaltoin".

Uuden vuoden lupauksista... eipä tullut tehtyä mitään. En ole niitä juurikaan harrastanut. Ehkä pitäisi yrittää ottaa rennosti, nauttia siitä mitä on eikä koko ajan haikailla siitä mitä ei ole (esim. toinen lapsi, heh,heh). Tuntuu että kun olen tehnyt työkeikkoja niin haikailen koko päivän kotiin ja kun olen kotona niin olisi niin mukava mennä töihin. Siis pitäisi nauttia molemmista silloin kun on siellä missä on...

Kirppu 16/30 ? (28)

Heippa!

Antzille hyvää työpäivää! Tai taitaapi olla jo pian ohi...
Ja onnea tädin/km vuodon selättäneille. Se on mukava kun taas voi peuhailla miehen kanssa =)

Ninnille, niin en mullakaan erillistä jälkitarkastusta ollut, mutta kyllä laittoivat lähetteen (heti sairaalasta, kun km todettiin) verikokeseen n.3vk päähän. Siellä katsoivat että raskaushormoni oli poistunut = kohtu tyhjä.
Soita ihmeessä uudestaan (tai käy jos mahdollista) ja VAADI jonkinlainen jälkitarkastus/verikoe!!!!

Ai täällä on mennyt vähän kostean puoleisesti muutamien kermittärien vuoden vaihteet =) muutenkin kuin sään puolesta....
Kyllä täälläkin pulloja korkkailtiin, mutta ihan hyvissä rajoissa, ettei ollut huono olo seuraavana päivänä.
Lupasin, etten stressa ja mieti tätä vauva-asiaa enää.... Ja se lupaus on rikottu jo eilen... =) että silleen.

Kävin tuolla viilaajissa kurkkimassa ja siellä tehis kertoi, ettei ovista voi tulla jos lämmöt ei laske...
ja voi hitsin hitsi!!! mulla edelleen lämmöt 37 tai ylikin =(
Ja ihme nippailua ja vihlontaa alavatsassa.
Ja EN ole raskaana eikä ovistestien mukaan ole oviskaan kyseessä.
olen sit mielessäni kehittänyt itselleni jonkun "pahan" taudin, kuten endo tai pco tms...
(en kyllä tiedä niistä oikein mitään paitsi sen että hankaloittavat raskaaksituloa kovastikin.)
Ja jos Jazzi on naureskellut mun "oireille" ja mietiskelyille, niin kyllä mua itseänikin on se kovasti hymyilyttänyt näin jälkeenpäin!
kyllä sitä voi nainen tulla pöhköksi kun tarpeeksi paljon vauvaa haluaa... =)

Hyvä että Safiirin poika jo parempi.
Ja on meidän lista aivan liian pitkä!! Nyt äkkiä tytöt plussamaan oikein urakalla, jotta saadaan listaa lyhenemään!!

Täällä kirpun ja Tuulin ? kanssa ainakin ovista metsästellään siis...
Jazz on pari päivää meikäläistä jäljessä ja niin taitaa olla senorakin?! Eikös...
ketkäs on tän viikon jännättävät??!!!
Mihinkäs Ruusa on kadonnut? ja ässä ja papu.. ja muut

voi voi kun tulee taas sekavaa luettavaa meikäläiseltä, mutta hirveellä kiirellä koitan kirjoittaa ennen kuin miehen sisko tulee käymään.....

kapris 13/??

Täällähän minä : )

Olen pitänyt nyt hieman joululomaa ja tarkoituksella yrittänyt olla nettailematta vaikka teitä on jo kieltämättä kova ikävä : )

HYVÄÄ JA VAUVARIKASTA UUTTA VUOTTA MEILLE KAIKILLE!

Ninnille: Tyly vastaanotto oli täälläkin tuolla julkisella puolella. Yksityisellä kävin sitten ultrassa. Maksoi n. 60 €, joten ei ihan hirvittävän kallista ollut ja sain sentään tuon asian pois mielestä. Mutta kokeile, jos saisit paremman vastaanoton vaikka neuvolan puolelta.

ON: Ovis oli tuossa UUden Vuoden kieppeillä, joten suht normaalilta kierrolta vaikuttaa pitkästä aikaa.

Nyt pitää mennä lapsi ja mies kotiutui.

Ruusa

Tuonne toiseen ketjuun kirjoittelinkin Kaprikselle tuosta lämpöpäätelmästä.
Siis ei ole tosiaankaan mitään tietoa, vaan maalaisjärkilääketiedettä omien kokemusten pohjalta. Ja voin olla ihan hakoteillä.

Siis tietääkö täällä joku OIKEASTI... Jos keltarauhanen jostain syystä ei lakkaakaan toimimasta heti uuden kierron alettua, niin estääkö se ovulaatiota? Jotenkin voisi kuvitella näin olevan. Esim. raskauden alettua keltarauhanen toimii muutaman kuukauden, eikä silloinkaan ovulaatiota tapahdu. Varmaan on muitakin mekanismeja, jotka silloin oviksen estävät.

Tehis kp 3/34-1000 ;-)

okka tehis =)
Ja mullahan oli toi edellinen kierto lyhyt loppupäästä =) eli luteaalivaihe vaan 9pvä.
eikös se johdu juuri keltarauhasen VAJAAtoiminnasta?! Eli ei tää lämpöily voi sen "ylitoiminnasta" johtua...

varmaan käyn niin ylikierroksilla, et veri kohisee niin kovaa suonissa ja nostaa lämpöä... =) näin päättelen.
Oiskohan mun pitänyt ruveta lääkäriks.... =)

kapris 13/?

Jumpe, täällähän on ollu maratooni menossa =D

Just kotiuduttu töistä ja hoidosta, ollaan siis parannuttu taudista

emminä mihkään oo karannu =) täällä ollaan o/

Senora kyseli uuden vuoden lupauksia, emminä luvannu mitään mutta pyynnön lähetin =) Ja mun valamassa tinassa oli ihan selkee n.rv7 oleva sintti, liekö se vastaus..

Nyt syömään, kaamee nälkä! Heippa

ÄssÄ kp 19/27

KERMIT tulee tosiaan jotenkin keskenmenosta... Miina (ketjun aloittaja vuonna 2004) taisi keksiä nimen ja joku keksi kirjaimille tarkoituksenkin, mutta siitä on jo niin kauan aikaa, että en kyllä muista yhtään tarkemmin.
Kaikki muut yhtä "vanhat" Kermit taitavat jo hoidella lapsosiansa...
Muistaisikohan Haidi... ja onko enää edes palstoilla...

Tämä täti täällä on sitten nostelu- ja rasituskiellossa : (
Kohdunsuu on "suppilomainen"... Pitää ottaa rauhallisesti, ettei tarvitse olla levossa sitten loppuaikaa.

Tehikselle pahoittelut... Kuullosti jo tosi lupaavalle.

+++++++++++ onnea kaikille.